Cadeau-advies van Murdera aannemenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
bro pls. Tranen in mijn ogen. Koop eennecht horloge voor haar. Doe het gelijk goed..
als je anaal ontvangt en mijn btcs goed lopen, dealquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Koop je een Sub en/of Speedmaster voor me als we fwbs worden?
Naja als ze dat allebei leuk vinden is dat toch een mooie win-win situatie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Huiswerk van een chick maken in ruil voor seks ook, maar dWc overschrijdt graag grenzen.
we hebben het over horloges hequote:Op vrijdag 6 december 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cadeau-advies van Murdera aannemen. Dat is als sekstips van Modus, of afvaltips van Chloro.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
we hebben het over horloges he
Dat is als advies van chai over paardenpenis, of advies van choco over eten, of yuri over kapsels
hoeft ook niet duur te zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Spaar eerst voor een Audemars voor mezelf, dan pas kijk ik verder
.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:01 schreef Salatrel het volgende:
Of veer inschakelen als hulplijn bij weekend miljonairs
Eerst nog een Breitling.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
Niet rolex kopen
Wat ben jij voor skeere tata?
Ja, is goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
Zal even zoeken welke ik ookalweer voor mn moeder had gekocht als je wil?
.
I'm in love.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
Niet rolex kopen
Wat ben jij voor skeere tata?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
Schone lakens, kan vas wel gebruiken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:07 schreef Murdera het volgende:
Verder wel terecht btw, moet ook een kadootje gaan zoeken voor een chickgeen idee wat ik moet doen
Waarom moet je gelijk zo denken?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ebah en mijn moedertraumas for life
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Schone lakens, kan vas wel gebruiken.
Had jij niet eerst een ui met een clown erin?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is geen ass, dat is een verlengde rug.
heeft nu alleen een masker opquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een ui met een clown erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |