abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2013 @ 14:58:16 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134260186
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:57 schreef Cynix ® het volgende:
Om verdere schade te voorkomen? :?
Vind je dat serieus een vreemde gedachtengang? Beter hem te vriend houden dan hem nog verder in het vijandenkamp te duwen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 15:06:48 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134260374
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vind je dat serieus een vreemde gedachtengang? Beter hem te vriend houden dan hem nog verder in het vijandenkamp te duwen.
Nee, maar ik bedoel: om verdere scháde te voorkomen of om de deur naar een vervolgafspraakje open te houden. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2013 @ 15:08:19 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134260414
Nou ja, ik volg deze pseudo-gate toch al amper. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 14 december 2013 @ 15:14:30 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134260566
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Cynix ® het volgende:

Nee, maar ik bedoel: om verdere scháde te voorkomen of om de deur naar een vervolgafspraakje open te houden. :)
Wellicht beiden.
pi_134260663
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat dat redelijk overschat is, dat het hem z'n baan zou kosten.

Zolang hij niet oneigenlijk gedeclareerd heeft is er weinig aan de hand als de burgemeester z'n partner inruilt voor een jonger modelletje.
En als het de burgemeester van Amersfoort, Zwolle of Den Bosch was geweest dan had het de kranten ook amper gehaald, dit is alleen maar voorpaginanieuws omdat die burgemeester met de opperroddelnicht van Nederland getrouwd is.
Het is imo een smakeloos verhaal. Volgens de wet doet hij verder niets verkeerd. Ik denk wel dat hij door dit verhaal kan fluiten naar een baan als minister of staatssecretaris. Wat meestal wel een volgende stap is voor een burgemeester van een grote stad in Nederland.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 14 december 2013 @ 15:18:44 #126
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134260674
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
Wat is die Bridget er op achteruitgegaan!
Valt toch mee? In haar jaren bij rtl vond ik haar er slechter uitzien.
pi_134260945
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef hexje het volgende:

[..]

Valt toch mee? In haar jaren bij rtl vond ik haar er slechter uitzien.
Volgens mijn ma begint Bridget op Willy Dobbe ( ofzoiets) te lijken.
  zaterdag 14 december 2013 @ 15:41:40 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134261137
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:32 schreef quirina het volgende:

Volgens mijn ma begint Bridget op Willy Dobbe ( ofzoiets) te lijken.
Treffend. En pijnlijk, voor Bridget.
pi_134264070
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat dat redelijk overschat is, dat het hem z'n baan zou kosten.

Zolang hij niet oneigenlijk gedeclareerd heeft is er weinig aan de hand als de burgemeester z'n partner inruilt voor een jonger modelletje.
En als het de burgemeester van Amersfoort, Zwolle of Den Bosch was geweest dan had het de kranten ook amper gehaald, dit is alleen maar voorpaginanieuws omdat die burgemeester met de opperroddelnicht van Nederland getrouwd is.
Nouhou, het zou hem best eens zijn baan kunnen gaan kosten, een open relatie is gewoon niet
sociaal geaccepteerd ook al lijkt dat soms wel zo op FOK :+ maar ''de mensen'' in het land
verwachten toch meer een traditioneel huwelijk van hun hoogwaardigheidsbekleders, dat voelt
veiliger. Jou en mijn boeit het misschien niks of Onno en Albert een open relatie hebben,
dat is hun zaak tenslotte, hebben wij niks mee te maken, maar de inwoners van Maastricht denken
daar misschien anders over en dat heeft dan weer niks te maken met het feit dat Onno toevallig
getrouwd is met Albert, al wordt het daardoor wél extra smeuig natuurlijk.

http://maastricht.gezien.(...)meester-blijven.html

quote:
Opinie: Kan Hoes burgemeester blijven?
13 DECEMBER 2013

Waar Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde ons eerst wilden doen geloven dat het zoentje van Onno (52) een onschuldig troostend gebaar was naar aanleiding van het overlijden van de vader van de burgemeester van Maastricht, blijkt er toch meer aan de hand. Het huwelijk van de mannen zal gelijmd moeten worden.

Op zich geen probleem natuurlijk , zoenen in een hotellobby met een 24-jarige knaap is privé. Maar hoe privé kan het zijn als je man uithangbord is van roddelend Nederland? Hoe privé is het als je je als eerste burger van een stad en chef van de politie in Zuid-Limburg in een chantabele positie manoeuvreert?

Hoes en Verlinde gingen de afgelopen dagen volledig door het slijk van gniffelend Nederland, dat eindelijk kans ziet revanche op de roddelkoning te nemen. Van Telegraaf, AD, Youp van ‘t Hek tot De Kwis van Paul de Leeuw, ze stonden uitgebreid stil bij het ‘slippertje’ van Hoes. Zelfs het overlijden van Nelson Mandela moest het qua belangstelling afleggen tegen de showbizz-rel van het moment. Waar we kunnen lachen om Verlinde, moet de positie van Hoes niet onderschat worden. Hij is in een lastig parket terecht gekomen.

Onno, die in het gemeentehuis met burgemeester wenst aangesproken te worden, heeft een positie waarbij hij nooit of te nimmer chantabel kan en mag zijn. Hij is niet alleen hoofd van een gemeente die oordeelt over belangrijke zaken van de burger, Hoes is ook hoofd van de politie. Door escapes in het openbaar aan te gaan, waarbij altijd een fotograferend mobieltje op de loer ligt, brengt Hoes zich maar al te snel in een ongewenste situatie.

Hoes moet weten dat hij als burgemeester onder een enorm vergrootglas ligt. Niet alleen door de functie die zijn man bij RTL Boulevard inneemt. De kritiek op Hoes is al sinds zijn benoeming niet van de lucht. Veel Maastrichtenaren vinden het niet kunnen dat de VVD- burgemeester zich in tijden van crisis in een Porsche verplaatst. Ook vinden velen in de stad maar ook in het stadhuis dat Hoes geen burgemeester is, maar burgemeester speelt. Hoes zou Maastricht ‘gebruiken’ als opstapje naar een volgende functie in een andere grotere stad of naar Den Haag.

Daarnaast moet de stad zichzelf ook afvragen of Maastricht het zich kan permitteren om een burgemeester te hebben waar de rest van het land besmuikt om lacht? Want niet alleen de eerste burger van de stad zal nog lange tijd aan zijn slippertje worden herinnerd, ook de stad zelf zal hier lange tijd op worden aangesproken. En dan kun je eens gaan nadenken welke imagoschade je als stad door deze actie van Hoes op hebt gelopen.

Dat bewijst maar weer eens te meer dat je 24 uur per dag burgemeester bent en alleen als je thuis tussen de vier beschermende muren zit, kun je deze burgemeesterspet afzetten en ongestoord zoenen met welke knaap dan ook.
Het doet zijn carrière in elk geval géén goed :N
pi_134265575
#ExitOnno

Hij is het lachertje van Maastricht. Hij kan beter opstappen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_134265601
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:37 schreef superniger het volgende:
#ExitOnno

Hij is het lachertje van Maastricht. Hij kan beter opstappen.
Ach hou toch op homofoob
pi_134265634
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ach hou toch op homofoob
:D die zullen nu ook wel in rijen van 3 klaarstaan om Onno op te knopen :')
pi_134266041
quote:

[..]

Ach hou toch op homofoob
Ach kom op. Dat heeft niks te maken met het feit dat hij homo is. Officieel heeft hij niets misdaan. Maar ik vind dat je als burgemeester van onbesproken gedrag moet zijn. Zowel zakelijk als prive. Dat is smaak. Dat klopt. Ik vond het ook smakeloos dat Jack de Vries met een ondergeschikte vreemdging. En het was ook een rare affaire dat minister Bleeker een relatie aanging met een vrouw die met gemak zijn dochter kon zijn.

Beide heren zijn afgeserveerd door de politiek. Dat lot valt Onno Hoes ook ten deel. Die kan fluiten naar een baan als minister, staatssecretaris of lid van de Tweede Kamer.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_134266241
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:52 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ach kom op. Dat heeft niks te maken met het feit dat hij homo is. Officieel heeft hij niets misdaan. Maar ik vind dat je als burgemeester van onbesproken gedrag moet zijn. Zowel zakelijk als prive. Dat is smaak. Dat klopt. Ik vond het ook smakeloos dat Jack de Vries met een ondergeschikte vreemdging. En het was ook een rare affaire dat minister Bleeker een relatie aanging met een vrouw die met gemak zijn dochter kon zijn.

Beide heren zijn afgeserveerd door de politiek. Dat lot valt Onno Hoes ook ten deel. Die kan fluiten naar een baan als minister, staatssecretaris of lid van de Tweede Kamer.
Ik vrees voor Onno dat je best eens gelijk zou kunnen krijgen, niet omdat ik dat terecht zou vinden
als hij niets anders heeft misdaan dan een knul in het openbaar zoenen, maar omdat het
nu eenmaal zo werkt.
  zaterdag 14 december 2013 @ 19:08:09 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134266496
Waarbij het verschil natuurlijk wel is dat Jack de Vries en Henk Bleker van het CDA waren, die met hun Christelijke normen en waarden over het gezin als hoeksteen van de samenleving natuurlijk minder makkelijk het vreemdgaan kunnen goedkeuren.
Dat dat van Bleker niet lekker viel lag minstens zoveel aan haar baan, niet zozeer aan haar leeftijd, en nadat hij niet tot lijsttrekker van het CDA was gekozen gaf hij aan niet beschikbaar te zijn voor de tweede kamer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134267243
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:52 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Een relatie aangaan met ondergeschikte is gewoon tegen de regels.
Bleeker is niet afgeserveerd door zijn prive leven maar omdat Het CDA enorm gekelderd is
pi_134267713
quote:

[..]

Ach hou toch op homofoob
ff voor de goede orde. Ik ben geen homofoob.
Als burgemeester sta je onder een vergrootglas. Hij is nu gewoon het lachertje van Maastricht. En dat moet je niet willen als burgemeester.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_134317820
Foto van torso Onno.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
pi_134317849
quote:
Dit is het moment waarop heel Maastricht al dagen met spanning wacht. Het moment waarop nieuwe foto’s opduiken van Maastrichts ondeugende burgemeester Onno Hoes (52) in nieuwe, voor hem compromitterende, omstandigheden.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_134317856
Nou... Die torso is nou niet echt verkeerd moet ik eerlijk zeggen.
pi_134317857
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 06:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou... Die torso is nou niet echt verkeerd moet ik eerlijk zeggen.
Terwijl Albert volgens mij al jaren alleen maar pafferiger en puffy-er wordt...

Een druk schema is duidelijk geen excuus...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 16 december 2013 @ 07:52:06 #142
184769 crew  Deisyy
pi_134318145
Die "ondeugende" :') burgemeester heeft nog een goed figuur.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_134318204
Zou hij nou echt onder zijn eigen naam op Grindr zitten, dat zou echt ultiem dom zijn _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_134318561
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 05:41 schreef Mylene het volgende:
Foto van torso Onno.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
Voor zijn 52 jaar ziet ie er niet uitgezakt plus buik uit.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 16 december 2013 @ 10:48:08 #145
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134320873
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 08:00 schreef TheVulture het volgende:
Zou hij nou echt onder zijn eigen naam op Grindr zitten, dat zou echt ultiem dom zijn _O-
Ja dat is zeker dom! Wel een mooi lijf :@
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 16:15:59 #146
368283 ato
pi_134332033
Zijn hoofd is niet zo aantrekkelijk, maar een prima lijf voor iemand van 52.

Ach ja sprookjesland in Limburg is in gevaar, zal de heks toch een einde brengen aan dit sprookjesland?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 16:18:46 #147
368283 ato
pi_134332140
Heks is patty,,
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 december 2013 @ 16:26:29 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134332434
Er is weniig spoorkjesachtigs aan Onno in Maastricht, zo populair is hij niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 16:29:58 #149
368283 ato
pi_134332567
Dus sprookje is over
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 16:30:22 #150
368283 ato
pi_134332578
Heks heeft gewonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties