Vorig jaar bij PH(12 dus), echt bizar.. ik dacht even dat ze ze aan het uitdelen waren bij de ingangquote:
ja kleine chillsessie 1 mattie komt even chillen beetje muziek beetje film beetje bierquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat
daar
nog chillsessie in de planning?
ook niets mis meequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja kleine chillsessie 1 mattie komt even chillen beetje muziek beetje film beetje bier
Dat kan natuurlijk ook een andere reden hebben gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je ging pissen zag je echt iedereen met van die grote ogen naar je kijken
En de volgende dag kan niemand normaal kauwen van de spierpijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorig jaar bij PH(12 dus), echt bizar.. ik dacht even dat ze ze aan het uitdelen waren bij de ingang95% zat aan de pillen, nog nooit gezien dat echt zoveel mensen straks stonden.
Als je ging pissen zag je echt iedereen met van die grote ogen naar je kijken
Kasthomo noemt men dat in het ABN.quote:
Vrouwen vallen als bosjes voor me. Maakt niet uit dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik niet. Hoe meer homo's, hoe minder concurrentie bij het vrouwen versieren lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |