Als TS niet goed is in loslaten, dan duurt dat proces nu in ieder geval niet zo lang als wanneer dit pas volgende maand zou gebeuren.quote:Op maandag 9 december 2013 08:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha. TS is héél goed in loslaten..
Dit duurt nog minimaal een week of twee waarin TS alles (!) zal doodanalyseren en nieuwe afspraken met zichzelf zal maken. Anders voelt ze zich een losse flodder en daar kan ze niet mee omgaan.
Welke ware aard?quote:Op maandag 9 december 2013 08:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Wees blij dat je hij nu al zijn ware aard heeft laten zien. Stel je voor dat hij dat pas volgende maand had gedaan... Jíj zou hem dan niet meer emotioneel kunnen loslaten.
Bekijk het positief: je hebt een toffe periode (week) gehad waar een eind aan is gekomen.
Ik snap je punt, maar dat is niet het enige. Ik vind het prima dat hij tot 100 bedpartners heeft gehad, maar bij 1000 gaan toch mijn alarmbellen rinkelen. Een beetje kieskeurigheid mag wel.quote:Op maandag 9 december 2013 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welke ware aard?Toegegeven, het is wat lullig, maar ik vind het nog een redelijk plausibel excuus eigenlijk. Zeker op een bruiloft vanuit een andere cultuur (gok ik) waar je gewoon echt niet zomaar wegkomt zonder mensen te beledigen.
Heb jij sex met hem gehad?quote:Op maandag 9 december 2013 14:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat is niet het enige. Ik vind het prima dat hij tot 100 bedpartners heeft gehad, maar bij 1000 gaan toch mijn alarmbellen rinkelen. Een beetje kieskeurigheid mag wel.
Wil je nou ook 'lekker een beetje genieten' of ben je op zoek naar een serieuze relatie?quote:Op maandag 9 december 2013 14:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat is niet het enige. Ik vind het prima dat hij tot 100 bedpartners heeft gehad, maar bij 1000 gaan toch mijn alarmbellen rinkelen. Een beetje kieskeurigheid mag wel.
Ik begrijp jou niet zo... Je vindt dat iemand die met meer dan 1000 mensen heeft geneukt apart, doet jouw alarmbellen rinkelen. Waarom spreek je dan met zo iemand af? Waarom speel je dan hard to get? Waarom zou je sws zo iemand ophemelen, wat je hiervoor dus deed.quote:Op maandag 9 december 2013 14:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik was nog in de hard to get fase
Relatiequote:Op maandag 9 december 2013 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je nou ook 'lekker een beetje genieten' of ben je op zoek naar een serieuze relatie?
Oh, die indruk krijg ik anders helemaal niet.quote:
Ik wist niet van die 1000. Daarna laste ik ook een pauze in van 2 dagen om erover na te denken. Dus eigenlijk was die bruiloft een excuus om er een einde aan te maken. Het voelde niet goed.quote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet zo... Je vindt dat iemand die met meer dan 1000 mensen heeft geneukt apart, doet jouw alarmbellen rinkelen. Waarom spreek je dan met zo iemand af? Waarom speel je dan hard to get? Waarom zou je sws zo iemand ophemelen, wat je hiervoor dus deed.
maar ik ben natuurlijk verbitterd en snap jou niet
Dat kan. Ik kies de mannen niet zo goed uit en ga steeds te snel.quote:Op maandag 9 december 2013 14:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, die indruk krijg ik anders helemaal niet.
Weet je, laat ook maarquote:Op maandag 9 december 2013 14:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wist niet van die 1000. Daarna laste ik ook een pauze in van 2 dagen om erover na te denken. Dus eigenlijk was die bruiloft een excuus om er een einde aan te maken. Het voelde niet goed.
Je wist na de tweede date (4 december) over zijn seksverleden. We zijn inmiddels 5 dagen verder, en gek genoeg wilde je na 4 december alsnog afspreken met hem.quote:Op maandag 9 december 2013 14:59 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wist niet van die 1000. Daarna laste ik ook een pauze in van 2 dagen om erover na te denken. Dus eigenlijk was die bruiloft een excuus om er een einde aan te maken. Het voelde niet goed.
Mjah, niet helemaal mee eens. Maar goed, ik heb er een andere kijk op omdat ik wat meer weet.quote:Op maandag 9 december 2013 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welke ware aard?Toegegeven, het is wat lullig, maar ik vind het nog een redelijk plausibel excuus eigenlijk. Zeker op een bruiloft vanuit een andere cultuur (gok ik) waar je gewoon echt niet zomaar wegkomt zonder mensen te beledigen.
Ik probeerde het goed te praten voor mezelf, omdat ik weinig Turkse mannen ontmoet met wie ik een klik heb. Maar ben toch liever alleen dan met een knagend gevoel.quote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wist na de tweede date (4 december) over zijn seksverleden. We zijn inmiddels 5 dagen verder, en gek genoeg wilde je na 4 december alsnog afspreken met hem.
Wat je zegt klopt niet met wat je doet. Al de hele tijd.
Dat zei je 9 dagen geleden ookquote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik probeerde het goed te praten voor mezelf, omdat ik weinig Turkse mannen ontmoet met wie ik een klik heb. Maar ben toch liever alleen dan met een knagend gevoel.
En dat wis je pas toen de date op zondag niet doorging?quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik probeerde het goed te praten voor mezelf, omdat ik weinig Turkse mannen ontmoet met wie ik een klik heb. Maar ben toch liever alleen dan met een knagend gevoel.
Vicieuze cirkelquote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef MaidensTower het volgende:
Genoeg over dit. Voor mij is het afgelopen. Er valt niets meer te analyseren. Hij matcht niet met mijn verwachtingen en ik vloog weer iets te snel zoals altijd. Zal niet snel veranderen. Ik kan de schade wel steeds sneller beperken. Er is vooruitgang.
Dat bedoelde ik eigenlijk. Je zou er wat meer gekleurd in kunnen staan omdat je TS kent, en geneigd bent er iets minder objectief naar te kijken. Het hele verhaal inclusief smeuige details staat hier - voor mij als argeloze, trouwe Fok!-lezer - natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp MT wel, maar ik heb dan ook alle details van het verhaal meegekregen...Al ben ik het nooit eens geweest met de keuze voor deze man.
[..]
Mjah, niet helemaal mee eens. Maar goed, ik heb er een andere kijk op omdat ik wat meer weet.
Uh jij hebt serieus een collectiequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of hij een player is of niet. Ik vind het allang een eer als ik hem mag toevoegen aan mijn collectie. Al is het maar voor 1 nachten dat zeg ik niet snel bij mannen hahaha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |