Je beantwoordt de vraag zelf al.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga je niet koken luie donder?
Fatty's ooit zien koken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga je niet koken luie donder?
Die leeft nog ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zsa Zsa leeft nog hoor. Of nja, ze is wel dood ze weet het zelf alleen nog niet
*besteltquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aders dichtslibben van al die vette teringzooi die je besteld.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zsa Zsa leeft nog hoor. Of nja, ze is wel dood ze weet het zelf alleen nog niet
40km, 20km?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit er over te denken om een marathon te gaan lopen. Mijn conditie is niet bijster goed. Hoe lang moet je uittrekken voor zoiets? Qua voorbereiding.
Een half jaar, of eerder toch 1 á 2 jaar?
2 jaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit er over te denken om een marathon te gaan lopen. Mijn conditie is niet bijster goed. Hoe lang moet je uittrekken voor zoiets? Qua voorbereiding.
Die 5 stappen die jij daar voor moet zetten moet je wel zonder training kunnen doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
Dat dacht ik eerlijk gezegd wel. Niet dat het erg is hoor. Ik zou graag die in New York willen lopen. Gewoon, omdat New York.quote:
Mooi zo, het is hem gegundquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
De vermakelijke hork![]()
Hannover 0 - 3 Neurenberg
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die 5 stappen die jij daar voor moet zetten moet je wel zonder training kunnen doen.
Dan zou ik Surinaams bestellen. Al zullen ze dat in Amersfoort misschien niet hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier nog een pizza liggen. Als ik dan bestel wil ik natuurlijk iets anders. Anders kan ik net zo goed m'n eigen pizza opeten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een grote mond van achter hun computer hé.
Jawel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou ik Surinaams bestellen. Al zullen ze dat in Amersfoort misschien niet hebben?
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:36 schreef onlogisch het volgende:
DIE RENNEN ALTIJD WEG JAquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha succes![]()
Maar je bent een jood, die kunnen wel rennen
Hoe was je date dan homoquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die 5 stappen die jij daar voor moet zetten moet je wel zonder training kunnen doen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen van de voedselbank die gratis kaartjes voor Vitesse kregen zijn deze massaal aan het doorverkopen op internet.
Logisch toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen van de voedselbank die gratis kaartjes voor Vitesse kregen zijn deze massaal aan het doorverkopen op internet.
Doodloperij, dat is het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het een prestatie van weleer is natuurlijk
zou ik ook doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch toch.
Al zal er weinig animo voor zijn.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Toen ik het las vond ik het nog wel een aardig idee.
Gewoon een lekker stuk vlees 40km verderop neerleggen, die kan je toch ruiken met je GROTE NEUS!quote:
Hoe was het om de tuin op te hogen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2/10quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een lekker stuk vlees 40km verderop neerleggen, die kan je toch ruiken met je GROTE NEUS!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was het om de tuin op te hogen?
Oh, niemand vroeg trouwens naar je.Dat ging heel goed. Bedankt voor het vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ging heel goed. Bedankt voor het vragen.Post je ook nog foto's van het eind resultaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mooi voor & na shotje zou je sieren![]()
Wat ga je verorberen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger.Stijn is al klaar met eten.
Dat je daar nu nog mee aan durft te komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat je een jood bent anders had ik dit gepost
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat je een jood bent anders had ik dit gepost
[ afbeelding ]
Dat zou ik graag doen, maar is me wat veel werk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post je ook nog foto's van het eind resultaat?
Een mooi voor & na shotje zou je sieren
Waarom zou ik dat niet durven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je daar nu nog mee aan durft te komen.
Je bent zelf een koe uit de slootquote:
Gewoon bad. Geen Jacuzzi.quote:
Inderdaad KAPO!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet durven?
Jij hebt altijd honger.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger.Stijn is al klaar met eten.
All men Massagesalon?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:48 schreef Typisch het volgende:
ik moet zo gaan werken maar ik heb geen zin
#kutleven
Omdat je gepaste stilte zou moeten betrachten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet durven?
[..]
Je bent zelf een koe uit de sloot
Oké onderleider, sorry.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je gepaste stilte zou moeten betrachten.
Andere awardsquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:52 schreef onlogisch het volgende:
Wat gebeurt er straks met de 2e ronde stemmen op de awards? Hoe gaat dat precies in zijn werk?
Het is dat ik zelf besta, anders was dat toch eindbaas nr.1quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_geweldenaar.html
Idd. Bizarre goals man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is dat ik zelf besta, anders was dat toch eindbaas nr.1
In eindje?quote:
Deze plaat is zo lekker hé.quote:
Ik kom op het goede moment binnen, Zlatanquote:
Dominator was ook nicequote:
Het is een spits.quote:
Haha, al die pillenbekkies.quote:
Dus niet bitchen over assists.quote:
Uh, oke....?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dus niet bitchen over assists.
Wat een tyfusherrie.quote:
Mooi.quote:
Wat zit jij voor onzin uit te kramen dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dus niet bitchen over assists.
Ik bitch over twee geweldige assists en goalsquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zit jij voor onzin uit te kramen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |