Juf Jojo in bikiniquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mij in groep 6 hadden nog steeds enkele kinderen geen zwemdiploma.
Die moesten van die zwembandjes om toen we gingen zwemmen
Die Turkse en Marokkaanse kindjes hebben vaak ook geen diploma. In de zomer verzuipen er altijd wel een paar rond die plassen, omdat de religie van papa en mama het samenzwemmen ten strengste verbiedt dus je kind doodquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mij in groep 6 hadden nog steeds enkele kinderen geen zwemdiploma.
Die moesten van die zwembandjes om toen we gingen zwemmen
Kreeg je bij je schoolmelk idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
Via school kreeg je toch ook zo'n diploma. Is tegenwoordig afgeschaft dacht ik.
kloptquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
Krijgen? Betalen denk ik..quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
Zelfreinigend effect dus. Dikke prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Turkse en Marokkaanse kindjes hebben vaak ook geen diploma. In de zomer verzuipen er altijd wel een paar rond die plassen, omdat de religie van papa en mama het samenzwemmen ten strengste verbiedt dus je kind dood
Tja dan kun je je afvragen waarom Allah je niet uit het water heeft getild..quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Turkse en Marokkaanse kindjes hebben vaak ook geen diploma. In de zomer verzuipen er altijd wel een paar rond die plassen, omdat de religie van papa en mama het samenzwemmen ten strengste verbiedt dus je kind dood
nee hoor, zat vroeger bij het schoolgeld. Mijn ouders hebben nog nooit zwemlessen betaald voor mijquote:
Alleen in de vier grote steden doen ze nog aan schoolzwemmen nog dacht ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
neequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen in de vier grote steden doen ze nog aan schoolzwemmen nog dacht ik.
Neuh. Best wel wat afgezwommen vroeger. Kreeg elke zomer zo'n kaart voor het sportsfondsenbad in de buurt, hele zomer gratis.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Caland was het jongetje dat bij kinderfeestjes aan de kant moest blijven als de kinderen met zwemdiploma in het golfslagbad mochten.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Kapiteintje was het jochie dat nooit werd uitgenodigd op kinderfeestjes.
Niet zelf nadenken, maar je aan welke religie dan ook verbindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen met down hebben ook speciale hulp nodig, logisch dat het toen beter ging.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb diploma A & B trouwens.
In eerste instantie via school, maar dat ging niet helemaal goed aangezien ik bijna ben verdronken toen. Daarna buiten school om A en B simpel gehaald.
Voor meer leuke anekdotes over m'n schooltijd kunnen jullie altijd een DM sturen.
Sjaakquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Kapiteintje was het jochie dat nooit werd uitgenodigd op kinderfeestjes.
Bij je B leer je dat een man zijn oksels niet scheert.quote:
Sjaak was het jochie dat altijd vervelend was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Sjaak was het jongetje dat altijd speciaal eten in een bakje meekreeg van z'n ouders.
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)emmen-Wij-niet.dhtml
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Raar. Je houdt er wel de traditionele zwemmersrituelen op na.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Sjaak woont in een achterstandswijk vol Antillianen die keiharde muziek draaien.
Zullen we anders BIJNA afspreken om te gaan vechten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Sjaak woont in een achterstandswijk vol Antillianen die keiharde muziek draaien.
Ja volgens mij doen ze het alleen in die rijke tata scholen nog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |