Daar heb ik nog een paar foto's van.quote:
Dat waren ook inderdaad de allochtone kinderenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Turkse en Marokkaanse kindjes hebben vaak ook geen diploma. In de zomer verzuipen er altijd wel een paar rond die plassen, omdat de religie van papa en mama het samenzwemmen ten strengste verbiedt dus je kind dood
Nice.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een paar foto's van.
Share and carequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Blauwe of roze bikini?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Jep. Hoezo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Kapo, tegen Zwolle ben jij er bij toch?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Typisch het volgende:
http://nutech.nl/games/36(...)14-in-nederland.html
Microsoft, wat doe je?
Je moet eens kijken wat er in zit. Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is lekker man, en op de één of ander manier geeft groene thee mij altijd energie en een vrolijk humeur.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Typisch het volgende:
Microsoft, wat doe je?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik het een tijdje niet aangeraakt.
quote:
Het is daar eigenlijk net zo mager als hier. Met als enige verschil dat je daar nog wel eens een inhoudelijke discussie kan vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Is dat forum net zo groot als FOK! op gebied van voetbaldiscussies of niet?
Moet ook nog thuis raken he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdomme zuipen godverdomme.
Heb je lang getwijfeld over dat besluit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is daar eigenlijk net zo mager als hier. Met als enige verschil dat je daar nog wel eens een inhoudelijke discussie kan vinden.
Maar het Feijenoord-topic gaat daar een maand mee ofzo. Voor mij ook de reden om daar weg te gaan toen.
Je zwartequote:
Ik vrees voor mijn leven.quote:
Zich laten verslaan door Sonyquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Typisch het volgende:
Microsoft, wat doe je?
Ik ben geen gothic.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Je zwarte![]()
[..]
Ik vrees voor mijn leven.
Is dat mijn probleem?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zullen zien.
[..]
Daar heb ik geen zin in.
Hier toch ook best veel inhoudelijke discussies in de voetbaltopics?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is daar eigenlijk net zo mager als hier. Met als enige verschil dat je daar nog wel eens een inhoudelijke discussie kan vinden.
Maar het Feijenoord-topic gaat daar een maand mee ofzo. Voor mij ook de reden om daar weg te gaan toen.
Neuh niet echt. Het is vooral jammer dat die rel er toen was. VBL was daarvoor echt een tof forum. Dat gaat nooit meer gebeuren, daar en hier niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je lang getwijfeld over dat besluit?
Ze heeft jeukquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat zei ze.
Ik dacht wtf waarom? Zeker na die laatste keer
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Is dat forum net zo groot als FOK! op gebied van voetbaldiscussies of niet?
Zoveel is er toen ook weer niet gebeurd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat zei ze.
Ik dacht wtf waarom? Zeker na die laatste keer
Vandaar die handboeien zeker.quote:
Ligt aan het eindproduct.quote:
Bedankt voor deze duidelijke uitleg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Het is vooral jammer dat die rel er toen was. VBL was daarvoor echt een tof forum. Dat gaat nooit meer gebeuren, daar en hier niet.
Dat was HMF. Die zat in de RvC.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier toch ook best veel inhoudelijke discussies in de voetbaltopics?
Vooral Happel en jij weten teringveel van zaken die spelen rond de club en zulke mensen zal je bij die andere clubs ook wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |