Dit stuk van je verhaal klinkt nogal ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nu denk je mij te pakken door heel sarcastisch "het is wat." te posten, maar je moet weten dat dartsen mij totaal niet interesseert.
Ik heb 't toevallig op TV gezien omdat er niets anders op was.
Ja leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit stuk van je verhaal klinkt nogal ongeloofwaardig.
Dat zei je er niet bij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja leuk.
Vertel mij maar eens welke interessante programma's er vandaag op TV zijn.
eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
En daarbij is alles interessanter dan dartsen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
En daarbij is alles interessanter dan dartsen.
Het is mij een raadsel waarom jij altijd zo irritant zuur bent als ik eens enthousiast benquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
Waarom die dart-troep ook constant hier neergezet moet worden is mij een raadsel.
ik ben het eens met jequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
Waarom die dart-troep ook constant hier neergezet moet worden is mij een raadsel.
Ga gewoon terug naar je aidsdartstopicquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom jij altijd zo irritant zuur bent als ik eens enthousiast ben.
Ik ben niet zuur. Ik zit gewoon niet constant te wachten op die clowneske dikzakken die een parodie op sport beoefenen en elke keer weer zo'n vreemde act opvoeren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom jij altijd zo irritant zuur bent als ik eens enthousiast ben.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur. Ik zit gewoon niet constant te wachten op die clowneske dikzakken die een parodie op sport beoefenen en elke keer weer zo'n vreemde act opvoeren.
Kan mij dat wat verrotten? Ik zit ook niet te wachten op bepaalde dingen en daar moet iedereen mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur. Ik zit gewoon niet constant te wachten op die clowneske dikzakken die een parodie op sport beoefenen en elke keer weer zo'n vreemde act opvoeren.
Leer dan leven met m'n mening over darts.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan mij dat wat verrotten? Ik zit ook niet te wachten op bepaalde dingen en daar moet iedereen mee kunnen leven.
Jij vindt het nodig om dat 100 keer te herhalen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer dan leven met m'n mening over darts.
Net zoals jij het nodig vindt die dart-aids van je 100 keer te herhalen. Maar daar moet ik wel mee leren leven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt het nodig om dat 100 keer te herhalen.
Daar is immers een openbaar forum voor bedoeld, goed zo GGMM.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals jij het nodig vindt die dart-aids van je 100 keer te herhalen. Maar daar moet ik wel mee leren leven.
Die is ook bedoeld om m'n mening te kunnen geven. En als je het buiten het dart-topic neergooit kan je ook negatieve reacties verwachten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is immers een openbaar forum voor bedoeld, goed zo GGMM.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is immers een openbaar forum voor bedoeld, goed zo GGMM.
Na 585 keer herhalen is dat inmiddels wel duidelijk van jouw kant.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is ook bedoeld om m'n mening te kunnen geven. En als je het buiten het dart-topic neergooit kan je ook negatieve reacties verwachten.
Na 585 keer herhalen dat jij het wel tof vindt is dat ons ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 585 keer herhalen is dat inmiddels wel duidelijk van jouw kant.
hij heeft het heus niet 585 keer herhaal hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 585 keer herhalen is dat inmiddels wel duidelijk van jouw kant.
Dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 585 keer herhalen dat jij het wel tof vindt is dat ons ook wel duidelijk.
ik heb noppen in mijn beenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kunnen we het niet over curling hebben? Da's machtig mooier dan darts.
eerder 40-45 keerquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft het heus niet 585 keer herhaal hoor
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb noppen in mijn been
Wil je een foto zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |