quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Niet HMF is een baas, welkom terug niet HMF
Ik ook niet. Dat is er erg aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ken heel dat Raalte niet, wat is daar erg aan?
Dat is het hem juist, niemand kent het en dan zo stoer doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Het sfeervolle centrum:quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Fijn korfbalnicht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij jou een grote baas in bed ja, vieze homo.
Dikke skylinequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het sfeervolle centrum:
[ afbeelding ]
Aldus de man met een gespleten persoonlijkheid die 9 van de 10x zich vol inlikt bij Tjacka en zeldzaam even flink te keer gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn korfbalnicht.
Gelukkig heb ik die foto nog zodat ik altijd weer even hardop kan lachen als je stoere taal uitkraamt hier
Pak 'm Stijn!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de man met een gespleten persoonlijkheid die 9 van de 10x zich vol inlikt bij Tjacka en zeldzaam even flink te keer gaat.
Oh wat stoer joh.
Tjacka is gewoon mijn mattie en jij bent daar jaloers op Stijntje. En nogmaals de beelden spreken voor zichquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de man met een gespleten persoonlijkheid die 9 van de 10x zich vol inlikt bij Tjacka en zeldzaam even flink te keer gaat.
Oh wat stoer joh.
Dit is een zeer zeldzame grappige postquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
In Raalte ligt het werkloosheidspercentage trouwens op maar liefst 50%
Alleen Elan woont er. Met de burgemeester.
Met zijn flaporen ghehehquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is gewoon mijn mattie en jij bent daar jaloers op Stijntje. En nogmaals de beelden spreken voor zich
Mwah, het komt allemaal een beetje treurig en wanhopig over. Ik vind het een beetje lijken op kinderen die samen een -Mick & Nick- hyve oprichten met allerlei leuke fotootjes erbij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is gewoon mijn mattie en jij bent daar jaloers op Stijntje.
Hmm. History is calling had wel tof geklonken. Kun je je post editten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mijn tijd nuttig besteden.
Geschiedenis is calling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |