abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134261425
Dag waarde dames en heren van FOK!,

Een week of twee geleden heb ik een leuk dame leren kennen en opzich zou ik haar wel weer willen ontmoeten.

De afgelopen twee weken heb ik dus contact gehad via Whatsapp met deze dame, en hebben we gesprekken gehad. Toen vertelde ze me dat ze naar haar ex ging. Waarom vroeg ik? ''Gewoon om te chillen'' ( :') )

Hele verhalen over hem dat hij gewoon tegen haar loog en weet ik het wat allemaal, en toch gaat ze nog naar hem toe. Dat is toch raar? Als iemand tegen je heeft gelogen, en al helemaal in een relatie, dan ga je toch bij die gene weg om nooit meer terug te komen?

Ook omdat ''ze hem twee jaar elke dag heeft gezien'' werd als reden op gegeven. Nu vind ik het maar een rare situatie. Ik heb al gezegd wat ik er van denk, maar wat zou ik eventueel nog meer kunnen doen?

Alvast bedankt,
Themanwithclass
I have class
  Forum Admin zaterdag 14 december 2013 @ 15:59:40 #2
35723 crew  GGMM
pi_134261502
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef themanwithclass het volgende:
maar wat zou ik eventueel nog meer kunnen doen?
Loslaten en wegwezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:00:03 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_134261510
Die meid moet gewoon haar eigen beslissingen maken. Als je haar vriend bent heb je je daar al niet mee te bemoeien, laat staan als je haar slechts 1 keer gezien hebt.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_134261529
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef NJ het volgende:
Die meid moet gewoon haar eigen beslissingen maken. Als je haar vriend bent heb je je daar al niet mee te bemoeien, laat staan als je haar slechts 1 keer gezien hebt.
Dat snap ik, maar het ontgaat mij gewoon volledig waarom je nog met iemand om zou willen gaan als deze gewoon glashard tegen je heeft lopen liegen in een relatie.
I have class
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:02:15 #5
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_134261551
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef themanwithclass het volgende:
het ontgaat mij gewoon volledig
Dat kan. Geeft niets. Zal wel vaker gebeuren.
Focus jij je nou maar meer op het feit dat je haar twee weken later nog niet hebt uitgevraagd, als ze met jou is, hoeft ze ook niet naar haar ex.
pi_134261568
Je appt elkaar al twee weken maar hebt daarna nog niet afgesproken? Klinkt gewoon alsof ze geen zin had nog langer wachten en ik geef haar groot gelijk.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_134261579
Helemaal niks, het gaat jou namelijk niks aan, jullie kennen elkaar net twee weken en whatsappen een beetje, er is nog geen sprake van vriendschap en al helemaal niet van een relatie.

Dus laat haar lekker bij haar ex chillen als ze dat wil.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134261584
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:02 schreef NJ het volgende:

[..]

Dat kan. Geeft niets. Zal wel vaker gebeuren.
Focus jij je nou maar meer op het feit dat je haar twee weken later nog niet hebt uitgevraagd, als ze met jou is, hoeft ze ook niet naar haar ex.
Maar de juffrouw in kwestie en ik gaan vanavond een filmpje kijken :)
I have class
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:04:12 #9
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_134261601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef themanwithclass het volgende:

[..]

Goed zo.
Daar lekker mee bezig zijn en niet wat ze verder in haar vrije tijd doet.
pi_134261605
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef snakelady het volgende:
Helemaal niks, het gaat jou namelijk niks aan, jullie kennen elkaar net twee weken en whatsappen een beetje, er is nog geen sprake van vriendschap en al helemaal niet van een relatie.

Dus laat haar lekker bij haar ex chillen als ze dat wil.
Maar die klapjoker vraagt of zij komt ''chillen'', niet andersom.
I have class
pi_134261616
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef NJ het volgende:

[..]

Goed zo.
Daar lekker mee bezig zijn en niet wat ze verder in haar vrije tijd doet.
Komt goed!
bedankt :)
I have class
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:04:51 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134261622
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef themanwithclass het volgende:

[..]

Als jij op een eerste date al gaat zeiken over de keuzes die ze in haar leven maakt dan kan er vanuit gaan dat het bij 1 date blijft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:05:13 #13
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_134261628
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef themanwithclass het volgende:

[..]

Komt goed!
bedankt :)
Mooi. Topic kan ook weer op slot.
pi_134261639
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als jij op een eerste date al gaat zeiken over de keuzes die ze in haar leven maakt dan kan er vanuit gaan dat het bij 1 date blijft.
Laat mij lekker zeiken ja :')
I have class
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:06:15 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134261651
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef themanwithclass het volgende:

[..]

Maar die klapjoker vraagt of zij komt ''chillen'', niet andersom.
Ja en ze wilde dat blijkbaar, ze kent die gozer al lange tijd en soms is het gewoon fijn om bij iemand te zijn die je al lang kent ook al zijn er negatieve dingen gebeurd.
Maar serieus, je kent haar twee weken, je hebt haar een keer in het echt gezien, ga nu niet zeiken over met wie ze wel en niet afspreekt.
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:06:45 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134261661
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:05 schreef themanwithclass het volgende:

[..]

Laat mij lekker zeiken ja :')
Vraag dan niet om een mening hier op Fok! :')
pi_134261674
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef themanwithclass het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het ontgaat mij gewoon volledig waarom je nog met iemand om zou willen gaan als deze gewoon glashard tegen je heeft lopen liegen in een relatie.
Omdat een groot gedeelte van de vrouwen op deze aardbol op klootzakken valt; roept moedergevoelens op en een ontembaar, naïef idee dat "zij hem wel even fixen". Zelfs al worden ze tien keer in elkaar geslagen: het maakt niet uit want "diep van binnen is het een lief, onschuldig, bang jongetje". Nee: het is een asociale straathond met losse klauwtjes.
pi_134261680
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vraag dan niet om een mening hier op Fok! :')
Meningen op FOK! kunnen soms nog redelijk bruikbaar zijn, m.u.v. KLB :)
I have class
pi_134261694
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:07 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Omdat een groot gedeelte van de vrouwen op deze aardbol op klootzakken valt; roept moedergevoelens op en een ontembaar, naïef idee dat "zij hem wel even fixen".
Maar dat is het probleem, ik ben geen klootzak :P
Naja, misschien op FOK! wel :@ maar irl niet :D
I have class
pi_134261701
Met andere woorden die is nog niet over haar ex heen en besteed je tijd meer aan iemand die nog minder met haar ex in de weer is .
pi_134261708
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:08 schreef themanwithclass het volgende:

[..]

Maar dat is het probleem, ik ben geen klootzak :P
Naja, misschien op FOK! wel :@ maar irl niet :D
Daarom laat ze zich ook aanduwen door haar ex en niet door jou.

Nice guys finish last.
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:09:09 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134261709
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:07 schreef themanwithclass het volgende:

[..]

Meningen op FOK! kunnen soms nog redelijk bruikbaar zijn, m.u.v. KLB :)
Geloof mij dan als ik als vrouw zeg dat als je op een eerste date gaat en die gozer gaat al in discussie over met wie je wel en niet zou mogen afspreken het niet echt een leuke date gaat worden.
Daarnaast snap ik sowieso niet waarom jullie het al over exen hebben en dergelijke maar ja, dat zal wel om de een of andere reden ter sprake zijn gekomen.
pi_134261727
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef TimMer1981 het volgende:

Nice guys finish last.
But they never finish alone ;)
I have class
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:10:37 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134261736
quote:

[..]

Nice guys finish last.
Onzin, misschien bij tienermeisjes maar niet bij vrouwen die een volwassen relatie willen, nu weet ik niet hoe oud TS en zijn date is maar ik ken geen een vrouw in mijn omgeving die liever een klootzak heeft dan een nice guy.
pi_134261738
quote:

[..]

Nice guys finish last.
Is dat juist niet positief...?
pi_134261739
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Geloof mij dan als ik als vrouw zeg dat als je op een eerste date gaat en die gozer gaat al in discussie over met wie je wel en niet zou mogen afspreken het niet echt een leuke date gaat worden.
Daarnaast snap ik sowieso niet waarom jullie het al over exen hebben en dergelijke maar ja, dat zal wel om de een of andere reden ter sprake zijn gekomen.
Van mij mag ze heus wel met die gabber af spreken, maar vind het gewoon raar :)
I have class
pi_134261744
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef themanwithclass het volgende:
Gewoon om te chillen
Om gewoon even te neuken ja. zelf zou ik het contact verbreken.
.
pi_134261756
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:11 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Om gewoon even te neuken ja. zelf zou ik het contact verbreken.
Is een optie
I have class
pi_134261768
Trouwens TS, je kent haar 2 weken :')
Jouw mening wat betreft haar exen is nog niet rullevant. En wat zij met haar exen doet is voor jou nog niet rullevant, dus ga vanavond gewoon met haar chillen, en maak je niet druk.
pi_134261776
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef themanwithclass het volgende:

[..]

But they never finish alone ;)
Vaak zat. Al die mooie sprookjes die mensen elkaar wijsmaken, al die bullshit die in reclames, boeken, televisieseries en films verkocht wordt: het is allemaal onzin. Misleidende valse troost om mensen af te leiden van het bikkelharde feit dat het leven verre van een sprookje is waar altijd alles goed afloopt.
pi_134261782
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:10 schreef Latert het volgende:

[..]

In bed wel, in het leven niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:10 schreef Latert het volgende:

[..]

In bed wel, in het leven niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:12 schreef Latert het volgende:
Trouwens TS, je kent haar 2 weken :')
Jouw mening wat betreft haar exen is nog niet rullevant. En wat zij met haar exen doet is voor jou nog niet rullevant, dus ga vanavond gewoon met haar chillen, en maak je niet druk.
Sowieso komt het nogal frusty over, je na slechts twee weken al zo druk maken. Die chick heeft geen interesse, anders denkt ze niet eens meer aan haar ex.
pi_134261805
Vanavond maar weer even in de super classy modus, alles komt goed cames en heren!

gegroet
I have class
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:16:26 #33
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134261837
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:13 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Genoeg.
Vrouwen willen wel een "nice guy" maar geen vent die geen eigen mening heeft, en daar gaat het vaak mis.
Als je op een date bent en de man tegenover je is het eens met alles wat je zegt dan weet je als vrouw dat die gozer geen eigen mening heeft en te weinig zelfrespect heeft om zijn eigen mening te geven.
Dat heeft dus niks te maken met dat hij een "nice guy" is, hij is "Mr. Agreeable" en "Mr. Agreeable" is enorm saai en geestdodend.
pi_134261858
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vrouwen willen wel een "nice guy" maar geen vent die geen eigen mening heeft, en daar gaat het vaak mis.
Als je op een date bent en de man tegenover je is het eens met alles wat je zegt dan weet je als vrouw dat die gozer geen eigen mening heeft en te weinig zelfrespect heeft om zijn eigen mening te geven.
Dat hefet dus niks te maken met dat hij een "nice guy" is, hij is "Mr. Agreeable" en "Mr. Agreeable" is enorm saai en geestdodend.
Het punt in het Westen is heel simpel: de meeste vrouwen zijn overgeëmancipeerd, ook wel bekend als ontiegelijk onrealistisch en verwend.

Ieder arrogant varken met het formaat van een vlikobak denkt voor niets anders dan Ryan Gosling of Bradley Cooper te hoeven settelen en dan ook nog de lakens uit te kunnen delen.

Nee: ik heb absoluut geen vrouwenhaat, maar ik vind wel dat de gemiddelde Westerse vrouw een onrealistisch eisenpakket heeft. Altijd zo'n grote bek als ze vrijgezel zijn en uiteindelijk met een lul van een vent trouwen en er een paar onmogelijk irritante, ook verwende kinderen uitpersen.
pi_134261867
In de eerste plaats is dat inderdaad dubieus gedrag. Dus de vraag is of je hier uberhaupt wel iets mee wil.

Voor als je dat wel wil:
Je bent (nog) niet in de positie er iets over te zeggen/over door te vragen. Het zou je ook niets helpen.
Ik denk dat je vooral niet te beschikbaar moet zijn nu. Dat werkt ten eerste waarschijnlijk in je voordeel, maar veel belangrijker nog is dat dan duidelijk wordt wat zij nou wil. Als t van haar kant moet komen en er gebeurt niks meer dan is het je helemaal duidelijk. Zo wel, dan is het haar in ieder geval niet slechts om aandacht te doen.
pi_134261954
Vaak is trouwens praten over je ex al een teken dat de ander de interesse die jij hebt niet wederzijds is , ik denk dus eigenlijk dat ze al subtiel wil duidelijk maken van he ik wil je eigenlijk niet .
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:23:46 #37
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134261981
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:17 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Het punt in het Westen is heel simpel: de meeste vrouwen zijn overgeëmancipeerd, ook wel bekend als ontiegelijk onrealistisch en verwend.

Ieder arrogant varken met het formaat van een vlikobak denkt voor niets anders dan Ryan Gosling of Bradley Cooper te hoeven settelen en dan ook nog de lakens uit te kunnen delen.

Nee: ik heb absoluut geen vrouwenhaat, maar ik vind wel dat de gemiddelde Westerse vrouw een onrealistisch eisenpakket heeft. Altijd zo'n grote bek als ze vrijgezel zijn en uiteindelijk met een lul van een vent trouwen en er een paar onmogelijk irritante, ook verwende kinderen uitpersen.
Serieus? En mannen zijn zoveel beter? Een missen thigh gap is al voldoende om een vrouw af te wijzen.
Laten we nu niet doen alsof mannen alleen naar het innerlijk kijken en het uiterlijk niks uit maakt.
Beide geslachten doen dat namelijk en dat is normaal, dat is instinct, aangezien je kinderen op de wereld wil zetten die succesvol kunnen zijn in het leven, daar hoort het uiterlijk ook bij.
Alleen vaak komt het ook voor dat iemand die fysiek misschien niet bovenaan staat dat met zijn of haar innerlijk ruimschoots inhaalt, en dan werkt het ook gewoon.
Een mooi koppie helpt je op de eerste date, maar als andere kwaliteiten tegenvallen zal er geen tweede date komen, voor een relatie zijn de andere kwaliteiten namelijk veel belangrijker.
pi_134262010
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
Vaak is trouwens praten over je ex al een teken dat de ander de interesse die jij hebt niet wederzijds is , ik denk dus eigenlijk dat ze al subtiel wil duidelijk maken van he ik wil je eigenlijk niet .
Ben t ermee eens dat t als teken daarop wijst, maar zou het niet eerder onbewust gebeuren?

Dit zou namelijk wel weer een triest dieptepunt zijn in de categorie subtiele hints.
pi_134262055
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat heeft dus niks te maken met dat hij een "nice guy" is, hij is "Mr. Agreeable" en "Mr. Agreeable" is enorm saai en geestdodend.
Andersom is dat gewoon hetzelfde, met een Mrs Boring (of Mrs Shallow) is het ook niet uit te houden. Echt vervelend is de Mrs Boring die van jouw verwacht om overal een mening over te hebben en om de hele tijd interessant te doen, maar zelf verder geen persoonlijkheid heeft. Een beetje waar TimMer1981 het over heeft.
pi_134262091
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:14 schreef themanwithclass het volgende:
Vanavond maar weer even in de super classy modus, alles komt goed cames en heren!

gegroet
Wat houdt dat in in dit geval?
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:31:27 #41
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134262157
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef Latert het volgende:

[..]

Andersom is dat gewoon hetzelfde, met een Mrs Boring (of Mrs Shallow) is het ook niet uit te houden. Echt vervelend is de Mrs Boring die van jouw verwacht om overal een mening over te hebben en om de hele tijd interessant te doen, maar zelf verder geen persoonlijkheid heeft. Een beetje waar TimMer1981 het over heeft.
Dat is ook weer een andere uiterste, wat raakvlakken hebben is gewoon prettig maar je ziet wanneer iemand gewoon zegt dat hij of zij dat ook leuk vind terwijl dat niet zo is.
Ik heb het wel eens gehad, een gozer vertelde eerder dat hij bang was voor hoogtes, toen ik vertelde dat ik graag zou willen bungeejumpen wilde hij dat ook ineens, dat leek hem zo gaaf!
Tja ehm...wat moet je daar dan mee?

En een vrouw die zich zo gedraagd is net zo vervelend overigens, we zouden sowieso een wat minder de vrouwen vs de mannen instelling moeten hebben , dat heeft geen toegevoegde waarde, voor niemand niet.
We kunnen elkaar veel beter aanvullen inplaats van tegenwerken.
pi_134262242
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is ook weer een andere uiterste, wat raakvlakken hebben is gewoon prettig maar je ziet wanneer iemand gewoon zegt dat hij of zij dat ook leuk vind terwijl dat niet zo is.
Ik heb het wel eens gehad, een gozer vertelde eerder dat hij bang was voor hoogtes, toen ik vertelde dat ik graag zou willen bungeejumpen wilde hij dat ook ineens, dat leek hem zo gaaf!

En een vrouw die zich zo gedraagd is net zo vervelend overigens, we zouden sowieso een wat minder de vrouwen vs de mannen instelling moeten hebben , dat heeft geen toegevoegde waarde, voor niemand niet.
We kunnen elkaar veel beter aanvullen inplaats van tegenwerken.
Voor de grap zou je dan echt met hem moeten gaan bungeejumpen, kan je lachen waarschijnlijk. :')
  zaterdag 14 december 2013 @ 16:36:16 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134262290
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:34 schreef Latert het volgende:

[..]

Voor de grap zou je dan echt met hem moeten gaan bungeejumpen, kan je lachen waarschijnlijk. :')
Hahaha, hij was in tranen uitgesprongen ben ik bang.
pi_134262363
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:25 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ben t ermee eens dat t als teken daarop wijst, maar zou het niet eerder onbewust gebeuren?

Dit zou namelijk wel weer een triest dieptepunt zijn in de categorie subtiele hints.
Nou ga ik eens een tipje in de sluier van vrouwen lichten , vrouwen vinden het soms echt vaak moeilijk om te zeggen dat ze iemand niet echt zien zitten , wel iemand aardig vinden maar net niet genoeg om te zeggen van nou voor die ga ik , dan is meestal dat in begin gesprek soms dus al de ex opduikt , juist om te zeggen ik vind je aardig maar ook niet.

Een manier om soms juist af te poeieren is of ex , of praten over iemand waar je wel interesse in hebt. Het is soms een beetje veiliger.

Het is niet dat ik het altijd doe maar heel eerlijk als ik een jongen net leerde kennen en ik begon in het begin al over een ex , dan was het omdat ik het meer alleen vriendschappelijk zag en ik eigenlijk liever niet had dat die me versierde.

Ergo ik denk dus meer dat ze vriendschap materiaal in je ziet en er niets gaat gebeuren.
pi_134263733
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Serieus? En mannen zijn zoveel beter? Een missen thigh gap is al voldoende om een vrouw af te wijzen.
Laten we nu niet doen alsof mannen alleen naar het innerlijk kijken en het uiterlijk niks uit maakt.
Beide geslachten doen dat namelijk en dat is normaal, dat is instinct, aangezien je kinderen op de wereld wil zetten die succesvol kunnen zijn in het leven, daar hoort het uiterlijk ook bij.
Alleen vaak komt het ook voor dat iemand die fysiek misschien niet bovenaan staat dat met zijn of haar innerlijk ruimschoots inhaalt, en dan werkt het ook gewoon.
Een mooi koppie helpt je op de eerste date, maar als andere kwaliteiten tegenvallen zal er geen tweede date komen, voor een relatie zijn de andere kwaliteiten namelijk veel belangrijker.
Mannen zijn een stuk vergevender, dat weet je zelf ook wel.
pi_134263766
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wegwezen; is gewoon een zielige knuppel zonder ballen. Een echte vent geeft gewoon zonder problemen aan dat hij iets lastig/moeilijk/eng vindt; die heeft genoeg zelfvertrouwen om daar niet wakker van te liggen.
  zaterdag 14 december 2013 @ 17:31:51 #47
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134263807
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:28 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Mannen zijn een stuk vergevender, dat weet je zelf ook wel.
Nee, daar ben ik het niet mee eens, wel spreken vrouwen het eerder uit inplaats van hun gevoelens voor zichzelf te houden en weg te stoppen.
  zaterdag 14 december 2013 @ 17:32:19 #48
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134263818
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Wegwezen; is gewoon een zielige knuppel zonder ballen. Een echte vent geeft gewoon zonder problemen aan dat hij iets lastig/moeilijk/eng vindt; die heeft genoeg zelfvertrouwen om daar niet wakker van te liggen.
Juist, dat bedoel ik dus! ;)
pi_134263840
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Loslaten en wegwezen.
pi_134263917
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik het niet mee eens, wel spreken vrouwen het eerder uit inplaats van hun gevoelens voor zichzelf te houden en weg te stoppen.
Dan verbaast het mij niet dat jij zo'n vreemd beeld van mannen hebt (niet alleen dit topic).

Mannen stoppen niets weg; als het niet bevalt houdt het op. Als een vent naar een vrouw in de kroeg toegaat wil hij haar neuken, klaar. Als een vrouw naar een vent in de kroeg toegaat is dat slechts het begin van een hele lange selectieronde met minimaal vijf checkpoints die allemaal met vlag en wimpel behaald moeten worden voordat er ook maar gezoend wordt.

Niet dat ik vind dat iemand te makkelijk moet zijn, maar te moeilijk is ook een vak.

Korte samenvatting: het merendeel van de vrouwen maakt dingen veel te gecompliceerd door overthinking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')