Juf Jojo in bikiniquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mij in groep 6 hadden nog steeds enkele kinderen geen zwemdiploma.
Die moesten van die zwembandjes om toen we gingen zwemmen
Die Turkse en Marokkaanse kindjes hebben vaak ook geen diploma. In de zomer verzuipen er altijd wel een paar rond die plassen, omdat de religie van papa en mama het samenzwemmen ten strengste verbiedt dus je kind doodquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mij in groep 6 hadden nog steeds enkele kinderen geen zwemdiploma.
Die moesten van die zwembandjes om toen we gingen zwemmen
Kreeg je bij je schoolmelk idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
Via school kreeg je toch ook zo'n diploma. Is tegenwoordig afgeschaft dacht ik.
kloptquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
Krijgen? Betalen denk ik..quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
Zelfreinigend effect dus. Dikke prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Turkse en Marokkaanse kindjes hebben vaak ook geen diploma. In de zomer verzuipen er altijd wel een paar rond die plassen, omdat de religie van papa en mama het samenzwemmen ten strengste verbiedt dus je kind dood
Tja dan kun je je afvragen waarom Allah je niet uit het water heeft getild..quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Turkse en Marokkaanse kindjes hebben vaak ook geen diploma. In de zomer verzuipen er altijd wel een paar rond die plassen, omdat de religie van papa en mama het samenzwemmen ten strengste verbiedt dus je kind dood
nee hoor, zat vroeger bij het schoolgeld. Mijn ouders hebben nog nooit zwemlessen betaald voor mijquote:
Alleen in de vier grote steden doen ze nog aan schoolzwemmen nog dacht ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
neequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen in de vier grote steden doen ze nog aan schoolzwemmen nog dacht ik.
Neuh. Best wel wat afgezwommen vroeger. Kreeg elke zomer zo'n kaart voor het sportsfondsenbad in de buurt, hele zomer gratis.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Caland was het jongetje dat bij kinderfeestjes aan de kant moest blijven als de kinderen met zwemdiploma in het golfslagbad mochten.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Kapiteintje was het jochie dat nooit werd uitgenodigd op kinderfeestjes.
Niet zelf nadenken, maar je aan welke religie dan ook verbindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen met down hebben ook speciale hulp nodig, logisch dat het toen beter ging.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb diploma A & B trouwens.
In eerste instantie via school, maar dat ging niet helemaal goed aangezien ik bijna ben verdronken toen. Daarna buiten school om A en B simpel gehaald.
Voor meer leuke anekdotes over m'n schooltijd kunnen jullie altijd een DM sturen.
Sjaakquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Kapiteintje was het jochie dat nooit werd uitgenodigd op kinderfeestjes.
Bij je B leer je dat een man zijn oksels niet scheert.quote:
Sjaak was het jochie dat altijd vervelend was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Sjaak was het jongetje dat altijd speciaal eten in een bakje meekreeg van z'n ouders.
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)emmen-Wij-niet.dhtml
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Raar. Je houdt er wel de traditionele zwemmersrituelen op na.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Sjaak woont in een achterstandswijk vol Antillianen die keiharde muziek draaien.
Zullen we anders BIJNA afspreken om te gaan vechten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Sjaak woont in een achterstandswijk vol Antillianen die keiharde muziek draaien.
Ja volgens mij doen ze het alleen in die rijke tata scholen nog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.
Haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Raar. Je houdt er wel de traditionele zwemmersrituelen op na.
Misschien kan je wel de Antillianen te vriend krijgen en meenemen als je gaat vechten met Elan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zullen we anders BIJNA afspreken om te gaan vechten?
Zou overal gewoon moeten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ze hier nog schoolzwemmen.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je wel de Antillianen te vriend krijgen en meenemen als je gaat vechten met Elan.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit forum een stuk leuker zonder tong.
1/10.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha.
Maar jij hebt met je bolle buik helemaal geen zwemdiploma nodig, je blijft toch wel drijven.
Tong post nu bij de buren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Tong leest mee en ik weet zeker dat hij het hier mee eens is.
Tong heeft een ban. Ik vind dit een bijzonder plezierig gegeven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Lefgozer kijk uit man. Voor je het weet komt hij je een paar beuken geven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
Ik werd gewezen op dat topic ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong post nu bij de buren.
Haha, dat zal ze leren.
Ja, dat was wel bijzonder treurig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd gewezen op dat topic ja.
Ik moest lachen en huilen tegelijkertijd.
De beuken in kwestie:quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lefgozer kijk uit man. Voor je het weet komt hij je een paar beuken geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dat wzv?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was wel bijzonder treurig.
Overigens missen ze jou wel las ik.
Welk topic?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd gewezen op dat topic ja.
Ik moest lachen en huilen tegelijkertijd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De beuken in kwestie:Ga maar gewoon dood kapiteintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef eens een linkje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was wel bijzonder treurig.
Overigens missen ze jou wel las ik.
Ok. Haal hem hier eens heen dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die AryaMehr post alleen daar terwijl hij hier unbanned is.
Had hem een pm gestuurd op die website. even kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ok. Haal hem hier eens heen dan.
Ja. Verwijder je Fok account en vertrek daar heen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Is dat forum net zo groot als FOK! op gebied van voetbaldiscussies of niet?
Niet bepaald, nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
Is dat forum net zo groot als FOK! op gebied van voetbaldiscussies of niet?
Ok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hem een pm gestuurd op die website. even kijken
Kut, dit was een beter antwoord.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja. Verwijder je Fok account en vertrek daar heen.
Godverdomme Rene. Ik haalde net zo'n leuk grapje uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee.
Heeft ook geen automatische updates, dat is echt kut.
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja. Verwijder je Fok account en vertrek daar heen.
Kom vechten dan Loekie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga je wel weer negeren, zoals het hoort bij domme sletjes uit slechte buurten
Ik heb een berichtje gekregen, alleen snapte hij de hint niet. Nu gezegd dat we hem enorm missen.quote:
Tijdsvermelding klopt ook lekker. Tong kan daar in de toekomst posten .quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee.
Zijn er (nog altijd) maar weinig die dat hebben.. zonde want het is echt geniaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee.
Ja, ze doen daar niet aan wintertijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdsvermelding klopt ook lekker. Tong kan daar in de toekomst posten .
Neem je wel een buurjongen mee dat ie alles filmt voor ons?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga straks even langs denk ik.
Ik heb een headcam op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je wel een buurjongen mee dat ie alles filmt voor ons?
Sjaak stapt nu in de metro.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dushi zit alleen in.de jacuzzi ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |