dat assquote:
gaat lastig worden. Allemaal landen die met warme klimaten omgaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Spanje chili en Australië zijn de tegenstanders
troep. Alleen de 1e. Weet ik nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wil 1 van deze van de Bijenkorf aan m'n fwb cadeau doen voor d'r bday, dunno welke nog.
[ afbeelding ]
#michaelkors #swarovski #baasfurrr
lelijke shitquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wil 1 van deze van de Bijenkorf aan m'n fwb cadeau doen voor d'r bday, dunno welke nog.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Rond 9.30 uur fietste het meisje naast haar vader die op de stoep liep. Op het Cornelis Troostplein werd zij aangereden door de vuilniswagen.
Er was veel paniek en geschreeuw. Ambulancepersoneel reanimeerde het meisje, maar in het ziekenhuis overleed ze aan haar verwondingen. Volgens de politie is het slachtoffer 'jonger dan tien', getuigen denken zes of zeven jaar.
quote:
Waarom fwb eigenlijk? Waarom niet exclusief?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Heb bindingsangstquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom fwb eigenlijk? Waarom niet exclusief?
Die teringzooi is zeker nog stervensduur ook?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb bindingsangst.
Wordt dat horloge overigens.
Een ring aan je fwb is wel een beetje not done volgens mijquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Shoutout naar de zus van Quintis (Ristie, red.)?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb bindingsangst.
Rib uit m'n lijf, maar Eva kwam uit de rib van Adam, dus het cirkeltje is rondquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die teringzooi is zeker nog stervensduur ook?
Hoezo? Het is geen verlovings/trouwringquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een ring aan je fwb is wel een beetje not done volgens mij
Dan komt het wel erg vriendje en vriendinnetje over. "Van wie heb je die ring?" "Oh gewoon, van een vriend."quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rib uit m'n lijf, maar Eva kwam uit de rib van Adam, dus het cirkeltje is rond.
[..]
Hoezo? Het is geen verlovings/trouwring.
Huiswerk van een chick maken in ruil voor seks ook, maar dWc overschrijdt graag grenzen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een ring aan je fwb is wel een beetje not done volgens mij
Alles behalve poep aan je piemel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Huiswerk van een chick maken in ruil voor seks ook, maar dWc overschrijdt graag grenzen.
YOLOquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alles behalve poep aan je piemel.
bro pls. Tranen in mijn ogen. Koop eennecht horloge voor haar. Doe het gelijk goed..quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb bindingsangst.
Koop je een Sub en/of Speedmaster voor me als we fwbs worden?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
bro pls. Tranen in mijn ogen. Koop eennecht horloge voor haar. Doe het gelijk goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |