Ik zie dit als een bedreiging.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zorg nou niet dat ik mijn focus moet verlegen ts daar komen ongelukken van.
Mooi voor je.quote:
Nadat Mikey net tot de zoveelste moord op een mede user heeft opgeroepenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga zelf weg, niemand mag je, Mikey hoort hier thuis.
Mikey heeft wat steekjes los zitten maar ach, HMF wordt hier ook aanbeden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat Mikey net tot de zoveelste moord op een mede user heeft opgeroepen
Mikey houdt wel leven in brouwerij, Mikey
Mikey mag jou ook niet, dus rustig aan konijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan zit bij de illoeminadiequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
ik heb als wraakactie deze sc in Bnw gezet
doe lief tegen elan
Selectief lezen..quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMFquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey heeft wat steekjes los zitten maar ach, HMF wordt hier ook aanbeden.
Oh. Je doelde uiteraard op een tetanusprik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Selectief lezen..
Mooi film
[ afbeelding ]
Jij vergelijk God nu met een debiel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey heeft wat steekjes los zitten maar ach, HMF wordt hier ook aanbeden.
Nou dat is ook niet aardig,quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij vergelijk God nu met een debiel.
Moet je het niet zelf doen he.quote:
Oh sorryquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je het niet zelf doen he.
Nu jullie denken dat ik HMF ben probeer ik de mythe natuurlijk een beetje in stand te houdenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook dit is precies wat HMF zou zeggen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Welke hond zit weer te kuttendit is geen BNW topic
ik heb je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Welke hond zit weer te kuttendit is geen BNW topic
Ze zijn overal, madderfakkersquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is mijn favo BNW moment
Vrijmetselaars. Zelfs bij madderfakking Lingo. Lucille met haar scheve been hoort er ook bij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze zijn overal, madderfakkers
Dit is nu precies wat ik al een hele tijd wilde zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat niet zo een aanval van een jongen als Tjakka (dat krijg je dan gratis bij het blad boodschappen, ) Zomaar uit het niks alsof je zijn moeder met schuurpapier hebt bewerkt.
Terwijl je eigenlijk geen idee hebt waar die haatdragende reacties dan vandaan komen.
Sterker nog je hebt er nog nooit een zinnige discussie mee gevoerd, Maar dan toch hebben ze een hele mening over je klaar.
Ik was het niet die je zusje besmeurde met kerosine.
Nee we laten de VBL SC hier permanent staan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit nou permanent of weer zo'n schijtlollig kut grapje van een half uur?
Permanent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit nou permanent of weer zo'n schijtlollig kut grapje van een half uur?
Trek het je niet aan, tegen de haters zeggen wij laters.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat niet zo een aanval van een jongen als Tjakka (dat krijg je dan gratis bij het blad boodschappen, ) Zomaar uit het niks alsof je zijn moeder met schuurpapier hebt bewerkt.
Terwijl je eigenlijk geen idee hebt waar die haatdragende reacties dan vandaan komen.
Sterker nog je hebt er nog nooit een zinnige discussie mee gevoerd, Maar dan toch hebben ze een hele mening over je klaar.
Ik was het niet die je zusje besmeurde met kerosine.
Een beter milieu begint bij jezelf zeggen ze dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, tegen de haters zeggen wij laters.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu hebben we Lavje en a4lf als mods
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is die geband? Dat is toch zo'n brave kerel?
Ja, tussen 40-45 gepostte GIFjes hebben de blauwen een kut gespot.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tarado geband? Die gast doet geen vlieg kwaad.
Ik heb hem net aangezet.quote:
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tarado geband? Die gast doet geen vlieg kwaad.
Wat was dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die eerste partij was geniaal.
Van mooie dames vind ik dat absoluut niet strafbaar. Een wijs man zei ooit:quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Een plaatje dat iets te bloot was volgens de moddereter.
quote:Op woensdag 11 december 2013 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beminnen is strafbaar en schoonheid een zonde.
Rensje hiquote:
Peter Wright een rare clown, toch vinden veel mensen in het dartstopic hem fantastisch (ik niet)quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag zo'n maf figuur bij darten, die gast droeg een soort regenboogpak.
Overhemd is nog altijd beter dan die van Gary Andersonquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Peter Wright een rare clown, toch vinden veel mensen in het dartstopic hem fantastisch (ik niet)
[ afbeelding ]
Die is laatst weer met zijn ouwe gaan gooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overhemd is nog altijd beter dan die van Gary Anderson
Het is iig niet saai .quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Peter Wright een rare clown, toch vinden veel mensen in het dartstopic hem fantastisch (ik niet)
[ afbeelding ]
Mardlegod en de onvermijdelijke Wilfred Geneequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Darts is een showtje. Hij begrijpt het tenminste. Het gaat pas echt mis als je dartsen als serieuze sport gaat zien. Tenzij je de intelligentie van Van Gerwen hebt natuurlijk, voor dat soort types is het gewoon prachtig dat het voor iedereen toegankelijk is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn pa?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is laatst weer met zijn ouwe gaan gooien.
O echt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga zelf weg, niemand mag je, Mikey hoort hier thuis.
Genee en dartsers was niet echt een goede combinatiequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mardlegod en de onvermijdelijke Wilfred Genee
Als dartsen cabaret wordt dan haak ik af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Darts is een showtje. Hij begrijpt het tenminste. Het gaat pas echt mis als je dartsen als serieuze sport gaat zien. Tenzij je de intelligentie van Van Gerwen hebt natuurlijk, voor dat soort types is het gewoon prachtig dat het voor iedereen toegankelijk is.
Toch Stijn?
Ik heb al op Tarado gestemd als steunbetuigingquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
VBL / *** VBL Awards 2013 Stemtopic ***
Stem allemaal op Lav als beste VBL mod.
Darts is een mix van allerlei factoren waardoor velen het niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Darts is een showtje. Hij begrijpt het tenminste. Het gaat pas echt mis als je dartsen als serieuze sport gaat zien. Tenzij je de intelligentie van Van Gerwen hebt natuurlijk, voor dat soort types is het gewoon prachtig dat het voor iedereen toegankelijk is.
Toch Stijn?
SBS heeft niet voor niets haar grootste successen allertijden geboekt met De Cuil als presentator. Dat multitalent kon je om een boodschap sturen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Genee en dartsers was niet echt een goede combinatie
Tarado, goeie gastquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al op Tarado gestemd als steunbetuiging
Slijmbal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
VBL / *** VBL Awards 2013 Stemtopic ***
Stem allemaal op Lav als beste VBL mod.
Vervelend dat je FredDeDrugsbaron geen steun wil betuigen, die heeft nog wel een permban.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al op Tarado gestemd als steunbetuiging
Tjacka is een wandelende tijdbom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben erg depri vandaag.
Ik drink nooit meer.
Van Gerwen vond het trouwens ook niks, die Wright.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts is een mix van allerlei factoren waardoor velen het niet serieus nemen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tjacka is een wandelende tijdbom?
Dat kan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Gerwen vond het trouwens ook niks, die Wright.
Ajacied is baas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slijmbal.
Wel raar dat je nu wel post in een sc in Bnw.
Maak je niet zo druk joh.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slijmbal.
Wel raar dat je nu wel post in een sc in Bnw.
De Mol had een hoop problemen met die zender kunnen voorkomen door een simpel telefoontje naar De Cuil.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SBS heeft niet voor niets haar grootste successen allertijden geboekt met De Cuil als presentator. Dat multitalent kon je om een boodschap sturen.
Welke categorie?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vervelend dat je FredDeDrugsbaron geen steun wil betuigen, die heeft nog wel een permban.
Eerste wedstrijd won hij wel met 2-1.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajacied is baas.
Ook een stuk beter in Fifa14 dan jij maar dat geheel terzijde
Bleekwater is goed voor depressie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik drink nooit meer.
IK voel je pijn. Gister werd ik ook weer veelte persoonlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik drink nooit meer.
Ik kom nog zo voor je op.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajacied is baas.
Ook een stuk beter in Fifa14 dan jij maar dat geheel terzijde
quote:
Doei.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Bleekwater is goed voor depressie.
Hopelijk is dit geen crewbash.
Jij speelt fucking goed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd won hij wel met 2-1.
Tweede verloor hij met 4-0.
Karina neemt de weloverwogen keuze van Niels niet serieus omdat zij er toevallig niet in voor komtquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Karina vroeg er immers om.
Ik hoop van welquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Bleekwater is goed voor depressie.
Hopelijk is dit geen crewbash.
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er stond geen 'xD' bij, dus dan zijn de grapjes wat lastig te herkennen.
Ik ben niet zo op de hoogte van de PS4. Is 'ie al uit ja?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij speelt fucking goed.
Ik heb hem verslagen met Feyenoord (hij Celtic) .
Alleen nu zijn we helaas geen vrienden meer danzij Eian.
Hrb jij al PS4 ?
Allang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte van de PS4. Is 'ie al uit ja?
Hoeveel kost ie? Jij hebt hem dus al?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Allang.
Maar je kan niet Fifa 14 doen ps3 vs ps4 dus dat is wel kut opzich.
Al werkt jullie brein niet naar behoren,quote:
ok.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al werkt jullie brein niet naar behoren,
Ik weet: bij de simpelste vragen
kookt die hersenpan over van schrik,
en ik kan geen domheid verdragen...
dus 'k vraag slechts een kort ogenblik.
Helaas blijft er weinig van hangen,
er brandt op de vliering geen licht
maar 't gaat hier om grote belangen:
koningsschap, toekomst en plicht!
Heb je nog nachtmerries van Lukoki?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
399.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel kost ie? Jij hebt hem dus al?
Haha die vorige wedstrijd was leuker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je nog nachtmerries van Lukoki?
Klopt het dat jij verliefd was op Rosa uit Gtst Mike?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh, valt mee. Maar ik heb te weinig tijd, dus ik wacht nog even met het kopen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
399.
Heb nog een stuk op 8 tickets voor pre-order second batch dus mocht je interesse hebben...
In de winkel is hij voorlopig niet te koop.
Vorige wedstrijd? Voorval? Ik ben het vergeten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha die vorige wedstrijd was leuker.
Door dat voorval heb ik nu nog geen fifa 14.
Diepste rol die de serie ooit heeft gehad,quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt het dat jij verliefd was op Rosa uit Gtst Mike?
Voor het laatst gekeken toen Bowien nog leefde.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Diepste rol die de serie ooit heeft gehad,
Maar daar weet jij alles van.
Ik vind het een mooi gedicht . Van jouw hand?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dank u en ja dat is een van mijn kwaliteiten als filosoof.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi gedicht . Van jouw hand?
Mooie kool van Toure.quote:
Insomnia_ maakt ook van die mooie gedichten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dank u en ja dat is een van mijn kwaliteiten als filosoof.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Assenal van een grote ploeg verliest doen ze het vaak ook wel gelijk goed
Spijtig dat de Fox! international actie al was afgelopenquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Dundee United.
i'd 8-2 be an arsenal fan right now xd xd lolzzquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Assenal van een grote ploeg verliest doen ze het vaak ook wel gelijk goed
okquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
i'd 8-2 be an arsenal fan right now xd xd lolzz
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zeer zeker ja. Ik wist er wel van, maar las me zojuist even in.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig dat de Fox! international actie al was afgelopen
Dundee.
Mooi einde wel eigenlijk. Hoewel 39 toch wel ietwat aan de jonge kant isquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeer zeker ja. Ik wist er wel van, maar las me zojuist even in.
Dit is een potentieel gevaar
Ik kijk met spanning uit naar 2029
Everton.
Ach ja, ze hebben het nu al zo goed als uitgesloten met een kans van 1 op een miljoenquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi einde wel eigenlijk. Hoewel 39 toch wel ietwat aan de jonge kant is
Newcastle United
Okquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben het nu al zo goed als uitgesloten met een kans van 1 op een miljoen
Ik drink momenteel trouwens een biertje
Dundee United.
Spijtig. Natuurlijke selectie is een mooi iets.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben het nu al zo goed als uitgesloten met een kans van 1 op een miljoen
Ik drink momenteel trouwens een biertje
Dundee United.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeer zeker ja. Ik wist er wel van, maar las me zojuist even in.
Dit is een potentieel gevaar
Ik kijk met spanning uit naar 2029
Everton.
Dag Onlogisch. Het gaat goed met mij. Hoe gaat het met jou?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Kapo. Hoe is het met je?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een held en weer de zoveelste bevestiging dat ik verstand heb van voetbal.
Ik haal Barkley namelijk al sinds fm en fifa 10 terug naar Everton en zet hem in de basis.
Net als dat ik met fm 11 al een game had waarin Real Madrid/Spanje speelde met de backs Monreal en Azpilicueta,
Ja goed. Ik luister momenteel naar Q-music, drink een biertje en bewonder mijn aquarium.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag Onlogisch. Het gaat goed met mij. Hoe gaat het met jou?
Ik speelde al met FM 08 met Messi, KOM DAN!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een held en weer de zoveelste bevestiging dat ik verstand heb van voetbal.
Ik haal Barkley namelijk al sinds fm en fifa 10 terug naar Everton en zet hem in de basis.
Net als dat ik met fm 11 al een game had waarin Real Madrid/Spanje speelde met de backs Monreal en Azpilicueta,
Verklaar je nader, Het is toch ontzettende wijzend op het feit dat ik oog heb voor voetbal talent gezien ik drie jaar op voorhand al aanvoel welke spelers er in 2013/2014 doorbreken ?quote:
Ik zit in een joggingbroek achter mijn pc te wachten tot ik het kan opbrengen om te gaan studeren. Ondertussen drink ik een anderhalve liter spa rood op om het vochttekort dat ik vannacht heb opgelopen aan te vullen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja goed. Ik luister momenteel naar Q-music, drink een biertje en bewonder mijn aquarium.
Wat is jouw sfeerimpressie momenteel?
Hoe is een game daarvoor een argument? Als ze slecht waren in die game had je ze niet gehaald toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verklaar je nader, Het is toch ontzettende wijzend op het feit dat ik oog heb voor voetbal talent gezien ik drie jaar op voorhand al aanvoel welke spelers er in 2013/2014 doorbreken ?
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verklaar je nader, Het is toch ontzettende wijzend op het feit dat ik oog heb voor voetbal talent gezien ik drie jaar op voorhand al aanvoel welke spelers er in 2013/2014 doorbreken ?
Het zijn allemaal matige spelers tot dat een geweldige trainer zo als ik ze traint.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is een game daarvoor een argument? Als ze slecht waren in die game had je ze niet gehaald toch?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zijn allemaal matige spelers tot dat een geweldige trainer zo als ik ze traint.
Shane Duffy bijvoorbeeld werd bij mij echt een beest in de verdediging ,
Over een paar jaar is Duffy de nieuwe Ferdinand/Terry,,
Ik heb een bijzonder veelzijdige persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:23 schreef onlogisch het volgende:
We hebben zowaar een psycholoog in ons midden
Wat fijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een bijzonder veelzijdige persoonlijkheid.
Uh,.. geweldig!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat fijn
En wat is precies jouw eigen gevoel daarbij?
In een paar woorden weet hij het enige juiste advies te geven, wat een talent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:23 schreef onlogisch het volgende:
We hebben zowaar een psycholoog in ons midden
Ik ben ook best een talent hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In een paar woorden weet hij het enige juiste advies te geven, wat een talent.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben ook best een talent hoor
3/10 niet verkeerd al zeg ik het zelf
Wel een beetje te veel op zoek naar sensatie.quote:
Ik dacht zelfs 4quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maarja je moet toch wat om die dooie boel (hihi) op te zwepen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wel een beetje te veel op zoek naar sensatie.
Mijn post is verwijderdquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een bijzonder veelzijdige persoonlijkheid.
Doe dat, 2 kuub zandquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
Help me eens, zal ik vandaag iets laten bezorgen of niet? En zo ja; wat dan?
Zalando.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
Zsa Zsa Gabor, Mandela, Thatcher en Frisoquote:
1.70, cup B, blondquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nelson Mandela - ouderdom
Prins Friso ---> stekkertje eruit
Theo Bos ---> Alvleesklierkanker
Dick Nanninga
Eddy Wally
Zsa Zsa Gabor
Justine Pelmelay
George Bush sr
Johan Derksen ---> Komt erachter dat Altidore een transfer krijgt naar AC Milan
Barbie van oh oh cherso --> Overdosis
Alberto Contador -- Schiet uit de bocht bij de afdaling van de Alpe D'Huez
Broertjes van de Kerkhoff --> Komen erachter dat ze eigenlijk alleen onzin uitslaan en een slecht imago hebben gekregen
Ja. Een pizza van Domino's.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
Om z'n gezicht mee bij te werken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zat zelf aan gravel te denken.
Hm, ik heb hier nog een pizza liggen. Als ik dan bestel wil ik natuurlijk iets anders. Anders kan ik net zo goed m'n eigen pizza opeten.quote:
Zsa Zsa leeft nog hoor. Of nja, ze is wel dood ze weet het zelf alleen nog nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zsa Zsa Gabor, Mandela, Thatcher en Friso
Waarom ga je niet koken luie donder?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier nog een pizza liggen. Als ik dan bestel wil ik natuurlijk iets anders. Anders kan ik net zo goed m'n eigen pizza opeten.
Je beantwoordt de vraag zelf al.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga je niet koken luie donder?
Fatty's ooit zien koken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga je niet koken luie donder?
Die leeft nog ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zsa Zsa leeft nog hoor. Of nja, ze is wel dood ze weet het zelf alleen nog niet
*besteltquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aders dichtslibben van al die vette teringzooi die je besteld.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zsa Zsa leeft nog hoor. Of nja, ze is wel dood ze weet het zelf alleen nog niet
40km, 20km?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit er over te denken om een marathon te gaan lopen. Mijn conditie is niet bijster goed. Hoe lang moet je uittrekken voor zoiets? Qua voorbereiding.
Een half jaar, of eerder toch 1 á 2 jaar?
2 jaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit er over te denken om een marathon te gaan lopen. Mijn conditie is niet bijster goed. Hoe lang moet je uittrekken voor zoiets? Qua voorbereiding.
Die 5 stappen die jij daar voor moet zetten moet je wel zonder training kunnen doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Dat dacht ik eerlijk gezegd wel. Niet dat het erg is hoor. Ik zou graag die in New York willen lopen. Gewoon, omdat New York.quote:
Mooi zo, het is hem gegundquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
De vermakelijke hork![]()
Hannover 0 - 3 Neurenberg
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die 5 stappen die jij daar voor moet zetten moet je wel zonder training kunnen doen.
Dan zou ik Surinaams bestellen. Al zullen ze dat in Amersfoort misschien niet hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier nog een pizza liggen. Als ik dan bestel wil ik natuurlijk iets anders. Anders kan ik net zo goed m'n eigen pizza opeten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een grote mond van achter hun computer hé.
Jawel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou ik Surinaams bestellen. Al zullen ze dat in Amersfoort misschien niet hebben?
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
DIE RENNEN ALTIJD WEG JAquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha succes![]()
Maar je bent een jood, die kunnen wel rennen
Hoe was je date dan homoquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die 5 stappen die jij daar voor moet zetten moet je wel zonder training kunnen doen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen van de voedselbank die gratis kaartjes voor Vitesse kregen zijn deze massaal aan het doorverkopen op internet.
Logisch toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen van de voedselbank die gratis kaartjes voor Vitesse kregen zijn deze massaal aan het doorverkopen op internet.
Doodloperij, dat is het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het een prestatie van weleer is natuurlijk
zou ik ook doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch toch.
Al zal er weinig animo voor zijn.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Toen ik het las vond ik het nog wel een aardig idee.
Gewoon een lekker stuk vlees 40km verderop neerleggen, die kan je toch ruiken met je GROTE NEUS!quote:
Hoe was het om de tuin op te hogen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2/10quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een lekker stuk vlees 40km verderop neerleggen, die kan je toch ruiken met je GROTE NEUS!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was het om de tuin op te hogen?
Oh, niemand vroeg trouwens naar je.Dat ging heel goed. Bedankt voor het vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ging heel goed. Bedankt voor het vragen.Post je ook nog foto's van het eind resultaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mooi voor & na shotje zou je sieren![]()
Wat ga je verorberen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger.Stijn is al klaar met eten.
Dat je daar nu nog mee aan durft te komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat je een jood bent anders had ik dit gepost
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat je een jood bent anders had ik dit gepost
[ afbeelding ]
Dat zou ik graag doen, maar is me wat veel werk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post je ook nog foto's van het eind resultaat?
Een mooi voor & na shotje zou je sieren
Waarom zou ik dat niet durven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je daar nu nog mee aan durft te komen.
Je bent zelf een koe uit de slootquote:
Gewoon bad. Geen Jacuzzi.quote:
Inderdaad KAPO!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet durven?
Jij hebt altijd honger.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger.Stijn is al klaar met eten.
All men Massagesalon?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:48 schreef Typisch het volgende:
ik moet zo gaan werken maar ik heb geen zin
#kutleven
Omdat je gepaste stilte zou moeten betrachten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet durven?
[..]
Je bent zelf een koe uit de sloot
Oké onderleider, sorry.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je gepaste stilte zou moeten betrachten.
Andere awardsquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:52 schreef onlogisch het volgende:
Wat gebeurt er straks met de 2e ronde stemmen op de awards? Hoe gaat dat precies in zijn werk?
Het is dat ik zelf besta, anders was dat toch eindbaas nr.1quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_geweldenaar.html
Idd. Bizarre goals man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is dat ik zelf besta, anders was dat toch eindbaas nr.1
In eindje?quote:
Deze plaat is zo lekker hé.quote:
Ik kom op het goede moment binnen, Zlatanquote:
Dominator was ook nicequote:
Het is een spits.quote:
Haha, al die pillenbekkies.quote:
Dus niet bitchen over assists.quote:
Uh, oke....?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dus niet bitchen over assists.
Wat een tyfusherrie.quote:
Mooi.quote:
Wat zit jij voor onzin uit te kramen dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dus niet bitchen over assists.
Ik bitch over twee geweldige assists en goalsquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zit jij voor onzin uit te kramen dan?
Oh mijn fout. Dacht dat je zo iemand was die sarcastisch zat te doen over het gebrek aan assists van Ibra.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik bitch over twee geweldige assists en goals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |