Loslaten en wegwezen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef themanwithclass het volgende:
maar wat zou ik eventueel nog meer kunnen doen?
Dat snap ik, maar het ontgaat mij gewoon volledig waarom je nog met iemand om zou willen gaan als deze gewoon glashard tegen je heeft lopen liegen in een relatie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef NJ het volgende:
Die meid moet gewoon haar eigen beslissingen maken. Als je haar vriend bent heb je je daar al niet mee te bemoeien, laat staan als je haar slechts 1 keer gezien hebt.
Dat kan. Geeft niets. Zal wel vaker gebeuren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef themanwithclass het volgende:
het ontgaat mij gewoon volledig
Maar de juffrouw in kwestie en ik gaan vanavond een filmpje kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kan. Geeft niets. Zal wel vaker gebeuren.
Focus jij je nou maar meer op het feit dat je haar twee weken later nog niet hebt uitgevraagd, als ze met jou is, hoeft ze ook niet naar haar ex.
Goed zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar de juffrouw in kwestie en ik gaan vanavond een filmpje kijken
Maar die klapjoker vraagt of zij komt ''chillen'', niet andersom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef snakelady het volgende:
Helemaal niks, het gaat jou namelijk niks aan, jullie kennen elkaar net twee weken en whatsappen een beetje, er is nog geen sprake van vriendschap en al helemaal niet van een relatie.
Dus laat haar lekker bij haar ex chillen als ze dat wil.
Komt goed!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Goed zo.
Daar lekker mee bezig zijn en niet wat ze verder in haar vrije tijd doet.
Als jij op een eerste date al gaat zeiken over de keuzes die ze in haar leven maakt dan kan er vanuit gaan dat het bij 1 date blijft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar de juffrouw in kwestie en ik gaan vanavond een filmpje kijken
Laat mij lekker zeiken jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als jij op een eerste date al gaat zeiken over de keuzes die ze in haar leven maakt dan kan er vanuit gaan dat het bij 1 date blijft.
Ja en ze wilde dat blijkbaar, ze kent die gozer al lange tijd en soms is het gewoon fijn om bij iemand te zijn die je al lang kent ook al zijn er negatieve dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar die klapjoker vraagt of zij komt ''chillen'', niet andersom.
Vraag dan niet om een mening hier op Fok!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:05 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Laat mij lekker zeiken ja
Omdat een groot gedeelte van de vrouwen op deze aardbol op klootzakken valt; roept moedergevoelens op en een ontembaar, naïef idee dat "zij hem wel even fixen". Zelfs al worden ze tien keer in elkaar geslagen: het maakt niet uit want "diep van binnen is het een lief, onschuldig, bang jongetje". Nee: het is een asociale straathond met losse klauwtjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het ontgaat mij gewoon volledig waarom je nog met iemand om zou willen gaan als deze gewoon glashard tegen je heeft lopen liegen in een relatie.
Meningen op FOK! kunnen soms nog redelijk bruikbaar zijn, m.u.v. KLBquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vraag dan niet om een mening hier op Fok!
Maar dat is het probleem, ik ben geen klootzakquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:07 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Omdat een groot gedeelte van de vrouwen op deze aardbol op klootzakken valt; roept moedergevoelens op en een ontembaar, naïef idee dat "zij hem wel even fixen".
Daarom laat ze zich ook aanduwen door haar ex en niet door jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:08 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem, ik ben geen klootzak
Naja, misschien op FOK! welmaar irl niet
Geloof mij dan als ik als vrouw zeg dat als je op een eerste date gaat en die gozer gaat al in discussie over met wie je wel en niet zou mogen afspreken het niet echt een leuke date gaat worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:07 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Meningen op FOK! kunnen soms nog redelijk bruikbaar zijn, m.u.v. KLB
Onzin, misschien bij tienermeisjes maar niet bij vrouwen die een volwassen relatie willen, nu weet ik niet hoe oud TS en zijn date is maar ik ken geen een vrouw in mijn omgeving die liever een klootzak heeft dan een nice guy.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Daarom laat ze zich ook aanduwen door haar ex en niet door jou.
Nice guys finish last.
Is dat juist niet positief...?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Daarom laat ze zich ook aanduwen door haar ex en niet door jou.
Nice guys finish last.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |