Haramquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:34 schreef tetouaribo het volgende:
Sowieso bier, tfoe. Behalve corona in de zomer.
Vas en dWc zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:35 schreef ntm het volgende:
Bedoelen jullie die ass of Bavaria het merk is?
Doe eens lief.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Vas en dWc zijnmet hun boeren en bier.
Rustig maar boek wel nog steeds resultaat. Bij jou dan?quote:
Wel anaal condonen, maar bieren en boeren vies vinden. Okéquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Anal is gewoon classy as fuck hoor. (srs)quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel anaal condonen, maar bieren en boeren vies vinden. Oké.
ben een beetje teruggevallen door drugs en drank bingequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Rustig maar boek wel nog steeds resultaat. Bij jou dan?
Theorie? Rijbewijs?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:37 schreef ntm het volgende:
Theorie leren waar ik al 2x voor ben gezakt en gewoon 2 keer boek gelezen alles
Hoort erbij. Als je het maar weer oppakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben een beetje teruggevallen door drugs en drank bingenu weer bezig.
Heb nieuwe weegschaal die dingen als spieren enzo meet. Wel grappig. Dus nu weer pompen
Luv uquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar heb er echt moeite mee. Mijn rijleraar ging ook helemaal stuk toen ik zei dat ik op de uni nooit boeken lees en tentamens haal en voor zoiets moet ik echt gewoon 3 keer boek lezen voordat ik ga slagen ofzoquote:
hehe juistquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoort erbij. Als je het maar weer oppakt.
Aw. Doe je best maar, lijkt me grappig om jou in een auto te zien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, maar heb er echt moeite mee. Mijn rijleraar ging ook helemaal stuk toen ik zei dat ik op de uni nooit boeken lees en tentamens haal en voor zoiets moet ik echt gewoon 3 keer boek lezen voordat ik ga slagen ofzo
Zie je me amper boven het stuur uitkomen hehequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw. Doe je best maar, lijkt me grappig om jou in een auto te zien.
op zon stoelverhogerquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw. Doe je best maar, lijkt me grappig om jou in een auto te zien.
quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat wijf wil je echt niet zonder makeup zien.
Omfgquote:
Boeren ook, in Chinaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Anal is gewoon classy as fuck hoor. (srs)
Zal me overigens worst wezen of jij boert en biert, maar je houdt van vrouwen die het doen en vrouwen die dat doen zijn vies.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omfg. 9,37/10.
[..]
Boeren ook, in China.
Ik hou er niet van, ik vind het schattig/niet erg.
Juist voor berbers.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik roddel niet. Is typisch iets voor koelies.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie kent die Roddelen over... van Def Rhymz nog?
Chinezen, Nederlanders, negers, Hindoestanen, Marokkanen, Turken..
Ik kan je hersenen besturen. Het was mijn bedoeling om jou aan dit filmpje te laten denken met mijn vorige post.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie kent die Roddelen over... van Def Rhymz nog?
Chinezen, Nederlanders, negers, Hindoestanen, Marokkanen, Turken..
Moeilijk hoor, zo'n stoel instellen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Zie je me amper boven het stuur uitkomen hehe
Hey hey niets te maken, je moet me niet slopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:32 schreef remi1986 het volgende:
negers zijn lui en houden van slapen.
sommige zijn mooi, maar sommig lijken op apen
Naast dat dom geschreven bericht is die Turk wel gek in z'n hoofdquote:Salih Türker heeft een Algemeen Fondskaart getrokken. Maar dan in het dagelijkse leven. Dat wil dus zeggen: irl (voor de jongeren onder ons). Salih heeft 'een vergissing van de bank in uw voordeel'. De man nam 10.000 euro op bij een ABN Amro te Amsterdam, maar kreeg 30.000 euro in handen.
Erg prettig. Vooral gezien het feit dat er op de afschriften alleen een opname van 10.000 euro te lezen was.
Maar Salih moest misschien gedacht hebben dat eerlijkheid het langst duurt en heeft de te veel ontvangen euro's teruggebracht bij het filiaal aan de Apollolaan. Als dank werd hij met een vers boeketje bloemen naar huis gestuurd.
Man ontvangt gratis 20.000 euro
Eerlijke mensenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Naast dat dom geschreven bericht is die Turk wel gek in z'n hoofd![]()
.
Zag trouwens wel een nieuwe ING-pinautomaat in AH, ziet er een stuk nieuwer uit en je ziet jezelf in de weerspiegeling van die cameralens aan de bovenkant ervanquote:
kkquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Dure bloemenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
ze lieten het filmpje net zien bij RTL Late Night.. Helaas dus welquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is die wel echt of is die net zo echt als die Paris Hilton tweet?
Mankeert niets aan, de dag is allang en breed begonnen.quote:
Ja ik ben meestal vroeg op maar ik had me vandaag voorgenomen lekker uit te slapen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mankeert niets aan, de dag is allang en breed begonnen.
Dan is het wel vervelend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben meestal vroeg op maar ik had me vandaag voorgenomen lekker uit te slapen.
Edit: gisteren voorgenomen*
Ja zo ongeveer. Meestal sta ik om een uur of 7 op (afstudeerjaar, dus zo goed als geen vaste tijden). Vind het op zich wel prettig, heb ik tenminste wat aan m'n dag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het wel vervelend.
Misschien heb je hetzelfde als ik, doordeweeks moet ik er altijd zo kwart over 6, half 6 uit en daar raak je zo aan gewend dat je automatisch vroeg wakker wordt (tenzij alcohol gedronken maar daar wordt je ook niet bepaald frisser door wakker).
Vaste tijden in de zin van wat regelmaat vind ik zelf altijd wel prettig. Daarnaast heb ik altijd dat ik me prettiger en fitter voel als ik er op tijd uitga dan tot laat in bed blijf liggen zoals soms in een vakantie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Meestal sta ik om een uur of 7 op (afstudeerjaar, dus zo goed als geen vaste tijden). Vind het op zich wel prettig, heb ik tenminste wat aan m'n dag.
Ja met alcohol op word ik meestal rond half 10 wakker en dan zou ik graag doorslapen maar dat lukt dan helaas meestal niet
Ja ik heb die regelmaat echt nodig en moet ook gewoon genoeg te doen hebben op een dag anders word ik gewoon lui. Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik vakantie niet zoveel aan vind.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vaste tijden in de zin van wat regelmaat vind ik zelf altijd wel prettig. Daarnaast heb ik altijd dat ik me prettiger en fitter voel als ik er op tijd uitga dan tot laat in bed blijf liggen zoals soms in een vakantie.
Ben er meestal ook 2 dagen gebroken van dus doe ik zelden meer, ik word dan meestal wakker of om te pissen of van de nadorst. Nooit zo heel prettig.
je kan ook aan de spa blauw als je uitgaatquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik heb die regelmaat echt nodig en moet ook gewoon genoeg te doen hebben op een dag anders word ik gewoon lui. Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik vakantie niet zoveel aan vind.
Nou ik ben net 24 en als ik op zaterdag uitga voel ik het maandag ook nog echt belachelijk. Ik droom vaak dat ik dan dorst heb en die dorst niet kan bevredigen en dan word ik inderdaad wakker met nadorst. En hoofdpijn.
Oh maar ik drink graag. Moet gewoon niet te vaak aan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan ook aan de spa blauw als je uitgaat
dan ook niet miepen als je dagen erna brak bentquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh maar ik drink graag. Moet gewoon niet te vaak aan.
En aan de spa blauw is hier sowieso niet echt een optie.
De ervaring leert dat als enige nuchter zijn tussen een zooi dronken mensen niet bepaald een succes is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan ook aan de spa blauw als je uitgaat
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik heb die regelmaat echt nodig en moet ook gewoon genoeg te doen hebben op een dag anders word ik gewoon lui. Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik vakantie niet zoveel aan vind.
Ik beslis zelf wel hoe hard ik daarover miep. Alsof ik de enige ben die drinkt en daar de dag erna last van heeft. Dat is al een van de redenen waarom ik lang niet elke week meer ga.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan ook niet miepen als je dagen erna brak bent
En dit inderdaad. Mijn vrienden zijn van die types die echt flink door drinken, leuk om daar nuchter tussen te staanquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ervaring leert dat als enige nuchter zijn tussen een zooi dronken mensen niet bepaald een succes is.
[..]
Dat heb ik ook.
klopt over het algemeen wel ja. Al ben ik geregeld de Bob wat ik ook helemaal niet erg vind. Heb mij vorige winter kapot gelachen, omdat kameraad van mij met zijn bek in de sneeuw in slaap was gevallen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ervaring leert dat als enige nuchter zijn tussen een zooi dronken mensen niet bepaald een succes is.
Wow, kan die aftakeling zo hard gaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou ik ben net 24 en als ik op zaterdag uitga voel ik het maandag ook nog echt belachelijk. Ik droom vaak dat ik dan dorst heb en die dorst niet kan bevredigen en dan word ik inderdaad wakker met nadorst. En hoofdpijn.
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, kan die aftakeling zo hard gaan
veel water drinken als je thuiskomt kan al heleboel schelenquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaHet gebeurde bij mij echt van de ene op de andere week ofzo. Ene week was er niks aan de hand, de week erop werd ik wakker en dacht ik dat ik voor de trein gesprongen was zoveel pijn overal. Volgens mij was ik toen 22 ofzo.
Nu ben ik aan het wachten tot ik ineens dik word en rimpels krijg
Ja is ook altijd de insteek maar dan heb ik één glas lees en krijg ik niks meer weg en ga ik maar gewoon slapenquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
veel water drinken als je thuiskomt kan al heleboel schelen
Als je niet zo'n fan van zonnen bent valt de vorming van rimpels vaak wel mee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaHet gebeurde bij mij echt van de ene op de andere week ofzo. Ene week was er niks aan de hand, de week erop werd ik wakker en dacht ik dat ik voor de trein gesprongen was zoveel pijn overal. Volgens mij was ik toen 22 ofzo.
Nu ben ik aan het wachten tot ik ineens dik word en rimpels krijg
Helaas doe ik dat wel graag, al moet ik zeggen dat ik daar ook steeds voorzichtiger mee word. Hoorde dat het ook helpt om je gewoon standaard met zonnebrandcreme in te smeren (dus ook als je gewoon naar buiten gaat en in de winter, hoewel het laatste me overdreven lijkt)quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je niet zo'n fan van zonnen bent valt de vorming van rimpels vaak wel mee.
Oooohhh danquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook altijd de insteek maar dan heb ik één glas lees en krijg ik niks meer weg en ga ik maar gewoon slapen![]()
Moet zeggen dat ik de laatste tijd maar ben overgestapt op pils. Als ik een beetje braaf blijf en niet van alles door elkaar ga drinken valt het allemaal wel mee. Ben normaal gesproken meer van de mixjes en wijn, maar wijn drinken met uitgaan is vragen om problemen (altijd smerig) en mixjes zijn levensgevaarlijk (vooral als je allemaal verschillende drinkt). En ik moet gewoon niet gaan shotten
Moet ook zeggen dat ik echt aardig veel kan drinkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oooohhh dan
Ja eigen schuld sukkeltje. Uitdroging is pijn lijden.
yep, (sterke) drank slaat meestal later pas inquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook altijd de insteek maar dan heb ik één glas lees en krijg ik niks meer weg en ga ik maar gewoon slapen![]()
Moet zeggen dat ik de laatste tijd maar ben overgestapt op pils. Als ik een beetje braaf blijf en niet van alles door elkaar ga drinken valt het allemaal wel mee. Ben normaal gesproken meer van de mixjes en wijn, maar wijn drinken met uitgaan is vragen om problemen (altijd smerig) en mixjes zijn levensgevaarlijk (vooral als je allemaal verschillende drinkt). En ik moet gewoon niet gaan shotten
Haha als enige nuchter zijn tussen allemaal dronken vrienden/collega's is soms echt grappig inderdaad. Een collega van mij ging op een avondje na een feest van m'n werk ineens midden op de weg liggen en heeft hij samen met nog een collega een winkelwagentje uit een tuin proberen te stelen, lachte me echt kapotquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt over het algemeen wel ja. Al ben ik geregeld de Bob wat ik ook helemaal niet erg vind. Heb mij vorige winter kapot gelachen, omdat kameraad van mij met zijn bek in de sneeuw in slaap was gevallen.
Ja altijd leuk als ik met m'n 18jarige naamgenoot opstap ga. Zij sleept me mee van bar naar bar om overal een paar shotjes te drinken, aangeschoten-ik vindt dat een geweldig idee en bij de laatste bar klappen ze er ineens allemaal tegelijk in. Zo voelt het in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
yep, (sterke) drank slaat meestal later pas in
tja, daar kies je zelf voor. Als ik niks wil, of denk genoeg gehad te hebben, kunnen mijn vrienden hoog of laag springen..ik neem dan een cola of red bull.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja altijd leuk als ik met m'n 18jarige naamgenoot opstap ga. Zij sleept me mee van bar naar bar om overal een paar shotjes te drinken, aangeschoten-ik vindt dat een geweldig idee en bij de laatste bar klappen ze er ineens allemaal tegelijk in. Zo voelt het in ieder geval
Jij doet net alsof ik er een enorm probleem van maak, lekker belerend zo. Ik ben gewoon gigantisch impulsief en zeker als ik gedronken heb. Heeft vaak memorabele avonden opgeleverd, die waren de kater ook wel waard. Alleen de laatste tijd is de kater groter dan het plezier was (wat voor een groot gedeelte ligt aan het geringe plezier) dus dan blijf ik net zo lief thuis of bier.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja, daar kies je zelf voor. Als ik niks wil, of denk genoeg gehad te hebben, kunnen mijn vrienden hoog of laag springen..ik neem dan een cola of red bull.
ik geef alleen een reactie op wat jij zegt hoor. Probeer alleen maar aan te geven hoe het ook kan..Maar goed, laten we er maar over ophouden. Koffie?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij doet net alsof ik er een enorm probleem van maak, lekker belerend zo. Ik ben gewoon gigantisch impulsief en zeker als ik gedronken heb. Heeft vaak memorabele avonden opgeleverd, die waren de kater ook wel waard. Alleen de laatste tijd is de kater groter dan het plezier was (wat voor een groot gedeelte ligt aan het geringe plezier) dus dan blijf ik net zo lief thuis of bier.
Lust ik niet, zit aan de thee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik geef alleen een reactie op wat jij zegt hoor. Probeer alleen maar aan te geven hoe het ook kan..Maar goed, laten we er maar over ophouden. Koffie?
Wat vind je van chai theequote:Op zaterdag 7 december 2013 09:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lust ik niet, zit aan de thee.
Goeie smaak trouwens van de AH, grapefruit chilipeperGroene / witte thee gemengd.
Ik moest lachen, blozen isquote:
en ik ben weer niet zo'n theedrinker..maar proost dan maarquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lust ik niet, zit aan de thee.
Goeie smaak trouwens van de AH, grapefruit chilipeperGroene / witte thee gemengd.
wie is dat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:13 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch helemaal niet manIs z'n fairy godmother langsgekomen ofzo. Heeft sowieso voor de klok 12 uur sloeg z'n prinsesje geneukt een andere mogelijkheid kan ik niet bedenken.
Ook lekkerquote:
Geen idee gewoon zo'n random transformatie.quote:
Afgevallen en vanuit gunstigere hoeken foto's gaan nemen (lijkt die neus niet meer zo plomp als eerstquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:13 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch helemaal niet manIs z'n fairy godmother langsgekomen ofzo. Heeft sowieso voor de klok 12 uur sloeg z'n prinsesje geneukt een andere mogelijkheid kan ik niet bedenken.
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook lekker
Is jouw naam gewoon daarop gebaseerd
Misschien nosejob, mag best als je verder zo hard gewerkt hebt. Zal ook gewoon z'n zelfvertrouwen zijn, mag ook wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgevallen en vanuit gunstigere hoeken foto's gaan nemen (lijkt die neus niet meer zo plomp als eerst).
Wauw dat me dat nooit eerder is opgevallen.quote:
nee dat stel ik mij me niet voor als je het niet erg vindt. Maar ik snap je punt. Maar ja wat doe je eraan? Dan moet je maar wel met zon iemand gaan, want stel je voor over 5 of 10 jaar ziet hij/zij er totaal anders uit?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen idee gewoon zo'n random transformatie.
Stel je voor je zit bij hem op school en je hebt hem ooit afgewezen. Shit als hij op dit tempo doorgaat ziet hij er op z'n 50e uit als een of andere halfgrijze god en zingt hij 'fly me to the moon' voor je met een lichtdoorrookte stem.
I don't even...
Nee joh altijd voor de 10+ van nu gaan kunt het altijd uitmaken als ze er een potje van maken tochquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat stel ik mij me niet voor als je het niet erg vindt. Maar ik snap je punt. Maar ja wat doe je eraan? Dan moet je maar wel met zon iemand gaan, want stel je voor over 5 of 10 jaar ziet hij/zij er totaal anders uit?
precies.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee joh altijd voor de 10+ van nu gaan kunt het altijd uitmaken als ze er een potje van maken toch![]()
[ afbeelding ]
dat klinkt niet erg vol vertrouwenquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef Robophatt het volgende:
Mijn haar wordt zo mooi woensdag. Hoop ik
Kan bij mij altijd twee kanten op, of ik kom echt thuis vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat klinkt niet erg vol vertrouwen
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef Robophatt het volgende:
Mijn haar wordt zo mooi woensdag. Hoop ik
SPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pic van je haarquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan bij mij altijd twee kanten op, of ik kom echt thuis van![]()
![]()
of
![]()
![]()
![]()
Heb nogal lastig haar
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ga je doen?Ik vind dat mooooiSPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die krullen echt of heb je die gemaakt?
Nou wil ze bruin/rood ombre maar met een superklein verschil maar omdat ik krullen heb en het anders echt lelijk wordt. Maar heb ze nu al heel lang rood en ben dat moe.
Zoiets zeg maar, maar dan nog een iets kleiner verschil."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Zoekt en gij zult vindenquote:
Echt hequote:
Gemaakt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vind dat mooooiZijn die krullen echt of heb je die gemaakt?
Nou wil ze bruin/rood ombre maar met een superklein verschil maar omdat ik krullen heb en het anders echt lelijk wordt. Maar heb ze nu al heel lang rood en ben dat moe.
[ afbeelding ]
Zoiets zeg maar, maar dan nog een iets kleiner verschil.
Nicequote:Op zaterdag 7 december 2013 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Gemaakt.
Maar klinkt wel mooi hoor, denk dat dat wel lukt.
Ja zakt ineens helemaal uit gewoon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk dat je haar er echt precies zo uit komt te zien als op die foto.
Ohquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zakt ineens helemaal uit gewoon.
Gaat om de kleur niet om het model
Kksarcast.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk dat je haar er echt precies zo uit komt te zien als op die foto.
Stijl haar vind ik vaak ook best wel saai. Slag is gewoon het beste.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nicedaarom ben ik altijd zo jaloers op mensen met stijl haar. Vriendin van me ook, die heeft van dat belachelijk lange The Hills haar.
Ja zei mijn kapster (goede vriendin) ook en zij zal het wel weten
Ja bedoel ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Stijl haar vind ik vaak ook best wel saai. Slag is gewoon het beste.
Oh hehe.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bedoel ikDat je onderin van die mooie grote slagen hebt. Zo mooi he
Ik vind haar nogal snel stijlquote:
Hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:45 schreef Robophatt het volgende:
Mijn out of bed hairLijk ik op m'n UI
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:45 schreef Robophatt het volgende:
Mijn out of bed hairLijk ik op m'n UI
[..]
Wat ga je doen?Had je je Dani make-up niet gedaan?SPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Pepernoten in KL?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
vond je het discriminerend?quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:42 schreef krioro het volgende:
Ah, eindelijk die stomme zwarte piet header weg.
In augustus begint hetzelfde riedeltje weerquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:42 schreef krioro het volgende:
Ah, eindelijk die stomme zwarte piet header weg.
[..]
Wat ga je doen?Leuk srsSPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]
Wat ga je doen?SPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STYLE G46001G2? Van je sma? Wel een vieze behaarde klauw heb je manquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:45 schreef Chocolatebear het volgende:
gvd Sint Nicholaas is goed voor me geweest dit jaar.
[ afbeelding ]
En hoe zijn je benen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mannen met behaarde armen.
[ afbeelding ]
dat guess collection klokje had ik al. Talkin bout dat there Swarovski om m'n vinger.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
STYLE G46001G2? Van je sma? Wel een vieze behaarde klauw heb je man.
[ afbeelding ]
Oh dat is nog wel prima.quote:
Swarovski, altijd goedquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat guess collection klokje had ik al. Talkin bout dat there Swarovski om m'n vinger.
Haha iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel prima.
Zou raar zijn als die minimaal behaard zijn en net als supergladde zachte vrouwenbenen aanvoelen.
Je broeken standaard een maat groter kopen omdat anders die pels van je er niet in pastquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Je zou m'n benen moeten zien dwc
Zodra ik m'n Swarovski armband ook heb ga ik die ring rechts dragen rrrrrrrquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Swarovski, altijd goed. Linkerhand is wel gay, though.
[..]
Haha idd. Ik zou dan gaan wielrennen om het nog enigszins te kunnen verantwoorden
.
[..]
Je broeken standaard een maat groter kopen omdat anders die pels van je er niet in past.
Cockring bwohquote:
Iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mannen met behaarde armen.
[ afbeelding ]
lol zo vrouwelijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddzijn nog niet evolved. Nieuwetijdse indigo mensen hebben dat nauwelijks
nee, jij vast wel zeker?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:58 schreef Chai het volgende:
Jullie hebben vast geen pyjama's of wel?
Stfu.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:01 schreef Salatrel het volgende:
Of veer inschakelen als hulplijn bij weekend miljonairs
JA EN WAT LACH JIJ NOU WEER?quote:
Zag voor me dat de vraag luidde van 'op welke manier wordt je het liefst gepijpt', en dan jou inschakelen als hulplijnquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:58 schreef Chai het volgende:
Jullie hebben vast geen pyjama's of wel?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag voor me dat de vraag luidde van 'op welke manier wordt je het liefst gepijpt', en dan jou inschakelen als hulplijn.
Nee hoor, jij hebt gewoon een leuke kindertijd gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik weet de naam van deze... erg he
dat ga ik zeker niet ontkennenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt gewoon een leuke kindertijd gehad.
beter een kut gif dan gif in je ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
beter een kut gif dan gif in je ....En dan heb je kramp in je rechterhand of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, wat een fijne, smalle, gladde vrouwenhandjes heb jij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
STYLE G46001G2? Van je sma? Wel een vieze behaarde klauw heb je man.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde liefdesnectarquote:
Gvd Frank, thanks hèquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een fijne, smalle, gladde vrouwenhandjes heb jij.
nee flauwe humorquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan heb je kramp in je rechterhand of zo?
Is momenteel geen liefdesnectar.. Hoewel.. Rood is het wel, dus eigenlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hueheueheuheh iewlquote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Oh, het was niet zo zeer lullig bedoeld hoor (al komt het misschien geschreven wel zo over) maar het viel me op, misschien komt het ook door het contrast met de klauwen van Chocolate~ erboven.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is momenteel geen liefdesnectar.. Hoewel.. Rood is het wel, dus eigenlijk...Jezus te paard wat een smeerlap ben je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Haha, vergeleken met zijn kolenschoppen heb ik wel verzorgde wijvenhanden jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, het was niet zo zeer lullig bedoeld hoor (al komt het misschien geschreven wel zo over) maar het viel me op, misschien komt het ook door het contrast met de klauwen van Chocolate~ erboven..
hou je niet van varen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus te paard wat een smeerlap ben je ook![]()
.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is momenteel geen liefdesnectar.. Hoewel.. Rood is het wel, dus eigenlijk...Haha gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus te paard wat een smeerlap ben je ook![]()
.
Haha.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ook wel balen, gisteren met sinterklaas een vibo gekregen en m'n vriend een cockring![]()
Konden we het niet eens gebruiken
De Rode Zee bevaren moet je doen, geen beschrijvende literatuur over lezenquote:
Het dichtste dat ik ooit bij een cockring kwam was zo'n Durex Play unitquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ook wel balen, gisteren met sinterklaas een vibo gekregen en m'n vriend een cockring![]()
Prop hem dan in Satans gaatje (quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha
Hehehequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het dichtste dat ik ooit bij een cockring kwam was zo'n Durex Play unit.
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:
Helemaal niet. Vind het gewoon leuk om te manipuleren en bij haar is dat gewoon heel gauw effectief.quote:
Jouw manier van manipuleren is lachwekkend. Foto, alstjeblieft? Ahh toe nou. Kom op. Je hebt toch niks beters te doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet. Vind het gewoon leuk om te manipuleren en bij haar is dat gewoon heel gauw effectief.
Nee heb ik niet. En ook niet op mn schoudersquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
lol zo vrouwelijk![]()
Je hebt zeker ook geen rughaar.
inb4 2NutZ met 'haha zie je wel hij duikt op als z'n naam wordt genoemd'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef VeerEli het volgende:
dWc still around? Weet jij wat alla kondre is?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 2NutZ met 'haha zie je wel hij duikt op als z'n naam wordt genoemd'.
Alle landen?
ik ben aan het werk. Althans ik eet met variërend uitzicht een krentenbol met kaas en drink cappuccino.quote:
Ik ga op mijn vuilnisbelt liggen wegrotten. Beetje film kijken en de rotzooi nog groter maken.quote:
Klinkt als een zware avondquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben aan het werk. Althans ik eet met variërend uitzicht een krentenbol met kaas en drink cappuccino.
Ja ik ga denk ik ook maar een film kijken. Laatst de helft van My Best Friend's Wedding gekekenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga op mijn vuilnisbelt liggen wegrotten. Beetje film kijken en de rotzooi nog groter maken.
Haha ja ik had ook ib4 moeten zeggenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, jij duikt ook daadwerkelijk op als je naam wordt genoemd!
Had je nu maar een...quote:
Och, werk... treinen rijden zelden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben aan het werk. Althans ik eet met variërend uitzicht een krentenbol met kaas en drink cappuccino.
Oh. Maar het wordt op een feest als thema gegeven, inclusief dress code..quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 2NutZ met 'haha zie je wel hij duikt op als z'n naam wordt genoemd'.
Alle landen?
quote:
Internationaal thema oid? Doe 's foto?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. Maar het wordt op een feest als thema gegeven, inclusief dress code..
Nalevering? Ik weet nergens van. Pollo trouwens. Kijk maar uit dat Djeez dit niet leest. Komt zo op de FPquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Internationaal thema oid? Doe 's foto?
Dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Robophatt het volgende:
Hoe de fuck komen die tags op tinypic
Is geen foto van, anders had ik de stijl wel een beetje kunnen inschattenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Internationaal thema oid? Doe 's foto?
Ja iemand heeft bij mij ook tags in lopen vullenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nalevering? Ik weet nergens van. Pollo trouwens. Kijk maar uit dat Djeez dit niet leest. Komt zo op de FP
[..]
Dat doe ik ook wel eenslaatst nog bij een van dur
Tags: van mij, called it, jammer jongens doei.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja iemand heeft bij mij ook tags in lopen vullen
Haha mooi. Gebeurt altijd met tinypic foto'squote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja iemand heeft bij mij ook tags in lopen vullen
Ja ik zag het wel eens bij een foto van Braddiequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha mooi. Gebeurt altijd met tinypic foto's
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tags: van mij, called it, jammer jongens doei.
Voetbalquote:
Hij heeft anders wel gelijk hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk hoor
quote:
Hoewel gunstiger voor Ajax dat Vitesse verliest hoop ik ergens dat PSV weer verliest, kan altijd erg genieten van drama in Eindhoven.quote:
quote:
Gelijkspelletje anders, dan op doelsaldo bovenaan geloof ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel gunstiger voor Ajax dat Vitesse verliest hoop ik ergens dat PSV weer verliest, kan altijd erg genieten van drama in Eindhoven.
Je had voetbal kunnen kijken met Frank en mijquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]Zo verdrietig
en ik had al geen invulling van m'n zaterdag avond
[ afbeelding ]
Helemaal niemand heeft er iets aan als ik voetbal ga kijken. Kan nog beter vrouwenbillen kijken daar heb ik iig een mening over.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelijkspelletje anders, dan op doelsaldo bovenaan geloof ik
[..]
Je had voetbal kunnen kijken met Frank en mij
Zolang het niet op wannabi achtige wijze is mag jij vanavond wel vrouwenbillen kijkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Helemaal niemand heeft er iets aan als ik voetbal ga kijken. Kan nog beter vrouwenbillen kijken daar heb ik iig een mening over.
Nah, mirin, hoef verder niks van vrouwen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zolang het niet op wannabi achtige wijze is mag jij vanavond wel vrouwenbillen kijken
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Helemaal niemand heeft er iets aan als ik voetbal ga kijken. Kan nog beter vrouwenbillen kijken daar heb ik iig een mening over.
Rebecca Black?quote:
Wat heb jij op?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
Aaaaaaah kenki kenki kenijiujjkkhdhshjajdjf
Of uit verveling of uit spanning vreet ik nogal vaak van die borrelnootjes, gevulde eieren en drink ik veel bier. Dus als jij een gezond paar benen hebt kunnen we én een mening geven over vrouwenbillen én we zijn voorzien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
teen gestoten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
Aaaaaaah kenki kenki kenijiujjkkhdhshjajdjf
Deze man kent wel z'n klassiekersquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef remi1986 het volgende:
Ondertussen bij Chai op de boerderij
Oh dat kan wel. Ik vind het serieus wel leuk om eten en bier te halen enzo als er iets op tv is wat me niet interesseert.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of uit verveling of uit spanning vreet ik nogal vaak van die borrelnootjes, gevulde eieren en drink ik veel bier. Dus als jij een gezond paar benen hebt kunnen we én een mening geven over vrouwenbillen én we zijn voorzien.
jaja zo maken ze ze niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze man kent wel z'n klassiekers.
wow murrie is niet te merkenquote:
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rebecca Black?Na Friday nu ook Saturday?
Amerikaanse kutpop?
Met d'r rare smoel?
Srs?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shiiiit negerquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef remi1986 het volgende:
Ondertussen bij Chai op de boerderij
ok omwquote:
quote:
is het niet een beetje laat voor ontbijt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
In dubio of ik wel of geen gebakken ei met kaas en cervelaatworst ga maken....
Muntje opgooien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
Gebakken ei alleen als ontbijt etenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het niet een beetje laat voor ontbijt?
Meh.. Ik beslis liever zelf dan het uit handen te geven.quote:
of lunch jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gebakken ei alleen als ontbijt eten
ik zie het zo .. als je het nou maakt, heb je altijd de optie om het niet op te eten. Nu heb je niksquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
Meh.. Ik beslis liever zelf dan het uit handen te geven.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
Dat gaf je natuurlijk al uit handen toen je besloot jouw dubio in een SC te plaatsen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh.. Ik beslis liever zelf dan het uit handen te geven.
Als ik honger heb, dan kaan ik alles wat ik lekker vind gewoon weg. En bij gebrek aan beter in huis is dit ook 1 van de weinige optiesquote:
Nee hoor. Ik bepaal alsnog zelfquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat gaf je natuurlijk al uit handen toen je besloot jouw dubio in een SC te plaatsen.
Ok dan heheehquote:
in dat geval: doe hetquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik honger heb, dan kaan ik alles wat ik lekker vind gewoon weg. En bij gebrek aan beter in huis is dit ook 1 van de weinige opties
Gewoon op kanen die zooi.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik honger heb, dan kaan ik alles wat ik lekker vind gewoon weg. En bij gebrek aan beter in huis is dit ook 1 van de weinige opties
Ligt aan zijn werk, mij kun je bijvoorbeeld wel een plezier doen met een exclusieve stropdas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef VeerEli het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideetjes om te geven aan een man? Ter gelegenheid van 6 jarige relatie
Weet nog niet of ik wel wat ga geven, maar zit er aan te denken maar kan geen flikker bedenken.
Inb4 blowjob, bier, open sterretje enz enz
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef VeerEli het volgende:
Inb4 blowjob, bier, open sterretje enz enz
Mja dat begrijp ik, maar ik kan voor hem persoonlijk dus geen reet bedenken. Nou ben ik daar sowieso al een kneus in, vind het altijd lastig. Maar wil zo graag iets geven, gewoon, als gebaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt aan zijn werk, mij kun je bijvoorbeeld wel een plezier doen met een exclusieve stropdas.
Als hij van whiskys of cognacs houdt dan kun je bijv een exclusieve geven. Daarna moet je het natuurlijk zelf vorm (of hij, kan ook) geven. Maar cadeaus verschillen van persoon tot persoon.
What the fuck denk jij dat het budget is gek. Meneer heeft net vorige week Timberlands voor z'n verjaardag gekregen van me, en we vieren ook al kerst straks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Horloge, Xbox One/PS4 (hij zal je trouwen), games, nieuwe fles van z'n geurtje, sneakers, lapdance incl. kk geil setje
pak jezelf inquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the fuck denk jij dat het budget is gek. Meneer heeft net vorige week Timberlands voor z'n verjaardag gekregen van me, en we vieren ook al kerst straks.![]()
Daarom is 20 dec ook zo'n kut datum![]()
PS4 mag hij lekker zelf gaan kopenDenk even aan een iets bescheidener cadeau, dWc. Je kan het.
Vertel mij wat, zij is de 10e jarigquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the fuck denk jij dat het budget is gek. Meneer heeft net vorige week Timberlands voor z'n verjaardag gekregen van me, en we vieren ook al kerst straks.![]()
Daarom is 20 dec ook zo'n kut datum![]()
PS4 mag hij lekker zelf gaan kopenDenk even aan een iets bescheidener cadeau, dWc. Je kan het.
Ja, budget als in, geen PS4 van 400 euroquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:08 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb geen idee Veer, nog nooit een relatie zo lang volgehoudenZou als je een budget hebt gewoon iets heel persoonlijks doen.
Een CDquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vertel mij wat, zij is de 10e jarig. Een CD dan?
![]()
Of een CR7 boxershorthttp://tinyurl.com/ocy5x28 (even tinyurl want hele link lukt niet)
[ afbeelding ]
¤30, klaar, geen dank.
Die wil ik serieusquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vertel mij wat, zij is de 10e jarig. Een CD dan?
![]()
Of een CR7 boxershorthttp://tinyurl.com/ocy5x28 (even tinyurl want hele link lukt niet)
[ afbeelding ]
¤30, klaar, geen dank.
Is het nou een kerel of wilt 'ie een symbolisch liefdesdingquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef VeerEli het volgende:
hahahahaha een boxershort![]()
![]()
Hier lieverd, omdat we 6 jaar samen zijn en ik wil laten weten hoeveel ik nog steeds van je hou: alsjeblieft, een BOXERSHORT![]()
![]()
Snap jequote:
Wat is daar zo bijzonder aan danquote:
Vind het ook geen raar cadeau.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het nou een kerel of wilt 'ie een symbolisch liefdesding.
[..]
Snap je! Ik zou 'm ook wel rocken, sterker nog, ik ga 'm vragen voor kerst
.
Dan verzin je wat anders origineels, het hoeft niet altijd veel geld te kosten om leuk te zijn. Jij kent hem het beste dus ja, meer kan ik er ook niet van maken, jij weet vast wel waar je 'm een plezier mee doet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja dat begrijp ik, maar ik kan voor hem persoonlijk dus geen reet bedenken. Nou ben ik daar sowieso al een kneus in, vind het altijd lastig. Maar wil zo graag iets geven, gewoon, als gebaar.
Hahahahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het nou een kerel of wilt 'ie een symbolisch liefdesding.
CR7 doh. Ik kreeg toch nog een cadeau van jou?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat is daar zo bijzonder aan dan
Ja, met zijn piemel in mijn mond, maar dat vind ik iets te cliché.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan verzin je wat anders origineels, het hoeft niet altijd veel geld te kosten om leuk te zijn. Jij kent hem het beste dus ja, meer kan ik er ook niet van maken, jij weet vast wel waar je 'm een plezier mee doet.
Ja maar dan wel iets wat ik ken niet een of andere wazige boxershort waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CR7 doh. Ik kreeg toch nog een cadeau van jou?
Laat je lippen opspuiten voor extra plaisierquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, met zijn piemel in mijn mond, maar dat vind ik iets te cliché.
Het gaat toch om mij?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar dan wel iets wat ik ken niet een of andere wazige boxershort waar ik nog nooit van gehoord heb.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Laat je lippen opspuiten voor extra plaisier
Christiano Ronaldoquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat toch om mij?
Ken je CR7 niet?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEE. Als het nou aan een fatsoenlijke man gekoppeld was had ik je hem met plezier gegeven. Maar nu NEE.
Jij vindt het te cliché. Nu zeg ik niet dat je hem per se een pijpbeurt moet geven om het leuk te maken maar denk niet vanuit jezelf en (probeer) je te verplaatsen in hem. Als hij het leuk vindt en jij cliché, dan is het maar zo, makkelijk en dan voor de persoon leuk komt altijd beter over dan gekunsteld moeilijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, met zijn piemel in mijn mond, maar dat vind ik iets te cliché.
Mijn boxers passen prima.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Robophatt het volgende:
Wil je hier geen boxershort van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |