abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134072860
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 08:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hahaha. TS is héél goed in loslaten. :D.

Dit duurt nog minimaal een week of twee waarin TS alles (!) zal doodanalyseren en nieuwe afspraken met zichzelf zal maken. Anders voelt ze zich een losse flodder en daar kan ze niet mee omgaan.
Als TS niet goed is in loslaten, dan duurt dat proces nu in ieder geval niet zo lang als wanneer dit pas volgende maand zou gebeuren. :) Vandaar dat ik blij ben voor haar dat het nu is gebeurd.
pi_134073422
Jezus TS. Zoek therapie . Je probeert je steeds voor te doen alsof je hekemaal veranderd bent maar dat is niet zo, wellicht werk je aan jezelf en dat is natuurlijk een goede start ,maar doe niet alsof je (al) helemaal veranderd bent want dat is niet zo en daarmee verlies je je geloofwaardigheid.
pi_134080218
Ik ben helemaal niet veranderd lieverd. Ben nog steeds verliefd op de liefde en op de mannenjacht (nu weer even een pauze). Verschil is alleen dat ik liever voor mezelf ben :*
pi_134080746
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 08:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Wees blij dat je hij nu al zijn ware aard heeft laten zien. Stel je voor dat hij dat pas volgende maand had gedaan... Jíj zou hem dan niet meer emotioneel kunnen loslaten. :s)

Bekijk het positief: je hebt een toffe periode (week) gehad waar een eind aan is gekomen.
Welke ware aard? :? Toegegeven, het is wat lullig, maar ik vind het nog een redelijk plausibel excuus eigenlijk. Zeker op een bruiloft vanuit een andere cultuur (gok ik) waar je gewoon echt niet zomaar wegkomt zonder mensen te beledigen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134080882
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Welke ware aard? :? Toegegeven, het is wat lullig, maar ik vind het nog een redelijk plausibel excuus eigenlijk. Zeker op een bruiloft vanuit een andere cultuur (gok ik) waar je gewoon echt niet zomaar wegkomt zonder mensen te beledigen.
Ik snap je punt, maar dat is niet het enige. Ik vind het prima dat hij tot 100 bedpartners heeft gehad, maar bij 1000 gaan toch mijn alarmbellen rinkelen. Een beetje kieskeurigheid mag wel.
pi_134081022
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:46 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar dat is niet het enige. Ik vind het prima dat hij tot 100 bedpartners heeft gehad, maar bij 1000 gaan toch mijn alarmbellen rinkelen. Een beetje kieskeurigheid mag wel.
Heb jij sex met hem gehad?
  maandag 9 december 2013 @ 14:53:05 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134081056
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:46 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Wil je nou ook 'lekker een beetje genieten' of ben je op zoek naar een serieuze relatie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_134081120
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heb jij sex met hem gehad?
Nee, ik was nog in de hard to get fase :')
pi_134081167
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:55 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Nee, ik was nog in de hard to get fase :')
Ik begrijp jou niet zo... Je vindt dat iemand die met meer dan 1000 mensen heeft geneukt apart, doet jouw alarmbellen rinkelen. Waarom spreek je dan met zo iemand af? Waarom speel je dan hard to get? Waarom zou je sws zo iemand ophemelen, wat je hiervoor dus deed.

maar ik ben natuurlijk verbitterd en snap jou niet :)
pi_134081183
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wil je nou ook 'lekker een beetje genieten' of ben je op zoek naar een serieuze relatie?
Relatie
  maandag 9 december 2013 @ 14:59:10 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134081209
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:58 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Relatie
Oh, die indruk krijg ik anders helemaal niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_134081231
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik begrijp jou niet zo... Je vindt dat iemand die met meer dan 1000 mensen heeft geneukt apart, doet jouw alarmbellen rinkelen. Waarom spreek je dan met zo iemand af? Waarom speel je dan hard to get? Waarom zou je sws zo iemand ophemelen, wat je hiervoor dus deed.

maar ik ben natuurlijk verbitterd en snap jou niet :)
Ik wist niet van die 1000. Daarna laste ik ook een pauze in van 2 dagen om erover na te denken. Dus eigenlijk was die bruiloft een excuus om er een einde aan te maken. Het voelde niet goed.
pi_134081259
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, die indruk krijg ik anders helemaal niet.
Dat kan. Ik kies de mannen niet zo goed uit en ga steeds te snel.
pi_134081302
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:59 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik wist niet van die 1000. Daarna laste ik ook een pauze in van 2 dagen om erover na te denken. Dus eigenlijk was die bruiloft een excuus om er een einde aan te maken. Het voelde niet goed.
Weet je, laat ook maar :) - Nederlands graag. -

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 15:03:07 ]
pi_134081354
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:59 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Je wist na de tweede date (4 december) over zijn seksverleden. We zijn inmiddels 5 dagen verder, en gek genoeg wilde je na 4 december alsnog afspreken met hem.

Wat je zegt klopt niet met wat je doet. Al de hele tijd.
pi_134081410
Ik begrijp MT wel, maar ik heb dan ook alle details van het verhaal meegekregen... :s) Al ben ik het nooit eens geweest met de keuze voor deze man. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mjah, niet helemaal mee eens. Maar goed, ik heb er een andere kijk op omdat ik wat meer weet.
pi_134081422
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je wist na de tweede date (4 december) over zijn seksverleden. We zijn inmiddels 5 dagen verder, en gek genoeg wilde je na 4 december alsnog afspreken met hem.

Wat je zegt klopt niet met wat je doet. Al de hele tijd.
Ik probeerde het goed te praten voor mezelf, omdat ik weinig Turkse mannen ontmoet met wie ik een klik heb. Maar ben toch liever alleen dan met een knagend gevoel.
pi_134081602
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik probeerde het goed te praten voor mezelf, omdat ik weinig Turkse mannen ontmoet met wie ik een klik heb. Maar ben toch liever alleen dan met een knagend gevoel.
Dat zei je 9 dagen geleden ook :)
pi_134081637
Genoeg over dit. Voor mij is het afgelopen. Er valt niets meer te analyseren. Hij matcht niet met mijn verwachtingen en ik vloog weer iets te snel zoals altijd. Zal niet snel veranderen. Ik kan de schade wel steeds sneller beperken. Er is vooruitgang.
pi_134081715
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

En dat wis je pas toen de date op zondag niet doorging?

Je hebt niet de keuze gemaakt om te stoppen met hem omdat je wilde, je stopte omdat hij zich volgens jou lomp gedroeg.

Als de date doorging was je nu nog aan het daten met 'm.
pi_134081922
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef MaidensTower het volgende:
Genoeg over dit. Voor mij is het afgelopen. Er valt niets meer te analyseren. Hij matcht niet met mijn verwachtingen en ik vloog weer iets te snel zoals altijd. Zal niet snel veranderen. Ik kan de schade wel steeds sneller beperken. Er is vooruitgang.
Vicieuze cirkel :)
pi_134082420
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp MT wel, maar ik heb dan ook alle details van het verhaal meegekregen... :s) Al ben ik het nooit eens geweest met de keuze voor deze man. ;)

[..]

Mjah, niet helemaal mee eens. Maar goed, ik heb er een andere kijk op omdat ik wat meer weet.
Dat bedoelde ik eigenlijk. Je zou er wat meer gekleurd in kunnen staan omdat je TS kent, en geneigd bent er iets minder objectief naar te kijken. Het hele verhaal inclusief smeuige details staat hier - voor mij als argeloze, trouwe Fok!-lezer - natuurlijk ook niet.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134082880
Mag ik zijn nummer, MT? :9~
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 15:54:59 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_134082975
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit of hij een player is of niet. Ik vind het allang een eer als ik hem mag toevoegen aan mijn collectie. Al is het maar voor 1 nacht _O- en dat zeg ik niet snel bij mannen hahaha
Uh jij hebt serieus een collectie :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')