Loslaten en wegwezen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef themanwithclass het volgende:
maar wat zou ik eventueel nog meer kunnen doen?
Dat snap ik, maar het ontgaat mij gewoon volledig waarom je nog met iemand om zou willen gaan als deze gewoon glashard tegen je heeft lopen liegen in een relatie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef NJ het volgende:
Die meid moet gewoon haar eigen beslissingen maken. Als je haar vriend bent heb je je daar al niet mee te bemoeien, laat staan als je haar slechts 1 keer gezien hebt.
Dat kan. Geeft niets. Zal wel vaker gebeuren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef themanwithclass het volgende:
het ontgaat mij gewoon volledig
Maar de juffrouw in kwestie en ik gaan vanavond een filmpje kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kan. Geeft niets. Zal wel vaker gebeuren.
Focus jij je nou maar meer op het feit dat je haar twee weken later nog niet hebt uitgevraagd, als ze met jou is, hoeft ze ook niet naar haar ex.
Goed zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar de juffrouw in kwestie en ik gaan vanavond een filmpje kijken
Maar die klapjoker vraagt of zij komt ''chillen'', niet andersom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef snakelady het volgende:
Helemaal niks, het gaat jou namelijk niks aan, jullie kennen elkaar net twee weken en whatsappen een beetje, er is nog geen sprake van vriendschap en al helemaal niet van een relatie.
Dus laat haar lekker bij haar ex chillen als ze dat wil.
Komt goed!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Goed zo.
Daar lekker mee bezig zijn en niet wat ze verder in haar vrije tijd doet.
Als jij op een eerste date al gaat zeiken over de keuzes die ze in haar leven maakt dan kan er vanuit gaan dat het bij 1 date blijft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar de juffrouw in kwestie en ik gaan vanavond een filmpje kijken
Laat mij lekker zeiken jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als jij op een eerste date al gaat zeiken over de keuzes die ze in haar leven maakt dan kan er vanuit gaan dat het bij 1 date blijft.
Ja en ze wilde dat blijkbaar, ze kent die gozer al lange tijd en soms is het gewoon fijn om bij iemand te zijn die je al lang kent ook al zijn er negatieve dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar die klapjoker vraagt of zij komt ''chillen'', niet andersom.
Vraag dan niet om een mening hier op Fok!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:05 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Laat mij lekker zeiken ja
Omdat een groot gedeelte van de vrouwen op deze aardbol op klootzakken valt; roept moedergevoelens op en een ontembaar, naïef idee dat "zij hem wel even fixen". Zelfs al worden ze tien keer in elkaar geslagen: het maakt niet uit want "diep van binnen is het een lief, onschuldig, bang jongetje". Nee: het is een asociale straathond met losse klauwtjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het ontgaat mij gewoon volledig waarom je nog met iemand om zou willen gaan als deze gewoon glashard tegen je heeft lopen liegen in een relatie.
Meningen op FOK! kunnen soms nog redelijk bruikbaar zijn, m.u.v. KLBquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vraag dan niet om een mening hier op Fok!
Maar dat is het probleem, ik ben geen klootzakquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:07 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Omdat een groot gedeelte van de vrouwen op deze aardbol op klootzakken valt; roept moedergevoelens op en een ontembaar, naïef idee dat "zij hem wel even fixen".
Daarom laat ze zich ook aanduwen door haar ex en niet door jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:08 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem, ik ben geen klootzak
Naja, misschien op FOK! welmaar irl niet
Geloof mij dan als ik als vrouw zeg dat als je op een eerste date gaat en die gozer gaat al in discussie over met wie je wel en niet zou mogen afspreken het niet echt een leuke date gaat worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:07 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Meningen op FOK! kunnen soms nog redelijk bruikbaar zijn, m.u.v. KLB
Onzin, misschien bij tienermeisjes maar niet bij vrouwen die een volwassen relatie willen, nu weet ik niet hoe oud TS en zijn date is maar ik ken geen een vrouw in mijn omgeving die liever een klootzak heeft dan een nice guy.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Daarom laat ze zich ook aanduwen door haar ex en niet door jou.
Nice guys finish last.
Is dat juist niet positief...?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Daarom laat ze zich ook aanduwen door haar ex en niet door jou.
Nice guys finish last.
Van mij mag ze heus wel met die gabber af spreken, maar vind het gewoon raarquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geloof mij dan als ik als vrouw zeg dat als je op een eerste date gaat en die gozer gaat al in discussie over met wie je wel en niet zou mogen afspreken het niet echt een leuke date gaat worden.
Daarnaast snap ik sowieso niet waarom jullie het al over exen hebben en dergelijke maar ja, dat zal wel om de een of andere reden ter sprake zijn gekomen.
Is een optiequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:11 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Om gewoon even te neuken ja. zelf zou ik het contact verbreken.
Vaak zat. Al die mooie sprookjes die mensen elkaar wijsmaken, al die bullshit die in reclames, boeken, televisieseries en films verkocht wordt: het is allemaal onzin. Misleidende valse troost om mensen af te leiden van het bikkelharde feit dat het leven verre van een sprookje is waar altijd alles goed afloopt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
But they never finish alone
In bed wel, in het leven niet.quote:
In bed wel, in het leven niet.quote:
Sowieso komt het nogal frusty over, je na slechts twee weken al zo druk maken. Die chick heeft geen interesse, anders denkt ze niet eens meer aan haar ex.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:12 schreef Latert het volgende:
Trouwens TS, je kent haar 2 weken![]()
Jouw mening wat betreft haar exen is nog niet rullevant. En wat zij met haar exen doet is voor jou nog niet rullevant, dus ga vanavond gewoon met haar chillen, en maak je niet druk.
Vrouwen willen wel een "nice guy" maar geen vent die geen eigen mening heeft, en daar gaat het vaak mis.quote:
Het punt in het Westen is heel simpel: de meeste vrouwen zijn overgeëmancipeerd, ook wel bekend als ontiegelijk onrealistisch en verwend.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen willen wel een "nice guy" maar geen vent die geen eigen mening heeft, en daar gaat het vaak mis.
Als je op een date bent en de man tegenover je is het eens met alles wat je zegt dan weet je als vrouw dat die gozer geen eigen mening heeft en te weinig zelfrespect heeft om zijn eigen mening te geven.
Dat hefet dus niks te maken met dat hij een "nice guy" is, hij is "Mr. Agreeable" en "Mr. Agreeable" is enorm saai en geestdodend.
Serieus? En mannen zijn zoveel beter? Een missen thigh gap is al voldoende om een vrouw af te wijzen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:17 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het punt in het Westen is heel simpel: de meeste vrouwen zijn overgeëmancipeerd, ook wel bekend als ontiegelijk onrealistisch en verwend.
Ieder arrogant varken met het formaat van een vlikobak denkt voor niets anders dan Ryan Gosling of Bradley Cooper te hoeven settelen en dan ook nog de lakens uit te kunnen delen.
Nee: ik heb absoluut geen vrouwenhaat, maar ik vind wel dat de gemiddelde Westerse vrouw een onrealistisch eisenpakket heeft. Altijd zo'n grote bek als ze vrijgezel zijn en uiteindelijk met een lul van een vent trouwen en er een paar onmogelijk irritante, ook verwende kinderen uitpersen.
Ben t ermee eens dat t als teken daarop wijst, maar zou het niet eerder onbewust gebeuren?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
Vaak is trouwens praten over je ex al een teken dat de ander de interesse die jij hebt niet wederzijds is , ik denk dus eigenlijk dat ze al subtiel wil duidelijk maken van he ik wil je eigenlijk niet .
Andersom is dat gewoon hetzelfde, met een Mrs Boring (of Mrs Shallow) is het ook niet uit te houden. Echt vervelend is de Mrs Boring die van jouw verwacht om overal een mening over te hebben en om de hele tijd interessant te doen, maar zelf verder geen persoonlijkheid heeft. Een beetje waar TimMer1981 het over heeft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen willen wel een "nice guy" maar geen vent die geen eigen mening heeft, en daar gaat het vaak mis.
Als je op een date bent en de man tegenover je is het eens met alles wat je zegt dan weet je als vrouw dat die gozer geen eigen mening heeft en te weinig zelfrespect heeft om zijn eigen mening te geven.
Dat heeft dus niks te maken met dat hij een "nice guy" is, hij is "Mr. Agreeable" en "Mr. Agreeable" is enorm saai en geestdodend.
Wat houdt dat in in dit geval?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:14 schreef themanwithclass het volgende:
Vanavond maar weer even in de super classy modus, alles komt goed cames en heren!
gegroet
Dat is ook weer een andere uiterste, wat raakvlakken hebben is gewoon prettig maar je ziet wanneer iemand gewoon zegt dat hij of zij dat ook leuk vind terwijl dat niet zo is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Andersom is dat gewoon hetzelfde, met een Mrs Boring (of Mrs Shallow) is het ook niet uit te houden. Echt vervelend is de Mrs Boring die van jouw verwacht om overal een mening over te hebben en om de hele tijd interessant te doen, maar zelf verder geen persoonlijkheid heeft. Een beetje waar TimMer1981 het over heeft.
Voor de grap zou je dan echt met hem moeten gaan bungeejumpen, kan je lachen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook weer een andere uiterste, wat raakvlakken hebben is gewoon prettig maar je ziet wanneer iemand gewoon zegt dat hij of zij dat ook leuk vind terwijl dat niet zo is.
Ik heb het wel eens gehad, een gozer vertelde eerder dat hij bang was voor hoogtes, toen ik vertelde dat ik graag zou willen bungeejumpen wilde hij dat ook ineens, dat leek hem zo gaaf!
Tja ehm...wat moet je daar dan mee?
En een vrouw die zich zo gedraagd is net zo vervelend overigens, we zouden sowieso een wat minder de vrouwen vs de mannen instelling moeten hebben , dat heeft geen toegevoegde waarde, voor niemand niet.
We kunnen elkaar veel beter aanvullen inplaats van tegenwerken.
Hahaha, hij was in tranen uitgesprongen ben ik bang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Voor de grap zou je dan echt met hem moeten gaan bungeejumpen, kan je lachen waarschijnlijk.
Nou ga ik eens een tipje in de sluier van vrouwen lichten , vrouwen vinden het soms echt vaak moeilijk om te zeggen dat ze iemand niet echt zien zitten , wel iemand aardig vinden maar net niet genoeg om te zeggen van nou voor die ga ik , dan is meestal dat in begin gesprek soms dus al de ex opduikt , juist om te zeggen ik vind je aardig maar ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ben t ermee eens dat t als teken daarop wijst, maar zou het niet eerder onbewust gebeuren?
Dit zou namelijk wel weer een triest dieptepunt zijn in de categorie subtiele hints.
Mannen zijn een stuk vergevender, dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus? En mannen zijn zoveel beter? Een missen thigh gap is al voldoende om een vrouw af te wijzen.
Laten we nu niet doen alsof mannen alleen naar het innerlijk kijken en het uiterlijk niks uit maakt.
Beide geslachten doen dat namelijk en dat is normaal, dat is instinct, aangezien je kinderen op de wereld wil zetten die succesvol kunnen zijn in het leven, daar hoort het uiterlijk ook bij.
Alleen vaak komt het ook voor dat iemand die fysiek misschien niet bovenaan staat dat met zijn of haar innerlijk ruimschoots inhaalt, en dan werkt het ook gewoon.
Een mooi koppie helpt je op de eerste date, maar als andere kwaliteiten tegenvallen zal er geen tweede date komen, voor een relatie zijn de andere kwaliteiten namelijk veel belangrijker.
Wegwezen; is gewoon een zielige knuppel zonder ballen. Een echte vent geeft gewoon zonder problemen aan dat hij iets lastig/moeilijk/eng vindt; die heeft genoeg zelfvertrouwen om daar niet wakker van te liggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook weer een andere uiterste, wat raakvlakken hebben is gewoon prettig maar je ziet wanneer iemand gewoon zegt dat hij of zij dat ook leuk vind terwijl dat niet zo is.
Ik heb het wel eens gehad, een gozer vertelde eerder dat hij bang was voor hoogtes, toen ik vertelde dat ik graag zou willen bungeejumpen wilde hij dat ook ineens, dat leek hem zo gaaf!
Tja ehm...wat moet je daar dan mee?
Nee, daar ben ik het niet mee eens, wel spreken vrouwen het eerder uit inplaats van hun gevoelens voor zichzelf te houden en weg te stoppen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:28 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Mannen zijn een stuk vergevender, dat weet je zelf ook wel.
Juist, dat bedoel ik dus!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Wegwezen; is gewoon een zielige knuppel zonder ballen. Een echte vent geeft gewoon zonder problemen aan dat hij iets lastig/moeilijk/eng vindt; die heeft genoeg zelfvertrouwen om daar niet wakker van te liggen.
Dan verbaast het mij niet dat jij zo'n vreemd beeld van mannen hebt (niet alleen dit topic).quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het niet mee eens, wel spreken vrouwen het eerder uit inplaats van hun gevoelens voor zichzelf te houden en weg te stoppen.
Vreemd beeld van mannen? Nee hoor, als je bedoeld dat ik geen feministe bent die mannen als minderwaardig ziet dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:36 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dan verbaast het mij niet dat jij zo'n vreemd beeld van mannen hebt (niet alleen dit topic).
Mannen stoppen niets weg; als het niet bevalt houdt het op. Als een vent naar een vrouw in de kroeg toegaat wil hij haar neuken, klaar. Als een vrouw naar een vent in de kroeg toegaat is dat slechts het begin van een hele lange selectieronde met minimaal vijf checkpoints die allemaal met vlag en wimpel behaald moeten worden voordat er ook maar gezoend wordt.
Niet dat ik vind dat iemand te makkelijk moet zijn, maar te moeilijk is ook een vak.
Dit verklaart een hoop. Waarschijnlijk ben je dus zelf ook een fixer, zonder dat je het zelf door hebt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vreemd beeld van mannen? Nee hoor, als je bedoeld dat ik geen feministe bent die mannen als minderwaardig ziet dan heb je gelijk.
En al mijn exen die waren eigenlojk heel goed in gevoelens weg stoppen, zodat het leek alsof ze er overheen waren maar later kwam het er dan toch uit, misschien heb ik dan wel relaties gehad met rare mannen, geen idee maar dat is dus mijn ervaring hierin.
Misschien moet je even beter lezen: ik heb het continu over het merendeel gehad.quote:Maar misschien is het wel zo dat ook niet iedere man hetzelfde is, net als dat iedere vrouw dat niet is, en is het dus gewoon ene menselijke eigenschap die bij iedereen anders is ongeacht geslacht.
Vrouwen kijken naar andere dingen dan mannen; dat is evolutionair bepaalt. Waarom denk je dat alleen vrouwen het stempel golddigger krijgen? Dure kleding, dikke auto: centjes. En centjes zijn nodig voor een goede verzorging van kindjes. Alleen zijn er tegenwoordig zat van die types die het alleen om hun eigen luxe gaat.quote:Daarnaast checkpoint? serieus, dat is het beeld wat jij hebt bij vrouwen? Nee hoor, voornamelijk word er gekeken naar uiterlijk en uitstraling, maar ik kan me niet voorstellen dat dat bij mannen anders is.
Ach, voor sommigen maakt dat ook niet uit.quote:Daarnaast moet hij geen trouwring dragen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:48 schreef TimMer1981 het volgende:
Vrouwen kijken naar andere dingen dan mannen; dat is evolutionair bepaalt. Waarom denk je dat alleen vrouwen het stempel golddigger krijgen? Dure kleding, dikke auto: centjes. En centjes zijn nodig voor een goede verzorging van kindjes. Alleen zijn er tegenwoordig zat van die types die het alleen om hun eigen luxe gaat.
Ooit weleens een vent tegengekomen die op kosten van een vrouw drinkt? Ik niet. Andersom bergen, om daarna bedankt en fuck you te zeggen en met een andere vent naar huis te gaan.
Bij mij flikken ze dit niet overigens; daar ben ik niet dom genoeg voor. Ben echt niet te beroerd om de rekening te betalen, maar die betaal ik niet voor een andere vent.
Ik vraag me toch af over wat voor een soort gesprekken je het nu hebt.. Een eerste date / gesprek waarin beide partijen zich duidelijk bewust zijn dat de intentie is om elkaar "beter te leren kennen" en om erachter te komen of ze bij elkaar passen (in relationeel opzicht), of uberhaubt een eerste kennismaking (op het werk, studie, feestje etc.).quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ga ik eens een tipje in de sluier van vrouwen lichten , vrouwen vinden het soms echt vaak moeilijk om te zeggen dat ze iemand niet echt zien zitten , wel iemand aardig vinden maar net niet genoeg om te zeggen van nou voor die ga ik , dan is meestal dat in begin gesprek soms dus al de ex opduikt , juist om te zeggen ik vind je aardig maar ook niet.
Een manier om soms juist af te poeieren is of ex , of praten over iemand waar je wel interesse in hebt. Het is soms een beetje veiliger.
Het is niet dat ik het altijd doe maar heel eerlijk als ik een jongen net leerde kennen en ik begon in het begin al over een ex , dan was het omdat ik het meer alleen vriendschappelijk zag en ik eigenlijk liever niet had dat die me versierde.
Ergo ik denk dus meer dat ze vriendschap materiaal in je ziet en er niets gaat gebeuren.
Nahh, but when I do hand them over to my girlfriend she usually gently cups them with her hands... Balls shouldn't really come off and if yours do, you have serious medical issues. Apart from that, I don't need to put women down to feel like a man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:17 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Zitten je ballen (als je ze ooit hebt gehad) ergens veilig opgeborgen in een handtasje knul?
Ik ben zelf niet zo van de datingsites ofzo maar het is meer als ik in de kroeg ben met iemand waarmee ik in gesprek raak. Het is ook niet dat ik het steeds doe maar ik heb het weleens toch toegepast .quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af over wat voor een soort gesprekken je het nu hebt.. Een eerste date / gesprek waarin beide partijen zich duidelijk bewust zijn dat de intentie is om elkaar "beter te leren kennen" en om erachter te komen of ze bij elkaar passen (in relationeel opzicht), of uberhaubt een eerste kennismaking (op het werk, studie, feestje etc.).
In het eerste geval lijkt het me vreemd dat je iemand 'aardig vindt, maar niet genoeg', terwijl je van tevoren dus eigenlijk wel interesse had. Of je knapt op iets af, en dan maak je gewoon na (of tijdens) de date duidelijk dat het niets wordt (Dat mag dus gewoon, en is voor iedereen het beste), of je vond het wel leuk en je gaat op een tweede date (of mee naar huis 'koffie drinken', e.d.).
Maar van die subtiele kuthints proberen over te brengen door bijv. over een ex te beginnen, maar wel de jongen het gevoel geven dat je hem aardig vindt (terwijl je in je hoofd denkt "maar niet genoeg..."), en na de date niet duidelijk zijn, dat is gewoon kutgedrag.
En een jongen plaatsten in een categorie "vriendschap materiaal" moet je sowieso niet doen. Dat is voor niemand leuk. Wees na een eerste date gewoon duidelijk.
Je Nederlands is een beetje roestig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:28 schreef Jormungandr het volgende:
[..]
Nahh, but when I do hand them over to my girlfriend she usually gently cups them with her hands... Balls shouldn't really come off and if yours do, you have serious medical issues. Apart from that, I don't need to put women down to feel like a man.
Yes, my dutch is rusty...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Je Nederlands is een beetje roestig?
Ik doe ook niet neerbuigend over vrouwen; ik geef alleen aan dat er verschillen zijn die ik geobserveerd heb. Zit geen oordeel in; iedereen gaat zijn eigen gang maar.
Wat doe je hier dan? Niet eens het respect hebben om de taal te beheersen maar wel bijdehand lopen doen hier? Clown.quote:
Jouw woorden, niet de mijne.quote:And the differences are that women suck and men are awesome? Totally not condescending...
Trying to master the language... asshat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat doe je hier dan? Niet eens het respect hebben om de taal te beheersen maar wel bijdehand lopen doen hier? Clown.
And all the differences you talk about are that men are awesome and women are bad... douchecanoe.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef TimMer1981 het volgende:
Jouw woorden, niet de mijne.
Ik heb het over de verschillen tussen mannen en vrouwen, met name als het aankomt op partnerselectie.
We hebben al genoeg watjes in Nederland; keer maar lekker terug naar waar je vandaan komt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef Jormungandr het volgende:
[..]
Trying to master the language... asshat.
Eye of the beholder.quote:[..]
And all the differences you talk about are that men are awesome and women are bad... douchecanoe.
Come now, there's no reason to put yourself down. You're not a pussy because of your stupid attitude, you're just ignorant.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef TimMer1981 het volgende:
We hebben al genoeg watjes in Nederland; keer maar lekker terug naar waar je vandaan komt.
You know that's a quote by a woman (Margaret Wolfe Hungerford), right? Are you sure you should be using those... I'm sure it has some kind of feminist meaning.quote:
Really? Is that the best you can do?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:24 schreef Jormungandr het volgende:
[..]
Come now, there's no reason to put yourself down. You're not a pussy because of your stupid attitude, you're just ignorant.
So you aren't even a native English speaker? That's even worse. "Eye of the beholder" is part of an English saying, meaning the way things appear depend on your own perspective.quote:[..]
[quote]You know that's a quote by a woman (Margaret Wolfe Hungerford), right? Are you sure you should be using those... I'm sure it has some kind of feminist meaning.
Well, I'm not sure it would be more constructive to go into a whole sociological discussion with you about why men that respect women aren't actually the pussies, so I thought this would be more fitting to the spirit of the conversation.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Really? Is that the best you can do?
The quote "Beauty is in the eye of the beholder" is originally from Margaret Wolfe Hungerford's novel, Molly Bawn... usually sayings have an origin, they don't just appear out of thin air. And no, I'm not a native English speakerquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef TimMer1981 het volgende:
So you aren't even a native English speaker? That's even worse. "Eye of the beholder" is part of an English saying, meaning the way things appear depend on your own perspective.
Now get out of here, you pathetic troll.
I agree with you that men and women are of the same value, but I disagree with the statement that they are equal, as in the same, because they're simply not.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:33 schreef Jormungandr het volgende:
[..]
Well, I'm not sure it would be more constructive to go into a whole sociological discussion with you about why men that respect women aren't actually the pussies, so I thought this would be more fitting to the spirit of the conversation.
The term "eye of the beholder" was used hundreds of years ago already, also in ancient languages. Doesn't have to do anything to do anything with frustrated ladywriters.quote:[..]
The quote "Beauty is in the eye of the beholder" is originally from Margaret Wolfe Hungerford's novel, Molly Bawn... usually sayings have an origin, they don't just appear out of thin air. And no, I'm not a native English speaker
Daarvoor waren er diverse variaties maar de huidige vorm komt toch echt van haar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:35 schreef TimMer1981 het volgende:
The term "eye of the beholder" was used hundreds of years ago already, also in ancient languages. Doesn't have to do anything to do anything with frustrated ladywriters.
http://www.phrases.org.uk(...)of-the-beholder.htmlquote:The person who is widely credited with coining the saying in its current form is Margaret Wolfe Hungerford (née Hamilton), who wrote many books, often under the pseudonym of 'The Duchess'. In Molly Bawn, 1878, there's the line "Beauty is in the eye of the beholder", which is the earliest citation that I can find in print.
"Beauty is in the eye of the beholder" komt van haar, maar zelfs de Romeinen gebruikten al varianten van "eye of the beholder".quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarvoor waren er diverse variaties maar de huidige vorm komt toch echt van haar.
Plato zei eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
"Beauty is in the eye of the beholder" komt van haar, maar zelfs de Romeinen gebruikten al varianten van "eye of the beholder".
I refer to your previous statements.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:35 schreef TimMer1981 het volgende:
I agree with you that men and women are of the same value, but I disagree with the statement that they are equal, as in the same, because they're simply not.
I respect women equally the same as men, but I reject the societal modern stigma that women and men should act and be treated the same. That's like treating a dog and a fish the same: complete nonsense and a complete denial of facts.
Yes, this shows the utmost respect for women and can only be interpreted as you believing them to be of the same value as men. It's amazing how many men are in a relationship considering how they're not Bradley Cooper or Ryan Gosling.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:17 schreef TimMer1981 het volgende:
Het punt in het Westen is heel simpel: de meeste vrouwen zijn overgeëmancipeerd, ook wel bekend als ontiegelijk onrealistisch en verwend.
Ieder arrogant varken met het formaat van een vlikobak denkt voor niets anders dan Ryan Gosling of Bradley Cooper te hoeven settelen en dan ook nog de lakens uit te kunnen delen.
Nee: ik heb absoluut geen vrouwenhaat, maar ik vind wel dat de gemiddelde Westerse vrouw een onrealistisch eisenpakket heeft. Altijd zo'n grote bek als ze vrijgezel zijn en uiteindelijk met een lul van een vent trouwen en er een paar onmogelijk irritante, ook verwende kinderen uitpersen.
This is also why men always appreciate women divulging their opinions about things and why most religions totally don't support killing women for just about everything.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Mannen zijn een stuk vergevender, dat weet je zelf ook wel.
Yes, men always stop when they think it's time to stop... (there really should be a facepalm smiley for this kind of situation)quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:36 schreef TimMer1981 het volgende:
Mannen stoppen niets weg; als het niet bevalt houdt het op. Als een vent naar een vrouw in de kroeg toegaat wil hij haar neuken, klaar. Als een vrouw naar een vent in de kroeg toegaat is dat slechts het begin van een hele lange selectieronde met minimaal vijf checkpoints die allemaal met vlag en wimpel behaald moeten worden voordat er ook maar gezoend wordt.
Show me a written example of that phrase being used before the year 1878 and I'll retract my previous statement.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:35 schreef TimMer1981 het volgende:
The term "eye of the beholder" was used hundreds of years ago already, also in ancient languages. Doesn't have to do anything to do anything with frustrated ladywriters.
Again: eye of the beholder. But as I also know that argueing with fools is pointless, I won't repeat this statement again.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef Jormungandr het volgende:
[..]
I refer to your previous statements.
Same for this.quote:[..]
Yes, this shows the utmost respect for women and can only be interpreted as you believing them to be of the same value as men. It's amazing how many men are in a relationship considering how they're not Bradley Cooper or Ryan Gosling.
So now I'm the divine leader of some fascist religion?quote:[..]
This is also why men always appreciate women divulging their opinions about things and why most religions totally don't support killing women for just about everything.
Well, here you have it:quote:[..]
Yes, men always stop when they think it's time to stop... (there really should be a facepalm smiley for this kind of situation)
Judging by the way you're acting like a lapdog, expecting women to respect you for it, your friends will most likely be exactly the same ball-less knight in shining armor that you are, so they don't have much of a choice now, do they? If you lack balls you'll just have to do with the leftovers of the ones who do have them, as with everything in the world.quote:Men never have any other conditions than a woman being in a bar, for them to want to have sex with them... this is also a completely true statement, none of my male friends have ever decided not to hit on a girl because she doesn't live up to their idiotic expectations of how women should look.
So you also know me personnally now? What a pleasant surprise.quote:And that last statement also rings true, I'm pretty sure most women think more about things than you do.
"Beauty is altogether in the eye of the beholder." - Major General Lew Wallace (American civil war)quote:[..]
Show me a written example of that phrase being used before the year 1878 and I'll retract my previous statement.
So... you only think the majority of women are unrealistic and pampered? How does that make your general view on women any better?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef TimMer1981 het volgende:
Same for this. Do yourself a favor: pick up a dictionary and look up someday the word "majority".
That's not what I mean. You say that men are more forgiving, I say that men, throughout history, have put women down for the simple act of having an opinion. Men have also been the founders of all major religions and most, if not all, religious texts speak out against the independence of women and instead of forgiving them for their sins would rather that they be punished.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef TimMer1981 het volgende:
So now I'm the divine leader or some fascist religion? Go and see a shrink dude.
Why thank you, I didn't notice it when looking through the list of smileys. Now I have been informedquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef TimMer1981 het volgende:
Well, here you have it:
Just for you and this specific reaction.
While I accept that the women you mention do exist I refuse to acknowledge that it's a majority of women. Just like narcissistic douchebag guys exists, but they're not a majority. How does that make me a lapdog? I judge a person on it's individuality, not on some pre-conceived notion of it's entire gender. If a woman is being a cunt towards me, I will treat her like a cunt... if she, on the other hand, is just being a normal person, I will treat her with the respect that behaviour warrants. If the only way of possessing these theoretical balls is by judging people before I even meet them, then perhaps it's best if you theoretically take my pair so you can keep up your pre-conceptions for both of us.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef TimMer1981 het volgende:
Judging by the way you're acting like a lapdog, expecting women to respect you for it, your friends will most likely be exactly the same ball-less knight in shining armor that you are, so they don't have much of a choice now, do they? If you lack balls you'll just have to do with the leftovers of the ones who do have them, as with everything in the world.
I was assuming out from my interactions with you, that you are the kind of person that would rather hold on to prejudice rather than take the time to think about them. Perhaps I am mistaken, but from what I've seen so far then I wouldn't call it far off the mark.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef TimMer1981 het volgende:
So you also know me personnally now? What a pleasant surprise.
Nice completely unfounded assumption from your side also; respect!
Well I'll be damned, I apologize then.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef TimMer1981 het volgende:
"Beauty is altogether in the eye of the beholder." - Major General Lew Wallace (American civil war)
Nou, wat ik zeg dan. Weer een absoluut dieptepunt in de categorie subtiele signalen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ga ik eens een tipje in de sluier van vrouwen lichten , vrouwen vinden het soms echt vaak moeilijk om te zeggen dat ze iemand niet echt zien zitten , wel iemand aardig vinden maar net niet genoeg om te zeggen van nou voor die ga ik , dan is meestal dat in begin gesprek soms dus al de ex opduikt , juist om te zeggen ik vind je aardig maar ook niet.
Een manier om soms juist af te poeieren is of ex , of praten over iemand waar je wel interesse in hebt. Het is soms een beetje veiliger.
Het is niet dat ik het altijd doe maar heel eerlijk als ik een jongen net leerde kennen en ik begon in het begin al over een ex , dan was het omdat ik het meer alleen vriendschappelijk zag en ik eigenlijk liever niet had dat die me versierde.
Ergo ik denk dus meer dat ze vriendschap materiaal in je ziet en er niets gaat gebeuren.
I sayd Western women; feminism has grown up to be an ugly, huge monster in which men are inferior to women, which can clearly be observed by multiple everyday facts:quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:36 schreef Jormungandr het volgende:
[..]
So... you only think the majority of women are unrealistic and pampered? How does that make your general view on women any better?
When it comes to adjusting 'demands' according to reality. Read before you judge.quote:[..]
That's not what I mean. You say that men are more forgiving
Religion is for moronic idiots and is just a political tool for weak men who are insecure about their small penises. Always has been and always will be.quote:I say that men, throughout history, have put women down for the simple act of having an opinion. Men have also been the founders of all major religions and most, if not all, religious texts speak out against the independence of women and instead of forgiving them for their sins would rather that they be punished.
You're welcome.quote:[..]
Why thank you, I didn't notice it when looking through the list of smileys. Now I have been informed
And you don't think I do? My personal rule is very simple: you treat me with respect, I treat you with respect.quote:[..]
While I accept that the women you mention do exist I refuse to acknowledge that it's a majority of women. Just like narcissistic douchebag guys exists, but they're not a majority. How does that make me a lapdog? I judge a person on it's individuality, not on some pre-conceived notion of it's entire gender. If a woman is being a cunt towards me, I will treat her like a cunt... if she, on the other hand, is just being a normal person, I will treat her with the respect that behaviour warrants.
I don't do preconceptions; I do experience.quote:If the only way of possessing these theoretical balls is by judging people before I even meet them, then perhaps it's best if you theoretically take my pair so you can keep up your pre-conceptions for both of us.
Couldn't be further from the truth, but this is the internet so it's all very limited what we get to see from each other.quote:[..]
I was assuming out from my interactions with you, that you are the kind of person that would rather hold on to prejudice rather than take the time to think about them. Perhaps I am mistaken, but from what I've seen so far then I wouldn't call it far off the mark.
Ds eigenlijk ben je gewoon boos dat de rollen zijn omgedraaid nu? 'Married with children',' I love Lucy', 'Rosanne', allemaal voorbeelden waar het juist andersom was, vrouwen waren dom en nutteloos.quote:Op zondag 15 december 2013 14:02 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
I sayd Western women; feminism has grown up to be an ugly, huge monster in which men are inferior to women, which can clearly be observed by multiple everyday facts:
- Go watch a family serie; the woman is always witty and sharp and manages the entire family's wellbeing, the man is a dumb fuck who only cares about beer, tits and football/soccer. Bit exaggerated don't you think?
- Every guy who says something negative about women is a fascist, chauvinistic pig, while women can piss over men all they want and even get applauded for it by the ball-less part of the male gender. Pathetic pussies.
De hele wereld is fucked up; laten we het daarbij houden.quote:Op zondag 15 december 2013 14:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ds eigenlijk ben je gewoon boos dat de rollen zijn omgedraaid nu? 'Married with children',' I love Lucy', 'Rosanne', allemaal voorbeelden waar het juist andersom was, vrouwen waren dom en nutteloos.
Nu is het zo dat de vrouw, slim, aantrekkelijk, een super moeder enz moet zijn, ik weet eigenlijk niet of dat zoveel beter is aangezien het vaak onhaalbare eisen zijn.
Dan heb je ook nog series als ' Two and a half man', en 'Scrubs; waar de vrouwen als bazig, neurotisch en geldwolven worden neergezet en de mannen gewoon lol willen hebben, de vrouwen verpesten het voor hun, de vrouw is de slechte.
Is dat echt ook zoveel beter?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |