bron: RTV Noordquote:RUG-medewerker eet verpakking kerstpakket op
Een medewerker van de afdeling enzymologie van de Rijksuniversiteit Groningen was wel heel erg blij met zijn kerstpakket. In zijn enthousiamse at het personeelslid namelijk een stuk van de vulling op.
Het gaat waarschijnlijk om een buitenlandse medewerker.
Om te voorkomen dat er nog meer mensen misschien een stuk vulling verorberen, heeft de faculteit een e-mail naar de medewerkers verstuurd.
"Tot nu toe heeft nog maar één persoon de vulling gegeten", aldus RUG-woordvoerder Mariëlle Zwaanenburg, "maar om erger te voorkomen hebben we de medewerkers toch maar gewaarschuwd dat de vulling niet eetbaar is. Ik moet zeggen dat de stukjes vulling ook wel en beetje op wokkels lijken. Zo'n stukje vulling schijnt zelfs een beetje naar een rijstewafel te smaken. Als je uit het buitenland komt, is een vergissing misschien snel gemaakt."
De vulling is overigens niet schadelijk voor het menselijk lichaam.
Wat is dat voor bagger? (die items dus)quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Hét kerstpakket. Die witte dingen zijn de dingen die de man heeft opgegeten.
Werkelijk, dat moet voor kerstpakket doorgaan?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Hét kerstpakket. Die witte dingen zijn de dingen die de man heeft opgegeten.
De items of dat witte spul? Ik ga er trouwens vanuit dat dat niet de hele inhoud van het pakket is.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef Adomas het volgende:
[..]
Wat is dat voor bagger? (die items dus)
Eh, ja, blijkbaar?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Werkelijk, dat moet voor kerstpakket doorgaan?
Opvulling hoort bij de verpakking he?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef Made-In-Holland het volgende:
Een verpakking is niet hetzelfde als opvullingsmateriaal
Precies, dat is misschien iets als voedselpakket van het Rode Kruis in Syrië, maar niet om aan je medewerkers te gevenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Werkelijk, dat moet voor kerstpakket doorgaan?
De items zeg ik toch. Wat een belachelijke inhoud.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
De items of dat witte spul? Ik ga er trouwens vanuit dat dat niet de hele inhoud van het pakket is.
[..]
Eh, ja, blijkbaar?
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef Made-In-Holland het volgende:
Een verpakking is niet hetzelfde als opvullingsmateriaal
Bijzonder karig en goedkoop. En de producten zijn niet eens op elkaar afgestemd.quote:
muesli in pastasaus verkopen ze in elk 5sterren restaurantquote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bijzonder karig en goedkoop. En de producten zijn niet eens op elkaar afgestemd.
Medewerker van de P&O op de RUG gespot.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
muesli in pastasaus verkopen ze in elk 5sterren restaurant
Hoe is dat ehm... "afgelopen" ?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, eerlijk gezegd. Zo heb ik een keer In een groot winkelcentrum in Boedapest een stuk zeep in m'n mond gestopt. Ik liep nietsvermoedend voor het winkelcentrum toen mij ineens iets werd aangeboden wat leek op een lekkernij. In alle haast heb ik dat dus direct in m'n mond gestopt. Dat bleek dus een zeepje te zijn. Achteraf wel logisch, want het werd uitgedeeld bij een Douglas-achtige winkel
Maar die kerel die dat zeepje uitdeelde zal wel gedacht hebben dat-ie in de maling werd genomen![]()
Uiteraard kwam ik er na twee keer kauwen en wat achterna-geschreeuw van die kerel ook achter dat het geen snoepje was. Ben naar de toilet gelopen en heb 10 minuten m'n mond lopen spoelen. Een dag later proefde ik die vieze smaak nog steeds in m'n bekquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Uiteraard kwam ik er na twee keer kauwen en wat achterna-geschreeuw van die kerel ook achter dat het geen snoepje was. Ben naar de toilet gelopen en heb 10 minuten m'n mond lopen spoelen. Een dag later proefde ik die vieze smaak nog steeds in m'n bek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |