Dat gebeurt vanzelf als je controle loslaat. Dan trek je de ander naar je toe als een magneet. Dat is mijn ervaring. Mijn ex gaf mij genoeg bewegingsvrijheid, waardoor ik blij was zodra ik weer thuis was. Mijn gevoel ging weg toen hij overdreven zorgzaam (bemoeial) begon te worden. Heel stikkend voor een relatie zulke trekjes. Controlefreaks zijn niet sexy.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:51 schreef Seikcid het volgende:
Omdat de meeste mensen exclusiviteit en geborgenheid zoeken in een relatie, geen wipkip.
Welke controle? Bewegingsvrijheid geven? Zit je dan regelmatig vast in de kelder ofzo?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je controle loslaat. Dan trek je de ander naar je toe als een magneet. Dat is mijn ervaring. Mijn ex gaf mij genoeg bewegingsvrijheid, waardoor ik blij was zodra ik weer thuis was. Mijn gevoel ging weg toen hij overdreven zorgzaam (bemoeial) begon te worden. Heel stikkend voor een relatie zulke trekjes. Controlefreaks zijn niet sexy.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:52 schreef SJK het volgende:
Jij vindt het ontzettend geil dat veel vrouwen hem willen.
Dat laatste is waar maar je gaat er vanuit dat iedereen monogaam kan zijn. Dat is niet correct maar dat leer je vanzelfquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je controle loslaat. Dan trek je de ander naar je toe als een magneet. Dat is mijn ervaring. Mijn ex gaf mij genoeg bewegingsvrijheid, waardoor ik blij was zodra ik weer thuis was. Mijn gevoel ging weg toen hij overdreven zorgzaam (bemoeial) begon te worden. Heel stikkend voor een relatie zulke trekjes. Controlefreaks zijn niet sexy.
Ik ben zijn vriendin niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef Fascination het volgende:
Je wil even horen wat voor geweldige vriendin je wel niet bent?
Ik denk altijd diep. Daar verandert een week daten niets aanquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:01 schreef Diepvriez het volgende:
1 week aan het daten en al zulk diepe gedachten erbij hebben ??
Wat is dan het probleem? Je bent één van z'n sletjes en je vind het nog geil ook. Mooi toch?quote:
Het eisen van verantwoording, tijd, bevestiging in vorm van liefdesovertuiging en verbreken van contacten e.d. Zelfs eisen omtrent kleding en leefstijl.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Welke controle? Bewegingsvrijheid geven? Zit je dan regelmatig vast in de kelder ofzo?
Waar wil je nou precies een verklaring voor of antwoord op?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:45 schreef MaidensTower het volgende:
Hallo mensen,
Ik date ongeveer een week met een man die nogal in de smaak valt bij de vrouwen. Hij heeft er ook veel gehad. We hebben elke dag afgesproken (wat ik niet zo gewend ben, maar tjah, het klikt denk ik). Gisteren zei hij dat er een reden is waarom hij graag bij me is:
Zijn telefoon gaat vaak af en ongetwijfeld zitten daar scharrels tussen. Ik vraag er niet om. Hooguit meld ik dat ik zijn telefoon zojuist hebt gehoord. Ik vraag niet wie hij nog meer spreekt of waar ons contact heen gaat. Na heel wat dates, relaties en verloving weet ik dat die 'bevestiging' geen verandering brengt in het contact/relatie. Los daarvan: wie ben ik om verantwoording te vragen? Al ben ik zijn vriendin. Als hij bij mij is, waarom moet ik dan nog concurreren? Dit alles geldt ook andersom. Ik hou van mijn vrijheid en vind het wel fijn als een man zelfverzekerd is om mij die vrijheid te bieden.
Kunnen jullie verklaren waarom vrouwen én mannen daar een drama over kunnen maken? Weten ze wel wat voor effect dat heeft?
Haha ik heb geen probleem schat. Ik probeer de vrouwen waar hij het over heeft te begrijpen. Ik ben nooit zo extreem geweest. Hooguit dat ik wou dat ik iemand vriendin werd of iets. Maar ik heb nooit mannen om hun telefoon gevraagd of dingen geëist.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? Je bent één van z'n sletjes en je vind het nog geil ook. Mooi toch?
Aangepastquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar wil je nou precies een verklaring voor of antwoord op?
Of wilde je dit alleen even kwijt?
Je zegt 'gisteren zei hij dat er een reden is dat hij graag bij me is', daarna volgt een dubbele punt en vervolgens een vaag verhaal. Wát is die reden nou, concreet? En waar wil je nou precies de verklaring voor de je in de TT noemt?
Moet je ook niet vragen. Gewoon pakken als ze even niet oplettenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Haha ik heb geen probleem schat. Ik probeer de vrouwen waar hij het over heeft te begrijpen. Ik ben nooit zo extreem geweest. Hooguit dat ik wou dat ik iemand vriendin werd of iets. Maar ik heb nooit mannen om hun telefoon gevraagd of dingen geëist.
Je bent 12 en hebt een relatie met je vader achter de rug?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het eisen van verantwoording, tijd, bevestiging in vorm van liefdesovertuiging en verbreken van contacten e.d. Zelfs eisen omtrent kleding en leefstijl.
Dan kun jij het antwoord op je vraag toch gewoon zelf geven?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zeg er even bij dat ik niet altijd zo ben geweest (posthistory). Dat heb ik keihard moeten aflerenIk focus nu op mezelf, want daar heb ik controle over.
Tijd en bevestiging heb je toch ook gewoon nodig?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het eisen van verantwoording, tijd, bevestiging in vorm van liefdesovertuiging en verbreken van contacten e.d. Zelfs eisen omtrent kleding en leefstijl.
Wat is er extreem aan vragen wie hij aan de telefoon heeft?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Haha ik heb geen probleem schat. Ik probeer de vrouwen waar hij het over heeft te begrijpen. Ik ben nooit zo extreem geweest. Hooguit dat ik wou dat ik iemand vriendin werd of iets. Maar ik heb nooit mannen om hun telefoon gevraagd of dingen geëist.
"Diep"...quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik denk altijd diep. Daar verandert een week daten niets aan
Nou dan doe jij het toch hartstikke goed op het gebied van gezonde relaties! Ga zo door meid!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef MaidensTower het volgende:
Neuj, ik hoor en zie het vaker. Een vriendin van me is ook zo claimerig, waardoor haar vriendje soms afstand neemt en dan gaat ze drama veroorzaken
hou er rekening mee dat je enkel zijn kant van het verhaal krijgt. ik vind het persoonlijk vrij opvallend dat zo'n kerel dan een hele rits vrouwen heeft gehad als vriendin die allemaal op een gegeven moment (in zijn ogen) bezitterig en controlfreaky werden. dan ga ik me afvragen hoe dat dan zo kwamquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Vreemdgaan maar dat zou TS prima moeten vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:54 schreef simmu het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat je enkel zijn kant van het verhaal krijgt. ik vind het persoonlijk vrij opvallend dat zo'n kerel dan een hele rits vrouwen heeft gehad als vriendin die allemaal op een gegeven moment (in zijn ogen) bezitterig en controlfreaky werden. dan ga ik me afvragen hoe dat dan zo kwamwat deed hij dan dat zij allemaal opeens zulke trekjes kregen?
Volgens mij zit je gewoon erop te focussen hoe anderen in relaties zijn om zelf maar de bevestiging bij jezelf te zoeken dat je zo zelf niet bent.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef MaidensTower het volgende:
Neuj, ik hoor en zie het vaker. Een vriendin van me is ook zo claimerig, waardoor haar vriendje soms afstand neemt en dan gaat ze drama veroorzaken
dat zijn de ergsten!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:56 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is gewoon een super mooi wezen met brains en charme
en wat denk je dan dat dat zegt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:45 schreef MaidensTower het volgende:
Onlangs sprak ik een man die meent dat hij veel vrouwen heeft gedate die jaloers, hebberig en controlefreaks waren.
ah. een mooiboy. leer het nou eens. niet voor de mooiboy gaan, ducky is echt veel leukerquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:56 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is gewoon een super mooi wezen met brains en charmeIk begrijp die meiden wel ergens.
Ik vind jouw voorbeelden bepaald niet gezond klinken...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:49 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga nog niet in op alle reacties.
Wil even mededelen dat ik veel mannen heb gehad die issues hadden met mijn omgang met anderen, kleding, uitstraling. Op een zomerse dag had ik een supermooie jurk aan met decollete (niet cheap ofzo). Het had mij 70 euro gekost. We gingen serieus de stad in om kleding voor mij te halen!!!!Ook maakte ik wel eens mee dat een contact mij belde om te vertellen dat mijn toenmalige vriend hem had gebeld om te checken wie hij is. Het nummer was niet opgeslagen
En dat terwijl ik een relatie heb toch echt alleen oog heb voor diegene!
Mannen kunnen er ook wat van. Daarom ligt het niet altijd aan de klager, maar aan de onzekere personen. Ik geef toe dat ik ook vaak koos voor de minder gewilde mannen omdat dat een gevoel van controle gaf. Maar toen kreeg ik libidoproblemen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja prima wat jij wil, ik lees geen probleem in de OP
Weet ik veel ik ben kk droelloequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En dan weet ik hoe je relatie eruit ziet.
Dat is toch ook geen goede relatie, man.
Een relatie bestaat o.a ook uit vertrouwen en als je partner je de hele tijd op je lip zit en dingen gaat verbieden dan vraag ik me af of je het niet beter kan uitmaken.
Maar ja dat ben ik dan weer.
Mee eens, die ervaring heb ik ook met mijn ex.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of hij een player is of niet. Ik vind het allang een eer als ik hem mag toevoegen aan mijn collectie. Al is het maar voor 1 nachtquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wat een gezeur om niks. Hij is een player die duidelijk geen wijvengezeik aan zijn kop wil. En jij bent zo te lezen behoorlijk naïef.
Niks mis mee. Echter is dit dan een behoorlijk onzinnig topic. Gezien je vorige topics is dit trouwens wel een 180 graden topic. Niet echt geloofwaardig meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of hij een player is of niet. Ik vind het allang een eer als ik hem mag toevoegen aan mijn collectie. Al is het maar voor 1 nachten dat zeg ik niet snel bij mannen hahaha
Voor uitvaartkledingquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is trouwens een model. Kwijl kwijl haha
Waarom is dat een eer, zie jij jezelf als minderdwaardig vergeleken met hem?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of hij een player is of niet. Ik vind het allang een eer als ik hem mag toevoegen aan mijn collectie. Al is het maar voor 1 nachten dat zeg ik niet snel bij mannen hahaha
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dan reageer je toch lekker niet? Er zijn ongetwijfeld interessantere en geloofwaardigere topics. Ik ben niet verplicht om jou ergens van te overtuigen. Dit is wat ik nu denk en straks denk ik er wellicht anders over.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Niks mis mee. Echter is dit dan een behoorlijk onzinnig topic. Gezien je vorige topics is dit trouwens wel een 180 graden topic. Niet echt geloofwaardig meer natuurlijk.
Dat lijkt me een garantie inderdaad. Veel plezier met je model die paar weken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dan reageer je toch lekker niet? Er zijn ongetwijfeld interessantere en geloofwaardigere topics. Ik ben niet verplicht om jou ergens van te overtuigen. Dit is wat ik nu denk en straks denk ik er wellicht anders over.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:26 schreef Chai het volgende:
Maar die man trekt gewoon een bepaald soort vrouwen met issues aan en daar ben jij er gewoon één van TS.
Ik wist het wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Een beetje. Hij beschikt over wat competenties die ik graag bij mezelf zou willen terug zien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom is dat een eer, zie jij jezelf als minderdwaardig vergeleken met hem?
Dat hij model is maakt hem natuurlijk nog niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is trouwens een model. Kwijl kwijl haha
Dank u.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een garantie inderdaad. Veel plezier met je model die paar weken.
Dat lijkt me toch geen eerlijke verstandshouding dan, ik zou me niet minderwaardig willen voelen tegenover mijn vriend/neukertje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Een beetje. Hij beschikt over wat competenties die ik graag bij mezelf zou willen terug zien.
Waarom stuur je me dan steeds flirterige DM's?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef MangoLotion het volgende:
Mijn vriend is heel zorgzaam en beschermend en dat vind ik juist erg fijn en een hele verademing. Dat doet hij uit liefde en niet uit onzekerheid. Ik ben hem dan ook hondstrouw en dat weet hij en hij mij en dat weet ik ook. Voor mij voelt dat heel veilig en vertrouwd. Ik weet niet of zijn leeftijd meespeelt (30+), maar met de mannen in de 20 met wie ik wat had, heb ik (27) dit fijne geborgen gevoel niet gehad.
Hij laat mij niet zo voelen: hij leert me sterker worden wat betreft die punten (wat totaal mijn eigen shizzle is), waardoor de onzekerheid afneemt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch geen eerlijke verstandshouding dan, ik zou me niet minderwaardig willen voelen tegenover mijn vriend/neukertje.
Zolang je er maar voor zorgt dat hij je geen minderwaardigheid gevoel gaat geven, dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:49 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij laat mij niet zo voelen: hij leert me sterker worden wat betreft die punten (wat totaal mijn eigen shizzle is), waardoor de onzekerheid afneemt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom stuur je me dan steeds flirterige DM's?
Zit hij wel echt op zo'n sloerie te wachten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, respectloosheid pik ik niet. Tot zover is hij extreem gentle tot in details. Deur van de auto openen, mij voor laten gaan wanneer we ergens gaan zitten. Niet roken in mijn bijzijn, geen telefoontjes opnemen, op stil zetten, vragen of hij iets voor me kan betekenen. Genoegquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zolang je er maar voor zorgt dat hij je geen minderwaardigheid gevoel gaat geven, dat is het belangrijkste.
Hehehehe hij is zelf een sletquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:54 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zit hij wel echt op zo'n sloerie te wachten?
Neem je daar genoegen mee? Ook met de eventuele damage? Ik zou het niet de moeite waard vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hehehehe hij is zelf een slet
Ja zal allemaal welquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is vast een andere MangoLotion
Niets is een garantie voor geluk. Ik ben verloofd geweest met een keurige heer, maar ik was super ongelukkig. Wil ff geen controle meer. Ik zie het allemaal wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:56 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Neem je daar genoegen mee? Ook met de eventuele damage? Ik zou het niet de moeite waard vinden.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom heb ik trouwens het idee dat dit topic een soort van "wraaktopic" is om die ene Fokker terug te pakken die niet van plan was 1,5 uur te reizen?
Oh dat. Dat is allang uitgesproken johquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom heb ik trouwens het idee dat dit topic een soort van "wraaktopic" is om die ene Fokker terug te pakken die niet van plan was 1,5 uur te reizen?
Nah, ze is al bijna een week bezig over deze kerelquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef MangoLotion het volgende:
Sorry dat het zo hard moet, maar volgens mij heb jij echt een wake-up call nodig...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niets is een garantie voor geluk. Ik ben verloofd geweest met een keurige heer, maar ik was super ongelukkig. Wil ff geen controle meer. Ik zie het allemaal wel.
Sommige vrouwen vinden losse contacten met mannen gewoon prettig, daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:20 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Sorry dat het zo hard moet, maar volgens mij heb jij echt een wake-up call nodig...
Wat heeft "geen controle meer hebben" te maken met je gedragen als een losgeslagen matras?
Zo ga je alleen maar destructieve relaties aan (als je überhaupt van een relatie kan spreken) die je nog verstrooider gaan maken (getuige de topics).
Daar is niks mis mee, maar blijkbaar kan TS daar niet mee "handlen", zoals ik al zei getuige de topics en 35 klonen...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden losse contacten met mannen gewoon prettig, daar is toch niks mis mee?
Oh, die heb ik niet allemaal gelezen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, maar blijkblaar kan TS daar niet mee "handlen", zoals ik al zei getuige de topics en 35 klonen...
Verdiep je maar eens in deze kloon....en haar zoveelste "ik heb het licht gezien" topic, waarin ze al haar andere klonen onthult, die ook weer een "ik heb het licht gezien" topic hebben...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet allemaal gelezen.
Ja, dan heb je misschien wel een punt.
Oh ja, die heb ik wel gelezen, maar was vergeten dat dat dezelfde TS was.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens in deze kloon....en haar zoveelste "ik heb het licht gezien" topic, waarin ze al haar andere klonen onthult, die ook weer een "ik heb het licht gezien" topic hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk ook even naar je reacties, serieus, kijk er even naar....echt..die lijken zo gequote te zijn uitquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef MaidensTower het volgende:
Ik verlaat mijn comfortzone. Elke dag stukje bij beetje. Daardoor komt dat
Therapeutisch gezien, noemen we dit weerstand.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef MaidensTower het volgende:
Ik vind mijn leven prima. Mezelf eigenlijk ook (er zijn verbeterpunten, maar niet hier). Jullie maken er een groot probleem van
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:45 schreef MaidensTower het volgende:
Hallo mensen,
Onlangs sprak ik een man die meent dat hij veel vrouwen heeft gedate die jaloers, hebberig en controlefreaks waren. Een paar voorbeelden: wie heeft gebeld, wie is dat, praat niet met die, trek dat niet aan, ga daar niet heen, etc.
Kunnen jullie verklaren waarom vrouwen én mannen daar een drama over kunnen maken? Weten ze wel wat voor effect dat heeft?
zo te lezen moet je zelf de verklaring al kunnen geven toch.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zeg er even bij dat ik niet altijd zo ben geweest (posthistory). Dat heb ik keihard moeten aflerenIk focus nu op mezelf, want daar heb ik controle over.
ik geloof niet dat jij niet bent zoals de omschrijving in je OP, als ik zie hoe jij post...quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hormonenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef Oognip het volgende:
Jij wilde een jaar lang toch helemaal niks meer met mannen te maken hebben (behalve vriendschappelijk)?
Ja, best wel eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Therapeutisch gezien, noemen we dit weerstand.
Kijk eens eerlijk naar jezelf, je klonen en je topics...die staan allemaal zwart op wit.
Ben jij echt gelukkig?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:54 schreef simmu het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat je enkel zijn kant van het verhaal krijgt. ik vind het persoonlijk vrij opvallend dat zo'n kerel dan een hele rits vrouwen heeft gehad als vriendin die allemaal op een gegeven moment (in zijn ogen) bezitterig en controlfreaky werden. dan ga ik me afvragen hoe dat dan zo kwamwat deed hij dan dat zij allemaal opeens zulke trekjes kregen?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zijn de ergsten!
Maar ff serieus... Je weet dat je óók niet alles moet geloven wat mensen zeggen he? Misschien zegt hij dit om je te vleien, of om zijn exen in n kwaad daglicht te zetten. Of omdat het zíjn waarheid is.
Als je vriend tijdens je relatie telefoontjes krijgt van andere vrouwen, ineens een week niks laat horen en je negeert, en evt gewoon 'raar' doet, kan ik me voorstellen dat je achterdochtig (en daardoor evt claimerig) wordt.
Dit verhaal heeft, zoals elk verhaal, twee kanten.
Dat gezegd hebbende, het kan natuurlijk ook dat hij pech heeft gehad met vrouwen.
Serieus, je word daar zodanig pissig om dat de (beginnende) relatie over is?quote:Op maandag 9 december 2013 01:34 schreef MaidensTower het volgende:
Topic herzien.
Vandaag zou het onze 5e date worden. Hij kwam echter zijn belofte niet na en dacht ermee weg te komen (ouders naar bruiloft brengen en daarna niet weg kunnen gaan daar). Ik trapte daar dus niet in en hij vond dat ik overdreef. Afspraken zijn afspraken. Het ergste is dat ik er zelf achteraan moest gaan om te checken of het nog wel door ging.
Een met de laatste quotes.
Heb het tenminste geprobeerd. Was gelukkig wel op mijn hoede.
Zijn ego is nu gekrenkt en ik ben geblokkeerdPrima.
hoe overdreef je dan?quote:Op maandag 9 december 2013 01:34 schreef MaidensTower het volgende:
Topic herzien.
Ik trapte daar dus niet in en hij vond dat ik overdreef. Afspraken zijn afspraken. Het ergste is dat ik er zelf achteraan moest gaan om te checken of het nog wel door ging.
Jeetje, jij bent best wel een zeikwijf, sorry dat ik het zeg maar damn.quote:Op maandag 9 december 2013 01:39 schreef MaidensTower het volgende:
We hadden donderdag afgesproken dat we elkaar vandaag zouden zien. Boeit mij zijn bruiloft nou. Dan moet je niks beloven. Dan kan ik ook andere plannen maken. Ik heb de avond voor hem vrij gehouden.
Hij is het gewend dat meisjes dat wel prima vinden en hij een ander moment prikt. Ik hou toch iets teveel van mezelf denk ik. Andersom ben ik ook iemand van haar woord, dus dan delen we die waarde niet.
klinkt best ego ditquote:Op maandag 9 december 2013 01:39 schreef MaidensTower het volgende:
We hadden donderdag afgesproken dat we elkaar vandaag zouden zien. Boeit mij zijn bruiloft nou.
Ik zei dat ik het niet tof vond dat hij het niet tijdig heeft laten weten. Heb ik me voor niets uitgesloofd en allerlei andere afspraken afgezegd.quote:
had je het nog steeds erg gevonden als hij het had afgezegd? wat is tijdig?quote:Op maandag 9 december 2013 01:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het niet tof vond dat hij het niet tijdig heeft laten weten. Heb ik me voor niets uitgesloofd en allerlei andere afspraken afgezegd.
Van mij mag hij overal heen. I don't care. Ik zei hem afgelopen donderdag nog dat het voor mij niet nodig is om ons contact een naam te geven. Maar afspraken zijn belangrijk voor mij.quote:
Hoe ver van te voren heb jij hem gebeld, of heb je echt op hem gewacht en was hij niet op tijd op jullie date?quote:Op maandag 9 december 2013 01:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het niet tof vond dat hij het niet tijdig heeft laten weten. Heb ik me voor niets uitgesloofd en allerlei andere afspraken afgezegd.
Nou, ik belde hem rond half 9 nog hoe en wat. Liever wou ik dat hij uit zichzelf even appte dat het niet doorging. Heb me behoorlijk lopen uit te sloven voor hem.quote:Op maandag 9 december 2013 01:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
had je het nog steeds erg gevonden als hij het had afgezegd? wat is tijdig?
deze dude ken je pas een paar weken en jullie hebben het al gehad over jullie contact een naam te geven? dit kwam van zijn kant?quote:Op maandag 9 december 2013 01:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zei hem afgelopen donderdag nog dat het voor mij niet nodig is om ons contact een naam te geven.
okay das wel sneu, maarja om de discussie zo uit de hand te laten lopen dat hij jou blokkeert...quote:Op maandag 9 december 2013 01:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou, ik belde hem rond half 9 nog hoe en wat. Liever wou ik dat hij uit zichzelf even appte dat het niet doorging. Heb me behoorlijk lopen uit te sloven voor hem.
Donderdag afgesproken over zondagavond. Toen was er geen sprake van een bruiloft. Oké, dat kan. Vrijdag en zaterdag af en toe geappt. Zondag peilde ik zelf hoe en wat (zonder dat was ik er misschien geen eens achter gekomen?). Hij zei we houden contact hoe en wat. Zodra ik mijn ouders heb gebracht zie ik je. Dat was nog half 6. Half 9 hoorde ik nog steeds niets dus ik belde. Rond 9 appte hij dat ze hem niet lieten gaan en dat hij het heel kut vindt etc.quote:Op maandag 9 december 2013 01:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe ver van te voren heb jij hem gebeld, of heb je echt op hem gewacht en was hij niet op tijd op jullie date?
Weet je wat het is, het is niet netjes van hem maar als je uitgenodigd word om op een bruiloft te blijven is het ook niet netjes om dat af te wijzen,quote:Op maandag 9 december 2013 01:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou, ik belde hem rond half 9 nog hoe en wat. Liever wou ik dat hij uit zichzelf even appte dat het niet doorging. Heb me behoorlijk lopen uit te sloven voor hem.
Vind het respectloos. Maar goed, hij is gewend dat vrouwen hem aanbidden en genoegen nemen met een beetje aandacht. Mijn eigenwaarde heb ik niet op straat gevonden. Ik pik dat niet
Je kon uit de posts van TS al merken dat hij een player is. Dan kun je dit soort acties wel verwachten denk ik. Zeker als het net krap een week gaande is.quote:Op maandag 9 december 2013 01:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je wat het is, het is niet netjes van hem maar als je uitgenodigd word om op een bruiloft te blijven is het ook niet netjes om dat af te wijzen,
Daarnaast denk ik dat je het leven niet zo serieus moet nemen, zeker niet zo snel in een relatie, het is een keer voorgevallen, als hij het nu iedere keer zou doen oke, maar ene keer kan toch gebeuren, zeker als je nog in zo'n vroeg stadium bent.
Je kan daar best even van balen maar als je daarom al geen relatie meer met hem wil was het al niet veel om mee te beginnen.
Zo uit de hand gelopen was het niet eigenlijk. Ik zei dat ik niet overtuigd was van zijn interesse en verhaal. Dat ik vind dat we niet op 1 lijn zitten. Vond het sowieso beledigend dat hij mij probeerde te manipuleren met dat ik overdrijf. Manquote:Op maandag 9 december 2013 01:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
okay das wel sneu, maarja om de discussie zo uit de hand te laten lopen dat hij jou blokkeert...
Maar ze wilde hem zo graag een keer neuken dus tja... ze heeft hem nu op haar lijstje.quote:Op maandag 9 december 2013 01:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je kon uit de posts van TS al merken dat hij een player is. Dan kun je doi soort acties wel verwachten denk ik. Zeker als het net krap een week gaande is.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 9 december 2013 01:58 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
En had mezelf uiteraard heel mooi gemaakt (doen vrouwen lang over),
morgen een nieuwe dag nieuwe kansenquote:Op maandag 9 december 2013 01:58 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zo uit de hand gelopen was het niet eigenlijk. Ik zei dat ik niet overtuigd was van zijn interesse en verhaal. Dat ik vind dat we niet op 1 lijn zitten. Vond het sowieso beledigend dat hij mij probeerde te manipuleren met dat ik overdrijf. ManIk zit er niet over in dat ik zijn aandacht niet krijg. Heb de hele avond gewacht voor niets. En had mezelf uiteraard heel mooi gemaakt (doen vrouwen lang over), mooiste outfit uitgekozen e.d. Mijn avond was zo leeg. Had echt wat leuks kunnen doen.
Er knaagden wel meer dingen aan mij hoor. Halfnaakte foto's op Whatsapp e.d. Of zijn verleden (seks met veeeeel vrouwen en meerdere vrouwen tegelijk).quote:Op maandag 9 december 2013 01:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je wat het is, het is niet netjes van hem maar als je uitgenodigd word om op een bruiloft te blijven is het ook niet netjes om dat af te wijzen,
Daarnaast denk ik dat je het leven niet zo serieus moet nemen, zeker niet zo snel in een relatie, het is een keer voorgevallen, als hij het nu iedere keer zou doen oke, maar ene keer kan toch gebeuren, zeker als je nog in zo'n vroeg stadium bent.
Je kan daar best even van balen maar als je daarom al geen relatie meer met hem wil was het al niet veel om mee te beginnen.
Heeft hij je die foto's op zijn whatsapp laten zien?quote:Op maandag 9 december 2013 02:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Er knaagden wel meer dingen aan mij hoor. Halfnaakte foto's op Whatsapp e.d. Of zijn verleden.
Ik vond onze urenlang durende gesprekken gewoon erg boeiend, waardoor ik het een kans wou geven.
Nee profielfotoquote:Op maandag 9 december 2013 02:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heeft hij je die foto's op zijn whatsapp laten zien?
Hij heeft een halfnaakte foto van zichzelf op whatsapp?quote:
Jah, ik wou geen vooroordelen hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 01:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je kon uit de posts van TS al merken dat hij een player is. Dan kun je dit soort acties wel verwachten denk ik. Zeker als het net krap een week gaande is.
Beter geef je jezelf eens een eerlijke kans.quote:Op maandag 9 december 2013 02:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jah, ik wou geen vooroordelen hebbeniedereen verdient een eerlijke kans.
Yup. Was wel een leuke weekquote:Op maandag 9 december 2013 02:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
morgen een nieuwe dag nieuwe kansen
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 december 2013 02:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Beter geef je jezelf eens een eerlijke kans.
Je wist al dat hij een player is, en dan kun je iemands gedrag m.i. behoorlijk voorspellen. Het klinkt alsof je veel te graag wilde, afgezien van hem specifiek. Er werd in dit topic ook iets gepost over een Fokker waarmee het ook spaak liep door iets met een afspraak. Net of je er veel te snel veel te veel gewicht in gooit. Omdat je wellicht te graag wilt en daarom hard probeert.quote:
Deels waar. Ja, ik wou niet inzien dat het logisch is dat een man met zoveel bedpartners een player is. Wou dat niet zien, omdat hij heel leuk is. Ook geloofde ik erin dat ik het verschil zou kunnen maken. Want ook players kunnen verliefd worden.quote:Op maandag 9 december 2013 02:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je wist al dat hij een player is, en dan kun je iemands gedrag m.i. behoorlijk voorspellen. Het klinkt alsof je veel te graag wilde, afgezien van hem specifiek. Er werd in dit topic ook iets gepost over een Fokker waarmee het ook spaak liep door iets met een afspraak. Net of je er veel te snel veel te veel gewicht in gooit. Omdat je wellicht te graag wilt en daarom hard probeert.
But what do I know?
Zie hier de definitie van een player. Anders zou zo iemand niet tientallen, zo niet meer dan honderd vrouwen neuken.quote:Op maandag 9 december 2013 02:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Deels waar. Ja, ik wou niet inzien dat het logisch is dat een man met zoveel bedpartners een player is. Wou dat niet zien, omdat hij heel leuk is. Ook geloofde ik erin dat ik het verschil zou kunnen maken. Want ook players kunnen verliefd worden.
Eens.quote:Op maandag 9 december 2013 02:21 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zie hier de definitie van een player. Anders zou zo iemand niet tientallen, zo niet meer dan honderd vrouwen neuken.
Dit topic is beter op z'n plaats in KLB.quote:Op maandag 9 december 2013 02:27 schreef MaidensTower het volgende:
Zoek een ander topic of iets dergelijks.
Hahaha. TS is héél goed in loslaten.quote:Op maandag 9 december 2013 08:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Wees blij dat je hij nu al zijn ware aard heeft laten zien. Stel je voor dat hij dat pas volgende maand had gedaan... Jíj zou hem dan niet meer emotioneel kunnen loslaten.
Bekijk het positief: je hebt een toffe periode (week) gehad waar een eind aan is gekomen.
Als TS niet goed is in loslaten, dan duurt dat proces nu in ieder geval niet zo lang als wanneer dit pas volgende maand zou gebeuren.quote:Op maandag 9 december 2013 08:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha. TS is héél goed in loslaten..
Dit duurt nog minimaal een week of twee waarin TS alles (!) zal doodanalyseren en nieuwe afspraken met zichzelf zal maken. Anders voelt ze zich een losse flodder en daar kan ze niet mee omgaan.
Welke ware aard?quote:Op maandag 9 december 2013 08:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Wees blij dat je hij nu al zijn ware aard heeft laten zien. Stel je voor dat hij dat pas volgende maand had gedaan... Jíj zou hem dan niet meer emotioneel kunnen loslaten.
Bekijk het positief: je hebt een toffe periode (week) gehad waar een eind aan is gekomen.
Ik snap je punt, maar dat is niet het enige. Ik vind het prima dat hij tot 100 bedpartners heeft gehad, maar bij 1000 gaan toch mijn alarmbellen rinkelen. Een beetje kieskeurigheid mag wel.quote:Op maandag 9 december 2013 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welke ware aard?Toegegeven, het is wat lullig, maar ik vind het nog een redelijk plausibel excuus eigenlijk. Zeker op een bruiloft vanuit een andere cultuur (gok ik) waar je gewoon echt niet zomaar wegkomt zonder mensen te beledigen.
Heb jij sex met hem gehad?quote:Op maandag 9 december 2013 14:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat is niet het enige. Ik vind het prima dat hij tot 100 bedpartners heeft gehad, maar bij 1000 gaan toch mijn alarmbellen rinkelen. Een beetje kieskeurigheid mag wel.
Wil je nou ook 'lekker een beetje genieten' of ben je op zoek naar een serieuze relatie?quote:Op maandag 9 december 2013 14:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat is niet het enige. Ik vind het prima dat hij tot 100 bedpartners heeft gehad, maar bij 1000 gaan toch mijn alarmbellen rinkelen. Een beetje kieskeurigheid mag wel.
Ik begrijp jou niet zo... Je vindt dat iemand die met meer dan 1000 mensen heeft geneukt apart, doet jouw alarmbellen rinkelen. Waarom spreek je dan met zo iemand af? Waarom speel je dan hard to get? Waarom zou je sws zo iemand ophemelen, wat je hiervoor dus deed.quote:Op maandag 9 december 2013 14:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik was nog in de hard to get fase
Relatiequote:Op maandag 9 december 2013 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je nou ook 'lekker een beetje genieten' of ben je op zoek naar een serieuze relatie?
Oh, die indruk krijg ik anders helemaal niet.quote:
Ik wist niet van die 1000. Daarna laste ik ook een pauze in van 2 dagen om erover na te denken. Dus eigenlijk was die bruiloft een excuus om er een einde aan te maken. Het voelde niet goed.quote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet zo... Je vindt dat iemand die met meer dan 1000 mensen heeft geneukt apart, doet jouw alarmbellen rinkelen. Waarom spreek je dan met zo iemand af? Waarom speel je dan hard to get? Waarom zou je sws zo iemand ophemelen, wat je hiervoor dus deed.
maar ik ben natuurlijk verbitterd en snap jou niet
Dat kan. Ik kies de mannen niet zo goed uit en ga steeds te snel.quote:Op maandag 9 december 2013 14:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, die indruk krijg ik anders helemaal niet.
Weet je, laat ook maarquote:Op maandag 9 december 2013 14:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wist niet van die 1000. Daarna laste ik ook een pauze in van 2 dagen om erover na te denken. Dus eigenlijk was die bruiloft een excuus om er een einde aan te maken. Het voelde niet goed.
Je wist na de tweede date (4 december) over zijn seksverleden. We zijn inmiddels 5 dagen verder, en gek genoeg wilde je na 4 december alsnog afspreken met hem.quote:Op maandag 9 december 2013 14:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wist niet van die 1000. Daarna laste ik ook een pauze in van 2 dagen om erover na te denken. Dus eigenlijk was die bruiloft een excuus om er een einde aan te maken. Het voelde niet goed.
Mjah, niet helemaal mee eens. Maar goed, ik heb er een andere kijk op omdat ik wat meer weet.quote:Op maandag 9 december 2013 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welke ware aard?Toegegeven, het is wat lullig, maar ik vind het nog een redelijk plausibel excuus eigenlijk. Zeker op een bruiloft vanuit een andere cultuur (gok ik) waar je gewoon echt niet zomaar wegkomt zonder mensen te beledigen.
Ik probeerde het goed te praten voor mezelf, omdat ik weinig Turkse mannen ontmoet met wie ik een klik heb. Maar ben toch liever alleen dan met een knagend gevoel.quote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wist na de tweede date (4 december) over zijn seksverleden. We zijn inmiddels 5 dagen verder, en gek genoeg wilde je na 4 december alsnog afspreken met hem.
Wat je zegt klopt niet met wat je doet. Al de hele tijd.
Dat zei je 9 dagen geleden ookquote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik probeerde het goed te praten voor mezelf, omdat ik weinig Turkse mannen ontmoet met wie ik een klik heb. Maar ben toch liever alleen dan met een knagend gevoel.
En dat wis je pas toen de date op zondag niet doorging?quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik probeerde het goed te praten voor mezelf, omdat ik weinig Turkse mannen ontmoet met wie ik een klik heb. Maar ben toch liever alleen dan met een knagend gevoel.
Vicieuze cirkelquote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef MaidensTower het volgende:
Genoeg over dit. Voor mij is het afgelopen. Er valt niets meer te analyseren. Hij matcht niet met mijn verwachtingen en ik vloog weer iets te snel zoals altijd. Zal niet snel veranderen. Ik kan de schade wel steeds sneller beperken. Er is vooruitgang.
Dat bedoelde ik eigenlijk. Je zou er wat meer gekleurd in kunnen staan omdat je TS kent, en geneigd bent er iets minder objectief naar te kijken. Het hele verhaal inclusief smeuige details staat hier - voor mij als argeloze, trouwe Fok!-lezer - natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp MT wel, maar ik heb dan ook alle details van het verhaal meegekregen...Al ben ik het nooit eens geweest met de keuze voor deze man.
[..]
Mjah, niet helemaal mee eens. Maar goed, ik heb er een andere kijk op omdat ik wat meer weet.
Uh jij hebt serieus een collectiequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |