Ik vermoed dat GGMM een bloedhekel aan me heeft.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moest wel lachen toen Elan hevig aan het kankeren was op GGMM.
Zijn wel meer van die gespleten persoonlijkheden op dit forum, altijd lachen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Elan is sowieso wel vermakelijk met zijn persoonlijkheidsstoornissen.
Nee joh gekkie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vermoed dat GGMM een bloedhekel aan me heeft.
Dat valt best mee. Je bent nogal doorzichtig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was grappig idd.Ik ben echt een meesterlijke troll. Zelfs Kapi huilde soms flink.
Okquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Je bent nogal doorzichtig.
Zoals JR.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn wel meer van die gespleten persoonlijkheden op dit forum, altijd lachen.
Heb jou nog nooit op iets grappigs dan wel origineels waar dan ook kunnen betrappen hier dus misschien moet je maar weer gewoon doen waar je goed in bent en je vooral niet met andere bemoeien (=grappige gifjes gaan posten) .quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vond jou wel vermakelijker toen je nog je echte mening in het Feijenoord topique deponeerde. Nu ben je maar een saaie donder.
quote:
Je begint al in vorm te raken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit op iets grappigs dan wel origineels waar dan ook kunnen betrappen hier dus misschien moet je maar weer gewoon doen waar je goed in bent en je vooral niet met andere bemoeien (=grappige gifjes gaan posten) .
O en kruip Sjaak niet zo in zijn reet, als hij er niet is heb je niet van die stoere praatjes
Ik ben het eens met deze post. Typisch voegt de laatste tijd eigenlijk niet zoveel toe.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit op iets grappigs dan wel origineels waar dan ook kunnen betrappen hier dus misschien moet je maar weer gewoon doen waar je goed in bent en je vooral niet met andere bemoeien (=grappige gifjes gaan posten) .
O en kruip Sjaak niet zo in zijn reet, als hij er niet is heb je niet van die stoere praatjes
Je ging ook wel ver met mensen het bloed onder de nagels vandaan halenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was grappig idd.Ik ben echt een meesterlijke troll. Zelfs Kapi huilde soms flink.
Hij ging vooral door omdat figuren zoals jij er op bleven reageren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ging ook wel ver met mensen het bloed onder de nagels vandaan halen, als je dan de steun van een admin heb is dat verder totaal geen eerlijke strijd natuurlijk.
''We weten hem wel te vinden'' had de post afgemaakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
TypischWat een smurf is dat zeg
!!! Met ze stoere praatjes !!
Fijn dat jij mijn gifjes grappig vond.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt, zonder Sjaak voel ik mij niet veilig.quote:O en kruip Sjaak niet zo in zijn reet, als hij er niet is heb je niet van die stoere praatjes
Kort gezegd: Sjaak is je hoesje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij mijn gifjes grappig vond.
[..]
Dat klopt, zonder Sjaak voel ik mij niet veilig.
Ik heb iets gemist denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Dit is nog niks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint al in vorm te raken.
Dankjequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:45 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Jimbo zijn foto in de op?
Bedankt Stijn, ik zie dit als een complimentquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Mansjester is wel van de diepe vragen zeg.
Klopt. Typisch is raar de laatste tijd..quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze post. Typisch voegt de laatste tijd eigenlijk niet zoveel toe.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Speciale lengte voor jou?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
Typisch heeft gewoon bijzonder veel geluk dat hij niet durft te zeggen welk dorp hij precies woont anders zat ik al in de auto.
Waarom woon jij (of mensen in het algemeen) eigenlijk in Raalte?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
Typisch heeft gewoon bijzonder veel geluk dat hij niet durft te zeggen welk dorp hij precies woont anders zat ik al in de auto.
En dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
GGMM en Kapiteintje die elkaar gelijk geven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Typisch is raar de laatste tijd..
Wat heeft hij je aangedaan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is nog niks.
Dan niks natuurlijk maar het valt een beetje op. Kennelijk kom je uit de buurt hier maar je durft of wil niet te zeggen welk dorpquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
10x liever Typisch dan Elan, who the fuck is Elan?
Wij zijn het vaker eens met elkaar. Meestal wanneer we het over jou hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
GGMM en Kapiteintje die elkaar gelijk geven.
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Typisch is een baas. Hij en ik hebben heel hard gelachen om een leuk grapje van mij.
Ik heb niet zo'n behoefte om mijn woonplaats aan jou te vertellen, dat klopt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan niks natuurlijk maar het valt een beetje op. Kennelijk kom je uit de buurt hier maar je durft of wil niet te zeggen welk dorp
Dat je een Feyenoordsupporter bent, betekent niet dat je per definitie stoer bent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom dan vechte sukkeltje. PSV-nerdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |