Waarom woon jij (of mensen in het algemeen) eigenlijk in Raalte?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
Typisch heeft gewoon bijzonder veel geluk dat hij niet durft te zeggen welk dorp hij precies woont anders zat ik al in de auto.
En dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
Typisch heeft gewoon bijzonder veel geluk dat hij niet durft te zeggen welk dorp hij precies woont anders zat ik al in de auto.
GGMM en Kapiteintje die elkaar gelijk geven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Typisch is raar de laatste tijd..
Wat heeft hij je aangedaan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
Dan niks natuurlijk maar het valt een beetje op. Kennelijk kom je uit de buurt hier maar je durft of wil niet te zeggen welk dorpquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
10x liever Typisch dan Elan, who the fuck is Elan?
Wij zijn het vaker eens met elkaar. Meestal wanneer we het over jou hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
GGMM en Kapiteintje die elkaar gelijk geven.
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Typisch is een baas. Hij en ik hebben heel hard gelachen om een leuk grapje van mij.
Ik heb niet zo'n behoefte om mijn woonplaats aan jou te vertellen, dat klopt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niks natuurlijk maar het valt een beetje op. Kennelijk kom je uit de buurt hier maar je durft of wil niet te zeggen welk dorp
Dat je een Feyenoordsupporter bent, betekent niet dat je per definitie stoer bent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom dan vechte sukkeltje. PSV-nerdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |