Vorig jaar bij PH(12 dus), echt bizar.. ik dacht even dat ze ze aan het uitdelen waren bij de ingangquote:
ja kleine chillsessie 1 mattie komt even chillen beetje muziek beetje film beetje bierquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat
daar
nog chillsessie in de planning?
ook niets mis meequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja kleine chillsessie 1 mattie komt even chillen beetje muziek beetje film beetje bier
Dat kan natuurlijk ook een andere reden hebben gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je ging pissen zag je echt iedereen met van die grote ogen naar je kijken
En de volgende dag kan niemand normaal kauwen van de spierpijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorig jaar bij PH(12 dus), echt bizar.. ik dacht even dat ze ze aan het uitdelen waren bij de ingang95% zat aan de pillen, nog nooit gezien dat echt zoveel mensen straks stonden.
Als je ging pissen zag je echt iedereen met van die grote ogen naar je kijken
Kasthomo noemt men dat in het ABN.quote:
Vrouwen vallen als bosjes voor me. Maakt niet uit dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik niet. Hoe meer homo's, hoe minder concurrentie bij het vrouwen versieren lijkt me.
Oh wacht, mannen vallen zeker ook als bosjes voor je, is dat hetquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrouwen vallen als bosjes voor me. Maakt niet uit dus.
JIJ BAASquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tyron dit tyron dat
Whahaha geniaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tyron dit tyron dat
Geo4kant wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit boeit echt niemand.
Inmiddels afgelopen en 3-3.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
De vermakelijke hork![]()
Hannover 0 - 3 Neurenberg
Wanneer komt zijn nieuwe nummer met K3?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
Boodschap is mooi maar het is weer erg commercieel.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo4kant wel.
Dus als jij je teringtyfus bek even dicht kan houden kabouter.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef Happel het volgende:
Tyron kap eens met die kansloze act, volslagen randdebiel dat je bent.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo4kant wel.
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo4kant wel.
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef Happel het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef Happel het volgende:
Nou zeg, je hoeft niet zo gefrustreerd te reageren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo4kant wel.
Headhunterz was wel één van de eerste Hardstyle artiesten die ik kende.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wanneer komt zijn nieuwe nummer met K3?
Jup, hier ook. Maar dit soort corny shit doet echt af aan eerdere werk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Headhunterz was wel één van de eerste Hardstyle artiesten die ik kende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |