Naast dat dom geschreven bericht is die Turk wel gek in z'n hoofdquote:Salih Türker heeft een Algemeen Fondskaart getrokken. Maar dan in het dagelijkse leven. Dat wil dus zeggen: irl (voor de jongeren onder ons). Salih heeft 'een vergissing van de bank in uw voordeel'. De man nam 10.000 euro op bij een ABN Amro te Amsterdam, maar kreeg 30.000 euro in handen.
Erg prettig. Vooral gezien het feit dat er op de afschriften alleen een opname van 10.000 euro te lezen was.
Maar Salih moest misschien gedacht hebben dat eerlijkheid het langst duurt en heeft de te veel ontvangen euro's teruggebracht bij het filiaal aan de Apollolaan. Als dank werd hij met een vers boeketje bloemen naar huis gestuurd.
Man ontvangt gratis 20.000 euro
Eerlijke mensenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Naast dat dom geschreven bericht is die Turk wel gek in z'n hoofd![]()
.
Zag trouwens wel een nieuwe ING-pinautomaat in AH, ziet er een stuk nieuwer uit en je ziet jezelf in de weerspiegeling van die cameralens aan de bovenkant ervanquote:
kkquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Dure bloemenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
ze lieten het filmpje net zien bij RTL Late Night.. Helaas dus welquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is die wel echt of is die net zo echt als die Paris Hilton tweet?
Mankeert niets aan, de dag is allang en breed begonnen.quote:
Ja ik ben meestal vroeg op maar ik had me vandaag voorgenomen lekker uit te slapen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mankeert niets aan, de dag is allang en breed begonnen.
Dan is het wel vervelend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben meestal vroeg op maar ik had me vandaag voorgenomen lekker uit te slapen.
Edit: gisteren voorgenomen*
Ja zo ongeveer. Meestal sta ik om een uur of 7 op (afstudeerjaar, dus zo goed als geen vaste tijden). Vind het op zich wel prettig, heb ik tenminste wat aan m'n dag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het wel vervelend.
Misschien heb je hetzelfde als ik, doordeweeks moet ik er altijd zo kwart over 6, half 6 uit en daar raak je zo aan gewend dat je automatisch vroeg wakker wordt (tenzij alcohol gedronken maar daar wordt je ook niet bepaald frisser door wakker).
Vaste tijden in de zin van wat regelmaat vind ik zelf altijd wel prettig. Daarnaast heb ik altijd dat ik me prettiger en fitter voel als ik er op tijd uitga dan tot laat in bed blijf liggen zoals soms in een vakantie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Meestal sta ik om een uur of 7 op (afstudeerjaar, dus zo goed als geen vaste tijden). Vind het op zich wel prettig, heb ik tenminste wat aan m'n dag.
Ja met alcohol op word ik meestal rond half 10 wakker en dan zou ik graag doorslapen maar dat lukt dan helaas meestal niet
Ja ik heb die regelmaat echt nodig en moet ook gewoon genoeg te doen hebben op een dag anders word ik gewoon lui. Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik vakantie niet zoveel aan vind.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vaste tijden in de zin van wat regelmaat vind ik zelf altijd wel prettig. Daarnaast heb ik altijd dat ik me prettiger en fitter voel als ik er op tijd uitga dan tot laat in bed blijf liggen zoals soms in een vakantie.
Ben er meestal ook 2 dagen gebroken van dus doe ik zelden meer, ik word dan meestal wakker of om te pissen of van de nadorst. Nooit zo heel prettig.
je kan ook aan de spa blauw als je uitgaatquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik heb die regelmaat echt nodig en moet ook gewoon genoeg te doen hebben op een dag anders word ik gewoon lui. Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik vakantie niet zoveel aan vind.
Nou ik ben net 24 en als ik op zaterdag uitga voel ik het maandag ook nog echt belachelijk. Ik droom vaak dat ik dan dorst heb en die dorst niet kan bevredigen en dan word ik inderdaad wakker met nadorst. En hoofdpijn.
Oh maar ik drink graag. Moet gewoon niet te vaak aan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan ook aan de spa blauw als je uitgaat
dan ook niet miepen als je dagen erna brak bentquote:Op zaterdag 7 december 2013 08:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh maar ik drink graag. Moet gewoon niet te vaak aan.
En aan de spa blauw is hier sowieso niet echt een optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |