Ik zie dit als een bedreiging.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zorg nou niet dat ik mijn focus moet verlegen ts daar komen ongelukken van.
Mooi voor je.quote:
Nadat Mikey net tot de zoveelste moord op een mede user heeft opgeroepenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga zelf weg, niemand mag je, Mikey hoort hier thuis.
Mikey heeft wat steekjes los zitten maar ach, HMF wordt hier ook aanbeden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat Mikey net tot de zoveelste moord op een mede user heeft opgeroepen
Mikey houdt wel leven in brouwerij, Mikey
Mikey mag jou ook niet, dus rustig aan konijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan zit bij de illoeminadiequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
ik heb als wraakactie deze sc in Bnw gezet
doe lief tegen elan
Selectief lezen..quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMFquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey heeft wat steekjes los zitten maar ach, HMF wordt hier ook aanbeden.
Oh. Je doelde uiteraard op een tetanusprik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Selectief lezen..
Mooi film
[ afbeelding ]
Jij vergelijk God nu met een debiel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey heeft wat steekjes los zitten maar ach, HMF wordt hier ook aanbeden.
Nou dat is ook niet aardig,quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij vergelijk God nu met een debiel.
Moet je het niet zelf doen he.quote:
Oh sorryquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je het niet zelf doen he.
Nu jullie denken dat ik HMF ben probeer ik de mythe natuurlijk een beetje in stand te houdenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook dit is precies wat HMF zou zeggen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Welke hond zit weer te kuttendit is geen BNW topic
ik heb je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Welke hond zit weer te kuttendit is geen BNW topic
Ze zijn overal, madderfakkersquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is mijn favo BNW moment
Vrijmetselaars. Zelfs bij madderfakking Lingo. Lucille met haar scheve been hoort er ook bij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze zijn overal, madderfakkers
Dit is nu precies wat ik al een hele tijd wilde zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat niet zo een aanval van een jongen als Tjakka (dat krijg je dan gratis bij het blad boodschappen, ) Zomaar uit het niks alsof je zijn moeder met schuurpapier hebt bewerkt.
Terwijl je eigenlijk geen idee hebt waar die haatdragende reacties dan vandaan komen.
Sterker nog je hebt er nog nooit een zinnige discussie mee gevoerd, Maar dan toch hebben ze een hele mening over je klaar.
Ik was het niet die je zusje besmeurde met kerosine.
Nee we laten de VBL SC hier permanent staan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit nou permanent of weer zo'n schijtlollig kut grapje van een half uur?
Permanent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit nou permanent of weer zo'n schijtlollig kut grapje van een half uur?
Trek het je niet aan, tegen de haters zeggen wij laters.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat niet zo een aanval van een jongen als Tjakka (dat krijg je dan gratis bij het blad boodschappen, ) Zomaar uit het niks alsof je zijn moeder met schuurpapier hebt bewerkt.
Terwijl je eigenlijk geen idee hebt waar die haatdragende reacties dan vandaan komen.
Sterker nog je hebt er nog nooit een zinnige discussie mee gevoerd, Maar dan toch hebben ze een hele mening over je klaar.
Ik was het niet die je zusje besmeurde met kerosine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |