abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2013 @ 00:00:48 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134351811
De twee zijn volop in gesprek met elkaar, om van hun huwelijk te redden wat er te redden valt. Zo te zien valt dat echter nog niet mee.

PRIVÉ-reporters verbleven afgelopen weekend in het Maastrichtse om te zien hoe een en ander verliep :P

Tussen alle blije en uitgelaten gezichten op de kerstmarkt vielen die van Albert en Onno nogal uit de toon…. :D _O-

http://www.telegraaf.nl/prive/columns_prive/evertsantegoeds/

Ze zijn er maar druk mee :P
pi_134351868
Ik denk dat Onno voor carnaval weg is.
  dinsdag 17 december 2013 @ 00:11:15 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134352106
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat Onno een kalkoen gaat evenaren :D
Beiden halen de kerst niet :+ _O-
  dinsdag 17 december 2013 @ 00:23:07 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134352402
En natuurlijk helemaal niks bij rtl boulevard :') _O-
  dinsdag 17 december 2013 @ 01:24:01 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134353620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
De twee zijn volop in gesprek met elkaar, om van hun huwelijk te redden wat er te redden valt. Zo te zien valt dat echter nog niet mee.

PRIVÉ-reporters verbleven afgelopen weekend in het Maastrichtse om te zien hoe een en ander verliep :P

Tussen alle blije en uitgelaten gezichten op de kerstmarkt vielen die van Albert en Onno nogal uit de toon…. :D _O-

Volgens mij was dat van vorige week....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134354133
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:00 schreef ikweethetookniet het volgende:

Jij anders ook. Dikke pret toch?
  dinsdag 17 december 2013 @ 06:26:33 #232
279894 winka
There is no place like home..
pi_134354531
Flauw hoor om ikweethetookniet steeds aan te vallen. Heel SHO is gebaseerd op leedvermaak (zelfs over de miskramen van Sabia en Sona werd lacherig gedaan), maar de humor ervan inzien dat de burgemeester van Maastricht zich op deze manier compleet belachelijk maakt, dat mag dan weer niet :{
pi_134354663
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 06:26 schreef winka het volgende:
Heel SHO is gebaseerd op leedvermaak (zelfs over de miskramen van Sabia en Sona werd lacherig gedaan), maar de humor ervan inzien dat de burgemeester van Maastricht zich op deze manier compleet belachelijk maakt, dat mag dan weer niet :{
Ja hoor dat mag wel, Giel Beelen doet zelfs een oproep, dus je kan je daar uitleven. :+

http://now.3fm.nl/user/giel3fm/view/16346312

OCH OCH ONNO HOES Z'N GRINDERFOTO (ECHT!) VERZIN ZELF EEN LEUKE KOP (WANT DIE STAAT ER NIET OP:-) #3FM

quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oes-op-Twitter.dhtml

In het interview dat Patty Brard vorige week had net 'toyboy' Ruud Schepers, de 24-jarige man met wie de burgemeester van Maastricht zoenend werd gespot in de lobby van een hotel, werd het bestaan al even aangestipt, maar nu ligt ook de Grindr-foto van Onno Hoes op straat.

3FM-deejay Giel Beelen zette de 'selfie' van Hoes' ontblote torso vanochtend op Twitter, en roept zijn volgers op er een leuk bijschrift bij te maken. 'Zal deze foto ook in Boulevard te zien zijn'?, vraagt een Twitteraar zich af.

De foto waarop Hoes en Schepers innig te zien zijn, deed nogal wat stof opwaaien. De echtgenoot van Hoes, Albert Verlinde, zag zich genoodzaakt een officiële verklaring af te leggen, en ging daarbij in op de relatieproblemen die het stel hebben. Verlinde gaf aan het huwelijk te willen redden. 'Zoiets is niet in een poep en een scheet geregeld', was zijn kanttekening.

'Onhandig en ongepast'
De zoen, en de bewuste foto, werden bestempeld als 'buitengewoon onhandig en ongepast.' Volgens Hoes was het de combinatie van te veel alcohol en de emotie over het overlijden van diens vader. Schepers werd omschreven als een huisvriend, waarmee Hoes wel vaker uitging, doch zijn lezing was een andere. Hij en Verlinde zouden elkaar niet kennen, en ook zou er tussen Hoes en zijn echtgenoot geen sprake zijn van een open relatie.

Na de gemeenteraad van Maastricht, die aangaf dat Hoes hen had verzekerd dat het interview geen nieuwe feiten aan het licht zou brengen die de stad in diskrediet zouden kunnen brengen, bemoeide premier Rutte zich met de zaak door te roepen dat 'iedereen zelf beslist met wie hij zoent. De Maastrichtse raad verklaarde achter zijn burgemeester te blijven staan.

Gevraagd naar Hoes' activiteiten op homo-contactapp Grindr, liet Schepers zich in het tv-interview ontvallen hier inderdaad vanaf te weten. Patty wist in de uitzending van Show Laat te melden, dat de ontblote bast van Hoes mobiel zou rondwaren. Lang liet het uitlekken van het beeld dan ook niet op zich wachten. Met deze ludieke actie van Giel Beelen als eerste gevolg.
pi_134354677
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef mootie het volgende:
Sinds wanneer is een foto van een ontbloot mannenbovenlijf eigenlijk een 'naaktfoto'.
dit.
pi_134354713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 07:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

dit.
soft-erotische wordt de foto hier genoemd, zelfs dat haal ik er niet uit :') maar zo was het ongetwijfeld
wel bedoeld natuurlijk :+

http://www.powned.tv/nieu(...)naakt_op_grindr.html

Ochtendkrant De Telegraaf pakte maandag groot uit met een verhaal over Onno Hoes. De burgervader van Maastricht blijkt een profiel incluis soft-erotische foto op de gay-app Grindr te hebben, aldus de krant.

Onze vrienden van Glamorama hebben een foto van de foto gemaakt. Volgens De Telegraaf is het plaatje genomen in zijn eigen fitnessstudio. Het hoofd van de man van Albert Verlinde is niet zichtbaar.

De rel rond Onno Hoes begon een kleine twee weken geleden toen er een foto uitlekte van een muilende Hoes met een toyboy. Het SBS-programma Show Laat wist het onderwerp toen geheel in RTL Boulevard-stijl uit te melken.
pi_134354737
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef quirina het volgende:
Maart 2014? Zou je best eens gelijk in kunnen hebben...
Deze domme actie gaat hem zijn kop nog kosten vrees ik voor Onno.
pi_134355596
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:57 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Ben bang van wel ;)
Ruud nu 23 dus toen het begon was hij 21 :D
Nog jonger dan dat toen het begon komt aardig in de buurt van de gevarenzone :D :P
Nu ff rtl4 kijken of het daar weer wordt doodgezwegen met een verkrampte kwalbert _O-
ruud is 24 en t contact met onno is een jaar geleden op zn 23ste begonnen..hou t wel feitelijk
  dinsdag 17 december 2013 @ 09:12:28 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134355621
Bizar dat mensen zowat direct de suggestieve overstap naar minderjarigheid maken. De gate-naam is in meerdere opzichten goed gekozen, dat blijkt wel weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134356209
Het lijkt erop dat er nu ook meer openlijk tegen albert verzet komt vanuit bekend Nederland

Gerard Joling voelt zich gechanteerd door Albert Verlinde
Gerard Joling is niet blij met Albert Verlinde. RTL Boulevard besteedde maandag aandacht aan de concerten van De Toppers, maar Joling mocht naar eigen zeggen alleen komen als hij zijn excuses aan zou bieden.

"Ik moet sorry zeggen omdat ik er niet van gediend ben dat Albert over mij onwaarheden op de buis slingert? Dat is chantage", vertelt Joling dinsdag in De Telegraaf.

Verlinde en Joling hebben ruzie over een opmerking die de showbizzdeskundige maakte.

"Het begon allemaal toen Albert meldde dat ik een mislukte facelift had gehad. Ik zou bont en blauw zien en ik zou er bewust voor hebben gekozen buiten beeld te blijven. Ik was ontdaan", legt Joling uit.

De zanger stuurde een sms'je waarin hij ontkende aan zijn gezicht te hebben laten gesleuteld. Dat werd voorgelezen op tv. "En de kous was af. Dacht ik."

Slappe zak
Een dag later vertelde Verlinde opnieuw het verhaal over Jolings mislukte facelift. "Dus ik pak mijn telefoon en tik naar Winston Gerschtanowitz een sms'je dat ik hem een slappe zak vind, omdat hij er ook bij staat te kijken en te lachen." Dat berichtje kon Verlinde niet waarderen.

"Natuurlijk was dat van mij ook niet netjes", geeft Joling toe. "Maar Albert had zijn punt de dag ervoor toch al gemaakt? Kortom: ik ben niet heel vriendelijk geweest. En dat kwam gisteren als een boemerang terug."

Ziek
Jeroen van der Boom en René Froger verschenen maandag zonder Joling in RTL Boulevard. In de show vertelden de twee dat hun Toppers-collega ziek was. Dat is volgens Joling niet waar. "We mochten met zijn drieën komen, maar alleen als ik van tevoren mijn verontschuldigingen zou aanbieden voor de dingen die ik heb gezegd. Zijn ze nou helemaal gek geworden daar?"

Joling noemt het 'diep triest' dat Van der Boom en Froger het slachtoffer zijn geworden van zijn ruzie met Verlinde. "De waarheid is nooit goed genoeg voor hem", vertelt Joling, die geregeld in de showbizzprogramma's van SBS6 te zien is. "Ik ben klaar met Albert."

bron: www.nu.nl
http://www.nu.nl/achterkl(...)albert-verlinde.html
  dinsdag 17 december 2013 @ 10:01:07 #240
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134356509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 06:26 schreef winka het volgende:
Flauw hoor om ikweethetookniet steeds aan te vallen. Heel SHO is gebaseerd op leedvermaak (zelfs over de miskramen van Sabia en Sona werd lacherig gedaan), maar de humor ervan inzien dat de burgemeester van Maastricht zich op deze manier compleet belachelijk maakt, dat mag dan weer niet :{
^O^ dank :*
  dinsdag 17 december 2013 @ 10:04:01 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134356573
quote:
_O_ Wie is er nou niet klaar met Kwalbert :?
Zelfs Onno is klaar met kwalbert en belt voor een pleziertje een lekker knaapje :P
:W Kwalbert Hoe lang nog :?
pi_134356631
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt erop dat er nu ook meer openlijk tegen albert verzet komt vanuit bekend Nederland

Gerard Joling voelt zich gechanteerd door Albert Verlinde
Gerard Joling is niet blij met Albert Verlinde. RTL Boulevard besteedde maandag aandacht aan de concerten van De Toppers, maar Joling mocht naar eigen zeggen alleen komen als hij zijn excuses aan zou bieden.

"Ik moet sorry zeggen omdat ik er niet van gediend ben dat Albert over mij onwaarheden op de buis slingert? Dat is chantage", vertelt Joling dinsdag in De Telegraaf.

Verlinde en Joling hebben ruzie over een opmerking die de showbizzdeskundige maakte.

"Het begon allemaal toen Albert meldde dat ik een mislukte facelift had gehad. Ik zou bont en blauw zien en ik zou er bewust voor hebben gekozen buiten beeld te blijven. Ik was ontdaan", legt Joling uit.

De zanger stuurde een sms'je waarin hij ontkende aan zijn gezicht te hebben laten gesleuteld. Dat werd voorgelezen op tv. "En de kous was af. Dacht ik."

Slappe zak
Een dag later vertelde Verlinde opnieuw het verhaal over Jolings mislukte facelift. "Dus ik pak mijn telefoon en tik naar Winston Gerschtanowitz een sms'je dat ik hem een slappe zak vind, omdat hij er ook bij staat te kijken en te lachen." Dat berichtje kon Verlinde niet waarderen.

"Natuurlijk was dat van mij ook niet netjes", geeft Joling toe. "Maar Albert had zijn punt de dag ervoor toch al gemaakt? Kortom: ik ben niet heel vriendelijk geweest. En dat kwam gisteren als een boemerang terug."

Ziek
Jeroen van der Boom en René Froger verschenen maandag zonder Joling in RTL Boulevard. In de show vertelden de twee dat hun Toppers-collega ziek was. Dat is volgens Joling niet waar. "We mochten met zijn drieën komen, maar alleen als ik van tevoren mijn verontschuldigingen zou aanbieden voor de dingen die ik heb gezegd. Zijn ze nou helemaal gek geworden daar?"

Joling noemt het 'diep triest' dat Van der Boom en Froger het slachtoffer zijn geworden van zijn ruzie met Verlinde. "De waarheid is nooit goed genoeg voor hem", vertelt Joling, die geregeld in de showbizzprogramma's van SBS6 te zien is. "Ik ben klaar met Albert."

bron: www.nu.nl
http://www.nu.nl/achterkl(...)albert-verlinde.html
Als dit waar is, en ik geloof Geer onmiddellijk , dan is dat wel een hele kwalijke zaak, dat zou betekenen dat Albert Heer en Meester is in showbizzland, tijd voor Albert om een toontje lager
te gaan zingen :Y
pi_134356856
Wat een leuke uitkomst zou zijn:
Onno Hoes redt zijn hachje en mag burgemeester blijven met toyboy.
Albert moet veld ruimen bij rtl boulevard omdat tout bekend nederland niet meer met hem wil werken.
Alle promoties voortaan via SBS shownieuws (niet dat ik daar fan van ben maar toch).
pi_134357057
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als dit waar is, en ik geloof Geer onmiddellijk , dan is dat wel een hele kwalijke zaak, dat zou betekenen dat Albert Heer en Meester is in showbizzland, tijd voor Albert om een toontje lager
Het is waar: heel veel artiesten zijn gewoon doodsbang voor Albert Verlinde en daarom spelen ze altijd mooi weer bij hem.
Joling heeft er nu gewoon schijt aan en doet maar...heel goed!
Zou me niets verbazen als Gerard vanavond aan de desk van Shownieuws staat om zijn verhaal te doen. En shownieuws (vooral of eigenlijk Evert, Patty. Beau) genieten weer.
  Moderator dinsdag 17 december 2013 @ 10:52:30 #245
184769 crew  Deisyy
pi_134357764
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jij gelooft Geer als hij zegt dat hij niet aan zichzelf heeft laten sleutelen? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 17 december 2013 @ 10:53:58 #246
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_134357793
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:04 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

_O_ Wie is er nou niet klaar met Kwalbert :?
Zelfs Onno is klaar met kwalbert en belt voor een pleziertje een lekker knaapje :P
:W Kwalbert Hoe lang nog :?
Zou mooi zijn als die valse nicht er eindelijk uitgetrapt wordt ^O^
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 17 december 2013 @ 10:55:31 #247
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_134357821
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jij gelooft Geer als hij zegt dat hij niet aan zichzelf heeft laten sleutelen? :D
Heus wel laten sleutelen, ging hem meer om dat "mislukte facelift" en "bont en blauw" lijkt me?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_134357890
Verlinde woedend op Santegoeds om Onno-affaire

’Lijkt wel of burgemeester kinderlijkjes in de kelder heeft liggen’
Na alles wat er geschreven en verteld is over Onno Hoes en zijn escapade is er nogal wat tumult ontstaan in showbizzland. Partner Albert Verlinde is allerminst te spreken over de berichtgeving van SBS. 'Het lijkt wel of Evert Santegoeds niet wil dat het goed komt tussen mij en Onno', aldus Verlinde in de ochtendshow van Q-music.

De RTL Boulevard-presentator vertelt aan Q-dj's Mattie en Wietze dat hij het heel erg vervelend vindt zoals Onno en hij nu worden neergezet door Show Laat. 'Wat De Telegraaf allemaal bericht is tot daaraan toe, maar bij Evert Santegoeds kwam ons weekendje in Knokke ter sprake'. Het showbizzprogramma op SBS6 had daar foto's van gemaakt en behandelde deze in de uitzending met de tekst 'Kijk ze hier zitten, je ziet dat er toch spanningen zijn'.

Strandwandeling
Dat terwijl het weekendje volgens de showdeskundige uiterst geslaagd was verlopen. 'We hebben een strandwandeling van vijf uur gemaakt, gepraat, gegeten en gelachen. We zijn er dan ook uitgekomen dat we samen door willen gaan'.

'Ik word er zo moe van', vervolgt Verlinde. 'Het lijkt wel of Evert Santegoeds niet wil dat het goedkomt tussen ons. Verlinde snapt alle ophef rondom Onno dan ook niet zo goed. 'Het lijkt wel of de burgemeester kinderlijkjes in de kelder heeft liggen. Ik heb iets van het is klaar', sluit hij zijn relaas af.

Kijkcijfers
Hij zegt er nog wel even bij dat Show Laat moet stoppen met iedere avond te berichten over zijn liefdesleven. Volgens Verlinde heeft het programma de lage kijkcijfers vooral te danken aan dat ze iedere avond hetzelfde onderwerp behandelen. 'Daar zit de kijker niet op te wachten'.

Een paar weken geleden werd burgemeester Onno Hoes zoenend gespot in een hotellobby in Maastricht met de 24-jarige Ruud Schepers. Show Laat bracht de zoenfoto's naar buiten. Hierna bleek het niet alleen te gaan om een zoen, maar om een buitenechtelijke affaire. Hoes liet weten erg veel spijt te hebben van zijn escapade en in een verklaring lieten Verlinde en Hoes weten bij elkaar te blijven. Volgens Bernt Schneider, voorzitter van het Nederlandse Genootschap voor burgemeesters, overleeft Hoes het zoenincident wel op politiek gebied. Dat zei Schneider gisteravond bij Pauw en Witteman. 'Hoes is een hele goede burgemeester die net even niet goed heeft opgelet.'

www.ad.nl

Wat een krokodillentranen.
Volgens mij heeft Albert menig onderwerp volledig uitgemolken. Nu ziet hij ook eens hoe leuk dat is.
Wat mij betreft gaat sbs nog even door tot medio 2014 met deze berichtgeving
  Moderator dinsdag 17 december 2013 @ 10:58:34 #249
184769 crew  Deisyy
pi_134357894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Heus wel laten sleutelen, ging hem meer om dat "mislukte facelift" en "bont en blauw" lijkt me?
quote:
Terwijl Geer helemaal geen facelift nodig heeft O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_134357976
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, Geer is helemaal verbouwd, dat ziet iedereen :') maar misschien was hij
gewoon echt ziek die dag en niet bont en blauw, maar het gaat natuurlijk vooral om de rest van
dit bericht, eerst excuses aanbieden voor je smsje anders mag je niet in het programma komen.

En dat soort geintjes zal Albert wel niet alleen bij Geer flikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')