Had hem een pm gestuurd op die website. even kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ok. Haal hem hier eens heen dan.
Ja. Verwijder je Fok account en vertrek daar heen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Is dat forum net zo groot als FOK! op gebied van voetbaldiscussies of niet?
Niet bepaald, nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Is dat forum net zo groot als FOK! op gebied van voetbaldiscussies of niet?
Ok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hem een pm gestuurd op die website. even kijken
Kut, dit was een beter antwoord.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja. Verwijder je Fok account en vertrek daar heen.
Godverdomme Rene. Ik haalde net zo'n leuk grapje uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee.
Heeft ook geen automatische updates, dat is echt kut.
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja. Verwijder je Fok account en vertrek daar heen.
Kom vechten dan Loekie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga je wel weer negeren, zoals het hoort bij domme sletjes uit slechte buurten
Ik heb een berichtje gekregen, alleen snapte hij de hint niet. Nu gezegd dat we hem enorm missen.quote:
Tijdsvermelding klopt ook lekker. Tong kan daar in de toekomst posten .quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee.
Zijn er (nog altijd) maar weinig die dat hebben.. zonde want het is echt geniaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee.
Ja, ze doen daar niet aan wintertijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdsvermelding klopt ook lekker. Tong kan daar in de toekomst posten .
Neem je wel een buurjongen mee dat ie alles filmt voor ons?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga straks even langs denk ik.
Ik heb een headcam op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je wel een buurjongen mee dat ie alles filmt voor ons?
Sjaak stapt nu in de metro.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dushi zit alleen in.de jacuzzi ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |