http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.htmlquote:Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Toyboy Ruudquote:Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.
Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.
Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.
Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.
Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?
Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.
Wat een bende hè?
Hier het interviewquote:´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.
Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.
In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.
Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…
Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.
In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.
Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.
Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”
In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.
Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Dat klopt, maar in dit specifieke geval moeten de pijlen toch echt meer richting Onno en zijn neukertje gaan ipv naar Albertquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar maar eh... ik wil niet stoken in een goed huwelijk....maar Albert gaat ook vaak érg ver
Dat stukje heb ik al gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sorry het duurde een beetje lang en ik wilde het interview posten![]()
http://www.sbs6.nl/video/(...)e-band-met-onno-hoes
Ik weet niet of álles erop staat, maar het is in elk geval ''iets''
Zou best kunnen hoor, ik was er (gelukkig) niet bijquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik had wel het idee dat Ruud in het interview de waarheid sprak
Ah, dan moet je even zoeken op uitzending gemist denk ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik al gezien
Mja, hoe je het wendt of keert, Ruud gaat de verliezende rol tegemoet zien. Zoals wel vaker gebeurt als je met een getrouwde kerel of vrouw gaat.
maar Patty wil bloed zien bij Albert denk ik... zo ziet het er in elk geval wél uit, ze stuurt diequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in dit specifieke geval moeten de pijlen toch echt meer richting Onno en zijn neukertje gaan ipv naar Albert
Ik vind haar ook zo gespeeldquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar Patty wil bloed zien bij Albert denk ik... zo ziet het er in elk geval wél uit, ze stuurt die
jongen gewoon
Show laat is niet meer terug te kijken , je kan wel show vroeg terug zien en vanmorgen stond het er nog op, maar nu verwijderdquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sorry het duurde een beetje lang en ik wilde het interview posten![]()
http://www.sbs6.nl/video/(...)e-band-met-onno-hoes
Ik weet niet of álles erop staat, maar het is in elk geval ''iets''
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Show laat is niet meer terug te kijken , je kan wel show vroeg terug zien en vanmorgen stond het er nog op, maar nu verwijderd
Staat er gewoon op: http://www.show.nl/archief/show-laat-van-12-december-2013/quote:
Jeejquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat er gewoon op: http://www.show.nl/archief/show-laat-van-12-december-2013/
Nou gelukkig Sunshine want ik kon het niet meer vinden.quote:
Ah, dan zet ik die wel even in de OP!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat er gewoon op: http://www.show.nl/archief/show-laat-van-12-december-2013/
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Laysa het volgende:
Dat ''comunicatieteam'' is gewoon Albert Verlinden hoor...heeft de belastingbetaler niks gekost...Wat een gezeik zeg van een ''Mark Roebel'' in de telegraaf
ja van de Wuzzzz mailquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wie is die gast? Of is dat een ingezonden brief van een 'verontrust burger' (uit Heer-fucking-hugowaard)?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert Verlinde viert 'gewoon samen' kerst met Onno Hoes![]()
Albert Verlinde wil niet inhoudelijk reageren op het interview dat Ruud Schepers donderdag gaf aan Show Laat. Daarin vertelt Schepers dat het contact tussen hem en Onno Hoes allesbehalve eenmalig was.
"Het gaat me natuurlijk niet in de koude kleren zitten", laat Verlinde aan het AD weten.
"We zijn 22 jaren bij elkaar, hebben een veranderend leven. Hoe heeft dit kunnen gebeuren en hoe krijgen we dit weer goed? Maar alles wat we erover kwijt willen, staat in de verklaring. Daarin zijn we heel eerlijk en open geweest, dus daar heb ik niks meer aan toe te voegen."
Volgens Verlinde zijn Hoes en hij gewoon samen tijdens de feestdagen. "We gaan absoluut een mooie kerst met elkaar beleven", verzekert Verlinde![]()
![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-met-onno-hoes.html
Als dat niet gezelli wordt![]()
Misschien komt Ruud 2e kerstdag nog ff langs![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie hou je dan voor de gek. Jezelf of het publiek? Waarschijnlijk gewoon allebei
Of het is gewoon een sneer naar Ruud.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Vergeet Patty niet
, die gelooft dat zeker
Net zo goed als ze gelooft dat Ruud en Onno Hoes NOOIT sex hebben gehad in dat jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Vergeet Patty niet
, die gelooft dat zeker
Dan komt er dus gewoon een tweede deel van het interview op de tv met Pattyquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of het is gewoon een sneer naar Ruud.
Golden shower nah. De restquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan komt er dus gewoon een tweede deel van het interview op de tv met Patty
Maar dan nu met feiten
• Hoe vaak seks gehad
• Hoe vaak oraal
• Hoe vaak binnen
• Hoe vaak buiten
• Golden shower ja/nee
• Voorkeuren van Onno
Ik kan niet wachten op deel 2![]()
Ook interessante vraag : wat verstaan Onno en Ruud onder sex?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan komt er dus gewoon een tweede deel van het interview op de tv met Patty
Maar dan nu met feiten
• Hoe vaak seks gehad
• Hoe vaak oraal
• Hoe vaak binnen
• Hoe vaak buiten
• Golden shower ja/nee
• Voorkeuren van Onno
Ik kan niet wachten op deel 2![]()
Wat maken ze er van?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:14 schreef maily het volgende:
Al die "nooit grappigs" bij Rob Stenders
Zou jij je vrouw waar je veel van houdt na 22 jaar gelijk de bons geven als ze met iemand anders zoent? Rationaliteit en gevoel zijn twee totaal verschillende zaken....quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Wie hou je dan voor de gek. Jezelf of het publiek? Waarschijnlijk gewoon allebei
Nee, maar om nou te zeggen dat ze een gezellige kerst tegemoet gaan lijkt me larie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou jij je vrouw waar je veel van houdt na 22 jaar gelijk de bons geven als ze met iemand anders zoent? Rationaliteit en gevoel zijn twee totaal verschillende zaken....
Onno 2013 moet dit kunnen .... en iets met "het Vrijthof"quote:
Tja als ie zegt dat ie de kerstboom anaal bij Onno inbrengt komt het ook wat cru overquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, maar om nou te zeggen dat ze een gezellige kerst tegemoet gaan lijkt me larie.
Als dat gezoen al een jaar duurt ....quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou jij je vrouw waar je veel van houdt na 22 jaar gelijk de bons geven als ze met iemand anders zoent? Rationaliteit en gevoel zijn twee totaal verschillende zaken....
Ze gaan pieken met de kerst!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja als ie zegt dat ie de kerstboom anaal bij Onno inbrengt komt het ook wat cru over
quote:
Met Geer en Goorquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef Toverheks het volgende:
*Onno de Musical* ik zie er wel een mooi verhaal in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rutte is gevraagd om er iets over te zeggen en zegt dat het privé is en hij er verder niks over wil zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef maily het volgende:
Zelfs Rutte heeft er wat over te zeggen ....
http://www.telegraaf.nl/b(...)ire_Onno_Hoes__.html
Waarom heeft Onno dat grindr nodigquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://grindr.com/
Wat zou Onno zijn nickname zijn op Grindr![]()
De nicht van maastricht![]()
Of........
Onno is lid van de vvd..ik snap er ook niks van dat ze Rutte gaan vragen wat hij van vind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:25 schreef Laysa het volgende:
Mijn god zeg gaan ze daar nu al Rutte en Co mee lastig vallen...Het moet toch niet gekker worden
Waarom denk je? hahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom heeft Onno dat grindr nodig
Wie zegt dat Albert Onno niet kan vertrouwen? Ze laten elkaar vrij, hebben ze verklaard.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef snetje het volgende:
Natuurlijk mag je zoenen met wie je wilt, maar doe het niet achter de rug om van je partnerEen goed voorbeeld ben je dan als je eigen partner waar je al 22 jaar een relatie mee hebt, je al niet eens kan vertrouwen
Hebben die twee nou eigenlijk een open relatie of niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat Albert Onno niet kan vertrouwen? Ze laten elkaar vrij, hebben ze verklaard.
Uit die verklaring kun je dat duidelijk lezen. Gisteren ook ergens nog een keer in dat topic geplaatst. Iets dat ze elkaar de vrijheid gunnen. Een goed verstaanderquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben die twee nou eigenlijk een open relatie of niet?
Niet dat het mij of iemand iets aan zou gaanmaar dat blijft zo onduidelijk, daar wilde Albert
toch niets over zeggen? Of is dat inmiddels wel ergens gezegd?
In het interview heeft die Ruud verklaard dat Onno Hoes aangaf geen open relatie te hebben met Albert Verlinde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben die twee nou eigenlijk een open relatie of niet?
Niet dat het mij of iemand iets aan zou gaanmaar dat blijft zo onduidelijk, daar wilde Albert
toch niets over zeggen? Of is dat inmiddels wel ergens gezegd?
Ah, oke! Dan is er dus eigenlijk niks aan de hand tussen die twee, alleen de baan van Onno zit misschien een beetje moeilijk als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit die verklaring kun je dat duidelijk lezen. Gisteren ook ergens nog een keer in dat topic geplaatst. Iets dat ze elkaar de vrijheid gunnen. Een goed verstaander.
ow...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
In het interview heeft die Ruud verklaard dat Onno Hoes aangaf geen open relatie te hebben met Albert Verlinde.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat Albert Onno niet kan vertrouwen? Ze laten elkaar vrij, hebben ze verklaard.
Albert zelf als ik dit zo lees...quote:"Het gaat me natuurlijk niet in de koude kleren zitten", laat Verlinde aan het AD weten.
"We zijn 22 jaren bij elkaar, hebben een veranderend leven. Hoe heeft dit kunnen gebeuren en hoe krijgen we dit weer goed?
Ook dat proberen sommigen er met alle macht van te maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
alleen de baan van Onno zit misschien een beetje moeilijk als ik dat zo lees
Dat gaat volgens mij eerder over het uit elkaar groeien.quote:
Onno zal wel een flinke borrel in zijn mik hebben gehadquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar als ze geen open relatie hebben snap ik niet waarom Onno en Ruud in zo'n openbare plek zaten te zoenen. Ze moesten toch weten dat daar narigheid van zou komen?
Drank en verdriet meende ik ergens gelezen te hebben ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar als ze geen open relatie hebben snap ik niet waarom Onno en Ruud in zo'n openbare plek zaten te zoenen. Ze moesten toch weten dat daar narigheid van zou komen?
Ja in de week voorafgaande aan de foto is de vader van Onno overleden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Drank en verdriet meende ik ergens gelezen te hebben ...
Schijnbaar kon hij niet bij Albert terecht met zijn verdriet... Wel sneu...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja in de week voorafgaande aan de foto is de vader van Onno overleden.
Ja, ik begreep dat die in Brabant zit, want premiere nieuwe musical enzo. Dan denk ik (maar ja wie ben ik) wat is er nou belangrijker een premiere die toch wel doorgaat zonder de producent of je partners verdriet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Schijnbaar kon hij niet bij Albert terecht met zijn verdriet... Wel sneu...
Ah, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de avond voor de foto genomen werd.
The worm tamerquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://grindr.com/
Wat zou Onno zijn nickname zijn op Grindr![]()
De nicht van maastricht![]()
Of........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |