Wie zegt dat Albert Onno niet kan vertrouwen? Ze laten elkaar vrij, hebben ze verklaard.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef snetje het volgende:
Natuurlijk mag je zoenen met wie je wilt, maar doe het niet achter de rug om van je partnerEen goed voorbeeld ben je dan als je eigen partner waar je al 22 jaar een relatie mee hebt, je al niet eens kan vertrouwen
Hebben die twee nou eigenlijk een open relatie of niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat Albert Onno niet kan vertrouwen? Ze laten elkaar vrij, hebben ze verklaard.
Uit die verklaring kun je dat duidelijk lezen. Gisteren ook ergens nog een keer in dat topic geplaatst. Iets dat ze elkaar de vrijheid gunnen. Een goed verstaanderquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben die twee nou eigenlijk een open relatie of niet?
Niet dat het mij of iemand iets aan zou gaanmaar dat blijft zo onduidelijk, daar wilde Albert
toch niets over zeggen? Of is dat inmiddels wel ergens gezegd?
In het interview heeft die Ruud verklaard dat Onno Hoes aangaf geen open relatie te hebben met Albert Verlinde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben die twee nou eigenlijk een open relatie of niet?
Niet dat het mij of iemand iets aan zou gaanmaar dat blijft zo onduidelijk, daar wilde Albert
toch niets over zeggen? Of is dat inmiddels wel ergens gezegd?
Ah, oke! Dan is er dus eigenlijk niks aan de hand tussen die twee, alleen de baan van Onno zit misschien een beetje moeilijk als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit die verklaring kun je dat duidelijk lezen. Gisteren ook ergens nog een keer in dat topic geplaatst. Iets dat ze elkaar de vrijheid gunnen. Een goed verstaander.
ow...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
In het interview heeft die Ruud verklaard dat Onno Hoes aangaf geen open relatie te hebben met Albert Verlinde.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat Albert Onno niet kan vertrouwen? Ze laten elkaar vrij, hebben ze verklaard.
Albert zelf als ik dit zo lees...quote:"Het gaat me natuurlijk niet in de koude kleren zitten", laat Verlinde aan het AD weten.
"We zijn 22 jaren bij elkaar, hebben een veranderend leven. Hoe heeft dit kunnen gebeuren en hoe krijgen we dit weer goed?
Ook dat proberen sommigen er met alle macht van te maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
alleen de baan van Onno zit misschien een beetje moeilijk als ik dat zo lees
Dat gaat volgens mij eerder over het uit elkaar groeien.quote:
Onno zal wel een flinke borrel in zijn mik hebben gehadquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar als ze geen open relatie hebben snap ik niet waarom Onno en Ruud in zo'n openbare plek zaten te zoenen. Ze moesten toch weten dat daar narigheid van zou komen?
Drank en verdriet meende ik ergens gelezen te hebben ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar als ze geen open relatie hebben snap ik niet waarom Onno en Ruud in zo'n openbare plek zaten te zoenen. Ze moesten toch weten dat daar narigheid van zou komen?
Ja in de week voorafgaande aan de foto is de vader van Onno overleden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Drank en verdriet meende ik ergens gelezen te hebben ...
Schijnbaar kon hij niet bij Albert terecht met zijn verdriet... Wel sneu...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja in de week voorafgaande aan de foto is de vader van Onno overleden.
Ja, ik begreep dat die in Brabant zit, want premiere nieuwe musical enzo. Dan denk ik (maar ja wie ben ik) wat is er nou belangrijker een premiere die toch wel doorgaat zonder de producent of je partners verdriet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Schijnbaar kon hij niet bij Albert terecht met zijn verdriet... Wel sneu...
Ah, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de avond voor de foto genomen werd.
The worm tamerquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://grindr.com/
Wat zou Onno zijn nickname zijn op Grindr![]()
De nicht van maastricht![]()
Of........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |