My manquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey Vas, ik heb een potentiële lover voor je gevonden.
[..]
Denk dat je hetzelfde gedacht had als ik zo'n grap maakte, weeniequote:
Zelfs je paard is autistquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Werkt averechts, hij is erg verlegen.
Fuck dat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet verkochtweekend crash komt eraan
Lange termijn gaat het toch wel omhoog. Denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fuck dat.Zit er al een tijd in vast, verkoop niet onder de 40$, Dan doe ik gewoon een weekend niets. heb toch betere shit te doen dit weekend dan daytrading
Vannacht toevallig het 1e deel van het topic gelezen voordat ik in slaap vielquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey Vas, ik heb een potentiële lover voor je gevonden.
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Heb net even gevraagd, je moet eigenlijk gewoon tuinslang om de koker en dan met je hand erin.quote:
ja, FTC misschien niet maar LTC sowiesoquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lange termijn gaat het toch wel omhoog. Denk ik
Huh? Kan je dit ff painten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb net even gevraagd, je moet eigenlijk gewoon tuinslang om de koker en dan met je hand erin.![]()
Geen idee, heb dat nog nooit gedaan, krijg een trap dan volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, heb dat nog nooit gedaan, krijg een trap dan volgens mij.
Ik maak wel een keer een foto, want wil ook eerst zien hoe dat dan in zijn werk gaat voor ik daar zelf ga lopen graaien.In de winter ga ik dat sws niet doen, dadelijk vriest dat ding vast.
Hahaha moet je daar gaan ruiken of het stinktquote:Hoe vaak moet je nu de koker en de penis wassen?
Zo min mogelijk. Het is natuurlijk een heel gevoelig gebied en wassen zorgt voor irritatie wat weer voor de productie van meer smegma kan zorgen. Was dus alleen als het nodig is en dat kan sterk wisselen per paard! Mocht je paard heel vaak een vieze koker hebben of als de koker gezwollen is en/of erg vies ruikt bel dan ook je dierenarts. Dit duidt op een ontsteking en dat is erg vervelend op zich maar kan in ernstige situaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |