Nogal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
happel haalt het niveau omlaag met zijn act
Hmm wat jammer zeg. Is vaak toch een smakelijke toevoeging aan het geheelquote:
Auw nou steek in mijn hart zeg. Even bijkomenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch wel 10 minuten geleden, ja.
Ga bekkenstoten, joh.
Die andere SC is ook niet om over naar huis te schrijven. Ik denk dat we een eigen SC op KPD moeten oprichten.quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak jezelf nuttig voor de samenleving en ga Happel naast zijn computer vervelen als je toch BFF bent, aan dit soort gedrag hebben wij een schijthekel.
Geen gek idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die andere SC is ook niet om over naar huis te schrijven. Ik denk dat we een eigen SC op KPD moeten oprichten.
Deze grap is zo slecht dat je dom moet zijn om 'm te zien denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat ik deze hap pel hoor.
xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze grap is zo slecht dat je dom moet zijn om 'm te zien denk ik.
Oh shit, sorry. Ik had niet gezien dat er een houdbaarheidsdatum op stond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kapiteintje weer reageren op oude posts![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik haal jou maar even van mijn awards lijstje af.
Ok.quote:
Nou dan weet je het nuquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit, sorry. Ik had niet gezien dat er een houdbaarheidsdatum op stond.
Reageren op reacties ouder dan 30 secondenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De oneindige domheid die van de specifieke combinatie van deze post afstraalt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reageren op reacties ouder dan 30 seconden
Ik wachtte bewust tot die 30 seconden voorbij warenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
De oneindige domheid die van de specifieke combinatie van deze post afstraalt.
niemand vindt jou aardigquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat veroorzaak jij met je joodse vrienden.
Wow..quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kyle AndersonVorige partij ook Jenkins
Ik bedank voor de eerquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
JR en Stijn zouden samen eens op vakantie moeten gaan, heel ver hier vandaan.
Waarom moet Stijn weg? Hij heeft in ieder geval de potentie om normaal te posten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
Met de trein?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
JR ook vroegerquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet Stijn weg? Hij heeft in ieder geval de potentie om normaal te posten.
Stijve tepelsquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben 3-0 verloren en we hadden.koude douches na de wedstrijd
Lekker dicht tegen elkaar aan om 't warm te krijgen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben 3-0 verloren en we hadden.koude douches na de wedstrijd
wie wij?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker dicht tegen elkaar aan om 't warm te krijgen?
quote:
Als JR je grap leuk vindt, weet je dat er ergens iets fout is gegaan.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, die blikjes tomatensoep die daar ook in de doucheruimte stonden.
New Kids is geniaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Als JR je grap leuk vindt, weet je dat er ergens iets fout is gegaan.
Ah een hoog niveau. Perfect voor mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnenkort is er een grote diaspora naar een nog nader te noemen SC.
Een SC met hoger niveau.
DM mij als je interesse hebt
Hmm..quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Als JR je grap leuk vindt, weet je dat er ergens iets fout is gegaan.
Ik plak het in mijn dagboek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Hallo daar was ik weer.
Oh Stijn, ik heb enkel de 2e 9 darter live gezien.
Tevens de allereerste 9 darter die ik ooit live heb gezien.
Einde bericht.
Hoi, wat vind jij van Tyron?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Hallo daar was ik weer.
Einde bericht.
Zijn er vandaag twee 9 darters gegooid?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Hallo daar was ik weer.
Einde bericht.
Daarbij vind ik veel grappen leuk.quote:
Jazeker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn er vandaag twee 9 darters gegooid?
watquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn, vanmiddag vroeg ik je iets
Het stond hier per ongeluk op omdat mijn zoon hem op RTL 7 zettequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom kijk ik altijd als er saaie duels zijn
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent zelf een saai duel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zie dit als een compliment.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij vind ik veel grappen leuk.
Dat ik niet om jou lach komt vooral omdat jij totaal geen humor bezit
Binnen een uur ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn er vandaag twee 9 darters gegooid?
Verrassende comeback hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dit als een compliment.
Nu denk je mij te pakken door heel sarcastisch "het is wat.quote:
Alsnog weten weg te geven dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
De vermakelijke hork![]()
Hannover 0 - 3 Neurenberg
Geeft maar weer aan hoe saai je bentquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks verrassends aan. Volledig logisch.
Ja, toch jammer. Ik gun hem wel een overwinning.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog weten weg te geven dus.
Spannend, post je wel een pic.quote:
quote:
nee morgen weer, alleen de eerste die vraagt ontvangt een picquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je hem ook naar mij sturen?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee morgen weer, alleen de eerste die vraagt ontvangt een pic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |