Ik zie dit als een bedreiging.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zorg nou niet dat ik mijn focus moet verlegen ts daar komen ongelukken van.
Mooi voor je.quote:
Nadat Mikey net tot de zoveelste moord op een mede user heeft opgeroepenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga zelf weg, niemand mag je, Mikey hoort hier thuis.
Mikey heeft wat steekjes los zitten maar ach, HMF wordt hier ook aanbeden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat Mikey net tot de zoveelste moord op een mede user heeft opgeroepen
Mikey houdt wel leven in brouwerij, Mikey
Mikey mag jou ook niet, dus rustig aan konijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan zit bij de illoeminadiequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
ik heb als wraakactie deze sc in Bnw gezet
doe lief tegen elan
Selectief lezen..quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMFquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey heeft wat steekjes los zitten maar ach, HMF wordt hier ook aanbeden.
Oh. Je doelde uiteraard op een tetanusprik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Selectief lezen..
Mooi film
[ afbeelding ]
Jij vergelijk God nu met een debiel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mikey heeft wat steekjes los zitten maar ach, HMF wordt hier ook aanbeden.
Nou dat is ook niet aardig,quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij vergelijk God nu met een debiel.
Moet je het niet zelf doen he.quote:
Oh sorryquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je het niet zelf doen he.
Nu jullie denken dat ik HMF ben probeer ik de mythe natuurlijk een beetje in stand te houdenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook dit is precies wat HMF zou zeggen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Welke hond zit weer te kuttendit is geen BNW topic
ik heb je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Welke hond zit weer te kuttendit is geen BNW topic
Ze zijn overal, madderfakkersquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is mijn favo BNW moment
Vrijmetselaars. Zelfs bij madderfakking Lingo. Lucille met haar scheve been hoort er ook bij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze zijn overal, madderfakkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |