Ook interessante vraag : wat verstaan Onno en Ruud onder sex?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan komt er dus gewoon een tweede deel van het interview op de tv met Patty
Maar dan nu met feiten
• Hoe vaak seks gehad
• Hoe vaak oraal
• Hoe vaak binnen
• Hoe vaak buiten
• Golden shower ja/nee
• Voorkeuren van Onno
Ik kan niet wachten op deel 2![]()
Wat maken ze er van?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:14 schreef maily het volgende:
Al die "nooit grappigs" bij Rob Stenders
Zou jij je vrouw waar je veel van houdt na 22 jaar gelijk de bons geven als ze met iemand anders zoent? Rationaliteit en gevoel zijn twee totaal verschillende zaken....quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Wie hou je dan voor de gek. Jezelf of het publiek? Waarschijnlijk gewoon allebei
Nee, maar om nou te zeggen dat ze een gezellige kerst tegemoet gaan lijkt me larie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou jij je vrouw waar je veel van houdt na 22 jaar gelijk de bons geven als ze met iemand anders zoent? Rationaliteit en gevoel zijn twee totaal verschillende zaken....
Onno 2013 moet dit kunnen .... en iets met "het Vrijthof"quote:
Tja als ie zegt dat ie de kerstboom anaal bij Onno inbrengt komt het ook wat cru overquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, maar om nou te zeggen dat ze een gezellige kerst tegemoet gaan lijkt me larie.
Als dat gezoen al een jaar duurt ....quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou jij je vrouw waar je veel van houdt na 22 jaar gelijk de bons geven als ze met iemand anders zoent? Rationaliteit en gevoel zijn twee totaal verschillende zaken....
Ze gaan pieken met de kerst!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja als ie zegt dat ie de kerstboom anaal bij Onno inbrengt komt het ook wat cru over
quote:
Met Geer en Goorquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef Toverheks het volgende:
*Onno de Musical* ik zie er wel een mooi verhaal in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rutte is gevraagd om er iets over te zeggen en zegt dat het privé is en hij er verder niks over wil zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef maily het volgende:
Zelfs Rutte heeft er wat over te zeggen ....
http://www.telegraaf.nl/b(...)ire_Onno_Hoes__.html
Waarom heeft Onno dat grindr nodigquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://grindr.com/
Wat zou Onno zijn nickname zijn op Grindr![]()
De nicht van maastricht![]()
Of........
Onno is lid van de vvd..ik snap er ook niks van dat ze Rutte gaan vragen wat hij van vind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef Laysa het volgende:
Mijn god zeg gaan ze daar nu al Rutte en Co mee lastig vallen...Het moet toch niet gekker worden
Waarom denk je? hahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom heeft Onno dat grindr nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |