Feyenoord mongooltje, Raaltequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom dan vechte sukkeltje. PSV-nerdje
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef JanCees het volgende:
Er hangt hier een bijzonder agressieve sfeer.
#teamDoublepainquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom dan vechte sukkeltje. PSV-nerdje
Ik ben al weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef JanCees het volgende:
Er hangt hier een bijzonder agressieve sfeer.
Permanente frustratie bij die jongen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt je agressiviteit van JR naar Elan verlegd?
Oh btw, bedankt voor je fiets.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Permanente frustratie bij die jongen.
Kan ook niet anders als je voor PSV bent en een dom kanjerboertje met een aangeboren chromosoomafwijking en de daardoor ontstane gezichtsaandoening waardoor je hazenlip constant voor je ogen waait als je naar school fietst.
Soms denk ik wel eens bij mezelf of jij geen last hebt van een gespleten persoonlijkheid. De ene keer lik je je poeslief in bij Tjacka en de andere keer probeer je de stoere bink uit te hangen en Doublepain een beetje in het nauw te jagen. Zo ben je niet echt serieus te nemen natuurlijk. Probeer een en dezelfde houding aan te nemen zodat niemand last heeft van jouw debiele gedrag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Permanente frustratie bij die jongen.
Kan ook niet anders als je voor PSV bent en een dom kanjerboertje met een aangeboren chromosoomafwijking en de daardoor ontstane gezichtsaandoening waardoor je hazenlip constant voor je ogen waait als je naar school fietst.
je moederquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:42 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie een verband tussen de komst van Sjaak en de sfeer
Ik zaai haat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:42 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie een verband tussen de komst van Sjaak en de sfeer
Welke kennis heb ik? Na een week een beetje te lezen weet je alles wel zo'n beetje, zo spannend en origineel is het nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft Mansjester zoveel kennis van de SC?
Dit is voor mij al een reden om hem als een kloon te zien.
Waarom heeft hij een UI en een ondertitel die erop past, dat doet geen enkel nieuwe user aangezien die niet weten hoe dat werkt en zit..quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij is niet nieuw op FOK!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een UI en een ondertitel die erop past, dat doet geen enkel nieuwe user aangezien die niet weten hoe dat werkt en zit..
Je moet hem dan ook per direct in de OP zetten hij is een grote baas kan ik je vertellen Stijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nijmegen toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel fnuikend te noemen dat iemand uit Raalte iemand anders warempel een kanjerboertje noemt.
Elan heeft mensenkennisquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook per direct in de OP zetten hij is een grote baas kan ik je vertellen Stijn.
Bij jou een grote baas in bed ja, vieze homo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook per direct in de OP zetten hij is een grote baas kan ik je vertellen Stijn.
Maar geen boertje. Uit Raalte.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nijmegen toch?
Je bent zelf een provinciaal.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Niet HMF is een baas, welkom terug niet HMF
Ik ook niet. Dat is er erg aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ken heel dat Raalte niet, wat is daar erg aan?
Dat is het hem juist, niemand kent het en dan zo stoer doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Het sfeervolle centrum:quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Fijn korfbalnicht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij jou een grote baas in bed ja, vieze homo.
Dikke skylinequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het sfeervolle centrum:
[ afbeelding ]
Aldus de man met een gespleten persoonlijkheid die 9 van de 10x zich vol inlikt bij Tjacka en zeldzaam even flink te keer gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn korfbalnicht.
Gelukkig heb ik die foto nog zodat ik altijd weer even hardop kan lachen als je stoere taal uitkraamt hier
Pak 'm Stijn!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de man met een gespleten persoonlijkheid die 9 van de 10x zich vol inlikt bij Tjacka en zeldzaam even flink te keer gaat.
Oh wat stoer joh.
Tjacka is gewoon mijn mattie en jij bent daar jaloers op Stijntje. En nogmaals de beelden spreken voor zichquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de man met een gespleten persoonlijkheid die 9 van de 10x zich vol inlikt bij Tjacka en zeldzaam even flink te keer gaat.
Oh wat stoer joh.
Dit is een zeer zeldzame grappige postquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
In Raalte ligt het werkloosheidspercentage trouwens op maar liefst 50%
Alleen Elan woont er. Met de burgemeester.
Met zijn flaporen ghehehquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is gewoon mijn mattie en jij bent daar jaloers op Stijntje. En nogmaals de beelden spreken voor zich
Mwah, het komt allemaal een beetje treurig en wanhopig over. Ik vind het een beetje lijken op kinderen die samen een -Mick & Nick- hyve oprichten met allerlei leuke fotootjes erbij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is gewoon mijn mattie en jij bent daar jaloers op Stijntje.
Hmm. History is calling had wel tof geklonken. Kun je je post editten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mijn tijd nuttig besteden.
Geschiedenis is calling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |