Mensen met down hebben ook speciale hulp nodig, logisch dat het toen beter ging.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb diploma A & B trouwens.
In eerste instantie via school, maar dat ging niet helemaal goed aangezien ik bijna ben verdronken toen. Daarna buiten school om A en B simpel gehaald.
Voor meer leuke anekdotes over m'n schooltijd kunnen jullie altijd een DM sturen.
Sjaakquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Kapiteintje was het jochie dat nooit werd uitgenodigd op kinderfeestjes.
Bij je B leer je dat een man zijn oksels niet scheert.quote:
Sjaak was het jochie dat altijd vervelend was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Sjaak was het jongetje dat altijd speciaal eten in een bakje meekreeg van z'n ouders.
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)emmen-Wij-niet.dhtml
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Raar. Je houdt er wel de traditionele zwemmersrituelen op na.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Sjaak woont in een achterstandswijk vol Antillianen die keiharde muziek draaien.
Zullen we anders BIJNA afspreken om te gaan vechten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Sjaak woont in een achterstandswijk vol Antillianen die keiharde muziek draaien.
Ja volgens mij doen ze het alleen in die rijke tata scholen nog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.
Haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Raar. Je houdt er wel de traditionele zwemmersrituelen op na.
Misschien kan je wel de Antillianen te vriend krijgen en meenemen als je gaat vechten met Elan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zullen we anders BIJNA afspreken om te gaan vechten?
Zou overal gewoon moeten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je wel de Antillianen te vriend krijgen en meenemen als je gaat vechten met Elan.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit forum een stuk leuker zonder tong.
1/10.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha.
Maar jij hebt met je bolle buik helemaal geen zwemdiploma nodig, je blijft toch wel drijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |