Vind je dat serieus een vreemde gedachtengang? Beter hem te vriend houden dan hem nog verder in het vijandenkamp te duwen.quote:
Nee, maar ik bedoel: om verdere scháde te voorkomen of om de deur naar een vervolgafspraakje open te houden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat serieus een vreemde gedachtengang? Beter hem te vriend houden dan hem nog verder in het vijandenkamp te duwen.
Wellicht beiden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, maar ik bedoel: om verdere scháde te voorkomen of om de deur naar een vervolgafspraakje open te houden.
Het is imo een smakeloos verhaal. Volgens de wet doet hij verder niets verkeerd. Ik denk wel dat hij door dit verhaal kan fluiten naar een baan als minister of staatssecretaris. Wat meestal wel een volgende stap is voor een burgemeester van een grote stad in Nederland.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat redelijk overschat is, dat het hem z'n baan zou kosten.
Zolang hij niet oneigenlijk gedeclareerd heeft is er weinig aan de hand als de burgemeester z'n partner inruilt voor een jonger modelletje.
En als het de burgemeester van Amersfoort, Zwolle of Den Bosch was geweest dan had het de kranten ook amper gehaald, dit is alleen maar voorpaginanieuws omdat die burgemeester met de opperroddelnicht van Nederland getrouwd is.
Valt toch mee? In haar jaren bij rtl vond ik haar er slechter uitzien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
Wat is die Bridget er op achteruitgegaan!
Volgens mijn ma begint Bridget op Willy Dobbe ( ofzoiets) te lijken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Valt toch mee? In haar jaren bij rtl vond ik haar er slechter uitzien.
Treffend. En pijnlijk, voor Bridget.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:32 schreef quirina het volgende:
Volgens mijn ma begint Bridget op Willy Dobbe ( ofzoiets) te lijken.
Nouhou, het zou hem best eens zijn baan kunnen gaan kosten, een open relatie is gewoon nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat redelijk overschat is, dat het hem z'n baan zou kosten.
Zolang hij niet oneigenlijk gedeclareerd heeft is er weinig aan de hand als de burgemeester z'n partner inruilt voor een jonger modelletje.
En als het de burgemeester van Amersfoort, Zwolle of Den Bosch was geweest dan had het de kranten ook amper gehaald, dit is alleen maar voorpaginanieuws omdat die burgemeester met de opperroddelnicht van Nederland getrouwd is.
Het doet zijn carrière in elk geval géén goedquote:Opinie: Kan Hoes burgemeester blijven?
13 DECEMBER 2013
Waar Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde ons eerst wilden doen geloven dat het zoentje van Onno (52) een onschuldig troostend gebaar was naar aanleiding van het overlijden van de vader van de burgemeester van Maastricht, blijkt er toch meer aan de hand. Het huwelijk van de mannen zal gelijmd moeten worden.
Op zich geen probleem natuurlijk , zoenen in een hotellobby met een 24-jarige knaap is privé. Maar hoe privé kan het zijn als je man uithangbord is van roddelend Nederland? Hoe privé is het als je je als eerste burger van een stad en chef van de politie in Zuid-Limburg in een chantabele positie manoeuvreert?
Hoes en Verlinde gingen de afgelopen dagen volledig door het slijk van gniffelend Nederland, dat eindelijk kans ziet revanche op de roddelkoning te nemen. Van Telegraaf, AD, Youp van ‘t Hek tot De Kwis van Paul de Leeuw, ze stonden uitgebreid stil bij het ‘slippertje’ van Hoes. Zelfs het overlijden van Nelson Mandela moest het qua belangstelling afleggen tegen de showbizz-rel van het moment. Waar we kunnen lachen om Verlinde, moet de positie van Hoes niet onderschat worden. Hij is in een lastig parket terecht gekomen.
Onno, die in het gemeentehuis met burgemeester wenst aangesproken te worden, heeft een positie waarbij hij nooit of te nimmer chantabel kan en mag zijn. Hij is niet alleen hoofd van een gemeente die oordeelt over belangrijke zaken van de burger, Hoes is ook hoofd van de politie. Door escapes in het openbaar aan te gaan, waarbij altijd een fotograferend mobieltje op de loer ligt, brengt Hoes zich maar al te snel in een ongewenste situatie.
Hoes moet weten dat hij als burgemeester onder een enorm vergrootglas ligt. Niet alleen door de functie die zijn man bij RTL Boulevard inneemt. De kritiek op Hoes is al sinds zijn benoeming niet van de lucht. Veel Maastrichtenaren vinden het niet kunnen dat de VVD- burgemeester zich in tijden van crisis in een Porsche verplaatst. Ook vinden velen in de stad maar ook in het stadhuis dat Hoes geen burgemeester is, maar burgemeester speelt. Hoes zou Maastricht ‘gebruiken’ als opstapje naar een volgende functie in een andere grotere stad of naar Den Haag.
Daarnaast moet de stad zichzelf ook afvragen of Maastricht het zich kan permitteren om een burgemeester te hebben waar de rest van het land besmuikt om lacht? Want niet alleen de eerste burger van de stad zal nog lange tijd aan zijn slippertje worden herinnerd, ook de stad zelf zal hier lange tijd op worden aangesproken. En dan kun je eens gaan nadenken welke imagoschade je als stad door deze actie van Hoes op hebt gelopen.
Dat bewijst maar weer eens te meer dat je 24 uur per dag burgemeester bent en alleen als je thuis tussen de vier beschermende muren zit, kun je deze burgemeesterspet afzetten en ongestoord zoenen met welke knaap dan ook.
Ach hou toch op homofoobquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef superniger het volgende:
#ExitOnno
Hij is het lachertje van Maastricht. Hij kan beter opstappen.
Ach kom op. Dat heeft niks te maken met het feit dat hij homo is. Officieel heeft hij niets misdaan. Maar ik vind dat je als burgemeester van onbesproken gedrag moet zijn. Zowel zakelijk als prive. Dat is smaak. Dat klopt. Ik vond het ook smakeloos dat Jack de Vries met een ondergeschikte vreemdging. En het was ook een rare affaire dat minister Bleeker een relatie aanging met een vrouw die met gemak zijn dochter kon zijn.quote:
Ik vrees voor Onno dat je best eens gelijk zou kunnen krijgen, niet omdat ik dat terecht zou vindenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach kom op. Dat heeft niks te maken met het feit dat hij homo is. Officieel heeft hij niets misdaan. Maar ik vind dat je als burgemeester van onbesproken gedrag moet zijn. Zowel zakelijk als prive. Dat is smaak. Dat klopt. Ik vond het ook smakeloos dat Jack de Vries met een ondergeschikte vreemdging. En het was ook een rare affaire dat minister Bleeker een relatie aanging met een vrouw die met gemak zijn dochter kon zijn.
Beide heren zijn afgeserveerd door de politiek. Dat lot valt Onno Hoes ook ten deel. Die kan fluiten naar een baan als minister, staatssecretaris of lid van de Tweede Kamer.
Een relatie aangaan met ondergeschikte is gewoon tegen de regels.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach kom op. Dat heeft niks te maken met het feit dat hij homo is. Officieel heeft hij niets misdaan. Maar ik vind dat je als burgemeester van onbesproken gedrag moet zijn. Zowel zakelijk als prive. Dat is smaak. Dat klopt. Ik vond het ook smakeloos dat Jack de Vries met een ondergeschikte vreemdging. En het was ook een rare affaire dat minister Bleeker een relatie aanging met een vrouw die met gemak zijn dochter kon zijn.
Beide heren zijn afgeserveerd door de politiek. Dat lot valt Onno Hoes ook ten deel. Die kan fluiten naar een baan als minister, staatssecretaris of lid van de Tweede Kamer.
ff voor de goede orde. Ik ben geen homofoob.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
quote:Dit is het moment waarop heel Maastricht al dagen met spanning wacht. Het moment waarop nieuwe foto’s opduiken van Maastrichts ondeugende burgemeester Onno Hoes (52) in nieuwe, voor hem compromitterende, omstandigheden.
Terwijl Albert volgens mij al jaren alleen maar pafferiger en puffy-er wordt...quote:Op maandag 16 december 2013 06:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou... Die torso is nou niet echt verkeerd moet ik eerlijk zeggen.
quote:Op maandag 16 december 2013 05:41 schreef Mylene het volgende:
Foto van torso Onno.Voor zijn 52 jaar ziet ie er niet uitgezakt plus buik uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ja dat is zeker dom! Wel een mooi lijfquote:Op maandag 16 december 2013 08:00 schreef TheVulture het volgende:
Zou hij nou echt onder zijn eigen naam op Grindr zitten, dat zou echt ultiem dom zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |