De kleine kinderen moeten soms op hun plek worden gezet d.m.v stoer gedrag van mijn kant.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
Oh en Rens, ook chillen. Sjongejonge, weer allemaal ongesteld zeker?
Inderdaad de tijd van Power of the mind etc.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jup, hier ook. Maar dit soort corny shit doet echt af aan eerdere werk.
Stoer doen op een forum, is dat niet een beetje sneu Rens?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De kleine kinderen moeten soms op hun plek worden gezet d.m.v stoer gedrag van mijn kant.
trolllquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De kleine kinderen moeten soms op hun plek worden gezet d.m.v stoer gedrag van mijn kant.
Nu worden we bang zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Neinquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Stoer doen op een forum, is dat niet een beetje sneu Rens?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef Happel het volgende:
Tyron kap eens met die kansloze act, volslagen randdebiel dat je bent.
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:35 schreef Tyron het volgende:
5. Jeffrey Bruma Award
Voor de user zonder zelfbeheersing
• Happel
• Elan
•
Wat leuk dat je er weer bent. Hoe was je dag met Kim Jong Il?quote:
Ik ben chill. Tyron is een kneus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
Je druk maken om wat iemand hier post, Happel chill man.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er weer bent. Hoe was je dag met Kim Jong Il?
[..]
Ik ben chill. Rens is een kneus.
En weer zo'n stoere opmerkingquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:37 schreef Happel het volgende:
Wat leuk dat je er weer bent. Hoe was je dag met Kim Jong Il?
Mwah kwam niet echt chill over.quote:
Foutje Rens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar stond Tyron niet Rens. Happel en ik zijn BFF's
Wat gay zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar stond Tyron niet Rens. Happel en ik zijn BFF's
We zijn nu allemaal hevig onder de indruk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom post ik. Om mijn stoerheid te bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |