De ervaring leert dat als enige nuchter zijn tussen een zooi dronken mensen niet bepaald een succes is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan ook aan de spa blauw als je uitgaat
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik heb die regelmaat echt nodig en moet ook gewoon genoeg te doen hebben op een dag anders word ik gewoon lui. Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik vakantie niet zoveel aan vind.
Ik beslis zelf wel hoe hard ik daarover miep. Alsof ik de enige ben die drinkt en daar de dag erna last van heeft. Dat is al een van de redenen waarom ik lang niet elke week meer ga.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan ook niet miepen als je dagen erna brak bent
En dit inderdaad. Mijn vrienden zijn van die types die echt flink door drinken, leuk om daar nuchter tussen te staanquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ervaring leert dat als enige nuchter zijn tussen een zooi dronken mensen niet bepaald een succes is.
[..]
Dat heb ik ook.
klopt over het algemeen wel ja. Al ben ik geregeld de Bob wat ik ook helemaal niet erg vind. Heb mij vorige winter kapot gelachen, omdat kameraad van mij met zijn bek in de sneeuw in slaap was gevallen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ervaring leert dat als enige nuchter zijn tussen een zooi dronken mensen niet bepaald een succes is.
Wow, kan die aftakeling zo hard gaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik heb die regelmaat echt nodig en moet ook gewoon genoeg te doen hebben op een dag anders word ik gewoon lui. Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik vakantie niet zoveel aan vind.
Nou ik ben net 24 en als ik op zaterdag uitga voel ik het maandag ook nog echt belachelijk. Ik droom vaak dat ik dan dorst heb en die dorst niet kan bevredigen en dan word ik inderdaad wakker met nadorst. En hoofdpijn.
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, kan die aftakeling zo hard gaan
veel water drinken als je thuiskomt kan al heleboel schelenquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaHet gebeurde bij mij echt van de ene op de andere week ofzo. Ene week was er niks aan de hand, de week erop werd ik wakker en dacht ik dat ik voor de trein gesprongen was zoveel pijn overal. Volgens mij was ik toen 22 ofzo.
Nu ben ik aan het wachten tot ik ineens dik word en rimpels krijg
Ja is ook altijd de insteek maar dan heb ik één glas lees en krijg ik niks meer weg en ga ik maar gewoon slapenquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
veel water drinken als je thuiskomt kan al heleboel schelen
Als je niet zo'n fan van zonnen bent valt de vorming van rimpels vaak wel mee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaHet gebeurde bij mij echt van de ene op de andere week ofzo. Ene week was er niks aan de hand, de week erop werd ik wakker en dacht ik dat ik voor de trein gesprongen was zoveel pijn overal. Volgens mij was ik toen 22 ofzo.
Nu ben ik aan het wachten tot ik ineens dik word en rimpels krijg
Helaas doe ik dat wel graag, al moet ik zeggen dat ik daar ook steeds voorzichtiger mee word. Hoorde dat het ook helpt om je gewoon standaard met zonnebrandcreme in te smeren (dus ook als je gewoon naar buiten gaat en in de winter, hoewel het laatste me overdreven lijkt)quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je niet zo'n fan van zonnen bent valt de vorming van rimpels vaak wel mee.
Oooohhh danquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook altijd de insteek maar dan heb ik één glas lees en krijg ik niks meer weg en ga ik maar gewoon slapen![]()
Moet zeggen dat ik de laatste tijd maar ben overgestapt op pils. Als ik een beetje braaf blijf en niet van alles door elkaar ga drinken valt het allemaal wel mee. Ben normaal gesproken meer van de mixjes en wijn, maar wijn drinken met uitgaan is vragen om problemen (altijd smerig) en mixjes zijn levensgevaarlijk (vooral als je allemaal verschillende drinkt). En ik moet gewoon niet gaan shotten
Moet ook zeggen dat ik echt aardig veel kan drinkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oooohhh dan
Ja eigen schuld sukkeltje. Uitdroging is pijn lijden.
yep, (sterke) drank slaat meestal later pas inquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook altijd de insteek maar dan heb ik één glas lees en krijg ik niks meer weg en ga ik maar gewoon slapen![]()
Moet zeggen dat ik de laatste tijd maar ben overgestapt op pils. Als ik een beetje braaf blijf en niet van alles door elkaar ga drinken valt het allemaal wel mee. Ben normaal gesproken meer van de mixjes en wijn, maar wijn drinken met uitgaan is vragen om problemen (altijd smerig) en mixjes zijn levensgevaarlijk (vooral als je allemaal verschillende drinkt). En ik moet gewoon niet gaan shotten
Haha als enige nuchter zijn tussen allemaal dronken vrienden/collega's is soms echt grappig inderdaad. Een collega van mij ging op een avondje na een feest van m'n werk ineens midden op de weg liggen en heeft hij samen met nog een collega een winkelwagentje uit een tuin proberen te stelen, lachte me echt kapotquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt over het algemeen wel ja. Al ben ik geregeld de Bob wat ik ook helemaal niet erg vind. Heb mij vorige winter kapot gelachen, omdat kameraad van mij met zijn bek in de sneeuw in slaap was gevallen.
Ja altijd leuk als ik met m'n 18jarige naamgenoot opstap ga. Zij sleept me mee van bar naar bar om overal een paar shotjes te drinken, aangeschoten-ik vindt dat een geweldig idee en bij de laatste bar klappen ze er ineens allemaal tegelijk in. Zo voelt het in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
yep, (sterke) drank slaat meestal later pas in
tja, daar kies je zelf voor. Als ik niks wil, of denk genoeg gehad te hebben, kunnen mijn vrienden hoog of laag springen..ik neem dan een cola of red bull.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja altijd leuk als ik met m'n 18jarige naamgenoot opstap ga. Zij sleept me mee van bar naar bar om overal een paar shotjes te drinken, aangeschoten-ik vindt dat een geweldig idee en bij de laatste bar klappen ze er ineens allemaal tegelijk in. Zo voelt het in ieder geval
Jij doet net alsof ik er een enorm probleem van maak, lekker belerend zo. Ik ben gewoon gigantisch impulsief en zeker als ik gedronken heb. Heeft vaak memorabele avonden opgeleverd, die waren de kater ook wel waard. Alleen de laatste tijd is de kater groter dan het plezier was (wat voor een groot gedeelte ligt aan het geringe plezier) dus dan blijf ik net zo lief thuis of bier.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja, daar kies je zelf voor. Als ik niks wil, of denk genoeg gehad te hebben, kunnen mijn vrienden hoog of laag springen..ik neem dan een cola of red bull.
ik geef alleen een reactie op wat jij zegt hoor. Probeer alleen maar aan te geven hoe het ook kan..Maar goed, laten we er maar over ophouden. Koffie?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij doet net alsof ik er een enorm probleem van maak, lekker belerend zo. Ik ben gewoon gigantisch impulsief en zeker als ik gedronken heb. Heeft vaak memorabele avonden opgeleverd, die waren de kater ook wel waard. Alleen de laatste tijd is de kater groter dan het plezier was (wat voor een groot gedeelte ligt aan het geringe plezier) dus dan blijf ik net zo lief thuis of bier.
Lust ik niet, zit aan de thee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik geef alleen een reactie op wat jij zegt hoor. Probeer alleen maar aan te geven hoe het ook kan..Maar goed, laten we er maar over ophouden. Koffie?
Wat vind je van chai theequote:Op zaterdag 7 december 2013 09:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lust ik niet, zit aan de thee.
Goeie smaak trouwens van de AH, grapefruit chilipeperGroene / witte thee gemengd.
Ik moest lachen, blozen isquote:
en ik ben weer niet zo'n theedrinker..maar proost dan maarquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lust ik niet, zit aan de thee.
Goeie smaak trouwens van de AH, grapefruit chilipeperGroene / witte thee gemengd.
wie is dat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:13 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch helemaal niet manIs z'n fairy godmother langsgekomen ofzo. Heeft sowieso voor de klok 12 uur sloeg z'n prinsesje geneukt een andere mogelijkheid kan ik niet bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |