Raar hè, dat Albert niks van de jonge man wilde weten.quote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:
De grote kop op de voorkant: "Burgemeester Hoes, blijf af van mijn zoon."
Binnenin doen zo wel een voormalige minnaar, de voorganger van Ruud, en de moeder van die jongen hun verhaal.
De moeder vertelt dat Hoes telefonisch contact met haar op nam omdat de jongen depressief was door een verbroken relatie.
De jongen zelf vertelt dat hij twee jaar lang een relatie met Hoes had, hem via Grindr had leren kennen, en uiteindelijk zo'n vier nachten per week bij hem had geslapen.
Hij vertelde ook dat Albert een arrogante azijnzure man was die niets hem te maken wilde hebben.
Onno was heel lief, en passioneel in bed. Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben.
Voordat zij elkaar ontmoetten wilde Onno onthullen wie hij was. De jongen zei zoiets als: "Het maakt mij niet uit wie je echt bent. Je bent toch niet Willem-Alexander he?" "Nee, " reageerde Onno lachend, "Ik ben niet Alexander, maar wel net zo beroemd."
Jullie zullen het morgen allemaal wel lezen.
Ja zo vreemd, normaal als je man vreemdgaat nodig je de ander uit voor de koffie en doe je er een extra lekker gebakje bij.quote:Op maandag 16 december 2013 18:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Raar hè, dat Albert niks van de jonge man wilde weten.
Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben ...quote:Op maandag 16 december 2013 18:26 schreef Leandra het volgende:
Ja zo vreemd, normaal als je man vreemdgaat nodig je de ander uit voor de koffie en doe je er een extra lekker gebakje bij.
Met arsenicum.
En Onno vertelde Ruud weer wat anders.quote:Op maandag 16 december 2013 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben ...
Wat vertelde hij Ruud dan over de openheid van die relatie?quote:Op maandag 16 december 2013 18:32 schreef Leandra het volgende:
En Onno vertelde Ruud weer wat anders.
Onno vertelde Ruud expliciet dat hij met Albert Verlinde GEEN open relatie hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vertelde hij Ruud dan over de openheid van die relatie?
Deze claim past wel precies in de eerste verklaring over vrijheid.
Degene die die hier post krijg een levenslange ban.quote:
Dit is zelfverzonnen toch? Toch?quote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:
Binnenin doen zo wel een voormalige minnaar, de voorganger van Ruud, en de moeder van die jongen hun verhaal.
De moeder vertelt dat Hoes telefonisch contact met haar op nam omdat de jongen depressief was door een verbroken relatie.
De jongen zelf vertelt dat hij twee jaar lang een relatie met Hoes had, hem via Grindr had leren kennen, en uiteindelijk zo'n vier nachten per week bij hem had geslapen.
Hij vertelde ook dat Albert een arrogante azijnzure man was die niets hem te maken wilde hebben.
Onno was heel lief, en passioneel in bed. Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben.
Voordat zij elkaar ontmoetten wilde Onno onthullen wie hij was. De jongen zei zoiets als: "Het maakt mij niet uit wie je echt bent. Je bent toch niet Willem-Alexander he?" "Nee, " reageerde Onno lachend, "Ik ben niet Alexander, maar wel net zo beroemd."
Niet door mij in ieder geval.quote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is zelfverzonnen toch? Toch?
quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vertelde hij Ruud dan over de openheid van die relatie?
Deze claim past wel precies in de eerste verklaring over vrijheid.
Bron: http://www.show.nl/video/(...)-band-met-onno-hoes/quote:Tijdens de ontmoetingen spraken de twee ook over de relatie van Onno en Albert. “Ik vroeg aan hem hoe het zat tussen hem en Albert. Hij legde uit dat ze veel apart zijn.” Ruud heeft hem gevraagd of ze een open relatie hebben. “Voor zover ik weet is dat niet het geval.”
Nee toch?quote:Op maandag 16 december 2013 18:48 schreef static het volgende:
[..]
Degene die die hier post krijg een levenslange ban.
Onno treedt misschien af, maar waarom zou Albert stoppen met Blvd?quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef Terreros85 het volgende:
Albert was weer oorverdovend stil over de zaak. Ik denk dat deze gate nog heel lang duurt. En uiteindelijk is de relatie voorbij, Onno treedt af en stopt Albert bij Boulevard. Voor minder doe ik het niet.
Die snap ik ook niet.quote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Onno treedt misschien af, maar waarom zou Albert stoppen met Blvd?
quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef Terreros85 het volgende:
Albert was weer oorverdovend stil over de zaak. Ik denk dat deze gate nog heel lang duurt. En uiteindelijk is de relatie voorbij, Onno treedt af en stopt Albert bij Boulevard. Voor minder doe ik het niet.
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd. Behalve het entertainment.quote:Op maandag 16 december 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Onno treedt misschien af, maar waarom zou Albert stoppen met Blvd?
quote:
En laat het in dat entertainmentprogramma nu precies daarom draaien.quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd. Behalve het entertainment.
Vandaar dat het zo'n vreselijk niet-populair programma is.quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd.
Dat je een hekel aan hem is duidelijk en dat mag. Maar volgens mij hoeft hij helemaal geen nieuwswaarde te hebben en is dat ook niet zijn bedoeling. Nou ja, je zegt het zelf al: het is slechts entertainment. En daar kijken veel mensen naar.quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
Op de een of andere manier hoop ik dat Albert nu eens inziet dat wat hij elke dag doet totaal geen nieuwswaarde heeft. En eigenlijk niets toevoegd. Behalve het entertainment.
Ik vind het een nogal vaag hearsay antwoordquote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.show.nl/video/(...)-band-met-onno-hoes/
Het is net de prive en de weekend.....die leest ook nooit iemand, ja bij de kapper maar ondertussenquote:Op maandag 16 december 2013 20:05 schreef static het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo'n vreselijk niet-populair programma is.
Gaat niet gebeuren, er komt waarschijnlijk deze week nog meer materiaal aan waar denk ik ook Albert V. niet omheen kan.quote:Op maandag 16 december 2013 20:01 schreef OeJ het volgende:
Blegh. Amerikaanse toestanden.
God, wat mag ik hopen dat Onno op zijn burgemeestersreet blijft zitten.
Ik kan me daar echt over opwinden, dat gezeik over ja, maar dan is hij chantabel, of het past niet bij zijn ambt. Wat een gelul. Zoooooo dom.
bedrog! den haag gaat met ons aan de haal! stem tegen europa!! rtl is luxemburgs nl!quote:Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is net de prive en de weekend.....die leest ook nooit iemand, ja bij de kapper maar ondertussendat is dus ook zo met RTL B. niemand *kijkt* maar ze hebben me hoge kijkcijfers
Ja, waarschijnlijk meer áchter zich dan vòòr zich. No pun.quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... Hoes heeft al een jarenlange politieke carrière achter zich.
Dit verwijst naar een woordgrap? Stofhoesquote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, er komt waarschijnlijk deze week nog meer materiaal aan waar denk ik ook Albert V. niet omheen kan.
Interessant hoe Albert dan daarmee om zal gaan in zijn programma.
Er wordt nu ook gediscusseerd hoe het eigenlijk komt dat Onno Hoes zo plotseling burgemeester is geworden aangezien hij een aantal jaren geleden nog in een stoffenwinkel stoffen zat te verkopen.
Rarara....
quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
En vanavond in P&W gaat het ook over O Hoes.
Denk het wel PVDA is niet zo dolletjes op iemand van een andere partij.....quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Bernt Schneider over integriteit van burgermeesters
![]()
Bernard Bram (Bernt) Schneiders (Breukelen, 2 april 1959) is een Nederlands politicus voor de Partij van de Arbeid (PvdA).
Schneiders studeerde rechten en werkte na zijn studie voor de commissaris van de Koningin in Noord-Holland. Hij werd op 4 juli 2006 geïnstalleerd als burgemeester van de gemeente Haarlem als opvolger van Jaap Pop. Daarvoor was hij sinds 2001 burgemeester in de gemeente Heemskerk en van 1995 tot 2001 burgemeester van Landsmeer.
Zijn vader F.J.H. (Frits) Schneiders was o.a. burgemeester van Almelo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernt_Schneiders
Eens kijken of hij zijn collega afvalt![]()
Hoes zo'n typisch voorbeeld van een baantjesstapelaar. Je begint in de gemeenteraad en opeens ben je burgemeester. Telkens een stapje meer. Maar nu kan hij fluiten naar de 2e kamer. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, er komt waarschijnlijk deze week nog meer materiaal aan waar denk ik ook Albert V. niet omheen kan.
Er wordt nu ook gediscusseerd hoe het eigenlijk komt dat Onno Hoes zo plotseling burgemeester is geworden aangezien hij een aantal jaren geleden nog in een stoffenwinkel stoffen zat te verkopen.
Rarara....
Kijken dusquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
Denk het wel PVDA is niet zo dolletjes op iemand van een andere partij.....
Dat zeg ikquote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef snetje het volgende:
Je kunt eigenlijk wel nagaan dat als hij meer dan 2 jaar lang al op Grindr actief is, dat er nog veel meer uit de kast gaat komen...
En dat terwijl hij al sinds de jaren tachtig in de politiek bezig is, en sinds 1992 politieke functies heeft, en vanaf 2001 functies die gewoon een fulltime baan zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Rarara....
Nog meer materiaal?quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Rarara....
Denk dat Beau & Patty met Evert de wacht wisselen, en om de beurt in Maastricht patrouillerenquote:Op maandag 16 december 2013 21:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Nog meer materiaal?
Ohgutteguttegut
is dat niet een heel gesloten wereld? Er lekt qua bekendheden en dergelijke sites terwijl ze er vast ook op zittenquote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef snetje het volgende:
Je kunt eigenlijk wel nagaan dat als hij meer dan 2 jaar lang al op Grindr actief is, dat er nog veel meer uit de kast gaat komen...
t houdt je wel bezig he?quote:Op maandag 16 december 2013 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu bij showlaat ook Onnogate met naakt foto![]()
Serieus? Of wens vader gedachte?quote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen weer een artikel in de krant over Onno met een nog jongere jongen en zijn moeder![]()
![]()
![]()
Niet Ruud dus maar een ander![]()
Denkt dat die meneer nog niet weet van de volgende jongen die morgen in de Telegraaf staat: jongetje nummer 2 en nog jonger dan Ruudquote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bernt Scneider zit dus nu bij P en W![]()
Hij is voorzitter van ned genootschap der burgermeesters en heeft voor de uitzending nog contact gehad met onno![]()
*weet niet of dat via grindr was*
Hij dent dat onno het gaat overlevenMaar zijn positie is niet zo florissant als voor zijn affaire
Serieus, is net bevestigd door Evert Santegoeds, in de Telegraaf interview met de jongen en zijn moeder. Ik denk uiteindelijk dat dit echt de ondergang wordt van Onno Hoesquote:
OMGquote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
SerieusBeau viel van zijn stoel toen Evert dat vertelde
Geen idee! ik heb geen verstand van dat soort dingenquote:Op maandag 16 december 2013 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat niet een heel gesloten wereld? Er lekt qua bekendheden en dergelijke sites terwijl ze er vast ook op zitten
quote:
Sommigen hebben het niet gelezen (denk ik) Vandaar de quote.quote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:
Niet te hopen dat de jongen minderjarig is. Ruud was volgens mij 23.quote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen weer een artikel in de krant over Onno met een nog jongere jongen en zijn moeder![]()
![]()
![]()
Niet Ruud dus maar een ander![]()
Ben bang van welquote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef flanken het volgende:
Niet te hopen dat de jongen minderjarig is. Ruud was volgens mij 23.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |