Vorig jaar bij PH(12 dus), echt bizar.. ik dacht even dat ze ze aan het uitdelen waren bij de ingangquote:
ja kleine chillsessie 1 mattie komt even chillen beetje muziek beetje film beetje bierquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat
daar
nog chillsessie in de planning?
ook niets mis meequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja kleine chillsessie 1 mattie komt even chillen beetje muziek beetje film beetje bier
Dat kan natuurlijk ook een andere reden hebben gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je ging pissen zag je echt iedereen met van die grote ogen naar je kijken
En de volgende dag kan niemand normaal kauwen van de spierpijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorig jaar bij PH(12 dus), echt bizar.. ik dacht even dat ze ze aan het uitdelen waren bij de ingang95% zat aan de pillen, nog nooit gezien dat echt zoveel mensen straks stonden.
Als je ging pissen zag je echt iedereen met van die grote ogen naar je kijken
Kasthomo noemt men dat in het ABN.quote:
Vrouwen vallen als bosjes voor me. Maakt niet uit dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik niet. Hoe meer homo's, hoe minder concurrentie bij het vrouwen versieren lijkt me.
Oh wacht, mannen vallen zeker ook als bosjes voor je, is dat hetquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrouwen vallen als bosjes voor me. Maakt niet uit dus.
JIJ BAASquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tyron dit tyron dat
Whahaha geniaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tyron dit tyron dat
Geo4kant wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit boeit echt niemand.
Inmiddels afgelopen en 3-3.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
De vermakelijke hork![]()
Hannover 0 - 3 Neurenberg
Wanneer komt zijn nieuwe nummer met K3?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
Boodschap is mooi maar het is weer erg commercieel.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo4kant wel.
Dus als jij je teringtyfus bek even dicht kan houden kabouter.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef Happel het volgende:
Tyron kap eens met die kansloze act, volslagen randdebiel dat je bent.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo4kant wel.
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo4kant wel.
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef Happel het volgende:
Nou zeg, je hoeft niet zo gefrustreerd te reageren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo4kant wel.
Headhunterz was wel één van de eerste Hardstyle artiesten die ik kende.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wanneer komt zijn nieuwe nummer met K3?
Jup, hier ook. Maar dit soort corny shit doet echt af aan eerdere werk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Headhunterz was wel één van de eerste Hardstyle artiesten die ik kende.
De kleine kinderen moeten soms op hun plek worden gezet d.m.v stoer gedrag van mijn kant.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
Oh en Rens, ook chillen. Sjongejonge, weer allemaal ongesteld zeker?
Inderdaad de tijd van Power of the mind etc.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jup, hier ook. Maar dit soort corny shit doet echt af aan eerdere werk.
Stoer doen op een forum, is dat niet een beetje sneu Rens?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De kleine kinderen moeten soms op hun plek worden gezet d.m.v stoer gedrag van mijn kant.
trolllquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De kleine kinderen moeten soms op hun plek worden gezet d.m.v stoer gedrag van mijn kant.
Nu worden we bang zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Neinquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Stoer doen op een forum, is dat niet een beetje sneu Rens?
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:35 schreef Tyron het volgende:
5. Jeffrey Bruma Award
Voor de user zonder zelfbeheersing
• Happel
• Elan
•
Wat leuk dat je er weer bent. Hoe was je dag met Kim Jong Il?quote:
Ik ben chill. Tyron is een kneus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
Je druk maken om wat iemand hier post, Happel chill man.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er weer bent. Hoe was je dag met Kim Jong Il?
[..]
Ik ben chill. Rens is een kneus.
En weer zo'n stoere opmerkingquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:37 schreef Happel het volgende:
Mwah kwam niet echt chill over.quote:
Foutje Rens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar stond Tyron niet Rens. Happel en ik zijn BFF's
Wat gay zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar stond Tyron niet Rens. Happel en ik zijn BFF's
We zijn nu allemaal hevig onder de indruk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom post ik. Om mijn stoerheid te bevestigen.
Die is dood.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:37 schreef Happel het volgende:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ook gewoon Happel die het over kansloze acts heeft, geniaal.
Jij zou het moeten weten, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
happel is behoorlijk gay inderdaad
Is dat 2 keer eenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kapiteintje weer reageren op oude posts![]()
nee sorryquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel met satésaus erbij neem ik aan?
Toch wel 10 minuten geleden, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha geweldig dat jij dit zegtquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat 2 keer eenwaard?
Debiel.
Het wordt vast beter als je je blauwe kleurtje inlevert.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
Het wordt hier wel erg treurig.
Littlerabbit en ik zijn weg hier.
Ik had nog gehoopt op een compliment/fascinatie over mijn actie maar helaas. Ik ben hier weg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
happel haalt het niveau omlaag met zijn actquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
Maak jezelf nuttig voor de samenleving en ga Happel naast zijn computer vervelen als je toch BFF bent, aan dit soort gedrag hebben wij een schijthekel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat 2 keer eenwaard?
Debiel.
Haha echt hequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha geweldig dat jij dit zegt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch wel 10 minuten geleden, ja.
Ga bekkenstoten, joh.
wow jij bent echt stoerquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Het wordt vast beter als je je blauwe kleurtje inlevert.
Nogal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
happel haalt het niveau omlaag met zijn act
Hmm wat jammer zeg. Is vaak toch een smakelijke toevoeging aan het geheelquote:
Auw nou steek in mijn hart zeg. Even bijkomenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch wel 10 minuten geleden, ja.
Ga bekkenstoten, joh.
Die andere SC is ook niet om over naar huis te schrijven. Ik denk dat we een eigen SC op KPD moeten oprichten.quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak jezelf nuttig voor de samenleving en ga Happel naast zijn computer vervelen als je toch BFF bent, aan dit soort gedrag hebben wij een schijthekel.
Geen gek idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die andere SC is ook niet om over naar huis te schrijven. Ik denk dat we een eigen SC op KPD moeten oprichten.
Deze grap is zo slecht dat je dom moet zijn om 'm te zien denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat ik deze hap pel hoor.
xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze grap is zo slecht dat je dom moet zijn om 'm te zien denk ik.
Oh shit, sorry. Ik had niet gezien dat er een houdbaarheidsdatum op stond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik haal jou maar even van mijn awards lijstje af.
Ok.quote:
Nou dan weet je het nuquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit, sorry. Ik had niet gezien dat er een houdbaarheidsdatum op stond.
Reageren op reacties ouder dan 30 secondenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De oneindige domheid die van de specifieke combinatie van deze post afstraalt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reageren op reacties ouder dan 30 seconden
Ik wachtte bewust tot die 30 seconden voorbij warenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
De oneindige domheid die van de specifieke combinatie van deze post afstraalt.
niemand vindt jou aardigquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat veroorzaak jij met je joodse vrienden.
Wow..quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kyle AndersonVorige partij ook Jenkins
Ik bedank voor de eerquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
JR en Stijn zouden samen eens op vakantie moeten gaan, heel ver hier vandaan.
Waarom moet Stijn weg? Hij heeft in ieder geval de potentie om normaal te posten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
Met de trein?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
JR ook vroegerquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet Stijn weg? Hij heeft in ieder geval de potentie om normaal te posten.
Stijve tepelsquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben 3-0 verloren en we hadden.koude douches na de wedstrijd
Lekker dicht tegen elkaar aan om 't warm te krijgen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben 3-0 verloren en we hadden.koude douches na de wedstrijd
wie wij?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker dicht tegen elkaar aan om 't warm te krijgen?
quote:
Als JR je grap leuk vindt, weet je dat er ergens iets fout is gegaan.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, die blikjes tomatensoep die daar ook in de doucheruimte stonden.
New Kids is geniaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Als JR je grap leuk vindt, weet je dat er ergens iets fout is gegaan.
Ah een hoog niveau. Perfect voor mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnenkort is er een grote diaspora naar een nog nader te noemen SC.
Een SC met hoger niveau.
DM mij als je interesse hebt
Hmm..quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Als JR je grap leuk vindt, weet je dat er ergens iets fout is gegaan.
Ik plak het in mijn dagboek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Hallo daar was ik weer.
Oh Stijn, ik heb enkel de 2e 9 darter live gezien.
Tevens de allereerste 9 darter die ik ooit live heb gezien.
Einde bericht.
Hoi, wat vind jij van Tyron?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Hallo daar was ik weer.
Einde bericht.
Zijn er vandaag twee 9 darters gegooid?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Hallo daar was ik weer.
Einde bericht.
Daarbij vind ik veel grappen leuk.quote:
Jazeker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn er vandaag twee 9 darters gegooid?
watquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn, vanmiddag vroeg ik je iets
Het stond hier per ongeluk op omdat mijn zoon hem op RTL 7 zettequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom kijk ik altijd als er saaie duels zijn
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent zelf een saai duel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zie dit als een compliment.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij vind ik veel grappen leuk.
Dat ik niet om jou lach komt vooral omdat jij totaal geen humor bezit
Binnen een uur ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn er vandaag twee 9 darters gegooid?
Verrassende comeback hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dit als een compliment.
Nu denk je mij te pakken door heel sarcastisch "het is wat.quote:
Alsnog weten weg te geven dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
De vermakelijke hork![]()
Hannover 0 - 3 Neurenberg
Geeft maar weer aan hoe saai je bentquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks verrassends aan. Volledig logisch.
Ja, toch jammer. Ik gun hem wel een overwinning.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog weten weg te geven dus.
Spannend, post je wel een pic.quote:
quote:
nee morgen weer, alleen de eerste die vraagt ontvangt een picquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je hem ook naar mij sturen?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee morgen weer, alleen de eerste die vraagt ontvangt een pic
Dit stuk van je verhaal klinkt nogal ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nu denk je mij te pakken door heel sarcastisch "het is wat." te posten, maar je moet weten dat dartsen mij totaal niet interesseert.
Ik heb 't toevallig op TV gezien omdat er niets anders op was.
Ja leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit stuk van je verhaal klinkt nogal ongeloofwaardig.
Dat zei je er niet bij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja leuk.
Vertel mij maar eens welke interessante programma's er vandaag op TV zijn.
eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
En daarbij is alles interessanter dan dartsen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
En daarbij is alles interessanter dan dartsen.
Het is mij een raadsel waarom jij altijd zo irritant zuur bent als ik eens enthousiast benquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
Waarom die dart-troep ook constant hier neergezet moet worden is mij een raadsel.
ik ben het eens met jequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
Waarom die dart-troep ook constant hier neergezet moet worden is mij een raadsel.
Ga gewoon terug naar je aidsdartstopicquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom jij altijd zo irritant zuur bent als ik eens enthousiast ben.
Ik ben niet zuur. Ik zit gewoon niet constant te wachten op die clowneske dikzakken die een parodie op sport beoefenen en elke keer weer zo'n vreemde act opvoeren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom jij altijd zo irritant zuur bent als ik eens enthousiast ben.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur. Ik zit gewoon niet constant te wachten op die clowneske dikzakken die een parodie op sport beoefenen en elke keer weer zo'n vreemde act opvoeren.
Kan mij dat wat verrotten? Ik zit ook niet te wachten op bepaalde dingen en daar moet iedereen mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur. Ik zit gewoon niet constant te wachten op die clowneske dikzakken die een parodie op sport beoefenen en elke keer weer zo'n vreemde act opvoeren.
Leer dan leven met m'n mening over darts.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan mij dat wat verrotten? Ik zit ook niet te wachten op bepaalde dingen en daar moet iedereen mee kunnen leven.
Jij vindt het nodig om dat 100 keer te herhalen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer dan leven met m'n mening over darts.
Net zoals jij het nodig vindt die dart-aids van je 100 keer te herhalen. Maar daar moet ik wel mee leren leven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt het nodig om dat 100 keer te herhalen.
Daar is immers een openbaar forum voor bedoeld, goed zo GGMM.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals jij het nodig vindt die dart-aids van je 100 keer te herhalen. Maar daar moet ik wel mee leren leven.
Die is ook bedoeld om m'n mening te kunnen geven. En als je het buiten het dart-topic neergooit kan je ook negatieve reacties verwachten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is immers een openbaar forum voor bedoeld, goed zo GGMM.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is immers een openbaar forum voor bedoeld, goed zo GGMM.
Na 585 keer herhalen is dat inmiddels wel duidelijk van jouw kant.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is ook bedoeld om m'n mening te kunnen geven. En als je het buiten het dart-topic neergooit kan je ook negatieve reacties verwachten.
Na 585 keer herhalen dat jij het wel tof vindt is dat ons ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 585 keer herhalen is dat inmiddels wel duidelijk van jouw kant.
hij heeft het heus niet 585 keer herhaal hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 585 keer herhalen is dat inmiddels wel duidelijk van jouw kant.
Dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 585 keer herhalen dat jij het wel tof vindt is dat ons ook wel duidelijk.
ik heb noppen in mijn beenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kunnen we het niet over curling hebben? Da's machtig mooier dan darts.
eerder 40-45 keerquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft het heus niet 585 keer herhaal hoor
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb noppen in mijn been
Wil je een foto zien?
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een enorme schande om door AC Milan uit de CL geknald te worden ja. Bijna net zo erg als door een hoofdklasser uit Oekraïne uit de EL.quote:
Je moet ook geen slidings leggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hadden zand over het gras gestrooid. Dus bij iedere sliding lag ik open
Bemoei je er niet mee, jouw club weet niet eens wat EL of CL is..quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt een enorme schande om door AC Milan uit de CL geknald te worden ja. Bijna net zo erg als door een hoofdklasser uit Oekraïne uit de EL.
Aldus een Feyenoordfan die zijn club uitgeschakeld ziet worden door Kuban fucking Krasnodar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt een enorme schande om door AC Milan uit de CL geknald te worden ja. Bijna net zo erg als door een hoofdklasser uit Oekraïne uit de EL.
fuck, ik zit op mobiel, ik maak me comeback zo wel afquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat hij een video in img-tags posten.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus een Feyenoordfan die zijn club uitgeschakeld ziet worden door Kuban fucking Krasnodar.
Gelhoofdquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?Treurwilg.
omdat ik dat leuk vindquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom dat hipster kadertje er om heen?
dat is soms nodig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet ook geen slidings leggen.
Betere ploeg dan die Oekrainerts.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus een Feyenoordfan die zijn club uitgeschakeld ziet worden door Kuban fucking Krasnodar.
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn, waar deed jij dat dm-blokken? Ik krijg weer rare dms van Mikey
stuur mij even een dm, dan kan ik het icoontje aanwijzen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn, waar deed jij dat dm-blokken? Ik krijg weer rare dms van Mikey
Je bent niet goed man dat filmpje is 110x bekeken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:00 schreef Doublepain het volgende:
Zijn Strootman filmpje was wel van echte klasse, beetje respect naar mikey
De kenners waren het er gewoon over eens dat dat een prima team was. Los daarvan loop ik joden ook niet uit te lachen dat ze door AC Milan uitgeschakeld zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk mij eens tof doen post...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kenners waren het er gewoon over eens dat dat een prima team was. Los daarvan loop ik joden ook niet uit te lachen dat ze door AC Milan uitgeschakeld zijn.
Het contrast tussen de wond, de pijn, het lijden en het oncontroleerbare en het zelfgekozen kadertje, die de controle representeert.quote:
En op de avond van de wedstrijd riep je nog te gaan genieten van 'de afslachting van ajax'.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kenners waren het er gewoon over eens dat dat een prima team was. Los daarvan loop ik joden ook niet uit te lachen dat ze door AC Milan uitgeschakeld zijn.
Het 1 sluit het ander niet uit. LETTERLIJKE quote van mij in onze Feyenoord whatsapp: 'Ik gun het die joodjes wel'quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En op de avond van de wedstrijd riep je nog te gaan genieten van 'de afslachting van ajax'.
Gast dat riep jij zelf ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En op de avond van de wedstrijd riep je nog te gaan genieten van 'de afslachting van ajax'.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Kapiteintje jij hield toch van Chillstep right? Stuur mij eens goede shit.
Waar zeg ik dat hij zegt dat ik iets ontken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat jij dat ontkent?
Dat zeg je niet, dat insinueer je. En wel in deze post:quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij zegt dat ik iets ontken?
Van een opengesneden levende steur uit het Bajkalmeer?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:09 schreef Saind het volgende:
Potje kaviaar voor vijf euro
Topland dit
't zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft toch niet maar waarom je het een ander vervolgens kwalijk. Weird.
gaat idd wel trager. Maar dat betekent niet dat het niet gebeurd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet in vrouwenvoetbal, dat gaat allemaal zo traag.
Kapi ik ben moe, zit niet zo te zeurenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het contrast tussen de wond, de pijn, het lijden en het oncontroleerbare en het zelfgekozen kadertje, die de controle representeert.
Nee dat is waar idd, maar dat het niet nodig is is wel duidelijk gebleken en dat wil ik ermee zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat idd wel trager. Maar dat betekent niet dat het niet gebeurd.
Samen met onlogisch zijn jullie de 3 joodse musketiersquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elan, we hebben deze discussie gewonnen.
Ik probeer je foto te duiden. Ik zeur niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kapi ik ben moe, zit niet zo te zeuren
het was wel nodig, anders zou ik het niet doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat is waar idd, maar dat het niet nodig is is wel duidelijk gebleken en dat wil ik ermee zeggen.
[..]
Samen met onlogisch zijn jullie de 3 joodse musketiers
ok.wat jij wiltquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik probeer je foto te duiden. Ik zeur niet.
Je bent tot nu toe de hele avond al aan het zeuren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik probeer je foto te duiden. Ik zeur niet.
Stijn is het hiermee eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elan, we hebben deze discussie gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |