Ik denk dat Onno een kalkoen gaat evenarenquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat Onno voor carnaval weg is.
Volgens mij was dat van vorige week....quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
De twee zijn volop in gesprek met elkaar, om van hun huwelijk te redden wat er te redden valt. Zo te zien valt dat echter nog niet mee.
PRIVÉ-reporters verbleven afgelopen weekend in het Maastrichtse om te zien hoe een en ander verliep
Tussen alle blije en uitgelaten gezichten op de kerstmarkt vielen die van Albert en Onno nogal uit de toon….![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/columns_prive/evertsantegoeds/
Ze zijn er maar druk mee
Jij anders ook. Dikke pret toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
De twee zijn volop in gesprek met elkaar, om van hun huwelijk te redden wat er te redden valt. Zo te zien valt dat echter nog niet mee.
PRIVÉ-reporters verbleven afgelopen weekend in het Maastrichtse om te zien hoe een en ander verliep
Tussen alle blije en uitgelaten gezichten op de kerstmarkt vielen die van Albert en Onno nogal uit de toon….![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/columns_prive/evertsantegoeds/
Ze zijn er maar druk mee
Ja hoor dat mag wel, Giel Beelen doet zelfs een oproep, dus je kan je daar uitleven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 06:26 schreef winka het volgende:
Heel SHO is gebaseerd op leedvermaak (zelfs over de miskramen van Sabia en Sona werd lacherig gedaan), maar de humor ervan inzien dat de burgemeester van Maastricht zich op deze manier compleet belachelijk maakt, dat mag dan weer niet
quote:http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oes-op-Twitter.dhtml
In het interview dat Patty Brard vorige week had net 'toyboy' Ruud Schepers, de 24-jarige man met wie de burgemeester van Maastricht zoenend werd gespot in de lobby van een hotel, werd het bestaan al even aangestipt, maar nu ligt ook de Grindr-foto van Onno Hoes op straat.
3FM-deejay Giel Beelen zette de 'selfie' van Hoes' ontblote torso vanochtend op Twitter, en roept zijn volgers op er een leuk bijschrift bij te maken. 'Zal deze foto ook in Boulevard te zien zijn'?, vraagt een Twitteraar zich af.
De foto waarop Hoes en Schepers innig te zien zijn, deed nogal wat stof opwaaien. De echtgenoot van Hoes, Albert Verlinde, zag zich genoodzaakt een officiële verklaring af te leggen, en ging daarbij in op de relatieproblemen die het stel hebben. Verlinde gaf aan het huwelijk te willen redden. 'Zoiets is niet in een poep en een scheet geregeld', was zijn kanttekening.
'Onhandig en ongepast'
De zoen, en de bewuste foto, werden bestempeld als 'buitengewoon onhandig en ongepast.' Volgens Hoes was het de combinatie van te veel alcohol en de emotie over het overlijden van diens vader. Schepers werd omschreven als een huisvriend, waarmee Hoes wel vaker uitging, doch zijn lezing was een andere. Hij en Verlinde zouden elkaar niet kennen, en ook zou er tussen Hoes en zijn echtgenoot geen sprake zijn van een open relatie.
Na de gemeenteraad van Maastricht, die aangaf dat Hoes hen had verzekerd dat het interview geen nieuwe feiten aan het licht zou brengen die de stad in diskrediet zouden kunnen brengen, bemoeide premier Rutte zich met de zaak door te roepen dat 'iedereen zelf beslist met wie hij zoent. De Maastrichtse raad verklaarde achter zijn burgemeester te blijven staan.
Gevraagd naar Hoes' activiteiten op homo-contactapp Grindr, liet Schepers zich in het tv-interview ontvallen hier inderdaad vanaf te weten. Patty wist in de uitzending van Show Laat te melden, dat de ontblote bast van Hoes mobiel zou rondwaren. Lang liet het uitlekken van het beeld dan ook niet op zich wachten. Met deze ludieke actie van Giel Beelen als eerste gevolg.
dit.quote:Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef mootie het volgende:
Sinds wanneer is een foto van een ontbloot mannenbovenlijf eigenlijk een 'naaktfoto'.
soft-erotische wordt de foto hier genoemd, zelfs dat haal ik er niet uitquote:
Maart 2014? Zou je best eens gelijk in kunnen hebben...quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat Onno voor carnaval weg is.
ruud is 24 en t contact met onno is een jaar geleden op zn 23ste begonnen..hou t wel feitelijkquote:Op maandag 16 december 2013 23:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ben bang van wel![]()
Ruud nu 23 dus toen het begon was hij 21![]()
Nog jonger dan dat toen het begon komt aardig in de buurt van de gevarenzone![]()
![]()
Nu ff rtl4 kijken of het daar weer wordt doodgezwegen met een verkrampte kwalbert
quote:Op dinsdag 17 december 2013 06:26 schreef winka het volgende:
Flauw hoor om ikweethetookniet steeds aan te vallen. Heel SHO is gebaseerd op leedvermaak (zelfs over de miskramen van Sabia en Sona werd lacherig gedaan), maar de humor ervan inzien dat de burgemeester van Maastricht zich op deze manier compleet belachelijk maakt, dat mag dan weer niet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:46 schreef utrecht1970 het volgende: ......
"Ik ben klaar met Albert."
bron: www.nu.nl
http://www.nu.nl/achterkl(...)albert-verlinde.html
Als dit waar is, en ik geloof Geer onmiddellijk , dan is dat wel een hele kwalijke zaak, dat zou betekenen dat Albert Heer en Meester is in showbizzland, tijd voor Albert om een toontje lagerquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt erop dat er nu ook meer openlijk tegen albert verzet komt vanuit bekend Nederland
Gerard Joling voelt zich gechanteerd door Albert Verlinde
Gerard Joling is niet blij met Albert Verlinde. RTL Boulevard besteedde maandag aandacht aan de concerten van De Toppers, maar Joling mocht naar eigen zeggen alleen komen als hij zijn excuses aan zou bieden.
"Ik moet sorry zeggen omdat ik er niet van gediend ben dat Albert over mij onwaarheden op de buis slingert? Dat is chantage", vertelt Joling dinsdag in De Telegraaf.
Verlinde en Joling hebben ruzie over een opmerking die de showbizzdeskundige maakte.
"Het begon allemaal toen Albert meldde dat ik een mislukte facelift had gehad. Ik zou bont en blauw zien en ik zou er bewust voor hebben gekozen buiten beeld te blijven. Ik was ontdaan", legt Joling uit.
De zanger stuurde een sms'je waarin hij ontkende aan zijn gezicht te hebben laten gesleuteld. Dat werd voorgelezen op tv. "En de kous was af. Dacht ik."
Slappe zak
Een dag later vertelde Verlinde opnieuw het verhaal over Jolings mislukte facelift. "Dus ik pak mijn telefoon en tik naar Winston Gerschtanowitz een sms'je dat ik hem een slappe zak vind, omdat hij er ook bij staat te kijken en te lachen." Dat berichtje kon Verlinde niet waarderen.
"Natuurlijk was dat van mij ook niet netjes", geeft Joling toe. "Maar Albert had zijn punt de dag ervoor toch al gemaakt? Kortom: ik ben niet heel vriendelijk geweest. En dat kwam gisteren als een boemerang terug."
Ziek
Jeroen van der Boom en René Froger verschenen maandag zonder Joling in RTL Boulevard. In de show vertelden de twee dat hun Toppers-collega ziek was. Dat is volgens Joling niet waar. "We mochten met zijn drieën komen, maar alleen als ik van tevoren mijn verontschuldigingen zou aanbieden voor de dingen die ik heb gezegd. Zijn ze nou helemaal gek geworden daar?"
Joling noemt het 'diep triest' dat Van der Boom en Froger het slachtoffer zijn geworden van zijn ruzie met Verlinde. "De waarheid is nooit goed genoeg voor hem", vertelt Joling, die geregeld in de showbizzprogramma's van SBS6 te zien is. "Ik ben klaar met Albert."
bron: www.nu.nl
http://www.nu.nl/achterkl(...)albert-verlinde.html
Het is waar: heel veel artiesten zijn gewoon doodsbang voor Albert Verlinde en daarom spelen ze altijd mooi weer bij hem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als dit waar is, en ik geloof Geer onmiddellijk , dan is dat wel een hele kwalijke zaak, dat zou betekenen dat Albert Heer en Meester is in showbizzland, tijd voor Albert om een toontje lager
te gaan zingen
Jij gelooft Geer als hij zegt dat hij niet aan zichzelf heeft laten sleutelen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als dit waar is, en ik geloof Geer onmiddellijk , dan is dat wel een hele kwalijke zaak, dat zou betekenen dat Albert Heer en Meester is in showbizzland, tijd voor Albert om een toontje lager
te gaan zingen
Zou mooi zijn als die valse nicht er eindelijk uitgetrapt wordtquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Wie is er nou niet klaar met Kwalbert
![]()
Zelfs Onno is klaar met kwalbert en belt voor een pleziertje een lekker knaapje![]()
Kwalbert Hoe lang nog
Heus wel laten sleutelen, ging hem meer om dat "mislukte facelift" en "bont en blauw" lijkt me?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gelooft Geer als hij zegt dat hij niet aan zichzelf heeft laten sleutelen?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heus wel laten sleutelen, ging hem meer om dat "mislukte facelift" en "bont en blauw" lijkt me?
Terwijl Geer helemaal geen facelift nodig heeftquote:De zanger stuurde een sms'je waarin hij ontkende aan zijn gezicht te hebben laten gesleuteld. Dat werd voorgelezen op tv. "En de kous was af. Dacht ik."
Nee natuurlijk niet, Geer is helemaal verbouwd, dat ziet iedereenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gelooft Geer als hij zegt dat hij niet aan zichzelf heeft laten sleutelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |