Juf Jojo in bikiniquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mij in groep 6 hadden nog steeds enkele kinderen geen zwemdiploma.
Die moesten van die zwembandjes om toen we gingen zwemmen
Die Turkse en Marokkaanse kindjes hebben vaak ook geen diploma. In de zomer verzuipen er altijd wel een paar rond die plassen, omdat de religie van papa en mama het samenzwemmen ten strengste verbiedt dus je kind doodquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mij in groep 6 hadden nog steeds enkele kinderen geen zwemdiploma.
Die moesten van die zwembandjes om toen we gingen zwemmen
Kreeg je bij je schoolmelk idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
Via school kreeg je toch ook zo'n diploma. Is tegenwoordig afgeschaft dacht ik.
kloptquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
Krijgen? Betalen denk ik..quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
Zelfreinigend effect dus. Dikke prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Turkse en Marokkaanse kindjes hebben vaak ook geen diploma. In de zomer verzuipen er altijd wel een paar rond die plassen, omdat de religie van papa en mama het samenzwemmen ten strengste verbiedt dus je kind dood
Tja dan kun je je afvragen waarom Allah je niet uit het water heeft getild..quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Turkse en Marokkaanse kindjes hebben vaak ook geen diploma. In de zomer verzuipen er altijd wel een paar rond die plassen, omdat de religie van papa en mama het samenzwemmen ten strengste verbiedt dus je kind dood
nee hoor, zat vroeger bij het schoolgeld. Mijn ouders hebben nog nooit zwemlessen betaald voor mijquote:
Alleen in de vier grote steden doen ze nog aan schoolzwemmen nog dacht ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
neequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen in de vier grote steden doen ze nog aan schoolzwemmen nog dacht ik.
Neuh. Best wel wat afgezwommen vroeger. Kreeg elke zomer zo'n kaart voor het sportsfondsenbad in de buurt, hele zomer gratis.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Caland was het jongetje dat bij kinderfeestjes aan de kant moest blijven als de kinderen met zwemdiploma in het golfslagbad mochten.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Kapiteintje was het jochie dat nooit werd uitgenodigd op kinderfeestjes.
Niet zelf nadenken, maar je aan welke religie dan ook verbindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen met down hebben ook speciale hulp nodig, logisch dat het toen beter ging.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb diploma A & B trouwens.
In eerste instantie via school, maar dat ging niet helemaal goed aangezien ik bijna ben verdronken toen. Daarna buiten school om A en B simpel gehaald.
Voor meer leuke anekdotes over m'n schooltijd kunnen jullie altijd een DM sturen.
Sjaakquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Kapiteintje was het jochie dat nooit werd uitgenodigd op kinderfeestjes.
Bij je B leer je dat een man zijn oksels niet scheert.quote:
Sjaak was het jochie dat altijd vervelend was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Sjaak was het jongetje dat altijd speciaal eten in een bakje meekreeg van z'n ouders.
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)emmen-Wij-niet.dhtml
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Raar. Je houdt er wel de traditionele zwemmersrituelen op na.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Sjaak woont in een achterstandswijk vol Antillianen die keiharde muziek draaien.
Zullen we anders BIJNA afspreken om te gaan vechten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Sjaak woont in een achterstandswijk vol Antillianen die keiharde muziek draaien.
Ja volgens mij doen ze het alleen in die rijke tata scholen nog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.
Haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Raar. Je houdt er wel de traditionele zwemmersrituelen op na.
Misschien kan je wel de Antillianen te vriend krijgen en meenemen als je gaat vechten met Elan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zullen we anders BIJNA afspreken om te gaan vechten?
Zou overal gewoon moeten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je wel de Antillianen te vriend krijgen en meenemen als je gaat vechten met Elan.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit forum een stuk leuker zonder tong.
1/10.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha.
Maar jij hebt met je bolle buik helemaal geen zwemdiploma nodig, je blijft toch wel drijven.
Tong post nu bij de buren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Tong leest mee en ik weet zeker dat hij het hier mee eens is.
Tong heeft een ban. Ik vind dit een bijzonder plezierig gegeven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Lefgozer kijk uit man. Voor je het weet komt hij je een paar beuken geven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Ik werd gewezen op dat topic ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong post nu bij de buren.
Haha, dat zal ze leren.
Ja, dat was wel bijzonder treurig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd gewezen op dat topic ja.
Ik moest lachen en huilen tegelijkertijd.
De beuken in kwestie:quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lefgozer kijk uit man. Voor je het weet komt hij je een paar beuken geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dat wzv?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was wel bijzonder treurig.
Overigens missen ze jou wel las ik.
Welk topic?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd gewezen op dat topic ja.
Ik moest lachen en huilen tegelijkertijd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De beuken in kwestie:Ga maar gewoon dood kapiteintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef eens een linkje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was wel bijzonder treurig.
Overigens missen ze jou wel las ik.
Ok. Haal hem hier eens heen dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die AryaMehr post alleen daar terwijl hij hier unbanned is.
Had hem een pm gestuurd op die website. even kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ok. Haal hem hier eens heen dan.
Ja. Verwijder je Fok account en vertrek daar heen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Is dat forum net zo groot als FOK! op gebied van voetbaldiscussies of niet?
Niet bepaald, nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hem een pm gestuurd op die website. even kijken
Kut, dit was een beter antwoord.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja. Verwijder je Fok account en vertrek daar heen.
Godverdomme Rene. Ik haalde net zo'n leuk grapje uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee.
Heeft ook geen automatische updates, dat is echt kut.
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja. Verwijder je Fok account en vertrek daar heen.
Kom vechten dan Loekie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga je wel weer negeren, zoals het hoort bij domme sletjes uit slechte buurten
Ik heb een berichtje gekregen, alleen snapte hij de hint niet. Nu gezegd dat we hem enorm missen.quote:
Tijdsvermelding klopt ook lekker. Tong kan daar in de toekomst posten .quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee.
Zijn er (nog altijd) maar weinig die dat hebben.. zonde want het is echt geniaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee.
Ja, ze doen daar niet aan wintertijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdsvermelding klopt ook lekker. Tong kan daar in de toekomst posten .
Neem je wel een buurjongen mee dat ie alles filmt voor ons?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga straks even langs denk ik.
Ik heb een headcam op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je wel een buurjongen mee dat ie alles filmt voor ons?
Sjaak stapt nu in de metro.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dushi zit alleen in.de jacuzzi ja
Is lekker man, en op de één of ander manier geeft groene thee mij altijd energie en een vrolijk humeur.quote:
Daar heb ik nog een paar foto's van.quote:
Dat waren ook inderdaad de allochtone kinderenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een paar foto's van.
Share and carequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Blauwe of roze bikini?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Jep. Hoezo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Kapo, tegen Zwolle ben jij er bij toch?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Typisch het volgende:
http://nutech.nl/games/36(...)14-in-nederland.html
Microsoft, wat doe je?
Je moet eens kijken wat er in zit. Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is lekker man, en op de één of ander manier geeft groene thee mij altijd energie en een vrolijk humeur.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Typisch het volgende:
Microsoft, wat doe je?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik het een tijdje niet aangeraakt.
quote:
Het is daar eigenlijk net zo mager als hier. Met als enige verschil dat je daar nog wel eens een inhoudelijke discussie kan vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Moet ook nog thuis raken he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdomme zuipen godverdomme.
Heb je lang getwijfeld over dat besluit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is daar eigenlijk net zo mager als hier. Met als enige verschil dat je daar nog wel eens een inhoudelijke discussie kan vinden.
Maar het Feijenoord-topic gaat daar een maand mee ofzo. Voor mij ook de reden om daar weg te gaan toen.
Je zwartequote:
Ik vrees voor mijn leven.quote:
Zich laten verslaan door Sonyquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Typisch het volgende:
Microsoft, wat doe je?
Ik ben geen gothic.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Je zwarte![]()
[..]
Ik vrees voor mijn leven.
Is dat mijn probleem?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zullen zien.
[..]
Daar heb ik geen zin in.
Hier toch ook best veel inhoudelijke discussies in de voetbaltopics?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is daar eigenlijk net zo mager als hier. Met als enige verschil dat je daar nog wel eens een inhoudelijke discussie kan vinden.
Maar het Feijenoord-topic gaat daar een maand mee ofzo. Voor mij ook de reden om daar weg te gaan toen.
Neuh niet echt. Het is vooral jammer dat die rel er toen was. VBL was daarvoor echt een tof forum. Dat gaat nooit meer gebeuren, daar en hier niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je lang getwijfeld over dat besluit?
Ze heeft jeukquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat zei ze.
Ik dacht wtf waarom? Zeker na die laatste keer
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Zoveel is er toen ook weer niet gebeurd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat zei ze.
Ik dacht wtf waarom? Zeker na die laatste keer
Vandaar die handboeien zeker.quote:
Ligt aan het eindproduct.quote:
Bedankt voor deze duidelijke uitleg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Het is vooral jammer dat die rel er toen was. VBL was daarvoor echt een tof forum. Dat gaat nooit meer gebeuren, daar en hier niet.
Dat was HMF. Die zat in de RvC.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier toch ook best veel inhoudelijke discussies in de voetbaltopics?
Vooral Happel en jij weten teringveel van zaken die spelen rond de club en zulke mensen zal je bij die andere clubs ook wel hebben.
Geen Joyeux Noel dus voor hem.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze heeft het uitgemaakt met kanjermongooltje uit Nimma. Ze gaat nu vol voor mij.
weet je dat zekerquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoveel is er toen ook weer niet gebeurd.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen Joyeux Noel dus voor hem.
Hij is raad van commissaris.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was HMF. Die zat in de RvC.
Alleen jammer dat de kleinere clubtopics niet meer leven hier.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Het is vooral jammer dat die rel er toen was. VBL was daarvoor echt een tof forum. Dat gaat nooit meer gebeuren, daar en hier niet.
Die moet zijn bolle smoel houden. Was wel blij dat Happel er niet bij was though.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat zekerzelfs HMF was boos op je
Die ken ik alleen van de verhalen over jetpacks en een keer ruzie gehad met een kloon van hem die niet al te goochem overkwamquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was HMF. Die zat in de RvC.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen Joyeux Noel dus voor hem.
Hij zou de straatstenen aanvegen met je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van de verhalen over jetpacks en een keer ruzie gehad met een kloon van hem die niet al te goochem overkwam.
HMF heeft meer mastertitels dan jij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van de verhalen over jetpacks en een keer ruzie gehad met een kloon van hem die niet al te goochem overkwam.
Het Feijenoord-topic is soms best okay. Maar verder is het echt een kansloze bende hier hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier toch ook best veel inhoudelijke discussies in de voetbaltopics?
Vooral Happel en jij weten teringveel van zaken die spelen rond de club en zulke mensen zal je bij die andere clubs ook wel hebben.
Hij schopt hem zo van Rotterdam naar Raalte.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zou de straatstenen aanvegen met je.
Het is de schuld van de SC.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Feijenoord-topic is soms best okay. Maar verder is het echt een kansloze bende hier hoorHet is letterlijk alleen maar trollen en je hebt hooguit 4 clubtopics die echt actief zijn.
Voorheen had bijna elke eredivisieclub wel een redelijk lopend topic. Dat maakte het ook wel leuk natuurlijk, dat je met veel verschillende supporters over voetbal kan ouwehoeren.
Maar ik snap wel dat de wat serieuzere nieuwe aanwas na een vlugge blik hier snel weer pleite is.
Dat is ook het leukste om te doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Feijenoord-topic is soms best okay. Maar verder is het echt een kansloze bende hier hoorHet is letterlijk alleen maar trollen en je hebt hooguit 4 clubtopics die echt actief zijn.
Voorheen had bijna elke eredivisieclub wel een redelijk lopend topic. Dat maakte het ook wel leuk natuurlijk, dat je met veel verschillende supporters over voetbal kan ouwehoeren.
Maar ik snap wel dat de wat serieuzere nieuwe aanwas na een vlugge blik hier snel weer pleite is.
Daar kwam het wel op neer ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zou de straatstenen aanvegen met je.
Iniesta passje alles.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij schopt hem zo van Rotterdam naar Raalte.
Als je al een keer als nieuwe user een verkeerd woord over PSV of een andere club zegt, is de hele volksbuurt in tranen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Caland, misschien kun je de Kindertelefoon bellen om over dit probleem te praten.
De kindertelefoongrap is van mij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Caland, misschien kun je de Kindertelefoon bellen om over dit probleem te praten.
Mooi toch. Die troll acties van 2 jaar geleden waren gewoonweg meesterlijk, al zeg ik 't zelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je al een keer als nieuwe user een verkeerd woord over PSV of een andere club zegt, is de hele volksbuurt in tranen.
Meestal bel ik je moeder dan. Maar die 50 euro per kwartier is ze niet echt meer waard met die uitgezakte uiers van der.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Je bent niet echt in vorm vandaag he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal bel ik je moeder dan. Maar die 50 euro per kwartier is ze niet echt meer waard met die uitgezakte uiers van der.
Jezusquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal bel ik je moeder dan. Maar die 50 euro per kwartier is ze niet echt meer waard met die uitgezakte uiers van der.
Hij heeft er toch een stuk of 40-45?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF heeft meer mastertitels dan jij.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Pak hem beet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij heeft er toch een stuk of 40-45?
Nu kan je om de haverklap een huilende HL_Dog-43 of RubenSosa zienquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi toch. Die troll acties van 2 jaar geleden waren gewoonweg meesterlijk, al zeg ik 't zelf.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Origineel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
De supporters zijn er wel maar een Rens bijvoorbeeld doet niks met het Heerenveen topic
tompsv18 of zo is ook een pareltje daarquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je om de haverklap een huilende HL_Dog-43 of RubenSosa zien.
Nu komen iedere dag dezelfde trolletjes even gedag zeggen (maar dan ook elke dag). Ik noem een Oldie57 aka voice-over & FiliusDeorum.
Ik ken die users alleen maar van naam. Verder onthou ik op een user of 20 na niet echt wat voor karakters het zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je om de haverklap een huilende HL_Dog-43 of RubenSosa zien.
Nu komen iedere dag dezelfde trolletjes even gedag zeggen (maar dan ook elke dag). Ik noem een Oldie57 aka voice-over & FiliusDeorum.
Hier ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
tompsv18 of zo is ook een pareltje daar
Idd. Die likt 'm vanaf je ballen tot 't puntje schoon.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Het nichtje heeft wel een ontzettende pornonaam zeg
Ik vond jou wel vermakelijker toen je nog je echte mening in het Feijenoord topique deponeerde. Nu ben je maar een saaie donder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
tompsv18 of zo is ook een pareltje daar
Stijn heeft daar een apart notitieboekje voor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken die users alleen maar van naam. Verder onthou ik op een user of 20 na niet echt wat voor karakters het zijn.
Het enige nuttige wat ik uit deze post kan trekken is dat jij te laat bent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik lees nu pas dat die Schalk een huurspeler voor jong PSV is. Wtf
Elan is sowieso wel vermakelijk met zijn persoonlijkheidsstoornissen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moest wel lachen toen Elan hevig aan het kankeren was op GGMM.
Een aparte hersenkamer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stijn heeft daar een apart notitieboekje voor.
Dat was grappig idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vermoed dat GGMM een bloedhekel aan me heeft.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn wel meer van die gespleten persoonlijkheden op dit forum, altijd lachen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Elan is sowieso wel vermakelijk met zijn persoonlijkheidsstoornissen.
Nee joh gekkie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vermoed dat GGMM een bloedhekel aan me heeft.
Dat valt best mee. Je bent nogal doorzichtig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was grappig idd.Ik ben echt een meesterlijke troll. Zelfs Kapi huilde soms flink.
Okquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Je bent nogal doorzichtig.
Zoals JR.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn wel meer van die gespleten persoonlijkheden op dit forum, altijd lachen.
Heb jou nog nooit op iets grappigs dan wel origineels waar dan ook kunnen betrappen hier dus misschien moet je maar weer gewoon doen waar je goed in bent en je vooral niet met andere bemoeien (=grappige gifjes gaan posten) .quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vond jou wel vermakelijker toen je nog je echte mening in het Feijenoord topique deponeerde. Nu ben je maar een saaie donder.
quote:
Je begint al in vorm te raken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit op iets grappigs dan wel origineels waar dan ook kunnen betrappen hier dus misschien moet je maar weer gewoon doen waar je goed in bent en je vooral niet met andere bemoeien (=grappige gifjes gaan posten) .
O en kruip Sjaak niet zo in zijn reet, als hij er niet is heb je niet van die stoere praatjes
Ik ben het eens met deze post. Typisch voegt de laatste tijd eigenlijk niet zoveel toe.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit op iets grappigs dan wel origineels waar dan ook kunnen betrappen hier dus misschien moet je maar weer gewoon doen waar je goed in bent en je vooral niet met andere bemoeien (=grappige gifjes gaan posten) .
O en kruip Sjaak niet zo in zijn reet, als hij er niet is heb je niet van die stoere praatjes
Je ging ook wel ver met mensen het bloed onder de nagels vandaan halenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was grappig idd.Ik ben echt een meesterlijke troll. Zelfs Kapi huilde soms flink.
Hij ging vooral door omdat figuren zoals jij er op bleven reageren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ging ook wel ver met mensen het bloed onder de nagels vandaan halen, als je dan de steun van een admin heb is dat verder totaal geen eerlijke strijd natuurlijk.
''We weten hem wel te vinden'' had de post afgemaakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
TypischWat een smurf is dat zeg
!!! Met ze stoere praatjes !!
Fijn dat jij mijn gifjes grappig vond.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt, zonder Sjaak voel ik mij niet veilig.quote:O en kruip Sjaak niet zo in zijn reet, als hij er niet is heb je niet van die stoere praatjes
Kort gezegd: Sjaak is je hoesje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij mijn gifjes grappig vond.
[..]
Dat klopt, zonder Sjaak voel ik mij niet veilig.
Ik heb iets gemist denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Dit is nog niks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint al in vorm te raken.
Dankjequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:45 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Jimbo zijn foto in de op?
Bedankt Stijn, ik zie dit als een complimentquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Mansjester is wel van de diepe vragen zeg.
Klopt. Typisch is raar de laatste tijd..quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze post. Typisch voegt de laatste tijd eigenlijk niet zoveel toe.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Speciale lengte voor jou?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
Typisch heeft gewoon bijzonder veel geluk dat hij niet durft te zeggen welk dorp hij precies woont anders zat ik al in de auto.
Waarom woon jij (of mensen in het algemeen) eigenlijk in Raalte?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
Typisch heeft gewoon bijzonder veel geluk dat hij niet durft te zeggen welk dorp hij precies woont anders zat ik al in de auto.
En dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
GGMM en Kapiteintje die elkaar gelijk geven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Typisch is raar de laatste tijd..
Wat heeft hij je aangedaan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
Dan niks natuurlijk maar het valt een beetje op. Kennelijk kom je uit de buurt hier maar je durft of wil niet te zeggen welk dorpquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
10x liever Typisch dan Elan, who the fuck is Elan?
Wij zijn het vaker eens met elkaar. Meestal wanneer we het over jou hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
GGMM en Kapiteintje die elkaar gelijk geven.
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Typisch is een baas. Hij en ik hebben heel hard gelachen om een leuk grapje van mij.
Ik heb niet zo'n behoefte om mijn woonplaats aan jou te vertellen, dat klopt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niks natuurlijk maar het valt een beetje op. Kennelijk kom je uit de buurt hier maar je durft of wil niet te zeggen welk dorp
Dat je een Feyenoordsupporter bent, betekent niet dat je per definitie stoer bent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom dan vechte sukkeltje. PSV-nerdje
Feyenoord mongooltje, Raaltequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef JanCees het volgende:
Er hangt hier een bijzonder agressieve sfeer.
#teamDoublepainquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben al weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef JanCees het volgende:
Er hangt hier een bijzonder agressieve sfeer.
Permanente frustratie bij die jongen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt je agressiviteit van JR naar Elan verlegd?
Oh btw, bedankt voor je fiets.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Permanente frustratie bij die jongen.
Kan ook niet anders als je voor PSV bent en een dom kanjerboertje met een aangeboren chromosoomafwijking en de daardoor ontstane gezichtsaandoening waardoor je hazenlip constant voor je ogen waait als je naar school fietst.
Soms denk ik wel eens bij mezelf of jij geen last hebt van een gespleten persoonlijkheid. De ene keer lik je je poeslief in bij Tjacka en de andere keer probeer je de stoere bink uit te hangen en Doublepain een beetje in het nauw te jagen. Zo ben je niet echt serieus te nemen natuurlijk. Probeer een en dezelfde houding aan te nemen zodat niemand last heeft van jouw debiele gedrag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Permanente frustratie bij die jongen.
Kan ook niet anders als je voor PSV bent en een dom kanjerboertje met een aangeboren chromosoomafwijking en de daardoor ontstane gezichtsaandoening waardoor je hazenlip constant voor je ogen waait als je naar school fietst.
je moederquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:42 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie een verband tussen de komst van Sjaak en de sfeer
Ik zaai haat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:42 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie een verband tussen de komst van Sjaak en de sfeer
Welke kennis heb ik? Na een week een beetje te lezen weet je alles wel zo'n beetje, zo spannend en origineel is het nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft Mansjester zoveel kennis van de SC?
Dit is voor mij al een reden om hem als een kloon te zien.
Waarom heeft hij een UI en een ondertitel die erop past, dat doet geen enkel nieuwe user aangezien die niet weten hoe dat werkt en zit..quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij is niet nieuw op FOK!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een UI en een ondertitel die erop past, dat doet geen enkel nieuwe user aangezien die niet weten hoe dat werkt en zit..
Je moet hem dan ook per direct in de OP zetten hij is een grote baas kan ik je vertellen Stijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nijmegen toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel fnuikend te noemen dat iemand uit Raalte iemand anders warempel een kanjerboertje noemt.
Elan heeft mensenkennisquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook per direct in de OP zetten hij is een grote baas kan ik je vertellen Stijn.
Bij jou een grote baas in bed ja, vieze homo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook per direct in de OP zetten hij is een grote baas kan ik je vertellen Stijn.
Maar geen boertje. Uit Raalte.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nijmegen toch?
Je bent zelf een provinciaal.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Niet HMF is een baas, welkom terug niet HMF
Ik ook niet. Dat is er erg aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ken heel dat Raalte niet, wat is daar erg aan?
Dat is het hem juist, niemand kent het en dan zo stoer doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Het sfeervolle centrum:quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Fijn korfbalnicht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij jou een grote baas in bed ja, vieze homo.
Dikke skylinequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het sfeervolle centrum:
[ afbeelding ]
Aldus de man met een gespleten persoonlijkheid die 9 van de 10x zich vol inlikt bij Tjacka en zeldzaam even flink te keer gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn korfbalnicht.
Gelukkig heb ik die foto nog zodat ik altijd weer even hardop kan lachen als je stoere taal uitkraamt hier
Pak 'm Stijn!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de man met een gespleten persoonlijkheid die 9 van de 10x zich vol inlikt bij Tjacka en zeldzaam even flink te keer gaat.
Oh wat stoer joh.
Tjacka is gewoon mijn mattie en jij bent daar jaloers op Stijntje. En nogmaals de beelden spreken voor zichquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de man met een gespleten persoonlijkheid die 9 van de 10x zich vol inlikt bij Tjacka en zeldzaam even flink te keer gaat.
Oh wat stoer joh.
Dit is een zeer zeldzame grappige postquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
In Raalte ligt het werkloosheidspercentage trouwens op maar liefst 50%
Alleen Elan woont er. Met de burgemeester.
Met zijn flaporen ghehehquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is gewoon mijn mattie en jij bent daar jaloers op Stijntje. En nogmaals de beelden spreken voor zich
Mwah, het komt allemaal een beetje treurig en wanhopig over. Ik vind het een beetje lijken op kinderen die samen een -Mick & Nick- hyve oprichten met allerlei leuke fotootjes erbij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is gewoon mijn mattie en jij bent daar jaloers op Stijntje.
Hmm. History is calling had wel tof geklonken. Kun je je post editten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mijn tijd nuttig besteden.
Geschiedenis is calling.
Met wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |