En laat het in dat entertainmentprogramma nu precies daarom draaien.quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd. Behalve het entertainment.
Vandaar dat het zo'n vreselijk niet-populair programma is.quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd.
Dat je een hekel aan hem is duidelijk en dat mag. Maar volgens mij hoeft hij helemaal geen nieuwswaarde te hebben en is dat ook niet zijn bedoeling. Nou ja, je zegt het zelf al: het is slechts entertainment. En daar kijken veel mensen naar.quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd. Behalve het entertainment.
Ik vind het een nogal vaag hearsay antwoordquote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.show.nl/video/(...)-band-met-onno-hoes/
Het is net de prive en de weekend.....die leest ook nooit iemand, ja bij de kapper maar ondertussenquote:Op maandag 16 december 2013 20:05 schreef static het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo'n vreselijk niet-populair programma is.
Gaat niet gebeuren, er komt waarschijnlijk deze week nog meer materiaal aan waar denk ik ook Albert V. niet omheen kan.quote:Op maandag 16 december 2013 20:01 schreef OeJ het volgende:
Blegh. Amerikaanse toestanden.
God, wat mag ik hopen dat Onno op zijn burgemeestersreet blijft zitten.
Ik kan me daar echt over opwinden, dat gezeik over ja, maar dan is hij chantabel, of het past niet bij zijn ambt. Wat een gelul. Zoooooo dom.
bedrog! den haag gaat met ons aan de haal! stem tegen europa!! rtl is luxemburgs nl!quote:Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is net de prive en de weekend.....die leest ook nooit iemand, ja bij de kapper maar ondertussendat is dus ook zo met RTL B. niemand *kijkt* maar ze hebben me hoge kijkcijfers
Ja, waarschijnlijk meer áchter zich dan vòòr zich. No pun.quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... Hoes heeft al een jarenlange politieke carrière achter zich.
Dit verwijst naar een woordgrap? Stofhoesquote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, er komt waarschijnlijk deze week nog meer materiaal aan waar denk ik ook Albert V. niet omheen kan.
Interessant hoe Albert dan daarmee om zal gaan in zijn programma.
Er wordt nu ook gediscusseerd hoe het eigenlijk komt dat Onno Hoes zo plotseling burgemeester is geworden aangezien hij een aantal jaren geleden nog in een stoffenwinkel stoffen zat te verkopen.
Rarara....
quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
En vanavond in P&W gaat het ook over O Hoes.
Denk het wel PVDA is niet zo dolletjes op iemand van een andere partij.....quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Bernt Schneider over integriteit van burgermeesters
![]()
Bernard Bram (Bernt) Schneiders (Breukelen, 2 april 1959) is een Nederlands politicus voor de Partij van de Arbeid (PvdA).
Schneiders studeerde rechten en werkte na zijn studie voor de commissaris van de Koningin in Noord-Holland. Hij werd op 4 juli 2006 geïnstalleerd als burgemeester van de gemeente Haarlem als opvolger van Jaap Pop. Daarvoor was hij sinds 2001 burgemeester in de gemeente Heemskerk en van 1995 tot 2001 burgemeester van Landsmeer.
Zijn vader F.J.H. (Frits) Schneiders was o.a. burgemeester van Almelo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernt_Schneiders
Eens kijken of hij zijn collega afvalt![]()
Hoes zo'n typisch voorbeeld van een baantjesstapelaar. Je begint in de gemeenteraad en opeens ben je burgemeester. Telkens een stapje meer. Maar nu kan hij fluiten naar de 2e kamer. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, er komt waarschijnlijk deze week nog meer materiaal aan waar denk ik ook Albert V. niet omheen kan.
Er wordt nu ook gediscusseerd hoe het eigenlijk komt dat Onno Hoes zo plotseling burgemeester is geworden aangezien hij een aantal jaren geleden nog in een stoffenwinkel stoffen zat te verkopen.
Rarara....
Kijken dusquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
Denk het wel PVDA is niet zo dolletjes op iemand van een andere partij.....
Dat zeg ikquote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef snetje het volgende:
Je kunt eigenlijk wel nagaan dat als hij meer dan 2 jaar lang al op Grindr actief is, dat er nog veel meer uit de kast gaat komen...
En dat terwijl hij al sinds de jaren tachtig in de politiek bezig is, en sinds 1992 politieke functies heeft, en vanaf 2001 functies die gewoon een fulltime baan zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Rarara....
Nog meer materiaal?quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Rarara....
Denk dat Beau & Patty met Evert de wacht wisselen, en om de beurt in Maastricht patrouillerenquote:Op maandag 16 december 2013 21:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Nog meer materiaal?
Ohgutteguttegut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |