Cadeau-advies van Murdera aannemenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
bro pls. Tranen in mijn ogen. Koop eennecht horloge voor haar. Doe het gelijk goed..
als je anaal ontvangt en mijn btcs goed lopen, dealquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Koop je een Sub en/of Speedmaster voor me als we fwbs worden?
Naja als ze dat allebei leuk vinden is dat toch een mooie win-win situatie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Huiswerk van een chick maken in ruil voor seks ook, maar dWc overschrijdt graag grenzen.
we hebben het over horloges hequote:Op vrijdag 6 december 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cadeau-advies van Murdera aannemen. Dat is als sekstips van Modus, of afvaltips van Chloro.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
we hebben het over horloges he
Dat is als advies van chai over paardenpenis, of advies van choco over eten, of yuri over kapsels
hoeft ook niet duur te zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Spaar eerst voor een Audemars voor mezelf, dan pas kijk ik verder
.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:01 schreef Salatrel het volgende:
Of veer inschakelen als hulplijn bij weekend miljonairs
Eerst nog een Breitling.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
Niet rolex kopen
Wat ben jij voor skeere tata?
Ja, is goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
Zal even zoeken welke ik ookalweer voor mn moeder had gekocht als je wil?
.
I'm in love.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
Niet rolex kopen
Wat ben jij voor skeere tata?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
Schone lakens, kan vas wel gebruiken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:07 schreef Murdera het volgende:
Verder wel terecht btw, moet ook een kadootje gaan zoeken voor een chickgeen idee wat ik moet doen
Waarom moet je gelijk zo denken?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ebah en mijn moedertraumas for life
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Schone lakens, kan vas wel gebruiken.
Had jij niet eerst een ui met een clown erin?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is geen ass, dat is een verlengde rug.
heeft nu alleen een masker opquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een ui met een clown erin?
jij loopt echt jaren achter he?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Schone lakens, kan vas wel gebruiken.
Ik ken jequote:
neequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een ui met een clown erin?
Oh je bent een van de weinige fokkers die ik van username kenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij loopt echt jaren achter he?
[..]
Ik ken je
[..]
nee
dWc
Citizen EG3135-55A
Niet zo mooi trouwens, maar ze wilde persé een rechthoekige, en dan is het al een stuk moeilijker om wat degelijks te vinden.
wow. Maak ik zoveel indruk? Kan nooit goed zij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh je bent een van de weinige fokkers die ik van username ken
Ik bedoelde het positief.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow. Maak ik zoveel indruk? Kan nooit goed zij.
Maar je lakens verschonen doe je dus ook maar 1 keer in de 3 maanden?quote:
ahh zeg dat dan gelijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet verkeerd man. Maar deze past beter bij d'r armband ook.
Nee 2 maanden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar je lakens verschonen doe je dus ook maar 1 keer in de 3 maanden?
Ik laat ook boeren en drink bier als een vent.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Smeerkees. En ook al niet op hakken kunnen lopen.
Laat je ook scheetjes onder de lakens?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik laat ook boeren en drink bier als een vent.
quote:
Wajow heb een stiffaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel juistquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist niet dat je boeren laten bij een vrouw waardeerde?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gatverdamme. Had dat niet wat subtieler gekund?
nope, het had wel smeriger gekund, wil je dat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gatverdamme. Had dat niet wat subtieler gekund?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jawel juist! Dat maakt ze down 2 earth (
) en zo'n gevoel dat ze op d'r gemak is bij je enz.
Bier (met me) zuipen is ook een pluspunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |