abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 december 2013 @ 11:12:15 #276
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_134443234
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef UncleSam het volgende:
De verse Pommes Duchesse is nu al (landelijk) uitverkocht :')

Oja ook zo mooi:

[..]

:')
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:08 schreef SteffrisAH het volgende:
De zuivelproducten werden ook al slecht uitgeleverd. Zaterdag en maandagavond helemaal niets binnengekregen voor in de actiekoeling. Daarom had ik maandagavond van alles 5 colli besteld en vervolgens krijg je 1 colli geleverd of helemaal niets en staat de helft al op TUS.
Kerst lukt!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134443280
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:12 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

[..]

Kerst lukt!
Alleen niet met de AH als het zo door gaat :P.
  donderdag 19 december 2013 @ 11:19:33 #278
378682 JohnBercow
pi_134443463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:13 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Alleen niet met de AH als het zo door gaat :P.
Het was ook wel een beetje sarcastisch bedoeld :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134443608
Zelf werken met deze drukte is wel fijn. Ik heb ondertussen een aantal gesprekken gehad voor TLVK (eigen SM, ASM, TL en op gesprek geweest met een SM van een ander filiaal) en alles is tot dusver goed. Begin januari nog een gesprek met mijn SM en daarna nog met twee van een ander filiaal en als alles dan goed is, kan ik eind februari/begin maart aan de opleiding beginnen.

Maar dat moet goed komen. Zelf al 6 houdbaar-shifts en 3 vers-shifts gedraaid, heb genoeg kennis van de systemen, vulplanning maken, ik weer wat mijn goede competenties zijn en waaraan ik moet werekn etc.
  donderdag 19 december 2013 @ 11:28:08 #280
378682 JohnBercow
pi_134443705
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:24 schreef SteffrisAH het volgende:
Zelf werken met deze drukte is wel fijn. Ik heb ondertussen een aantal gesprekken gehad voor TLVK (eigen SM, ASM, TL en op gesprek geweest met een SM van een ander filiaal) en alles is tot dusver goed. Begin januari nog een gesprek met mijn SM en daarna nog met twee van een ander filiaal en als alles dan goed is, kan ik eind februari/begin maart aan de opleiding beginnen.

Maar dat moet goed komen. Zelf al 6 houdbaar-shifts en 3 vers-shifts gedraaid, heb genoeg kennis van de systemen, vulplanning maken, ik weer wat mijn goede competenties zijn en waaraan ik moet werekn etc.
Klinkt positief. Maar een vulplanning maken kan iedereen, en je hoeft niet de AH systemen van voor naar achter en weer terug uit je hoofd te kennen om TL te worden. Vooral dat je inderdaad weet wat je goede competenties zijn en waar je nog aan moet werken is belangrijk. Heb het ook vooral daarover in de gesprekken met de SM's. Dat je weet hoe je een artikel moet toevoegen is leuk maar maakt je geen betere TL.

Succes! ^O^
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134443831
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:28 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Klinkt positief. Maar een vulplanning maken kan iedereen, en je hoeft niet de AH systemen van voor naar achter en weer terug uit je hoofd te kennen om TL te worden. Vooral dat je inderdaad weet wat je goede competenties zijn en waar je nog aan moet werken is belangrijk. Heb het ook vooral daarover in de gesprekken met de SM's. Dat je weet hoe je een artikel moet toevoegen is leuk maar maakt je geen betere TL.

Succes! ^O^
Bedankt! Competenties kwamen in de gesprekken inderdaad het meest ter sprake.
pi_134443913
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 10:40 schreef donald500 het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Bij ons alleen verkoopafhandeling en verkoopklaar mag een kerstmuts op. ( :') )
Verkoop gewone kleding ivm hygiënevoorschriften.
Vorig jaar ook vulploeg met kerstmuts op. Ik draag gewoon een zwart overhemd.
pi_134444030
quote:

Ik heb in januari ook het gesprek met 2 SM's. :)
pi_134444252
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:40 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Ik heb in januari ook het gesprek met 2 SM's. :)
Waarom is dat dan, dat je ook het gesprek met een SM van een ander filiaal moet hebben?
  donderdag 19 december 2013 @ 11:51:36 #285
378682 JohnBercow
pi_134444347
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:48 schreef donald500 het volgende:

[..]

Waarom is dat dan, dat je ook het gesprek met een SM van een ander filiaal moet hebben?
Jouw SM kan je natuurlijk helemaal geschikt vinden om TL te worden. Maar om enige objectiviteit dat garanderen vindt er een gesprek plaats met twee SM's uit andere winkels.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134444442
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:51 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Jouw SM kan je natuurlijk helemaal geschikt vinden om TL te worden. Maar om enige objectiviteit dat garanderen vindt er een gesprek plaats met twee SM's uit andere winkels.
Ahh, zo!
Was gewoon benieuwd.
Is eigenlijk ook wel logisch!
pi_134445675
Vanmiddag weer eens de hele directie over de vloer in verband met de wedstrijd. ..
pi_134445766
quote:

Ik heb een heel sterk gevoel dat wij bij elkaar in het filiaal werken. :@

EDIT: Ik weet het eigenlijk wel zeker. :+ 1816 *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Gezicht op 19-12-2013 13:35:47 ]
Flesje bier
  donderdag 19 december 2013 @ 13:23:32 #289
378682 JohnBercow
pi_134447054
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Vanmiddag weer eens de hele directie over de vloer in verband met de wedstrijd. ..
En wat vonden zij van de beschikbaarheid van de Kerst-producten?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134447609
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Doe ze de groeten van je fok matties.
pi_134447797
Ik meld me weer even :)
Ik moet in het nieuwe jaar een simpele, goede splitsmethode voor iedereen maken :') Nu gooit iedereen alles maar overal neer waardoor we soms 1,5 uur bezig zijn met vers, dus ik mag mijn ocd erop loslaten en een standaardmethode maken. Hoe doen jullie het verssplitsen in jullie winkels?
  donderdag 19 december 2013 @ 13:47:44 #292
378682 JohnBercow
pi_134447880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:44 schreef Franknfurter het volgende:
Ik moet in het nieuwe jaar een simpele, goede splitsmethode voor iedereen maken :') Nu gooit iedereen alles maar overal neer waardoor we soms 1,5 uur bezig zijn met vers, dus ik mag mijn ocd erop loslaten en een standaardmethode maken. Hoe doen jullie het verssplitsen in jullie winkels?
Wie is iedereen?

Maar goed, ik maak een rondje met 6 rolly's (Vlees, Panklaar, Groente, Vleeswaren/Kaas, Deli/Kaas, Gebak/Sappen) en splits in 20 minuten een versvracht weg (gemiddeld 1100 colli, maar heel veel komt al gesplitst binnen natuurlijk). Officieel moet splitsen in de koelcel, maar daar heb ik geen plek voor.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134447919
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:44 schreef Franknfurter het volgende:
Vers is opgedeeld is een aantal groepen en daar splits je naar uit. Hoef je niet de hele tijd heen en weer te lopen. Net als houdbaar eigenlijk.

Verbaasd me eigenlijk wel dat jullie dat al niet doen.
pi_134447970
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:47 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wie is iedereen?

Maar goed, ik maak een rondje met 6 rolly's (Vlees, Panklaar, Groente, Vleeswaren/Kaas, Deli/Kaas, Gebak/Sappen) en splits in 20 minuten een versvracht weg (gemiddeld 1100 colli, maar heel veel komt al gesplitst binnen natuurlijk). Officieel moet splitsen in de koelcel, maar daar heb ik geen plek voor.
Iedereen zijn de mensen die lossen/splitsen, dus altijd anderen. Daarom wil de SM nu één methode die voor iedereen werkt. Wij hebben ook geen plek om te splitsen in de cel, dus het moet echt sneller en efficienter gaan dan nu, 1,5 uur je vulling buiten de cel is ook niet optimaal natuurlijk.
pi_134448006
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef mujentas het volgende:

[..]

Vers is opgedeeld is een aantal groepen en daar splits je naar uit. Hoef je niet de hele tijd heen en weer te lopen. Net als houdbaar eigenlijk.

Verbaasd me eigenlijk wel dat jullie dat al niet doen.
We splitsen wel uit naar de groepen hoor. We splitsen zelfs de vleessoorten van elkaar. Het gaat meer over de indeling van het magazijn waardoor het constant verwarrend en traag wordt voor de meeste mensen.
pi_134448097
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

We splitsen wel uit naar de groepen hoor. We splitsen zelfs de vleessoorten van elkaar. Het gaat meer over de indeling van het magazijn waardoor het constant verwarrend en traag wordt voor de meeste mensen.
Tsja, dan moet je gewoon een ideale volgorde verzinnen en signing ophangen.
pi_134448952
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Wij doen het ook gewoon op groep, lukt altijd prima.
Meestal wordt er tijdens het lossen in het magazijn al direct gesplitst door de personen die aan het lossen zijn. Na het lossen meestal nog 15 - 20 minuten en dan is het klaar.
Flesje bier
pi_134449540
Fipo.
  donderdag 19 december 2013 @ 14:30:15 #299
378682 JohnBercow
pi_134449551
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:29 schreef d4v1d het volgende:
Fipo.
:')
Order! Ordeeeeeeeeer!