kan wel, maar deze stijl vind ik gewoon super. Die serieuze nummers vind ik, op paar uitzonderingen na, gewoon minderquote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef cokeinjeairforce het volgende:
[..]
vond vanaf toen niet meer zo vet
komt uit relapse tijd toch
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef cokeinjeairforce het volgende:
battle? i'm too weeded to speak to
ik niet helaasquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef remi1986 het volgende:
I WANNA KNOW WHO DRIVES A BLACK MITSUBISHI !!!!!
Heb een stuk houtskool gekregen, had ik net nodig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Is iedereen gelukkig na pakjesavond?
de waarschuwing staat notabene op het portier van de vrachtwagenquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wow fietser onder vuilniswagen. Schijnt 12-jarig meisje te zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tijd en bevestiging heb je toch ook gewoon nodig?
Iemand die je eens in de drie maanden ziet en die dan alleen maar ongeinteresseerd op de bank gaat zitten fappen en effe lafjes zijn geval erin hangt, daar doe je het niet voor neem ik aan.
Lekker zonnetje, weinig wind?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:42 schreef Salatrel het volgende:
hi ha hondenweer. gelukkig hoef ik niet meer naar buiten vandaag
Hier ook. Zo nat dat hij nog hard omlaag valt ookquote:
ja nee dat is het enige wat mis is met die familie iddquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Best ziek als je nagaat dat het broer/zus is in die serie.
echt wel goed nat dus?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier ook. Zo nat dat hij nog hard omlaag valt ook
Ja, net geen regen dus 38459291 keer smerigerquote:
in heb liever gewoon 20 graden zonquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef Gridlok het volgende:
Heb toch liever natte regen dan natte sneeuw hoor.
Merk je toch niks van als je in de trein zit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in heb liever gewoon 20 graden zon
zo af en toe moet ik eens naar buitenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Merk je toch niks van als je in de trein zit.
Nou ik niet hoor, want in NL is dat dan gelijk weer zo benauwd, sjonge jonge.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je preuts ofzo?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik doe de gordijnen dicht, de kachel aan en broekje uit. Het weer kan me gestolen worden
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik doe de gordijnen dicht, de kachel aan en broekje uit. Het weer kan me gestolen worden
En natte chicks.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Gelijk heeft hijquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
ik was net trouwens bij de jumbo en daar waren uiteraard de sinterklaasartikelen in de aanbieding..... vent die een boodschappentas vol stond te laden met pepernoten
ik ben voorquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
BazenMalaria tegengaan, EN negers dwingen om zich te wassen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
BazenMalaria tegengaan, EN negers dwingen om zich te wassen
Heb jij dat nou echt van redelijk dichtbij gezien?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Rond 9.30 uur fietste het meisje naast haar vader die op de stoep liep. Op het Cornelis Troostplein werd zij aangereden door de vuilniswagen.
Er was veel paniek en geschreeuw. Ambulancepersoneel reanimeerde het meisje, maar in het ziekenhuis overleed ze aan haar verwondingen. Volgens de politie is het slachtoffer 'jonger dan tien', getuigen denken zes of zeven jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |