http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.htmlquote:Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Toyboy Ruudquote:Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.
Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.
Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.
Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.
Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?
Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.
Wat een bende hè?
Hier het interviewquote:´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.
Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.
In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.
Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…
Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.
In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.
Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.
Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”
In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.
Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Dat klopt, maar in dit specifieke geval moeten de pijlen toch echt meer richting Onno en zijn neukertje gaan ipv naar Albertquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar maar eh... ik wil niet stoken in een goed huwelijk....maar Albert gaat ook vaak érg ver
Dat stukje heb ik al gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sorry het duurde een beetje lang en ik wilde het interview posten![]()
http://www.sbs6.nl/video/(...)e-band-met-onno-hoes
Ik weet niet of álles erop staat, maar het is in elk geval ''iets''
Zou best kunnen hoor, ik was er (gelukkig) niet bijquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik had wel het idee dat Ruud in het interview de waarheid sprak
Ah, dan moet je even zoeken op uitzending gemist denk ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik al gezien
Mja, hoe je het wendt of keert, Ruud gaat de verliezende rol tegemoet zien. Zoals wel vaker gebeurt als je met een getrouwde kerel of vrouw gaat.
maar Patty wil bloed zien bij Albert denk ik... zo ziet het er in elk geval wél uit, ze stuurt diequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in dit specifieke geval moeten de pijlen toch echt meer richting Onno en zijn neukertje gaan ipv naar Albert
Ik vind haar ook zo gespeeldquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar Patty wil bloed zien bij Albert denk ik... zo ziet het er in elk geval wél uit, ze stuurt die
jongen gewoon
Show laat is niet meer terug te kijken , je kan wel show vroeg terug zien en vanmorgen stond het er nog op, maar nu verwijderdquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sorry het duurde een beetje lang en ik wilde het interview posten![]()
http://www.sbs6.nl/video/(...)e-band-met-onno-hoes
Ik weet niet of álles erop staat, maar het is in elk geval ''iets''
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Show laat is niet meer terug te kijken , je kan wel show vroeg terug zien en vanmorgen stond het er nog op, maar nu verwijderd
Staat er gewoon op: http://www.show.nl/archief/show-laat-van-12-december-2013/quote:
Jeejquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat er gewoon op: http://www.show.nl/archief/show-laat-van-12-december-2013/
Nou gelukkig Sunshine want ik kon het niet meer vinden.quote:
Ah, dan zet ik die wel even in de OP!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat er gewoon op: http://www.show.nl/archief/show-laat-van-12-december-2013/
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Laysa het volgende:
Dat ''comunicatieteam'' is gewoon Albert Verlinden hoor...heeft de belastingbetaler niks gekost...Wat een gezeik zeg van een ''Mark Roebel'' in de telegraaf
ja van de Wuzzzz mailquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wie is die gast? Of is dat een ingezonden brief van een 'verontrust burger' (uit Heer-fucking-hugowaard)?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert Verlinde viert 'gewoon samen' kerst met Onno Hoes![]()
Albert Verlinde wil niet inhoudelijk reageren op het interview dat Ruud Schepers donderdag gaf aan Show Laat. Daarin vertelt Schepers dat het contact tussen hem en Onno Hoes allesbehalve eenmalig was.
"Het gaat me natuurlijk niet in de koude kleren zitten", laat Verlinde aan het AD weten.
"We zijn 22 jaren bij elkaar, hebben een veranderend leven. Hoe heeft dit kunnen gebeuren en hoe krijgen we dit weer goed? Maar alles wat we erover kwijt willen, staat in de verklaring. Daarin zijn we heel eerlijk en open geweest, dus daar heb ik niks meer aan toe te voegen."
Volgens Verlinde zijn Hoes en hij gewoon samen tijdens de feestdagen. "We gaan absoluut een mooie kerst met elkaar beleven", verzekert Verlinde![]()
![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-met-onno-hoes.html
Als dat niet gezelli wordt![]()
Misschien komt Ruud 2e kerstdag nog ff langs![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie hou je dan voor de gek. Jezelf of het publiek? Waarschijnlijk gewoon allebei
Of het is gewoon een sneer naar Ruud.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Vergeet Patty niet
, die gelooft dat zeker
Net zo goed als ze gelooft dat Ruud en Onno Hoes NOOIT sex hebben gehad in dat jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Vergeet Patty niet
, die gelooft dat zeker
Dan komt er dus gewoon een tweede deel van het interview op de tv met Pattyquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of het is gewoon een sneer naar Ruud.
Golden shower nah. De restquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan komt er dus gewoon een tweede deel van het interview op de tv met Patty
Maar dan nu met feiten
• Hoe vaak seks gehad
• Hoe vaak oraal
• Hoe vaak binnen
• Hoe vaak buiten
• Golden shower ja/nee
• Voorkeuren van Onno
Ik kan niet wachten op deel 2![]()
Ook interessante vraag : wat verstaan Onno en Ruud onder sex?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan komt er dus gewoon een tweede deel van het interview op de tv met Patty
Maar dan nu met feiten
• Hoe vaak seks gehad
• Hoe vaak oraal
• Hoe vaak binnen
• Hoe vaak buiten
• Golden shower ja/nee
• Voorkeuren van Onno
Ik kan niet wachten op deel 2![]()
Wat maken ze er van?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:14 schreef maily het volgende:
Al die "nooit grappigs" bij Rob Stenders
Zou jij je vrouw waar je veel van houdt na 22 jaar gelijk de bons geven als ze met iemand anders zoent? Rationaliteit en gevoel zijn twee totaal verschillende zaken....quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Wie hou je dan voor de gek. Jezelf of het publiek? Waarschijnlijk gewoon allebei
Nee, maar om nou te zeggen dat ze een gezellige kerst tegemoet gaan lijkt me larie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou jij je vrouw waar je veel van houdt na 22 jaar gelijk de bons geven als ze met iemand anders zoent? Rationaliteit en gevoel zijn twee totaal verschillende zaken....
Onno 2013 moet dit kunnen .... en iets met "het Vrijthof"quote:
Tja als ie zegt dat ie de kerstboom anaal bij Onno inbrengt komt het ook wat cru overquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, maar om nou te zeggen dat ze een gezellige kerst tegemoet gaan lijkt me larie.
Als dat gezoen al een jaar duurt ....quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou jij je vrouw waar je veel van houdt na 22 jaar gelijk de bons geven als ze met iemand anders zoent? Rationaliteit en gevoel zijn twee totaal verschillende zaken....
Ze gaan pieken met de kerst!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja als ie zegt dat ie de kerstboom anaal bij Onno inbrengt komt het ook wat cru over
quote:
Met Geer en Goorquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef Toverheks het volgende:
*Onno de Musical* ik zie er wel een mooi verhaal in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rutte is gevraagd om er iets over te zeggen en zegt dat het privé is en hij er verder niks over wil zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef maily het volgende:
Zelfs Rutte heeft er wat over te zeggen ....
http://www.telegraaf.nl/b(...)ire_Onno_Hoes__.html
Waarom heeft Onno dat grindr nodigquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://grindr.com/
Wat zou Onno zijn nickname zijn op Grindr![]()
De nicht van maastricht![]()
Of........
Onno is lid van de vvd..ik snap er ook niks van dat ze Rutte gaan vragen wat hij van vind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef Laysa het volgende:
Mijn god zeg gaan ze daar nu al Rutte en Co mee lastig vallen...Het moet toch niet gekker worden
Waarom denk je? hahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom heeft Onno dat grindr nodig
Wie zegt dat Albert Onno niet kan vertrouwen? Ze laten elkaar vrij, hebben ze verklaard.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef snetje het volgende:
Natuurlijk mag je zoenen met wie je wilt, maar doe het niet achter de rug om van je partnerEen goed voorbeeld ben je dan als je eigen partner waar je al 22 jaar een relatie mee hebt, je al niet eens kan vertrouwen
Hebben die twee nou eigenlijk een open relatie of niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat Albert Onno niet kan vertrouwen? Ze laten elkaar vrij, hebben ze verklaard.
Uit die verklaring kun je dat duidelijk lezen. Gisteren ook ergens nog een keer in dat topic geplaatst. Iets dat ze elkaar de vrijheid gunnen. Een goed verstaanderquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben die twee nou eigenlijk een open relatie of niet?
Niet dat het mij of iemand iets aan zou gaanmaar dat blijft zo onduidelijk, daar wilde Albert
toch niets over zeggen? Of is dat inmiddels wel ergens gezegd?
In het interview heeft die Ruud verklaard dat Onno Hoes aangaf geen open relatie te hebben met Albert Verlinde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben die twee nou eigenlijk een open relatie of niet?
Niet dat het mij of iemand iets aan zou gaanmaar dat blijft zo onduidelijk, daar wilde Albert
toch niets over zeggen? Of is dat inmiddels wel ergens gezegd?
Ah, oke! Dan is er dus eigenlijk niks aan de hand tussen die twee, alleen de baan van Onno zit misschien een beetje moeilijk als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit die verklaring kun je dat duidelijk lezen. Gisteren ook ergens nog een keer in dat topic geplaatst. Iets dat ze elkaar de vrijheid gunnen. Een goed verstaander.
ow...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
In het interview heeft die Ruud verklaard dat Onno Hoes aangaf geen open relatie te hebben met Albert Verlinde.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat Albert Onno niet kan vertrouwen? Ze laten elkaar vrij, hebben ze verklaard.
Albert zelf als ik dit zo lees...quote:"Het gaat me natuurlijk niet in de koude kleren zitten", laat Verlinde aan het AD weten.
"We zijn 22 jaren bij elkaar, hebben een veranderend leven. Hoe heeft dit kunnen gebeuren en hoe krijgen we dit weer goed?
Ook dat proberen sommigen er met alle macht van te maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
alleen de baan van Onno zit misschien een beetje moeilijk als ik dat zo lees
Dat gaat volgens mij eerder over het uit elkaar groeien.quote:
Onno zal wel een flinke borrel in zijn mik hebben gehadquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar als ze geen open relatie hebben snap ik niet waarom Onno en Ruud in zo'n openbare plek zaten te zoenen. Ze moesten toch weten dat daar narigheid van zou komen?
Drank en verdriet meende ik ergens gelezen te hebben ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar als ze geen open relatie hebben snap ik niet waarom Onno en Ruud in zo'n openbare plek zaten te zoenen. Ze moesten toch weten dat daar narigheid van zou komen?
Ja in de week voorafgaande aan de foto is de vader van Onno overleden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Drank en verdriet meende ik ergens gelezen te hebben ...
Schijnbaar kon hij niet bij Albert terecht met zijn verdriet... Wel sneu...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja in de week voorafgaande aan de foto is de vader van Onno overleden.
Ja, ik begreep dat die in Brabant zit, want premiere nieuwe musical enzo. Dan denk ik (maar ja wie ben ik) wat is er nou belangrijker een premiere die toch wel doorgaat zonder de producent of je partners verdriet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Schijnbaar kon hij niet bij Albert terecht met zijn verdriet... Wel sneu...
Ah, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de avond voor de foto genomen werd.
The worm tamerquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://grindr.com/
Wat zou Onno zijn nickname zijn op Grindr![]()
De nicht van maastricht![]()
Of........
Ze hebben geen open relatie volgens Ruud!quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow...ja dat bedoel ik dus
het blijft onduidelijk zo...
Misschien heeft zij (of Winston) ook een scheve schaats gereden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef hunter2011 het volgende:
Albert Verlinde zwijgt in alle talen over Onnogate bij RTL Boulevard....tja was te verwachten.
Renate verbaan bij Show Vandaag was ook opmerkelijk mild...zou dat komen door haar echtgenoot?
Hij ziet er wel lekker bleek uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef hunter2011 het volgende:
Albert Verlinde zwijgt in alle talen over Onnogate bij RTL Boulevard....tja was te verwachten......
In deze "gate" is Ruud de laatste die ik serieus neemquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze hebben geen open relatie volgens Ruud!
Als we Ruudje mogen geloven, nam zelfs Onno hem niet serieus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef Deisyy het volgende:
In deze "gate" is Ruud de laatste die ik serieus neem
Maar dat was omdat Ruudje zijn grens aangafquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als we Ruudje mogen geloven, na, zelfs Onno hem niet serieus.
Pijpen is zijn grens, want dan hoef je niet perse een bed te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat was omdat Ruudje zijn grens aangaf
Seks schijnt bij sommige mensen een heel ruim begrip te zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:07 schreef kissaa het volgende:
Ik moest ook al denken aan Clinton<>Lewinski: I did not have sex with that woman (of woorden van gelijke strekking)
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Patty wat ik nou op m'n whatsapp krijg?!?
Misschien hebben ze alleen maar auto gereden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Seks schijnt bij sommige mensen een heel ruim begrip te zijn.
Wat me opvalt, Ruud heeft het woord sex volgens mij nooit letterlijk in het interview gebruikt, maar heeft het gehad over "bed niet gedeeld te hebben".
Hij heeft een relatie met een politicus en die weten meestal goed en uiterst zorgvuldig met woorden om te gaan.
Zou zelfs kunnen dat hij voor dit interview instructies van Onno heeft gekregen.
of op de bank gedingestquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien hebben ze alleen maar auto gereden?
Bumperkleven of auto polijsten met turtle waxquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of effe de Pookknoppen checkenweetikveel
Pitbulls zijn het. Denk dat er volgende week nog wat te horen valt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Bijna zielig om te zien hoe Patty en consorten zo krampachtig hun best doen om meer van dit relletje te maken
Hunter kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Bijna zielig om te zien hoe Patty en consorten zo krampachtig hun best doen om meer van dit relletje te maken
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Misschien heeft Hunter er wel een reden voor![]()
Trusten.
even bijlezen vanavondquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef Copycat het volgende:
Ben je ook aan de kant gezet door Onno?
Ik denk dat SBS zowiezo een haat relatie heeft met Albert. Aangezien ze jaren geleden niet zo fijn uit elkaar waren gegaan dacht ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:02 schreef Terreros85 het volgende:
Dit is de treurigheid ten top. Albert wordt opgewacht door Show Laat op de parkeerplaats van het Media Park.
Ik vond haar donderdagavond al 20 jaar ouder eruit zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
Wat is die Bridget er op achteruitgegaan!
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
En kleding vaak ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:24 schreef Copycat het volgende:
Dat kapsel doet haar inderdaad geen goed.
Ja belachelijk wat SBS flikt zeker Miss Brard heeft er plezier vanquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:02 schreef Terreros85 het volgende:
Dit is de treurigheid ten top. Albert wordt opgewacht door Show Laat op de parkeerplaats van het Media Park.
Ja zou Onno dan toch naar Ruud willen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:08 schreef Mylene het volgende:
Ruud had dus een whatsappje van Onno gekregen dat hij het interview goed had gedaan.
Hoe krijgt hij de kans, eindelijk af van doe pisnicht.quote:Ja zou Onno dan toch naar Ruud willen.
Mwah, ik denk dat dat redelijk overschat is, dat het hem z'n baan zou kosten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij de kans, eindelijk af van doe pisnicht.
Zijn baan is dan wel naar de knoppen .
Of zou het een slimme manier zijn om Ruud nog enigszins te vriend te houden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja zou Onno dan toch naar Ruud willen.
Om verdere schade te voorkomen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of zou het een slimme manier zijn om Ruud nog enigszins te vriend te houden?
Vind je dat serieus een vreemde gedachtengang? Beter hem te vriend houden dan hem nog verder in het vijandenkamp te duwen.quote:
Nee, maar ik bedoel: om verdere scháde te voorkomen of om de deur naar een vervolgafspraakje open te houden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat serieus een vreemde gedachtengang? Beter hem te vriend houden dan hem nog verder in het vijandenkamp te duwen.
Wellicht beiden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, maar ik bedoel: om verdere scháde te voorkomen of om de deur naar een vervolgafspraakje open te houden.
Het is imo een smakeloos verhaal. Volgens de wet doet hij verder niets verkeerd. Ik denk wel dat hij door dit verhaal kan fluiten naar een baan als minister of staatssecretaris. Wat meestal wel een volgende stap is voor een burgemeester van een grote stad in Nederland.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat redelijk overschat is, dat het hem z'n baan zou kosten.
Zolang hij niet oneigenlijk gedeclareerd heeft is er weinig aan de hand als de burgemeester z'n partner inruilt voor een jonger modelletje.
En als het de burgemeester van Amersfoort, Zwolle of Den Bosch was geweest dan had het de kranten ook amper gehaald, dit is alleen maar voorpaginanieuws omdat die burgemeester met de opperroddelnicht van Nederland getrouwd is.
Valt toch mee? In haar jaren bij rtl vond ik haar er slechter uitzien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
Volgens mijn ma begint Bridget op Willy Dobbe ( ofzoiets) te lijken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Valt toch mee? In haar jaren bij rtl vond ik haar er slechter uitzien.
Treffend. En pijnlijk, voor Bridget.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:32 schreef quirina het volgende:
Volgens mijn ma begint Bridget op Willy Dobbe ( ofzoiets) te lijken.
Nouhou, het zou hem best eens zijn baan kunnen gaan kosten, een open relatie is gewoon nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat redelijk overschat is, dat het hem z'n baan zou kosten.
Zolang hij niet oneigenlijk gedeclareerd heeft is er weinig aan de hand als de burgemeester z'n partner inruilt voor een jonger modelletje.
En als het de burgemeester van Amersfoort, Zwolle of Den Bosch was geweest dan had het de kranten ook amper gehaald, dit is alleen maar voorpaginanieuws omdat die burgemeester met de opperroddelnicht van Nederland getrouwd is.
Het doet zijn carrière in elk geval géén goedquote:Opinie: Kan Hoes burgemeester blijven?
13 DECEMBER 2013
Waar Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde ons eerst wilden doen geloven dat het zoentje van Onno (52) een onschuldig troostend gebaar was naar aanleiding van het overlijden van de vader van de burgemeester van Maastricht, blijkt er toch meer aan de hand. Het huwelijk van de mannen zal gelijmd moeten worden.
Op zich geen probleem natuurlijk , zoenen in een hotellobby met een 24-jarige knaap is privé. Maar hoe privé kan het zijn als je man uithangbord is van roddelend Nederland? Hoe privé is het als je je als eerste burger van een stad en chef van de politie in Zuid-Limburg in een chantabele positie manoeuvreert?
Hoes en Verlinde gingen de afgelopen dagen volledig door het slijk van gniffelend Nederland, dat eindelijk kans ziet revanche op de roddelkoning te nemen. Van Telegraaf, AD, Youp van ‘t Hek tot De Kwis van Paul de Leeuw, ze stonden uitgebreid stil bij het ‘slippertje’ van Hoes. Zelfs het overlijden van Nelson Mandela moest het qua belangstelling afleggen tegen de showbizz-rel van het moment. Waar we kunnen lachen om Verlinde, moet de positie van Hoes niet onderschat worden. Hij is in een lastig parket terecht gekomen.
Onno, die in het gemeentehuis met burgemeester wenst aangesproken te worden, heeft een positie waarbij hij nooit of te nimmer chantabel kan en mag zijn. Hij is niet alleen hoofd van een gemeente die oordeelt over belangrijke zaken van de burger, Hoes is ook hoofd van de politie. Door escapes in het openbaar aan te gaan, waarbij altijd een fotograferend mobieltje op de loer ligt, brengt Hoes zich maar al te snel in een ongewenste situatie.
Hoes moet weten dat hij als burgemeester onder een enorm vergrootglas ligt. Niet alleen door de functie die zijn man bij RTL Boulevard inneemt. De kritiek op Hoes is al sinds zijn benoeming niet van de lucht. Veel Maastrichtenaren vinden het niet kunnen dat de VVD- burgemeester zich in tijden van crisis in een Porsche verplaatst. Ook vinden velen in de stad maar ook in het stadhuis dat Hoes geen burgemeester is, maar burgemeester speelt. Hoes zou Maastricht ‘gebruiken’ als opstapje naar een volgende functie in een andere grotere stad of naar Den Haag.
Daarnaast moet de stad zichzelf ook afvragen of Maastricht het zich kan permitteren om een burgemeester te hebben waar de rest van het land besmuikt om lacht? Want niet alleen de eerste burger van de stad zal nog lange tijd aan zijn slippertje worden herinnerd, ook de stad zelf zal hier lange tijd op worden aangesproken. En dan kun je eens gaan nadenken welke imagoschade je als stad door deze actie van Hoes op hebt gelopen.
Dat bewijst maar weer eens te meer dat je 24 uur per dag burgemeester bent en alleen als je thuis tussen de vier beschermende muren zit, kun je deze burgemeesterspet afzetten en ongestoord zoenen met welke knaap dan ook.
Ach hou toch op homofoobquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef superniger het volgende:
#ExitOnno
Hij is het lachertje van Maastricht. Hij kan beter opstappen.
Ach kom op. Dat heeft niks te maken met het feit dat hij homo is. Officieel heeft hij niets misdaan. Maar ik vind dat je als burgemeester van onbesproken gedrag moet zijn. Zowel zakelijk als prive. Dat is smaak. Dat klopt. Ik vond het ook smakeloos dat Jack de Vries met een ondergeschikte vreemdging. En het was ook een rare affaire dat minister Bleeker een relatie aanging met een vrouw die met gemak zijn dochter kon zijn.quote:
Ik vrees voor Onno dat je best eens gelijk zou kunnen krijgen, niet omdat ik dat terecht zou vindenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach kom op. Dat heeft niks te maken met het feit dat hij homo is. Officieel heeft hij niets misdaan. Maar ik vind dat je als burgemeester van onbesproken gedrag moet zijn. Zowel zakelijk als prive. Dat is smaak. Dat klopt. Ik vond het ook smakeloos dat Jack de Vries met een ondergeschikte vreemdging. En het was ook een rare affaire dat minister Bleeker een relatie aanging met een vrouw die met gemak zijn dochter kon zijn.
Beide heren zijn afgeserveerd door de politiek. Dat lot valt Onno Hoes ook ten deel. Die kan fluiten naar een baan als minister, staatssecretaris of lid van de Tweede Kamer.
Een relatie aangaan met ondergeschikte is gewoon tegen de regels.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach kom op. Dat heeft niks te maken met het feit dat hij homo is. Officieel heeft hij niets misdaan. Maar ik vind dat je als burgemeester van onbesproken gedrag moet zijn. Zowel zakelijk als prive. Dat is smaak. Dat klopt. Ik vond het ook smakeloos dat Jack de Vries met een ondergeschikte vreemdging. En het was ook een rare affaire dat minister Bleeker een relatie aanging met een vrouw die met gemak zijn dochter kon zijn.
Beide heren zijn afgeserveerd door de politiek. Dat lot valt Onno Hoes ook ten deel. Die kan fluiten naar een baan als minister, staatssecretaris of lid van de Tweede Kamer.
ff voor de goede orde. Ik ben geen homofoob.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
quote:Dit is het moment waarop heel Maastricht al dagen met spanning wacht. Het moment waarop nieuwe foto’s opduiken van Maastrichts ondeugende burgemeester Onno Hoes (52) in nieuwe, voor hem compromitterende, omstandigheden.
Terwijl Albert volgens mij al jaren alleen maar pafferiger en puffy-er wordt...quote:Op maandag 16 december 2013 06:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou... Die torso is nou niet echt verkeerd moet ik eerlijk zeggen.
quote:Op maandag 16 december 2013 05:41 schreef Mylene het volgende:
Foto van torso Onno.Voor zijn 52 jaar ziet ie er niet uitgezakt plus buik uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ja dat is zeker dom! Wel een mooi lijfquote:Op maandag 16 december 2013 08:00 schreef TheVulture het volgende:
Zou hij nou echt onder zijn eigen naam op Grindr zitten, dat zou echt ultiem dom zijn
Raar hè, dat Albert niks van de jonge man wilde weten.quote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:
De grote kop op de voorkant: "Burgemeester Hoes, blijf af van mijn zoon."
Binnenin doen zo wel een voormalige minnaar, de voorganger van Ruud, en de moeder van die jongen hun verhaal.
De moeder vertelt dat Hoes telefonisch contact met haar op nam omdat de jongen depressief was door een verbroken relatie.
De jongen zelf vertelt dat hij twee jaar lang een relatie met Hoes had, hem via Grindr had leren kennen, en uiteindelijk zo'n vier nachten per week bij hem had geslapen.
Hij vertelde ook dat Albert een arrogante azijnzure man was die niets hem te maken wilde hebben.
Onno was heel lief, en passioneel in bed. Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben.
Voordat zij elkaar ontmoetten wilde Onno onthullen wie hij was. De jongen zei zoiets als: "Het maakt mij niet uit wie je echt bent. Je bent toch niet Willem-Alexander he?" "Nee, " reageerde Onno lachend, "Ik ben niet Alexander, maar wel net zo beroemd."
Jullie zullen het morgen allemaal wel lezen.
Ja zo vreemd, normaal als je man vreemdgaat nodig je de ander uit voor de koffie en doe je er een extra lekker gebakje bij.quote:Op maandag 16 december 2013 18:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Raar hè, dat Albert niks van de jonge man wilde weten.
Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben ...quote:Op maandag 16 december 2013 18:26 schreef Leandra het volgende:
Ja zo vreemd, normaal als je man vreemdgaat nodig je de ander uit voor de koffie en doe je er een extra lekker gebakje bij.
Met arsenicum.
En Onno vertelde Ruud weer wat anders.quote:Op maandag 16 december 2013 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben ...
Wat vertelde hij Ruud dan over de openheid van die relatie?quote:Op maandag 16 december 2013 18:32 schreef Leandra het volgende:
En Onno vertelde Ruud weer wat anders.
Onno vertelde Ruud expliciet dat hij met Albert Verlinde GEEN open relatie hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vertelde hij Ruud dan over de openheid van die relatie?
Deze claim past wel precies in de eerste verklaring over vrijheid.
Degene die die hier post krijg een levenslange ban.quote:
Dit is zelfverzonnen toch? Toch?quote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:
Binnenin doen zo wel een voormalige minnaar, de voorganger van Ruud, en de moeder van die jongen hun verhaal.
De moeder vertelt dat Hoes telefonisch contact met haar op nam omdat de jongen depressief was door een verbroken relatie.
De jongen zelf vertelt dat hij twee jaar lang een relatie met Hoes had, hem via Grindr had leren kennen, en uiteindelijk zo'n vier nachten per week bij hem had geslapen.
Hij vertelde ook dat Albert een arrogante azijnzure man was die niets hem te maken wilde hebben.
Onno was heel lief, en passioneel in bed. Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben.
Voordat zij elkaar ontmoetten wilde Onno onthullen wie hij was. De jongen zei zoiets als: "Het maakt mij niet uit wie je echt bent. Je bent toch niet Willem-Alexander he?" "Nee, " reageerde Onno lachend, "Ik ben niet Alexander, maar wel net zo beroemd."
Niet door mij in ieder geval.quote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is zelfverzonnen toch? Toch?
quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vertelde hij Ruud dan over de openheid van die relatie?
Deze claim past wel precies in de eerste verklaring over vrijheid.
Bron: http://www.show.nl/video/(...)-band-met-onno-hoes/quote:Tijdens de ontmoetingen spraken de twee ook over de relatie van Onno en Albert. “Ik vroeg aan hem hoe het zat tussen hem en Albert. Hij legde uit dat ze veel apart zijn.” Ruud heeft hem gevraagd of ze een open relatie hebben. “Voor zover ik weet is dat niet het geval.”
Nee toch?quote:Op maandag 16 december 2013 18:48 schreef static het volgende:
[..]
Degene die die hier post krijg een levenslange ban.
Onno treedt misschien af, maar waarom zou Albert stoppen met Blvd?quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef Terreros85 het volgende:
Albert was weer oorverdovend stil over de zaak. Ik denk dat deze gate nog heel lang duurt. En uiteindelijk is de relatie voorbij, Onno treedt af en stopt Albert bij Boulevard. Voor minder doe ik het niet.
Die snap ik ook niet.quote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Onno treedt misschien af, maar waarom zou Albert stoppen met Blvd?
quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef Terreros85 het volgende:
Albert was weer oorverdovend stil over de zaak. Ik denk dat deze gate nog heel lang duurt. En uiteindelijk is de relatie voorbij, Onno treedt af en stopt Albert bij Boulevard. Voor minder doe ik het niet.
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd. Behalve het entertainment.quote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Onno treedt misschien af, maar waarom zou Albert stoppen met Blvd?
quote:
En laat het in dat entertainmentprogramma nu precies daarom draaien.quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd. Behalve het entertainment.
Vandaar dat het zo'n vreselijk niet-populair programma is.quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd.
Dat je een hekel aan hem is duidelijk en dat mag. Maar volgens mij hoeft hij helemaal geen nieuwswaarde te hebben en is dat ook niet zijn bedoeling. Nou ja, je zegt het zelf al: het is slechts entertainment. En daar kijken veel mensen naar.quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd. Behalve het entertainment.
Ik vind het een nogal vaag hearsay antwoordquote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.show.nl/video/(...)-band-met-onno-hoes/
Het is net de prive en de weekend.....die leest ook nooit iemand, ja bij de kapper maar ondertussenquote:Op maandag 16 december 2013 20:05 schreef static het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo'n vreselijk niet-populair programma is.
Gaat niet gebeuren, er komt waarschijnlijk deze week nog meer materiaal aan waar denk ik ook Albert V. niet omheen kan.quote:Op maandag 16 december 2013 20:01 schreef OeJ het volgende:
Blegh. Amerikaanse toestanden.
God, wat mag ik hopen dat Onno op zijn burgemeestersreet blijft zitten.
Ik kan me daar echt over opwinden, dat gezeik over ja, maar dan is hij chantabel, of het past niet bij zijn ambt. Wat een gelul. Zoooooo dom.
bedrog! den haag gaat met ons aan de haal! stem tegen europa!! rtl is luxemburgs nl!quote:Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is net de prive en de weekend.....die leest ook nooit iemand, ja bij de kapper maar ondertussendat is dus ook zo met RTL B. niemand *kijkt* maar ze hebben me hoge kijkcijfers
Ja, waarschijnlijk meer áchter zich dan vòòr zich. No pun.quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... Hoes heeft al een jarenlange politieke carrière achter zich.
Dit verwijst naar een woordgrap? Stofhoesquote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, er komt waarschijnlijk deze week nog meer materiaal aan waar denk ik ook Albert V. niet omheen kan.
Interessant hoe Albert dan daarmee om zal gaan in zijn programma.
Er wordt nu ook gediscusseerd hoe het eigenlijk komt dat Onno Hoes zo plotseling burgemeester is geworden aangezien hij een aantal jaren geleden nog in een stoffenwinkel stoffen zat te verkopen.
Rarara....
quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
En vanavond in P&W gaat het ook over O Hoes.
Denk het wel PVDA is niet zo dolletjes op iemand van een andere partij.....quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Bernt Schneider over integriteit van burgermeesters
![]()
Bernard Bram (Bernt) Schneiders (Breukelen, 2 april 1959) is een Nederlands politicus voor de Partij van de Arbeid (PvdA).
Schneiders studeerde rechten en werkte na zijn studie voor de commissaris van de Koningin in Noord-Holland. Hij werd op 4 juli 2006 geïnstalleerd als burgemeester van de gemeente Haarlem als opvolger van Jaap Pop. Daarvoor was hij sinds 2001 burgemeester in de gemeente Heemskerk en van 1995 tot 2001 burgemeester van Landsmeer.
Zijn vader F.J.H. (Frits) Schneiders was o.a. burgemeester van Almelo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernt_Schneiders
Eens kijken of hij zijn collega afvalt![]()
Hoes zo'n typisch voorbeeld van een baantjesstapelaar. Je begint in de gemeenteraad en opeens ben je burgemeester. Telkens een stapje meer. Maar nu kan hij fluiten naar de 2e kamer. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, er komt waarschijnlijk deze week nog meer materiaal aan waar denk ik ook Albert V. niet omheen kan.
Er wordt nu ook gediscusseerd hoe het eigenlijk komt dat Onno Hoes zo plotseling burgemeester is geworden aangezien hij een aantal jaren geleden nog in een stoffenwinkel stoffen zat te verkopen.
Rarara....
Kijken dusquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
Denk het wel PVDA is niet zo dolletjes op iemand van een andere partij.....
Dat zeg ikquote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef snetje het volgende:
Je kunt eigenlijk wel nagaan dat als hij meer dan 2 jaar lang al op Grindr actief is, dat er nog veel meer uit de kast gaat komen...
En dat terwijl hij al sinds de jaren tachtig in de politiek bezig is, en sinds 1992 politieke functies heeft, en vanaf 2001 functies die gewoon een fulltime baan zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Rarara....
Nog meer materiaal?quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Rarara....
Denk dat Beau & Patty met Evert de wacht wisselen, en om de beurt in Maastricht patrouillerenquote:Op maandag 16 december 2013 21:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Nog meer materiaal?
Ohgutteguttegut
is dat niet een heel gesloten wereld? Er lekt qua bekendheden en dergelijke sites terwijl ze er vast ook op zittenquote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef snetje het volgende:
Je kunt eigenlijk wel nagaan dat als hij meer dan 2 jaar lang al op Grindr actief is, dat er nog veel meer uit de kast gaat komen...
t houdt je wel bezig he?quote:Op maandag 16 december 2013 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu bij showlaat ook Onnogate met naakt foto![]()
Serieus? Of wens vader gedachte?quote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen weer een artikel in de krant over Onno met een nog jongere jongen en zijn moeder![]()
![]()
![]()
Niet Ruud dus maar een ander![]()
Denkt dat die meneer nog niet weet van de volgende jongen die morgen in de Telegraaf staat: jongetje nummer 2 en nog jonger dan Ruudquote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bernt Scneider zit dus nu bij P en W![]()
Hij is voorzitter van ned genootschap der burgermeesters en heeft voor de uitzending nog contact gehad met onno![]()
*weet niet of dat via grindr was*
Hij dent dat onno het gaat overlevenMaar zijn positie is niet zo florissant als voor zijn affaire
Serieus, is net bevestigd door Evert Santegoeds, in de Telegraaf interview met de jongen en zijn moeder. Ik denk uiteindelijk dat dit echt de ondergang wordt van Onno Hoesquote:
OMGquote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
SerieusBeau viel van zijn stoel toen Evert dat vertelde
Geen idee! ik heb geen verstand van dat soort dingenquote:Op maandag 16 december 2013 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat niet een heel gesloten wereld? Er lekt qua bekendheden en dergelijke sites terwijl ze er vast ook op zitten
quote:
Sommigen hebben het niet gelezen (denk ik) Vandaar de quote.quote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:
Niet te hopen dat de jongen minderjarig is. Ruud was volgens mij 23.quote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen weer een artikel in de krant over Onno met een nog jongere jongen en zijn moeder![]()
![]()
![]()
Niet Ruud dus maar een ander![]()
Ben bang van welquote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef flanken het volgende:
Niet te hopen dat de jongen minderjarig is. Ruud was volgens mij 23.
Ik denk dat Onno een kalkoen gaat evenarenquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat Onno voor carnaval weg is.
Volgens mij was dat van vorige week....quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
De twee zijn volop in gesprek met elkaar, om van hun huwelijk te redden wat er te redden valt. Zo te zien valt dat echter nog niet mee.
PRIVÉ-reporters verbleven afgelopen weekend in het Maastrichtse om te zien hoe een en ander verliep
Tussen alle blije en uitgelaten gezichten op de kerstmarkt vielen die van Albert en Onno nogal uit de toon….![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/columns_prive/evertsantegoeds/
Ze zijn er maar druk mee
Jij anders ook. Dikke pret toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
De twee zijn volop in gesprek met elkaar, om van hun huwelijk te redden wat er te redden valt. Zo te zien valt dat echter nog niet mee.
PRIVÉ-reporters verbleven afgelopen weekend in het Maastrichtse om te zien hoe een en ander verliep
Tussen alle blije en uitgelaten gezichten op de kerstmarkt vielen die van Albert en Onno nogal uit de toon….![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/columns_prive/evertsantegoeds/
Ze zijn er maar druk mee
Ja hoor dat mag wel, Giel Beelen doet zelfs een oproep, dus je kan je daar uitleven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 06:26 schreef winka het volgende:
Heel SHO is gebaseerd op leedvermaak (zelfs over de miskramen van Sabia en Sona werd lacherig gedaan), maar de humor ervan inzien dat de burgemeester van Maastricht zich op deze manier compleet belachelijk maakt, dat mag dan weer niet
quote:http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oes-op-Twitter.dhtml
In het interview dat Patty Brard vorige week had net 'toyboy' Ruud Schepers, de 24-jarige man met wie de burgemeester van Maastricht zoenend werd gespot in de lobby van een hotel, werd het bestaan al even aangestipt, maar nu ligt ook de Grindr-foto van Onno Hoes op straat.
3FM-deejay Giel Beelen zette de 'selfie' van Hoes' ontblote torso vanochtend op Twitter, en roept zijn volgers op er een leuk bijschrift bij te maken. 'Zal deze foto ook in Boulevard te zien zijn'?, vraagt een Twitteraar zich af.
De foto waarop Hoes en Schepers innig te zien zijn, deed nogal wat stof opwaaien. De echtgenoot van Hoes, Albert Verlinde, zag zich genoodzaakt een officiële verklaring af te leggen, en ging daarbij in op de relatieproblemen die het stel hebben. Verlinde gaf aan het huwelijk te willen redden. 'Zoiets is niet in een poep en een scheet geregeld', was zijn kanttekening.
'Onhandig en ongepast'
De zoen, en de bewuste foto, werden bestempeld als 'buitengewoon onhandig en ongepast.' Volgens Hoes was het de combinatie van te veel alcohol en de emotie over het overlijden van diens vader. Schepers werd omschreven als een huisvriend, waarmee Hoes wel vaker uitging, doch zijn lezing was een andere. Hij en Verlinde zouden elkaar niet kennen, en ook zou er tussen Hoes en zijn echtgenoot geen sprake zijn van een open relatie.
Na de gemeenteraad van Maastricht, die aangaf dat Hoes hen had verzekerd dat het interview geen nieuwe feiten aan het licht zou brengen die de stad in diskrediet zouden kunnen brengen, bemoeide premier Rutte zich met de zaak door te roepen dat 'iedereen zelf beslist met wie hij zoent. De Maastrichtse raad verklaarde achter zijn burgemeester te blijven staan.
Gevraagd naar Hoes' activiteiten op homo-contactapp Grindr, liet Schepers zich in het tv-interview ontvallen hier inderdaad vanaf te weten. Patty wist in de uitzending van Show Laat te melden, dat de ontblote bast van Hoes mobiel zou rondwaren. Lang liet het uitlekken van het beeld dan ook niet op zich wachten. Met deze ludieke actie van Giel Beelen als eerste gevolg.
dit.quote:Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef mootie het volgende:
Sinds wanneer is een foto van een ontbloot mannenbovenlijf eigenlijk een 'naaktfoto'.
soft-erotische wordt de foto hier genoemd, zelfs dat haal ik er niet uitquote:
Maart 2014? Zou je best eens gelijk in kunnen hebben...quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat Onno voor carnaval weg is.
ruud is 24 en t contact met onno is een jaar geleden op zn 23ste begonnen..hou t wel feitelijkquote:Op maandag 16 december 2013 23:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ben bang van wel![]()
Ruud nu 23 dus toen het begon was hij 21![]()
Nog jonger dan dat toen het begon komt aardig in de buurt van de gevarenzone![]()
![]()
Nu ff rtl4 kijken of het daar weer wordt doodgezwegen met een verkrampte kwalbert
quote:Op dinsdag 17 december 2013 06:26 schreef winka het volgende:
Flauw hoor om ikweethetookniet steeds aan te vallen. Heel SHO is gebaseerd op leedvermaak (zelfs over de miskramen van Sabia en Sona werd lacherig gedaan), maar de humor ervan inzien dat de burgemeester van Maastricht zich op deze manier compleet belachelijk maakt, dat mag dan weer niet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:46 schreef utrecht1970 het volgende: ......
"Ik ben klaar met Albert."
bron: www.nu.nl
http://www.nu.nl/achterkl(...)albert-verlinde.html
Als dit waar is, en ik geloof Geer onmiddellijk , dan is dat wel een hele kwalijke zaak, dat zou betekenen dat Albert Heer en Meester is in showbizzland, tijd voor Albert om een toontje lagerquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt erop dat er nu ook meer openlijk tegen albert verzet komt vanuit bekend Nederland
Gerard Joling voelt zich gechanteerd door Albert Verlinde
Gerard Joling is niet blij met Albert Verlinde. RTL Boulevard besteedde maandag aandacht aan de concerten van De Toppers, maar Joling mocht naar eigen zeggen alleen komen als hij zijn excuses aan zou bieden.
"Ik moet sorry zeggen omdat ik er niet van gediend ben dat Albert over mij onwaarheden op de buis slingert? Dat is chantage", vertelt Joling dinsdag in De Telegraaf.
Verlinde en Joling hebben ruzie over een opmerking die de showbizzdeskundige maakte.
"Het begon allemaal toen Albert meldde dat ik een mislukte facelift had gehad. Ik zou bont en blauw zien en ik zou er bewust voor hebben gekozen buiten beeld te blijven. Ik was ontdaan", legt Joling uit.
De zanger stuurde een sms'je waarin hij ontkende aan zijn gezicht te hebben laten gesleuteld. Dat werd voorgelezen op tv. "En de kous was af. Dacht ik."
Slappe zak
Een dag later vertelde Verlinde opnieuw het verhaal over Jolings mislukte facelift. "Dus ik pak mijn telefoon en tik naar Winston Gerschtanowitz een sms'je dat ik hem een slappe zak vind, omdat hij er ook bij staat te kijken en te lachen." Dat berichtje kon Verlinde niet waarderen.
"Natuurlijk was dat van mij ook niet netjes", geeft Joling toe. "Maar Albert had zijn punt de dag ervoor toch al gemaakt? Kortom: ik ben niet heel vriendelijk geweest. En dat kwam gisteren als een boemerang terug."
Ziek
Jeroen van der Boom en René Froger verschenen maandag zonder Joling in RTL Boulevard. In de show vertelden de twee dat hun Toppers-collega ziek was. Dat is volgens Joling niet waar. "We mochten met zijn drieën komen, maar alleen als ik van tevoren mijn verontschuldigingen zou aanbieden voor de dingen die ik heb gezegd. Zijn ze nou helemaal gek geworden daar?"
Joling noemt het 'diep triest' dat Van der Boom en Froger het slachtoffer zijn geworden van zijn ruzie met Verlinde. "De waarheid is nooit goed genoeg voor hem", vertelt Joling, die geregeld in de showbizzprogramma's van SBS6 te zien is. "Ik ben klaar met Albert."
bron: www.nu.nl
http://www.nu.nl/achterkl(...)albert-verlinde.html
Het is waar: heel veel artiesten zijn gewoon doodsbang voor Albert Verlinde en daarom spelen ze altijd mooi weer bij hem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als dit waar is, en ik geloof Geer onmiddellijk , dan is dat wel een hele kwalijke zaak, dat zou betekenen dat Albert Heer en Meester is in showbizzland, tijd voor Albert om een toontje lager
te gaan zingen
Jij gelooft Geer als hij zegt dat hij niet aan zichzelf heeft laten sleutelen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als dit waar is, en ik geloof Geer onmiddellijk , dan is dat wel een hele kwalijke zaak, dat zou betekenen dat Albert Heer en Meester is in showbizzland, tijd voor Albert om een toontje lager
te gaan zingen
Zou mooi zijn als die valse nicht er eindelijk uitgetrapt wordtquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Wie is er nou niet klaar met Kwalbert
![]()
Zelfs Onno is klaar met kwalbert en belt voor een pleziertje een lekker knaapje![]()
Kwalbert Hoe lang nog
Heus wel laten sleutelen, ging hem meer om dat "mislukte facelift" en "bont en blauw" lijkt me?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gelooft Geer als hij zegt dat hij niet aan zichzelf heeft laten sleutelen?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heus wel laten sleutelen, ging hem meer om dat "mislukte facelift" en "bont en blauw" lijkt me?
Terwijl Geer helemaal geen facelift nodig heeftquote:De zanger stuurde een sms'je waarin hij ontkende aan zijn gezicht te hebben laten gesleuteld. Dat werd voorgelezen op tv. "En de kous was af. Dacht ik."
Nee natuurlijk niet, Geer is helemaal verbouwd, dat ziet iedereenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gelooft Geer als hij zegt dat hij niet aan zichzelf heeft laten sleutelen?
Dat hadden ze toch al beslotenquote:Strandwandeling
Dat terwijl het weekendje volgens de showdeskundige uiterst geslaagd was verlopen. 'We hebben een strandwandeling van vijf uur gemaakt, gepraat, gegeten en gelachen. We zijn er dan ook uitgekomen dat we samen door willen gaan'.
quote:Hoes liet weten erg veel spijt te hebben van zijn escapade en in een verklaring lieten Verlinde en Hoes weten bij elkaar te blijven.
Ik lees niksquote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:
Deze week in weekblad Privéquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:26 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
[..]
Ik lees niksMaar hoe kom je aan deze quotes?
je oogst wat je zaait....quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit is gewoon een ordinaire Albert-bash. Dat dit over de rug van Onno is, is best sneu
Nonsens. Dit is iemand op valselijke wijze kapot proberen te maken met de meest vieze insinuaties. Iemand die toevallig getrouwd is met de zgn zaaier.quote:
Maar hij had wel kunnen begrijpen na de aandacht voor de filmpjes van Yolanthe en Wesley in een parkeergarage en Georgina Verbaan zoenend in een bar, dat het wellicht niet zo heel slim was om met iemand anders dan je echtgenoot te gaan zitten zoenen in een hotel lobby.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Onno heb ik anders nooit horen roddelen over BN-ers...
Nee, want die aandacht voor de filmpjes van Yo en Wes heeft hij NIETS (!) mee te maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Maar hij had wel kunnen begrijpen na de aandacht voor de filmpjes van Yolanthe en Wesley in een parkeergarage en Georgina Verbaan zoenend in een bar, dat het wellicht niet zo heel slim was om met iemand anders dan je echtgenoot te gaan zitten zoenen in een hotel lobby.
Als de ook nog eens getrouwd bent met de grootste roddelkont van Nederland. Dan kun je bedenken dat hij wellicht geen goodwill gezaaid heeft met zijn aanpak......
Juist. Maar omdat het om de partner van Albert Verlinde gaat, lijkt alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
Nee, want die aandacht voor de filmpjes van Yo en Wes heeft hij NIETS (!) mee te maken.
Hij is ook altijd heel ver weg gebleven van het werk van Albert op dat vlak, volgens mij. Het enige dat we van hem wisten was 'de broer van Isa Hoes', verder wordt er nooit over heel die man gesproken en doet hij dat zelf ook niet.
Stel jouw partner loopt als hij uitgaat in een bar elke keer bezoekers op te hitsen en te treiteren. Zou jij het terecht vinden als diegenen daarna jou een keer keihard voor je waffel slaan en niet hem, omdat het nou eenmaal jouw partner is? Nee toch?
Sorry hoor maar Onno weet waar hij mee getrouwd is en wat dat voor effect kan hebben, dan stel je je volgens mij discreter op. Daar is de hele ellende mee begonnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want die aandacht voor de filmpjes van Yo en Wes heeft hij NIETS (!) mee te maken.
Hij is ook altijd heel ver weg gebleven van het werk van Albert op dat vlak, volgens mij. Het enige dat we van hem wisten was 'de broer van Isa Hoes', verder wordt er nooit over heel die man gesproken en doet hij dat zelf ook niet.
Stel jouw partner loopt als hij uitgaat in een bar elke keer bezoekers op te hitsen en te treiteren. Zou jij het terecht vinden als diegenen daarna jou een keer keihard voor je waffel slaan en niet hem, omdat het nou eenmaal jouw partner is? Nee toch?
Ik denk dat hij gaat stoppen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou Onno hier gerechtelijke stappen tegen ondernemen?
Tuurlijk, maar deze gate neemt zieke proporties aan die Onno zeker niet zag aankomen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Jort werd weggezet als een lulletje die zijn vrouw niet tevreden kon houden.
Ik snap wel wat er nu gebeurt.... of het terecht is, is een tweede.
Als paar lig je dubbel onder een vergrootglas:
1. Omdat je burgemeester bent
2. Omdat je met albert verlinde getrouwd bent
Als er dan iets smeuigs gebeurt in je priveleven dan duikt de concurrentie daar meteen op.
Ik denk dat Onno er zelf inmiddels ok wel achter is dat het niet zo handig was om met een ander te zoenen in de lobby van een hotel, maar de manier waarop Patty, Evert en wie dan ook allerlei lijken uit de kast proberen te trekken is buiten proporties, vooral voor Albert.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Maar hij had wel kunnen begrijpen na de aandacht voor de filmpjes van Yolanthe en Wesley in een parkeergarage en Georgina Verbaan zoenend in een bar, dat het wellicht niet zo heel slim was om met iemand anders dan je echtgenoot te gaan zitten zoenen in een hotel lobby.
Als de ook nog eens getrouwd bent met de grootste roddelkont van Nederland. Dan kun je bedenken dat hij wellicht geen goodwill gezaaid heeft met zijn aanpak......
Precies. Maar er zullen gieren zijn die het onderste uit de kan zullen halen om het Onno zo moeilijk mogelijk te maken. Het is een kwestie van sterk zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat stoppen.
Maar ik hóóp dat hij het niet doet, dat hij laat zien dat privé kussen in een hotellobby geen ene fuck te maken heeft met het werk dat je verder goed doet.
En in dit geval hoop ik oprecht dat het hem lukt. Dat ie in gedachten een dikke middelvinger opsteekt. Maar dat hij kutfeestdagen gaat hebben staat al wel vast, zeker na de Privé nuquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies. Maar er zullen gieren zijn die het onderste uit de kan zullen halen om het Onno zo moeilijk mogelijk te maken. Het is een kwestie van sterk zijn.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Jort werd weggezet als een lulletje die zijn vrouw niet tevreden kon houden.
veel levenservaring bleek hij niet te hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:33 schreef Copycat het volgende:
Ruud lijkt me in zijn ego gekrenkt. En dan ben je een makkelijk werktuig voor Evert en consorten.
Tsja een homo zonder rugdekkingquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tuurlijk, maar deze gate neemt zieke proporties aan die Onno zeker niet zag aankomen.
Eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:33 schreef Copycat het volgende:
Ruud lijkt me in zijn ego gekrenkt. En dan ben je een makkelijk werktuig voor Evert en consorten.
Niet met de reactie dat hij "al die aandacht vervelend vindt"! Het publiek vindt dat, terecht, met 2 maten meten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:34 schreef utrecht1970 het volgende:
Nog even en de publieke opinie keert zich.
Eerst vond iedereen het grappig dat Albert een koekje van eigen deeg krijgt, nu keert het langzaam tegen Evert en consorten, naar "Waar zijn jullie nu helemaal mee bezig"
Dat moet hij zeggenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dinsdag haalt Hoes' echtgenoot en 'roddelkoning' van RTL Boulevart Albert Verlinde op de radio uit naar Show Laat, dat volgens hem te veel aandacht besteed aan de relatieproblemen van het stel.
[..]
Hoe bedoel je precies "triest" ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tot zover Onno Hoes: burgmeester van Maastricht.
Wat ongelooflijk triest dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |