Dit stuk van je verhaal klinkt nogal ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nu denk je mij te pakken door heel sarcastisch "het is wat." te posten, maar je moet weten dat dartsen mij totaal niet interesseert.
Ik heb 't toevallig op TV gezien omdat er niets anders op was.
Ja leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit stuk van je verhaal klinkt nogal ongeloofwaardig.
Dat zei je er niet bij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja leuk.
Vertel mij maar eens welke interessante programma's er vandaag op TV zijn.
eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
En daarbij is alles interessanter dan dartsen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
En daarbij is alles interessanter dan dartsen.
Het is mij een raadsel waarom jij altijd zo irritant zuur bent als ik eens enthousiast benquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
Waarom die dart-troep ook constant hier neergezet moet worden is mij een raadsel.
ik ben het eens met jequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
Waarom die dart-troep ook constant hier neergezet moet worden is mij een raadsel.
Ga gewoon terug naar je aidsdartstopicquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom jij altijd zo irritant zuur bent als ik eens enthousiast ben.
Ik ben niet zuur. Ik zit gewoon niet constant te wachten op die clowneske dikzakken die een parodie op sport beoefenen en elke keer weer zo'n vreemde act opvoeren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom jij altijd zo irritant zuur bent als ik eens enthousiast ben.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur. Ik zit gewoon niet constant te wachten op die clowneske dikzakken die een parodie op sport beoefenen en elke keer weer zo'n vreemde act opvoeren.
Kan mij dat wat verrotten? Ik zit ook niet te wachten op bepaalde dingen en daar moet iedereen mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur. Ik zit gewoon niet constant te wachten op die clowneske dikzakken die een parodie op sport beoefenen en elke keer weer zo'n vreemde act opvoeren.
Leer dan leven met m'n mening over darts.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan mij dat wat verrotten? Ik zit ook niet te wachten op bepaalde dingen en daar moet iedereen mee kunnen leven.
Jij vindt het nodig om dat 100 keer te herhalen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer dan leven met m'n mening over darts.
Net zoals jij het nodig vindt die dart-aids van je 100 keer te herhalen. Maar daar moet ik wel mee leren leven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt het nodig om dat 100 keer te herhalen.
Daar is immers een openbaar forum voor bedoeld, goed zo GGMM.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals jij het nodig vindt die dart-aids van je 100 keer te herhalen. Maar daar moet ik wel mee leren leven.
Die is ook bedoeld om m'n mening te kunnen geven. En als je het buiten het dart-topic neergooit kan je ook negatieve reacties verwachten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is immers een openbaar forum voor bedoeld, goed zo GGMM.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is immers een openbaar forum voor bedoeld, goed zo GGMM.
Na 585 keer herhalen is dat inmiddels wel duidelijk van jouw kant.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is ook bedoeld om m'n mening te kunnen geven. En als je het buiten het dart-topic neergooit kan je ook negatieve reacties verwachten.
Na 585 keer herhalen dat jij het wel tof vindt is dat ons ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 585 keer herhalen is dat inmiddels wel duidelijk van jouw kant.
hij heeft het heus niet 585 keer herhaal hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 585 keer herhalen is dat inmiddels wel duidelijk van jouw kant.
Dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 585 keer herhalen dat jij het wel tof vindt is dat ons ook wel duidelijk.
ik heb noppen in mijn beenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kunnen we het niet over curling hebben? Da's machtig mooier dan darts.
eerder 40-45 keerquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft het heus niet 585 keer herhaal hoor
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb noppen in mijn been
Wil je een foto zien?
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een enorme schande om door AC Milan uit de CL geknald te worden ja. Bijna net zo erg als door een hoofdklasser uit Oekraïne uit de EL.quote:
Je moet ook geen slidings leggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hadden zand over het gras gestrooid. Dus bij iedere sliding lag ik open
Bemoei je er niet mee, jouw club weet niet eens wat EL of CL is..quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt een enorme schande om door AC Milan uit de CL geknald te worden ja. Bijna net zo erg als door een hoofdklasser uit Oekraïne uit de EL.
Aldus een Feyenoordfan die zijn club uitgeschakeld ziet worden door Kuban fucking Krasnodar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt een enorme schande om door AC Milan uit de CL geknald te worden ja. Bijna net zo erg als door een hoofdklasser uit Oekraïne uit de EL.
fuck, ik zit op mobiel, ik maak me comeback zo wel afquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat hij een video in img-tags posten.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus een Feyenoordfan die zijn club uitgeschakeld ziet worden door Kuban fucking Krasnodar.
Gelhoofdquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?Treurwilg.
omdat ik dat leuk vindquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom dat hipster kadertje er om heen?
dat is soms nodig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet ook geen slidings leggen.
Betere ploeg dan die Oekrainerts.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus een Feyenoordfan die zijn club uitgeschakeld ziet worden door Kuban fucking Krasnodar.
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn, waar deed jij dat dm-blokken? Ik krijg weer rare dms van Mikey
stuur mij even een dm, dan kan ik het icoontje aanwijzen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn, waar deed jij dat dm-blokken? Ik krijg weer rare dms van Mikey
Je bent niet goed man dat filmpje is 110x bekeken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:00 schreef Doublepain het volgende:
Zijn Strootman filmpje was wel van echte klasse, beetje respect naar mikey
De kenners waren het er gewoon over eens dat dat een prima team was. Los daarvan loop ik joden ook niet uit te lachen dat ze door AC Milan uitgeschakeld zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk mij eens tof doen post...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kenners waren het er gewoon over eens dat dat een prima team was. Los daarvan loop ik joden ook niet uit te lachen dat ze door AC Milan uitgeschakeld zijn.
Het contrast tussen de wond, de pijn, het lijden en het oncontroleerbare en het zelfgekozen kadertje, die de controle representeert.quote:
En op de avond van de wedstrijd riep je nog te gaan genieten van 'de afslachting van ajax'.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De kenners waren het er gewoon over eens dat dat een prima team was. Los daarvan loop ik joden ook niet uit te lachen dat ze door AC Milan uitgeschakeld zijn.
Het 1 sluit het ander niet uit. LETTERLIJKE quote van mij in onze Feyenoord whatsapp: 'Ik gun het die joodjes wel'quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En op de avond van de wedstrijd riep je nog te gaan genieten van 'de afslachting van ajax'.
Gast dat riep jij zelf ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En op de avond van de wedstrijd riep je nog te gaan genieten van 'de afslachting van ajax'.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Kapiteintje jij hield toch van Chillstep right? Stuur mij eens goede shit.
Waar zeg ik dat hij zegt dat ik iets ontken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat jij dat ontkent?
Dat zeg je niet, dat insinueer je. En wel in deze post:quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij zegt dat ik iets ontken?
Van een opengesneden levende steur uit het Bajkalmeer?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:09 schreef Saind het volgende:
Potje kaviaar voor vijf euro
Topland dit
't zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft toch niet maar waarom je het een ander vervolgens kwalijk. Weird.
gaat idd wel trager. Maar dat betekent niet dat het niet gebeurd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet in vrouwenvoetbal, dat gaat allemaal zo traag.
Kapi ik ben moe, zit niet zo te zeurenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het contrast tussen de wond, de pijn, het lijden en het oncontroleerbare en het zelfgekozen kadertje, die de controle representeert.
Nee dat is waar idd, maar dat het niet nodig is is wel duidelijk gebleken en dat wil ik ermee zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat idd wel trager. Maar dat betekent niet dat het niet gebeurd.
Samen met onlogisch zijn jullie de 3 joodse musketiersquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elan, we hebben deze discussie gewonnen.
Ik probeer je foto te duiden. Ik zeur niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kapi ik ben moe, zit niet zo te zeuren
het was wel nodig, anders zou ik het niet doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat is waar idd, maar dat het niet nodig is is wel duidelijk gebleken en dat wil ik ermee zeggen.
[..]
Samen met onlogisch zijn jullie de 3 joodse musketiers
ok.wat jij wiltquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik probeer je foto te duiden. Ik zeur niet.
Je bent tot nu toe de hele avond al aan het zeuren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik probeer je foto te duiden. Ik zeur niet.
Stijn is het hiermee eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elan, we hebben deze discussie gewonnen.
Je kan toch ook aan haar staart trekken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was wel nodig, anders zou ik het niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |