Ik vraag me éen ding. RE heeft besloten om bepaalde dingen op beperkt leverbaar/TUS te zetten vanwege ThT, komen die dan ook in het nieuwsbericht te staan?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef mujentas het volgende:
Ik zit net eens het uitvalsnieuws te bekijken, en is er al zoveel beperkt leverbaar terwijl de kerst nog niet eens begonnen is
Bij ons heeft iedereen hetzelfde bedrag gekregen, allemaal ¤20,-. Ongeacht hoeveel uren je werkt en welke functie je hebt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef SLP_ het volgende:
Vandaag de cadeaubon gekregen. Ik had al gelezen dat parttimers 25 euro krijgen en fulltimers 50 dus was heel erg benieuwd wat ik zou krijgen. Heb een 12 uur contract, maar werk altijd meer dan 35 uur. Was toch verrast dat ik 50 euro kreeg en ben er echt super blij mee
Dat is inderdaad het WWM beleid. Franchise kan daarvan afwijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef donald500 het volgende:
[..]
Bij ons heeft iedereen hetzelfde bedrag gekregen, allemaal ¤20,-. Ongeacht hoeveel uren je werkt en welke functie je hebt.
En het feest favoriet vlees en kip wordt nu al flink ingestuwd, terwijl de houdbaarheidsdatum de kerst niet eens redt. Net of mensen nu al hun vlees voor de kerst gaan halenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik vraag me éen ding. RE heeft besloten om bepaalde dingen op beperkt leverbaar/TUS te zetten vanwege ThT, komen die dan ook in het nieuwsbericht te staan?
Ja, had andere posts nog niet gelezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het WWM beleid. Franchise kan daarvan afwijken.
Mannen en dingen tegelijk doenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja, had andere posts nog niet gelezen.
Probeerde een paar dingen tegelijk te doen.
Je wilt als winkel toch laten zien wat je de consument te bieden hebt rond de Kerst.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
En het feest favoriet vlees en kip wordt nu al flink ingestuwd, terwijl de houdbaarheidsdatum de kerst niet eens redt. Net of mensen nu al hun vlees voor de kerst gaan halen
+ Sommige klanten probeer alvast een recept uit om er zeker van te zijn dat het op de dag zelf niet mis kan gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je wilt als winkel toch laten zien wat je de consument te bieden hebt rond de Kerst.
Ik heb drie keer voor je geprobeerd in te loggen. Maar het wachtwoord basicenergy29 werd niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef d4v1d het volgende:
hoe de neuk is mijn plaza account opeens geblokkeerd
Ja, maar om het nu al massaal in te stuwen gaat ook wat ver.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je wilt als winkel toch laten zien wat je de consument te bieden hebt rond de Kerst.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb drie keer voor je geprobeerd in te loggen. Maar het wachtwoord basicenegery29 werd niet geaccepteerd.
pnldbXXX
Volgens mij is het pnldb029quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb drie keer voor je geprobeerd in te loggen. Maar het wachtwoord basicenegery29 werd niet geaccepteerd.
pnldbXXX
Is vast te regelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is jouw PNL-code onderhavig aan de prijs van ES Energy?
Wat is deze? Een kapot toetsenbord.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:
oh, toetsenbord net nieuw maar volgensmij komt de letter C soms niet doorwtf is deze.
Ja dat zeg ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat is deze? Een kapot toetsenbord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |