Dat gebeurt vanzelf als je controle loslaat. Dan trek je de ander naar je toe als een magneet. Dat is mijn ervaring. Mijn ex gaf mij genoeg bewegingsvrijheid, waardoor ik blij was zodra ik weer thuis was. Mijn gevoel ging weg toen hij overdreven zorgzaam (bemoeial) begon te worden. Heel stikkend voor een relatie zulke trekjes. Controlefreaks zijn niet sexy.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:51 schreef Seikcid het volgende:
Omdat de meeste mensen exclusiviteit en geborgenheid zoeken in een relatie, geen wipkip.
Welke controle? Bewegingsvrijheid geven? Zit je dan regelmatig vast in de kelder ofzo?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je controle loslaat. Dan trek je de ander naar je toe als een magneet. Dat is mijn ervaring. Mijn ex gaf mij genoeg bewegingsvrijheid, waardoor ik blij was zodra ik weer thuis was. Mijn gevoel ging weg toen hij overdreven zorgzaam (bemoeial) begon te worden. Heel stikkend voor een relatie zulke trekjes. Controlefreaks zijn niet sexy.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:52 schreef SJK het volgende:
Jij vindt het ontzettend geil dat veel vrouwen hem willen.
Dat laatste is waar maar je gaat er vanuit dat iedereen monogaam kan zijn. Dat is niet correct maar dat leer je vanzelfquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je controle loslaat. Dan trek je de ander naar je toe als een magneet. Dat is mijn ervaring. Mijn ex gaf mij genoeg bewegingsvrijheid, waardoor ik blij was zodra ik weer thuis was. Mijn gevoel ging weg toen hij overdreven zorgzaam (bemoeial) begon te worden. Heel stikkend voor een relatie zulke trekjes. Controlefreaks zijn niet sexy.
Ik ben zijn vriendin niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef Fascination het volgende:
Je wil even horen wat voor geweldige vriendin je wel niet bent?
Ik denk altijd diep. Daar verandert een week daten niets aanquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:01 schreef Diepvriez het volgende:
1 week aan het daten en al zulk diepe gedachten erbij hebben ??
Wat is dan het probleem? Je bent één van z'n sletjes en je vind het nog geil ook. Mooi toch?quote:
Het eisen van verantwoording, tijd, bevestiging in vorm van liefdesovertuiging en verbreken van contacten e.d. Zelfs eisen omtrent kleding en leefstijl.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Welke controle? Bewegingsvrijheid geven? Zit je dan regelmatig vast in de kelder ofzo?
Waar wil je nou precies een verklaring voor of antwoord op?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:45 schreef MaidensTower het volgende:
Hallo mensen,
Ik date ongeveer een week met een man die nogal in de smaak valt bij de vrouwen. Hij heeft er ook veel gehad. We hebben elke dag afgesproken (wat ik niet zo gewend ben, maar tjah, het klikt denk ik). Gisteren zei hij dat er een reden is waarom hij graag bij me is:
Zijn telefoon gaat vaak af en ongetwijfeld zitten daar scharrels tussen. Ik vraag er niet om. Hooguit meld ik dat ik zijn telefoon zojuist hebt gehoord. Ik vraag niet wie hij nog meer spreekt of waar ons contact heen gaat. Na heel wat dates, relaties en verloving weet ik dat die 'bevestiging' geen verandering brengt in het contact/relatie. Los daarvan: wie ben ik om verantwoording te vragen? Al ben ik zijn vriendin. Als hij bij mij is, waarom moet ik dan nog concurreren? Dit alles geldt ook andersom. Ik hou van mijn vrijheid en vind het wel fijn als een man zelfverzekerd is om mij die vrijheid te bieden.
Kunnen jullie verklaren waarom vrouwen én mannen daar een drama over kunnen maken? Weten ze wel wat voor effect dat heeft?
Haha ik heb geen probleem schat. Ik probeer de vrouwen waar hij het over heeft te begrijpen. Ik ben nooit zo extreem geweest. Hooguit dat ik wou dat ik iemand vriendin werd of iets. Maar ik heb nooit mannen om hun telefoon gevraagd of dingen geëist.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? Je bent één van z'n sletjes en je vind het nog geil ook. Mooi toch?
Aangepastquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar wil je nou precies een verklaring voor of antwoord op?
Of wilde je dit alleen even kwijt?
Je zegt 'gisteren zei hij dat er een reden is dat hij graag bij me is', daarna volgt een dubbele punt en vervolgens een vaag verhaal. Wát is die reden nou, concreet? En waar wil je nou precies de verklaring voor de je in de TT noemt?
Moet je ook niet vragen. Gewoon pakken als ze even niet oplettenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Haha ik heb geen probleem schat. Ik probeer de vrouwen waar hij het over heeft te begrijpen. Ik ben nooit zo extreem geweest. Hooguit dat ik wou dat ik iemand vriendin werd of iets. Maar ik heb nooit mannen om hun telefoon gevraagd of dingen geëist.
Je bent 12 en hebt een relatie met je vader achter de rug?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het eisen van verantwoording, tijd, bevestiging in vorm van liefdesovertuiging en verbreken van contacten e.d. Zelfs eisen omtrent kleding en leefstijl.
Dan kun jij het antwoord op je vraag toch gewoon zelf geven?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zeg er even bij dat ik niet altijd zo ben geweest (posthistory). Dat heb ik keihard moeten aflerenIk focus nu op mezelf, want daar heb ik controle over.
Tijd en bevestiging heb je toch ook gewoon nodig?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het eisen van verantwoording, tijd, bevestiging in vorm van liefdesovertuiging en verbreken van contacten e.d. Zelfs eisen omtrent kleding en leefstijl.
Wat is er extreem aan vragen wie hij aan de telefoon heeft?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Haha ik heb geen probleem schat. Ik probeer de vrouwen waar hij het over heeft te begrijpen. Ik ben nooit zo extreem geweest. Hooguit dat ik wou dat ik iemand vriendin werd of iets. Maar ik heb nooit mannen om hun telefoon gevraagd of dingen geëist.
"Diep"...quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik denk altijd diep. Daar verandert een week daten niets aan
Nou dan doe jij het toch hartstikke goed op het gebied van gezonde relaties! Ga zo door meid!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef MaidensTower het volgende:
Neuj, ik hoor en zie het vaker. Een vriendin van me is ook zo claimerig, waardoor haar vriendje soms afstand neemt en dan gaat ze drama veroorzaken
hou er rekening mee dat je enkel zijn kant van het verhaal krijgt. ik vind het persoonlijk vrij opvallend dat zo'n kerel dan een hele rits vrouwen heeft gehad als vriendin die allemaal op een gegeven moment (in zijn ogen) bezitterig en controlfreaky werden. dan ga ik me afvragen hoe dat dan zo kwamquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Vreemdgaan maar dat zou TS prima moeten vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:54 schreef simmu het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat je enkel zijn kant van het verhaal krijgt. ik vind het persoonlijk vrij opvallend dat zo'n kerel dan een hele rits vrouwen heeft gehad als vriendin die allemaal op een gegeven moment (in zijn ogen) bezitterig en controlfreaky werden. dan ga ik me afvragen hoe dat dan zo kwamwat deed hij dan dat zij allemaal opeens zulke trekjes kregen?
Volgens mij zit je gewoon erop te focussen hoe anderen in relaties zijn om zelf maar de bevestiging bij jezelf te zoeken dat je zo zelf niet bent.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef MaidensTower het volgende:
Neuj, ik hoor en zie het vaker. Een vriendin van me is ook zo claimerig, waardoor haar vriendje soms afstand neemt en dan gaat ze drama veroorzaken
dat zijn de ergsten!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:56 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is gewoon een super mooi wezen met brains en charme
en wat denk je dan dat dat zegt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:45 schreef MaidensTower het volgende:
Onlangs sprak ik een man die meent dat hij veel vrouwen heeft gedate die jaloers, hebberig en controlefreaks waren.
ah. een mooiboy. leer het nou eens. niet voor de mooiboy gaan, ducky is echt veel leukerquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:56 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is gewoon een super mooi wezen met brains en charmeIk begrijp die meiden wel ergens.
Ik vind jouw voorbeelden bepaald niet gezond klinken...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:49 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga nog niet in op alle reacties.
Wil even mededelen dat ik veel mannen heb gehad die issues hadden met mijn omgang met anderen, kleding, uitstraling. Op een zomerse dag had ik een supermooie jurk aan met decollete (niet cheap ofzo). Het had mij 70 euro gekost. We gingen serieus de stad in om kleding voor mij te halen!!!!Ook maakte ik wel eens mee dat een contact mij belde om te vertellen dat mijn toenmalige vriend hem had gebeld om te checken wie hij is. Het nummer was niet opgeslagen
En dat terwijl ik een relatie heb toch echt alleen oog heb voor diegene!
Mannen kunnen er ook wat van. Daarom ligt het niet altijd aan de klager, maar aan de onzekere personen. Ik geef toe dat ik ook vaak koos voor de minder gewilde mannen omdat dat een gevoel van controle gaf. Maar toen kreeg ik libidoproblemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |