Nogal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
happel haalt het niveau omlaag met zijn act
Hmm wat jammer zeg. Is vaak toch een smakelijke toevoeging aan het geheelquote:
Auw nou steek in mijn hart zeg. Even bijkomenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch wel 10 minuten geleden, ja.
Ga bekkenstoten, joh.
Die andere SC is ook niet om over naar huis te schrijven. Ik denk dat we een eigen SC op KPD moeten oprichten.quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak jezelf nuttig voor de samenleving en ga Happel naast zijn computer vervelen als je toch BFF bent, aan dit soort gedrag hebben wij een schijthekel.
Geen gek idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die andere SC is ook niet om over naar huis te schrijven. Ik denk dat we een eigen SC op KPD moeten oprichten.
Deze grap is zo slecht dat je dom moet zijn om 'm te zien denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat ik deze hap pel hoor.
xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze grap is zo slecht dat je dom moet zijn om 'm te zien denk ik.
Oh shit, sorry. Ik had niet gezien dat er een houdbaarheidsdatum op stond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kapiteintje weer reageren op oude posts![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik haal jou maar even van mijn awards lijstje af.
Ok.quote:
Nou dan weet je het nuquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit, sorry. Ik had niet gezien dat er een houdbaarheidsdatum op stond.
Reageren op reacties ouder dan 30 secondenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De oneindige domheid die van de specifieke combinatie van deze post afstraalt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reageren op reacties ouder dan 30 seconden
Ik wachtte bewust tot die 30 seconden voorbij warenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
De oneindige domheid die van de specifieke combinatie van deze post afstraalt.
niemand vindt jou aardigquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat veroorzaak jij met je joodse vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |