Dat hadden ze toch al beslotenquote:Strandwandeling
Dat terwijl het weekendje volgens de showdeskundige uiterst geslaagd was verlopen. 'We hebben een strandwandeling van vijf uur gemaakt, gepraat, gegeten en gelachen. We zijn er dan ook uitgekomen dat we samen door willen gaan'.
quote:Hoes liet weten erg veel spijt te hebben van zijn escapade en in een verklaring lieten Verlinde en Hoes weten bij elkaar te blijven.
Ik lees niksquote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:
De grote kop op de voorkant: "Burgemeester Hoes, blijf af van mijn zoon."
Binnenin doen zo wel een voormalige minnaar, de voorganger van Ruud, en de moeder van die jongen hun verhaal.
De moeder vertelt dat Hoes telefonisch contact met haar op nam omdat de jongen depressief was door een verbroken relatie.
De jongen zelf vertelt dat hij twee jaar lang een relatie met Hoes had, hem via Grindr had leren kennen, en uiteindelijk zo'n vier nachten per week bij hem had geslapen.
Hij vertelde ook dat Albert een arrogante azijnzure man was die niets hem te maken wilde hebben.
Onno was heel lief, en passioneel in bed. Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben.
Voordat zij elkaar ontmoetten wilde Onno onthullen wie hij was. De jongen zei zoiets als: "Het maakt mij niet uit wie je echt bent. Je bent toch niet Willem-Alexander he?" "Nee, " reageerde Onno lachend, "Ik ben niet Alexander, maar wel net zo beroemd."
Jullie zullen het morgen allemaal wel lezen.
Deze week in weekblad Privéquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:26 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
[..]
Ik lees niksMaar hoe kom je aan deze quotes?
je oogst wat je zaait....quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit is gewoon een ordinaire Albert-bash. Dat dit over de rug van Onno is, is best sneu
Nonsens. Dit is iemand op valselijke wijze kapot proberen te maken met de meest vieze insinuaties. Iemand die toevallig getrouwd is met de zgn zaaier.quote:
Maar hij had wel kunnen begrijpen na de aandacht voor de filmpjes van Yolanthe en Wesley in een parkeergarage en Georgina Verbaan zoenend in een bar, dat het wellicht niet zo heel slim was om met iemand anders dan je echtgenoot te gaan zitten zoenen in een hotel lobby.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Onno heb ik anders nooit horen roddelen over BN-ers...
Nee, want die aandacht voor de filmpjes van Yo en Wes heeft hij NIETS (!) mee te maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Maar hij had wel kunnen begrijpen na de aandacht voor de filmpjes van Yolanthe en Wesley in een parkeergarage en Georgina Verbaan zoenend in een bar, dat het wellicht niet zo heel slim was om met iemand anders dan je echtgenoot te gaan zitten zoenen in een hotel lobby.
Als de ook nog eens getrouwd bent met de grootste roddelkont van Nederland. Dan kun je bedenken dat hij wellicht geen goodwill gezaaid heeft met zijn aanpak......
Juist. Maar omdat het om de partner van Albert Verlinde gaat, lijkt alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
Nee, want die aandacht voor de filmpjes van Yo en Wes heeft hij NIETS (!) mee te maken.
Hij is ook altijd heel ver weg gebleven van het werk van Albert op dat vlak, volgens mij. Het enige dat we van hem wisten was 'de broer van Isa Hoes', verder wordt er nooit over heel die man gesproken en doet hij dat zelf ook niet.
Stel jouw partner loopt als hij uitgaat in een bar elke keer bezoekers op te hitsen en te treiteren. Zou jij het terecht vinden als diegenen daarna jou een keer keihard voor je waffel slaan en niet hem, omdat het nou eenmaal jouw partner is? Nee toch?
Sorry hoor maar Onno weet waar hij mee getrouwd is en wat dat voor effect kan hebben, dan stel je je volgens mij discreter op. Daar is de hele ellende mee begonnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want die aandacht voor de filmpjes van Yo en Wes heeft hij NIETS (!) mee te maken.
Hij is ook altijd heel ver weg gebleven van het werk van Albert op dat vlak, volgens mij. Het enige dat we van hem wisten was 'de broer van Isa Hoes', verder wordt er nooit over heel die man gesproken en doet hij dat zelf ook niet.
Stel jouw partner loopt als hij uitgaat in een bar elke keer bezoekers op te hitsen en te treiteren. Zou jij het terecht vinden als diegenen daarna jou een keer keihard voor je waffel slaan en niet hem, omdat het nou eenmaal jouw partner is? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |