bron: RTV Noordquote:RUG-medewerker eet verpakking kerstpakket op
Een medewerker van de afdeling enzymologie van de Rijksuniversiteit Groningen was wel heel erg blij met zijn kerstpakket. In zijn enthousiamse at het personeelslid namelijk een stuk van de vulling op.
Het gaat waarschijnlijk om een buitenlandse medewerker.
Om te voorkomen dat er nog meer mensen misschien een stuk vulling verorberen, heeft de faculteit een e-mail naar de medewerkers verstuurd.
"Tot nu toe heeft nog maar één persoon de vulling gegeten", aldus RUG-woordvoerder Mariëlle Zwaanenburg, "maar om erger te voorkomen hebben we de medewerkers toch maar gewaarschuwd dat de vulling niet eetbaar is. Ik moet zeggen dat de stukjes vulling ook wel en beetje op wokkels lijken. Zo'n stukje vulling schijnt zelfs een beetje naar een rijstewafel te smaken. Als je uit het buitenland komt, is een vergissing misschien snel gemaakt."
De vulling is overigens niet schadelijk voor het menselijk lichaam.
Wat is dat voor bagger? (die items dus)quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Hét kerstpakket. Die witte dingen zijn de dingen die de man heeft opgegeten.
Werkelijk, dat moet voor kerstpakket doorgaan?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Hét kerstpakket. Die witte dingen zijn de dingen die de man heeft opgegeten.
De items of dat witte spul? Ik ga er trouwens vanuit dat dat niet de hele inhoud van het pakket is.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef Adomas het volgende:
[..]
Wat is dat voor bagger? (die items dus)
Eh, ja, blijkbaar?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Werkelijk, dat moet voor kerstpakket doorgaan?
Opvulling hoort bij de verpakking he?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef Made-In-Holland het volgende:
Een verpakking is niet hetzelfde als opvullingsmateriaal
Precies, dat is misschien iets als voedselpakket van het Rode Kruis in Syrië, maar niet om aan je medewerkers te gevenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Werkelijk, dat moet voor kerstpakket doorgaan?
De items zeg ik toch. Wat een belachelijke inhoud.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
De items of dat witte spul? Ik ga er trouwens vanuit dat dat niet de hele inhoud van het pakket is.
[..]
Eh, ja, blijkbaar?
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef Made-In-Holland het volgende:
Een verpakking is niet hetzelfde als opvullingsmateriaal
Bijzonder karig en goedkoop. En de producten zijn niet eens op elkaar afgestemd.quote:
muesli in pastasaus verkopen ze in elk 5sterren restaurantquote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bijzonder karig en goedkoop. En de producten zijn niet eens op elkaar afgestemd.
Medewerker van de P&O op de RUG gespot.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
muesli in pastasaus verkopen ze in elk 5sterren restaurant
Hoe is dat ehm... "afgelopen" ?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, eerlijk gezegd. Zo heb ik een keer In een groot winkelcentrum in Boedapest een stuk zeep in m'n mond gestopt. Ik liep nietsvermoedend voor het winkelcentrum toen mij ineens iets werd aangeboden wat leek op een lekkernij. In alle haast heb ik dat dus direct in m'n mond gestopt. Dat bleek dus een zeepje te zijn. Achteraf wel logisch, want het werd uitgedeeld bij een Douglas-achtige winkel
Maar die kerel die dat zeepje uitdeelde zal wel gedacht hebben dat-ie in de maling werd genomen![]()
Uiteraard kwam ik er na twee keer kauwen en wat achterna-geschreeuw van die kerel ook achter dat het geen snoepje was. Ben naar de toilet gelopen en heb 10 minuten m'n mond lopen spoelen. Een dag later proefde ik die vieze smaak nog steeds in m'n bekquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Uiteraard kwam ik er na twee keer kauwen en wat achterna-geschreeuw van die kerel ook achter dat het geen snoepje was. Ben naar de toilet gelopen en heb 10 minuten m'n mond lopen spoelen. Een dag later proefde ik die vieze smaak nog steeds in m'n bek
Ik heb sindsdien een hekel een mensen die mij, zonder dat ik erom gevraagd heb, iets aanbieden. Ik vertrouw ze niet meer, geen van allen!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dus in alle winkels waar ze van die "scent chips" hebben kom jij ook niet meer
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef Marcator het volgende:
Karig? het is voor ambtenaren, dus betaald met belastinggeld. Ik vind het meer dan genoeg
Ze zijn ook gewoon eetbaar, beetje water of melk, wat van die dingen erin en gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef einschtein het volgende:
Die witte dingen zijn de dingen die de man heeft opgegeten.
Godverquote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Uiteraard kwam ik er na twee keer kauwen en wat achterna-geschreeuw van die kerel ook achter dat het geen snoepje was. Ben naar de toilet gelopen en heb 10 minuten m'n mond lopen spoelen. Een dag later proefde ik die vieze smaak nog steeds in m'n bek
Waarschijnlijk het lekkerste van heel dat pakket!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon eetbaar, beetje water of melk, wat van die dingen erin en gaan.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, eerlijk gezegd. Zo heb ik een keer In een groot winkelcentrum in Boedapest een stuk zeep in m'n mond gestopt. Ik liep nietsvermoedend voor het winkelcentrum toen mij ineens iets werd aangeboden wat leek op een lekkernij. In alle haast heb ik dat dus direct in m'n mond gestopt. Dat bleek dus een zeepje te zijn. Achteraf wel logisch, want het werd uitgedeeld bij een Douglas-achtige winkel
Maar die kerel die dat zeepje uitdeelde zal wel gedacht hebben dat-ie in de maling werd genomen![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tranen van het lachen hierquote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gezien de rest idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het lekkerste van heel dat pakket!
Priceless man, priceless.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik geef me zelf er altijd eentje, en dan ga ik voor de spiegel klagen over de inhoud.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Zijn er nog mensen die tegenwoordig nog een kerstpakket krijgen?
Deze man hield niet van verspilling! Schandalig eigenlijk, al die medewerkers die het niet hebben opgegeten, maar hebben weggegooid!quote:Op donderdag 19 december 2013 13:37 schreef Leipo666 het volgende:
boeiend! die 'wokkels' zijn gemaakt van zetmeel en gewoon te eten (al smaken ze nergens naar)
Haha, je zei rugtas.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
Zat nog meer in dat pakket hoor, ook een bandenplaksetje (best praktisch) en een biologische koekreep. Dit alles verpakt in een prachtige RuG tas.
Bedankt voor het inzicht, die van mij gaan naar de voedselbank.. Laat die sloebers er maar van smullen met wat knoflooksaus ofzoquote:Op donderdag 19 december 2013 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze man hield niet van verspilling! Schandalig eigenlijk, al die medewerkers die het niet hebben opgegeten, maar hebben weggegooid!
Er zit ook nog spaghetti en een schoudertas bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bijzonder karig en goedkoop. En de producten zijn niet eens op elkaar afgestemd.
nou is toch leuk. Kunnen ze lekker met alle. Collegae en hun partners naar de bios op maandag. En tijdens de film lekker een blikje cola drinken en luxe chippies eten. Ik hoop dat ze er een prachtige dag van maken. Misschien kunnen ze het genot nog even oprekken door nog een ommetje door een park te maken.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef probeer het volgende:
Mijn moeder (24 jaar in dienst bij dezelfde basisschool) kreeg ook al zo'n prachtig kerstpakket:
2 blikjes cola
1 klein blikje pringles
1 kortingsbon voor de bios, alleen te gebruiken op ma-di-wo, en niet in de kerstvakantie.
1 kortingsbonquote:Op donderdag 19 december 2013 19:25 schreef borbit het volgende:
[..]
nou is toch leuk. Kunnen ze lekker met alle. Collegae en hun partners naar de bios op maandag. En tijdens de film lekker een blikje cola drinken en luxe chippies eten. Ik hoop dat ze er een prachtige dag van maken. Misschien kunnen ze het genot nog even oprekken door nog een ommetje door een park te maken.
Dan zonder partner. Maar wat moet ze dan met het tweede blikje cola!?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:27 schreef probeer het volgende:
[..]
1 kortingsbon
Maar ik zal het voorstellen
Wat droef zeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef probeer het volgende:
Mijn moeder (24 jaar in dienst bij dezelfde basisschool) kreeg ook al zo'n prachtig kerstpakket:
2 blikjes cola
1 klein blikje pringles
1 kortingsbon voor de bios, alleen te gebruiken op ma-di-wo, en niet in de kerstvakantie.
Tis iig meer dan hierquote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef probeer het volgende:
2 blikjes cola
1 klein blikje pringles
Die kan ze wellicht trakteren in haar klas. Alle 38 kinderen een vingerhoedje cola!quote:Op donderdag 19 december 2013 19:37 schreef borbit het volgende:
[..]
Dan zonder partner. Maar wat moet ze dan met het tweede blikje cola!?
Maar het bestuur van de scholen stichting kon afgelopen jaar wel een week op werkvakantie naar Aruba. Ter ere van het 5 jarig jubileumquote:
Maar maar.. Dat is werkquote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar het bestuur van de scholen stichting kon afgelopen jaar wel een week op werkvakantie naar Aruba. Ter ere van het 5 jarig jubileum
Op een been kan je niet staan zullen ze wel gedacht hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:37 schreef borbit het volgende:
[..]
Dan zonder partner. Maar wat moet ze dan met het tweede blikje cola!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |