Loslaten en wegwezen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef themanwithclass het volgende:
maar wat zou ik eventueel nog meer kunnen doen?
Dat snap ik, maar het ontgaat mij gewoon volledig waarom je nog met iemand om zou willen gaan als deze gewoon glashard tegen je heeft lopen liegen in een relatie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef NJ het volgende:
Die meid moet gewoon haar eigen beslissingen maken. Als je haar vriend bent heb je je daar al niet mee te bemoeien, laat staan als je haar slechts 1 keer gezien hebt.
Dat kan. Geeft niets. Zal wel vaker gebeuren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef themanwithclass het volgende:
het ontgaat mij gewoon volledig
Maar de juffrouw in kwestie en ik gaan vanavond een filmpje kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kan. Geeft niets. Zal wel vaker gebeuren.
Focus jij je nou maar meer op het feit dat je haar twee weken later nog niet hebt uitgevraagd, als ze met jou is, hoeft ze ook niet naar haar ex.
Goed zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar de juffrouw in kwestie en ik gaan vanavond een filmpje kijken
Maar die klapjoker vraagt of zij komt ''chillen'', niet andersom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef snakelady het volgende:
Helemaal niks, het gaat jou namelijk niks aan, jullie kennen elkaar net twee weken en whatsappen een beetje, er is nog geen sprake van vriendschap en al helemaal niet van een relatie.
Dus laat haar lekker bij haar ex chillen als ze dat wil.
Komt goed!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Goed zo.
Daar lekker mee bezig zijn en niet wat ze verder in haar vrije tijd doet.
Als jij op een eerste date al gaat zeiken over de keuzes die ze in haar leven maakt dan kan er vanuit gaan dat het bij 1 date blijft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar de juffrouw in kwestie en ik gaan vanavond een filmpje kijken
Laat mij lekker zeiken jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als jij op een eerste date al gaat zeiken over de keuzes die ze in haar leven maakt dan kan er vanuit gaan dat het bij 1 date blijft.
Ja en ze wilde dat blijkbaar, ze kent die gozer al lange tijd en soms is het gewoon fijn om bij iemand te zijn die je al lang kent ook al zijn er negatieve dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar die klapjoker vraagt of zij komt ''chillen'', niet andersom.
Vraag dan niet om een mening hier op Fok!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:05 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Laat mij lekker zeiken ja
Omdat een groot gedeelte van de vrouwen op deze aardbol op klootzakken valt; roept moedergevoelens op en een ontembaar, naïef idee dat "zij hem wel even fixen". Zelfs al worden ze tien keer in elkaar geslagen: het maakt niet uit want "diep van binnen is het een lief, onschuldig, bang jongetje". Nee: het is een asociale straathond met losse klauwtjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het ontgaat mij gewoon volledig waarom je nog met iemand om zou willen gaan als deze gewoon glashard tegen je heeft lopen liegen in een relatie.
Meningen op FOK! kunnen soms nog redelijk bruikbaar zijn, m.u.v. KLBquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vraag dan niet om een mening hier op Fok!
Maar dat is het probleem, ik ben geen klootzakquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:07 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Omdat een groot gedeelte van de vrouwen op deze aardbol op klootzakken valt; roept moedergevoelens op en een ontembaar, naïef idee dat "zij hem wel even fixen".
Daarom laat ze zich ook aanduwen door haar ex en niet door jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:08 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem, ik ben geen klootzak
Naja, misschien op FOK! welmaar irl niet
Geloof mij dan als ik als vrouw zeg dat als je op een eerste date gaat en die gozer gaat al in discussie over met wie je wel en niet zou mogen afspreken het niet echt een leuke date gaat worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:07 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Meningen op FOK! kunnen soms nog redelijk bruikbaar zijn, m.u.v. KLB
Onzin, misschien bij tienermeisjes maar niet bij vrouwen die een volwassen relatie willen, nu weet ik niet hoe oud TS en zijn date is maar ik ken geen een vrouw in mijn omgeving die liever een klootzak heeft dan een nice guy.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Daarom laat ze zich ook aanduwen door haar ex en niet door jou.
Nice guys finish last.
Is dat juist niet positief...?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Daarom laat ze zich ook aanduwen door haar ex en niet door jou.
Nice guys finish last.
Van mij mag ze heus wel met die gabber af spreken, maar vind het gewoon raarquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geloof mij dan als ik als vrouw zeg dat als je op een eerste date gaat en die gozer gaat al in discussie over met wie je wel en niet zou mogen afspreken het niet echt een leuke date gaat worden.
Daarnaast snap ik sowieso niet waarom jullie het al over exen hebben en dergelijke maar ja, dat zal wel om de een of andere reden ter sprake zijn gekomen.
Is een optiequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:11 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Om gewoon even te neuken ja. zelf zou ik het contact verbreken.
Vaak zat. Al die mooie sprookjes die mensen elkaar wijsmaken, al die bullshit die in reclames, boeken, televisieseries en films verkocht wordt: het is allemaal onzin. Misleidende valse troost om mensen af te leiden van het bikkelharde feit dat het leven verre van een sprookje is waar altijd alles goed afloopt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
But they never finish alone
In bed wel, in het leven niet.quote:
In bed wel, in het leven niet.quote:
Sowieso komt het nogal frusty over, je na slechts twee weken al zo druk maken. Die chick heeft geen interesse, anders denkt ze niet eens meer aan haar ex.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:12 schreef Latert het volgende:
Trouwens TS, je kent haar 2 weken![]()
Jouw mening wat betreft haar exen is nog niet rullevant. En wat zij met haar exen doet is voor jou nog niet rullevant, dus ga vanavond gewoon met haar chillen, en maak je niet druk.
Vrouwen willen wel een "nice guy" maar geen vent die geen eigen mening heeft, en daar gaat het vaak mis.quote:
Het punt in het Westen is heel simpel: de meeste vrouwen zijn overgeëmancipeerd, ook wel bekend als ontiegelijk onrealistisch en verwend.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen willen wel een "nice guy" maar geen vent die geen eigen mening heeft, en daar gaat het vaak mis.
Als je op een date bent en de man tegenover je is het eens met alles wat je zegt dan weet je als vrouw dat die gozer geen eigen mening heeft en te weinig zelfrespect heeft om zijn eigen mening te geven.
Dat hefet dus niks te maken met dat hij een "nice guy" is, hij is "Mr. Agreeable" en "Mr. Agreeable" is enorm saai en geestdodend.
Serieus? En mannen zijn zoveel beter? Een missen thigh gap is al voldoende om een vrouw af te wijzen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:17 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het punt in het Westen is heel simpel: de meeste vrouwen zijn overgeëmancipeerd, ook wel bekend als ontiegelijk onrealistisch en verwend.
Ieder arrogant varken met het formaat van een vlikobak denkt voor niets anders dan Ryan Gosling of Bradley Cooper te hoeven settelen en dan ook nog de lakens uit te kunnen delen.
Nee: ik heb absoluut geen vrouwenhaat, maar ik vind wel dat de gemiddelde Westerse vrouw een onrealistisch eisenpakket heeft. Altijd zo'n grote bek als ze vrijgezel zijn en uiteindelijk met een lul van een vent trouwen en er een paar onmogelijk irritante, ook verwende kinderen uitpersen.
Ben t ermee eens dat t als teken daarop wijst, maar zou het niet eerder onbewust gebeuren?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
Vaak is trouwens praten over je ex al een teken dat de ander de interesse die jij hebt niet wederzijds is , ik denk dus eigenlijk dat ze al subtiel wil duidelijk maken van he ik wil je eigenlijk niet .
Andersom is dat gewoon hetzelfde, met een Mrs Boring (of Mrs Shallow) is het ook niet uit te houden. Echt vervelend is de Mrs Boring die van jouw verwacht om overal een mening over te hebben en om de hele tijd interessant te doen, maar zelf verder geen persoonlijkheid heeft. Een beetje waar TimMer1981 het over heeft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen willen wel een "nice guy" maar geen vent die geen eigen mening heeft, en daar gaat het vaak mis.
Als je op een date bent en de man tegenover je is het eens met alles wat je zegt dan weet je als vrouw dat die gozer geen eigen mening heeft en te weinig zelfrespect heeft om zijn eigen mening te geven.
Dat heeft dus niks te maken met dat hij een "nice guy" is, hij is "Mr. Agreeable" en "Mr. Agreeable" is enorm saai en geestdodend.
Wat houdt dat in in dit geval?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:14 schreef themanwithclass het volgende:
Vanavond maar weer even in de super classy modus, alles komt goed cames en heren!
gegroet
Dat is ook weer een andere uiterste, wat raakvlakken hebben is gewoon prettig maar je ziet wanneer iemand gewoon zegt dat hij of zij dat ook leuk vind terwijl dat niet zo is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Andersom is dat gewoon hetzelfde, met een Mrs Boring (of Mrs Shallow) is het ook niet uit te houden. Echt vervelend is de Mrs Boring die van jouw verwacht om overal een mening over te hebben en om de hele tijd interessant te doen, maar zelf verder geen persoonlijkheid heeft. Een beetje waar TimMer1981 het over heeft.
Voor de grap zou je dan echt met hem moeten gaan bungeejumpen, kan je lachen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook weer een andere uiterste, wat raakvlakken hebben is gewoon prettig maar je ziet wanneer iemand gewoon zegt dat hij of zij dat ook leuk vind terwijl dat niet zo is.
Ik heb het wel eens gehad, een gozer vertelde eerder dat hij bang was voor hoogtes, toen ik vertelde dat ik graag zou willen bungeejumpen wilde hij dat ook ineens, dat leek hem zo gaaf!
Tja ehm...wat moet je daar dan mee?
En een vrouw die zich zo gedraagd is net zo vervelend overigens, we zouden sowieso een wat minder de vrouwen vs de mannen instelling moeten hebben , dat heeft geen toegevoegde waarde, voor niemand niet.
We kunnen elkaar veel beter aanvullen inplaats van tegenwerken.
Hahaha, hij was in tranen uitgesprongen ben ik bang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Voor de grap zou je dan echt met hem moeten gaan bungeejumpen, kan je lachen waarschijnlijk.
Nou ga ik eens een tipje in de sluier van vrouwen lichten , vrouwen vinden het soms echt vaak moeilijk om te zeggen dat ze iemand niet echt zien zitten , wel iemand aardig vinden maar net niet genoeg om te zeggen van nou voor die ga ik , dan is meestal dat in begin gesprek soms dus al de ex opduikt , juist om te zeggen ik vind je aardig maar ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ben t ermee eens dat t als teken daarop wijst, maar zou het niet eerder onbewust gebeuren?
Dit zou namelijk wel weer een triest dieptepunt zijn in de categorie subtiele hints.
Mannen zijn een stuk vergevender, dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus? En mannen zijn zoveel beter? Een missen thigh gap is al voldoende om een vrouw af te wijzen.
Laten we nu niet doen alsof mannen alleen naar het innerlijk kijken en het uiterlijk niks uit maakt.
Beide geslachten doen dat namelijk en dat is normaal, dat is instinct, aangezien je kinderen op de wereld wil zetten die succesvol kunnen zijn in het leven, daar hoort het uiterlijk ook bij.
Alleen vaak komt het ook voor dat iemand die fysiek misschien niet bovenaan staat dat met zijn of haar innerlijk ruimschoots inhaalt, en dan werkt het ook gewoon.
Een mooi koppie helpt je op de eerste date, maar als andere kwaliteiten tegenvallen zal er geen tweede date komen, voor een relatie zijn de andere kwaliteiten namelijk veel belangrijker.
Wegwezen; is gewoon een zielige knuppel zonder ballen. Een echte vent geeft gewoon zonder problemen aan dat hij iets lastig/moeilijk/eng vindt; die heeft genoeg zelfvertrouwen om daar niet wakker van te liggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook weer een andere uiterste, wat raakvlakken hebben is gewoon prettig maar je ziet wanneer iemand gewoon zegt dat hij of zij dat ook leuk vind terwijl dat niet zo is.
Ik heb het wel eens gehad, een gozer vertelde eerder dat hij bang was voor hoogtes, toen ik vertelde dat ik graag zou willen bungeejumpen wilde hij dat ook ineens, dat leek hem zo gaaf!
Tja ehm...wat moet je daar dan mee?
Nee, daar ben ik het niet mee eens, wel spreken vrouwen het eerder uit inplaats van hun gevoelens voor zichzelf te houden en weg te stoppen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:28 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Mannen zijn een stuk vergevender, dat weet je zelf ook wel.
Juist, dat bedoel ik dus!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Wegwezen; is gewoon een zielige knuppel zonder ballen. Een echte vent geeft gewoon zonder problemen aan dat hij iets lastig/moeilijk/eng vindt; die heeft genoeg zelfvertrouwen om daar niet wakker van te liggen.
Dan verbaast het mij niet dat jij zo'n vreemd beeld van mannen hebt (niet alleen dit topic).quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het niet mee eens, wel spreken vrouwen het eerder uit inplaats van hun gevoelens voor zichzelf te houden en weg te stoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |