Ze hebben geen open relatie volgens Ruud!quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow...ja dat bedoel ik dus
het blijft onduidelijk zo...
Misschien heeft zij (of Winston) ook een scheve schaats gereden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef hunter2011 het volgende:
Albert Verlinde zwijgt in alle talen over Onnogate bij RTL Boulevard....tja was te verwachten.
Renate verbaan bij Show Vandaag was ook opmerkelijk mild...zou dat komen door haar echtgenoot?
Hij ziet er wel lekker bleek uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef hunter2011 het volgende:
Albert Verlinde zwijgt in alle talen over Onnogate bij RTL Boulevard....tja was te verwachten......
In deze "gate" is Ruud de laatste die ik serieus neemquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze hebben geen open relatie volgens Ruud!
Als we Ruudje mogen geloven, nam zelfs Onno hem niet serieus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef Deisyy het volgende:
In deze "gate" is Ruud de laatste die ik serieus neem
Maar dat was omdat Ruudje zijn grens aangafquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als we Ruudje mogen geloven, na, zelfs Onno hem niet serieus.
Pijpen is zijn grens, want dan hoef je niet perse een bed te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat was omdat Ruudje zijn grens aangaf
Seks schijnt bij sommige mensen een heel ruim begrip te zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:07 schreef kissaa het volgende:
Ik moest ook al denken aan Clinton<>Lewinski: I did not have sex with that woman (of woorden van gelijke strekking)
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Patty wat ik nou op m'n whatsapp krijg?!?
Misschien hebben ze alleen maar auto gereden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Seks schijnt bij sommige mensen een heel ruim begrip te zijn.
Wat me opvalt, Ruud heeft het woord sex volgens mij nooit letterlijk in het interview gebruikt, maar heeft het gehad over "bed niet gedeeld te hebben".
Hij heeft een relatie met een politicus en die weten meestal goed en uiterst zorgvuldig met woorden om te gaan.
Zou zelfs kunnen dat hij voor dit interview instructies van Onno heeft gekregen.
of op de bank gedingestquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien hebben ze alleen maar auto gereden?
Bumperkleven of auto polijsten met turtle waxquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of effe de Pookknoppen checkenweetikveel
Pitbulls zijn het. Denk dat er volgende week nog wat te horen valt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Bijna zielig om te zien hoe Patty en consorten zo krampachtig hun best doen om meer van dit relletje te maken
Hunter kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Bijna zielig om te zien hoe Patty en consorten zo krampachtig hun best doen om meer van dit relletje te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |